Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Rygl by byl přínosem, míní sdruženáři

(Od zvláštního zpravodaje iDNES) - Se zlou se potázali čeští reprezentanti v severské kombinaci v soutěži družstev na zimních olympijských hrách v Salt Lake City. Po nadějné šesté příčce ve skoku v běžecké časti nestačili a skončili devátí z devíti startujících týmů. Jejich vystoupení opepřil i fakt, že nejlepší český sdruženář posledních let Ladislav Rygl do závodu nenastoupil. "Já do jeho kolena nevidím," podotkl Milan Kučera. "Je to jeho rozhodnutí," krčil rameny. O závodu čtěte ZDE
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Lada

22. 2. 2002 3:31
Podekovani
Dekujeme lidem, kteri se snazi nas pochopit a podporit. Je jich jeste dost a hodne to pomaha. Sami vime, ze jsme nepodali vykon na oceneni. Pred ZOH zavodnik nemohl vse absolvovat, byl schopen na dalsi zavod tak po tydenni pauze a to co absolvoval bylo rozhodne lepsi, nez u vetsiny nominovanych. Prvni zavod ZOH se vyslovene nepovedl. Zavodnici absolvovali zavod v dobe aklimatizacni krize a meli spatne lyze. To neni vymluva ale konstatovani. Priprava pred odletem se nepovedla, meli jsme ale na posledni chvili vedenim useku sev.kombinace narizeno to, co jsme neplanovali, museli jsme se podridit. Nyni se to vylepsuje u vsech. Lada mel ve sprintu sance daleko nejvyssi  a tak o to vic podobne rozhodnuti mrzi. Poradek by se mel delat na miste, kde to je nutne, ale tam asi na to neni sila. Takto to odnesl zavodnik, ktery tomu "daval" vsechno, ktery trenoval s vidinou ZOH. Ze mel v druzstvech vymenit Smejce, ktery je podstatne lepsi nez Hermansky, je take zvlastni ale druzstvo by stejne nic nezachranilo, to se dalo lehce spocitat jiz davno pred ZOH. Byla to jen dobra prilezitost pro to, dat zavodnikovi, ktery trenoval vzdy mimo druzstvo a byl svetova spicka na vedomi, ze se to u nas neodpousti. V povaze ceske je, ze se to deje kdyz se nedari, coz momentalne neni uplne chyba zavinena zavodnikem. Ihned po ZOH jde na slozitejsi operaci, nevymysli si, coz je pro ortopedy jasne. Na zavod ve sprintu byl jiz zase ale pripraven. Jsem presvedcen, ze misto treba do 10. v jednotlivcich je vzdy o hodne cennejsi nez osme z deviti druzstev. Na vlastence si muzeme hrat ale nazor na sportovni vysledky bychom meli mit vytribenejsi. Jeste jednou dekujeme za pochopeni.
0 0
možnosti

libor

20. 2. 2002 2:57
Odkaz všem
Na Rygla se vykašlete. Byla to jeho volba a ať nám ukáže, že byla správná. Je na trenérech nám jako národu zdůvodnit nominaci této osoby na OH. Myslým si, žě pro odpovědné osoby by měl přijít doživotní zákaz rozhodovat o nominaci sdruženářů na OH. Ať jdou od válu tito bafuňáři kteří se opírají o staré úspěchy. Je jen smutné, že jsou s jejich ovečkama na místě a nedokážou ani rozhodnout, kdo do závodu nastoupí. Zaplaťte si pobyt na OH sami, Vy (slavní funkcionáři). Libor Valenta 0603983946
0 0
možnosti

