Požadavek ČOV na stažení billboardů se opírá o Olympijskou chartu, podle níž nesmí být sportovec po dobu her spojován v reklamě s někým jiným, než s oficiálními partnery MOV, nebo národního olympijského výboru. Informace o tom, že marketingová společnost Českého olympijského výboru jedná v Praze o stažení billboardů přímo s Doktorovým sponzorem, aniž by o tom závodník věděl, vzbudila v dočasném domově dvojnásobného olympijského vítěze u jezera v Penrithu značné rozhořčení. Kanoistův otec hrozil žalobou a bojkotem akcí, jež v Sydney ČOV pořádá.
"Nechtěli jsme, aby jednání o billboardech nějak poznamenalo přípravu Martina Doktora na hry. Proto jsme se obrátili přímo na jeho partnera. Nebylo to nejšťastnější," přiznal Bauer. Podle jeho slov se podařilo nalézt bezkonfliktní řešení, které nijak neovlivní závodníkovy smlouvy. Obě strany se podle místopředsedy ČOV rozešly jako přátelé a dohodly se, že po skončení her budou pokračovat v jednání.