Honza Prášek

20. 2. 2002 0:20
Kdo je bez viny ať hodí kamenem
Nemusím zrovna souhlasit s tím, že Vladislav Rygl nenastoupil do závodu družstev, ale jsem daleko od toho, abych na něj házel špínu. Všechno je otázka jeho svědomí  a on sám nejlíp ví, proč to udělal. Když to budu brát podle sebe - závodně jsem běhal přes dvacet let, a nevzdal jsem ani jeden závod - kromě svého prvního maratonu, když mi došly cukry a málem jsem omdlel. A znal jsem hodně kluků, co vzdávali skoro každý závod, když se nevyvíjel podle jejich představy. A třeba taky nedoběhli závod v soutěžích družstev. A taky jsem do nich nedělal. Všechno byla otázka jejich svědomí.
A když už chce někdo kritizovat Vladislava Rygla, tak ať to jsou jenom jeho parťáci z družstva. Podle mě Ti o celé věci ví nejvíc. Zdá se mi podlé pomluvat člověka jenom na základě toho, co se dočtu v novinách, nebo podle útržků nějakých rozhovorů z televizní obrazovky.
Naopak si myslím, když je člověk ve srabu (navíc člověk, který pro Českou republiku hodně dokázal), měl by se povzbudit. takže to tímto činím:
Vladislave, ať byly Vaše důvody jakékoliv, nepodléhejte depresi a bojujte s osudem, třeba se zase sinusovka života zdvihne a zase bude líp. A zase třeba pomůžete družstvu.
Honza Prášek, Sušice
 
0 0
možnosti

eno

18. 2. 2002 14:58
Nadčlověk
Myslím si, že sportovci jsou také lidé a mají právo se rozhodnout. Pokud se sportovec rozhodne a nepojede závod, je mi to milejší, než se do závodů drát za každou cenu a potom třeba vyhořet nebo i uspět. Že se jednalo o společný závod, není rozhodující. Má právo volby a není tam pod dozorem komunistického doprovodu tak, jak to bývalo v dobách minulých.
0 0
možnosti

Jirka

19. 2. 2002 12:24
Re: Nadčlověk
S tím naprosto nesouhlasím. Každý patříme do nějakého týmu, ať už ve sportu, nebo v práci. Když dostaneš v práci se svými kolegy úkol a jeden se na to vykašle, tak budeš taky obhajovat jeho právo na vlastní rozhodnutí? Tady nejde o sport, ale o životní filozofii. Já, já, já, jenom já.
0 0
možnosti

Radek Šilhan

18. 2. 2002 10:52
Čím dál horší
Tak se mi v posledních letech zdá, že je mi daleko sympatičtější Milan Kučera. nebudu soudit rodinné spory, ale na velkých závodech Kučera dokáže hrábnout, zatímco Rygl má stále nějaký problémy. ty největší ale má v tý svý rozmazlený palici. V takovýhle formě tam ani neměl jezdit, měl udělat gesto frajera a na rovinu říct, že je ve srabu. Takhle hazarduje se svým jénem, přece nemá zapotřebí dojíždět nekde na 40.místě.
0 0
možnosti

Tomas

18. 2. 2002 15:12
Re: Čím dál horší
Naprosto souhlasim s tvym prispevkem. Jen bych chtel dodat, ze Rygl po nepovedenych skocich nenastoupil do behu i v jeho povedenych sezonach a tam ty jeho prusery podle me zacali. Srovnejte to s Gottwaldem v Liberci takhle se chovaji sampioni... maj srdce a bojujou
0 0
možnosti

Vlado

18. 2. 2002 9:47
Rygl by nám stejně nepomohl
Myslím si, že jeho neúčast v družstvech v nás sice může vyvolávat emoce z toho pohledu, že se "vykašlal" na ostatní, ale stejně i s Ryglem bychom skončili maximálně osmí, a to kdoví jestli (zaskákal by hůř než Šmejc a v běhu by dohnal maximálně Japonce). Proto si myslím, že jeho rozhodnutí soustředit se na sprint, kde je na programu pouze jeden skok, který se mu třeba může povést (alespoň průměrně) a pak by měl v běhu dosti velké šance, je docela logické a pochopitelné. Rozhodně je lepší například desáté místo v jednotlivcích než osmé či deváté v družstvech. Navíc Rygl byl vždy spíše individualista než týmový hráč, takže mě osobně jeho odmítnutí startu nepřekvapilo. On prostě takový je a myslím si, že na takové rozhodnutí měl právo.
0 0
možnosti

petr

18. 2. 2002 9:36
je to ubozak
Rygl je opravdu trapnej, a spis nez problemy s kolenem to vypada na problemy s hlavou. Doufam, ze pri pristi olympiade uz se nebude opakovat omyl nominovat nekoho za zasluhy, ale opravdu jenom podle momentalni formy.
0 0
možnosti

pozorovatel

19. 2. 2002 23:40
Re: je to ubozak
Hochu, kdybys měl takového tatínka jako on, tak bys jezdil na olympiády i s jednou nohou a kdyby Tě bolela, tak by se na družstvo vykašlal a bylo by vše v pořádku.Asi bude za chvíli tak ukřivděný jako Sakala
0 0
možnosti

šneček

18. 2. 2002 9:27
Rygl je sobec !!!!!!!
 Rygl neměl nikam jezdit, když je tak moc zraněnej a měl se doma léčit, klidně místo něj mohl jet nějakej junior
0 0
možnosti

Jirka

18. 2. 2002 9:13
Tos mě hochu zklamal
Vždycky jsem Láďu Rygla obdivoval za jeho nezdolnou vůli, ale to co teď předvádí na OH. Pochopil bych jeho krok, kdyby měl ve sprintu nějakou šanci na úspěch, ale pokud je na tom, jak je, měl na 100% startovat za družstvo. Ale nenastoupit a uvažovat o sprintu je sprostý a měl by se nad sebou zamyslet. Moc mě zklamal a asi nás takových bude víc.
0 0
možnosti

Roman

18. 2. 2002 8:07
Rygl je trapnej
Rygl je pro mě největším českým zklamáním na olympiádě. Jeho počínání je trapné. Nechápu co vůbec v Salt lake dělá.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Rusové křičí: Ponižují nás. V Putinově říši sílí výzvy k bojkotu olympiády

12. dubna 2024

Premium Měli bychom se vykašlat na jejich olympiádu. Nenechme se Západem ponižovat. Takové názory zaznívají...

V Olympii zapálili oheň pro Paříž. Obešli se i bez pomoci boha Slunce

16. dubna 2024  10:25,  aktualizováno  12:03

Zatažená obloha sice znemožnila, aby olympijskou pochodeň zapálily přímo sluneční paprsky, to však...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Bojkot olympiády ne, ale... Ruská diplomatická chytristika očima Žantovského

17. dubna 2024

Premium Byl mluvčím prezidenta Václava Havla a velvyslancem v USA, ve Velké Británii a v Izraeli. V...

Dream Team pro Paříž je na světě. Durant chce čtvrté zlato, Curry i Leonard první

17. dubna 2024  18:34

LeBron James, Stephen Curry a Kevin Durant povedou na olympijském turnaji v Paříži hvězdný americký...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Sto dní do Paříže. Češi řeší počet sportovců, bezpečnost i dezinformace

17. dubna 2024  9:59

Je 26. července 2024 a po Seině plují při netradičním zahájení her lodě s výpravami z 206 zemí...

Dream Team pro Paříž je na světě. Durant chce čtvrté zlato, Curry i Leonard první

17. dubna 2024  18:34

LeBron James, Stephen Curry a Kevin Durant povedou na olympijském turnaji v Paříži hvězdný americký...

Sto dní do Paříže. Češi řeší počet sportovců, bezpečnost i dezinformace

17. dubna 2024  9:59

Je 26. července 2024 a po Seině plují při netradičním zahájení her lodě s výpravami z 206 zemí...

Bojkot olympiády ne, ale... Ruská diplomatická chytristika očima Žantovského

17. dubna 2024

Premium Byl mluvčím prezidenta Václava Havla a velvyslancem v USA, ve Velké Británii a v Izraeli. V...

V Olympii zapálili oheň pro Paříž. Obešli se i bez pomoci boha Slunce

16. dubna 2024  10:25,  aktualizováno  12:03

Zatažená obloha sice znemožnila, aby olympijskou pochodeň zapálily přímo sluneční paprsky, to však...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!