Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Šéf olympioniků: Nebyli jsme neúspěšní

(Od zvláštního zpravodaje iDNES) - Většinu společenských pozvánek během olympiády v Aténách házel do koše. Chtěl totiž vidět české sportovce v akci. Svůj plán až na pár výjimek dodržel. "Nebyli jsme neúspěšní," míní o výsledcích nejrozsáhlejší výpravy v historii předseda Českého olympijského výboru Milan Jirásek.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jirkapospec

30. 8. 2004 22:49
to dobytek
Zajímalo by mne, jestli tím "nejmenovaným AP" je tyčkař Adam Ptáček? Je to tak? Jenom abych měl jistotu. Díky za info. Jestli ano, tak pak mne to štve, protože mít takhle nadějného jun. desetibojaře, který svůj talent promrhal. A místo něho mít jen průměrného tyčkaře (medaile z HME na tom nic nezmění). Pokud tím AP není Adam Ptáček, tak se mu omlouvám. A když už jsme u těch tyčkařů. Myslím si, že jsem v tuto dobu mohli mít opravdu špičkového tyčkaře - Jana Netschera (napsal-li jsem to správně), ale toho bohže snad vyřadilo z vrchol. sportu zdraví.
0 0
možnosti

dobytek

31. 8. 2004 7:23
Re:
Já to slyšel jen zprostředkovaně od jeho spolužáků (ne jednoho) ze sportovního gymplu, osobně jsem ho nezažil. Teď prý ale na Dukle seká dobrotu. Jde o to, že třeba loni měl skočeno 581 a mistr světa venku bral zlato za 582. Šlo jen o to, prodat to ve správný okamžik jako třeba Bába letos na OH. Oba dva jsou hypertalenti. Bez toho by nebyli tam, kde jsou. 
0 0
možnosti

mojo

30. 8. 2004 18:37
Neuspech...
Podle mne jde jednoznacne o neuspech. Za ten ale ANI TROCHU nemohou sportovci, ale ti, kteri maji v nasi zemi sport na starost. Zakladna je u nas uboha, deti nesportuji a v tom to je. Zacina to na zakladnich skolach pristupem ucitelu. Ja osobne jsem si na zakladce ANI JEDNOU(!!!) neskocil do vysky, nehodil kouli, nezaplaval na cas a ten vycet by mohl pokracovat. Cesta k vice medailim vede jen tim, ze deti dostanou moznost ukazat, jestli maji pro neco vlohy a to jde nejlip prave na zakladce. Na stredni byl telocvik (alespon v mem pripade - Gymnazium J.Hradec) jeste ubozejsi. Doslova des a hruza! Souvisi to se stavem naseho skolstvi a s neskutecne bidnou urovni ucitelu v Cechach. (pozn. jsem taky vystudovany ucitel a vim, jakej vykvet i z me generace do skol nastoupil - absolutni srot, kterej by se v jine oblasti NIKDY neuchytil.)
0 0
možnosti

mojo

30. 8. 2004 18:39
Re:
Jeste poznamka.
Na nasem gymnaziu neexistoval JEDINY sportovni mansaft, ktery by se pravidelne ucastnil nejake regulerni souteze :-(((((
0 0
možnosti

ellinas

30. 8. 2004 15:23
Olympiada v Česku
pane bože zase strkáme peníze  za blbosti za projekty jestli můžeme uspořádat olympiádu nebo ne.Stát,který nemá na důchody,školství,zdravotnictví armádu,na silnice ......,chce uspořádat hry.Vzpamatujte se a spadněte na zem!!!!!
0 0
možnosti

sibirian_boy

30. 8. 2004 13:30
hodnocení našich
12 medailistů, 9 x umístění do 5.místa, 20 x očekávaný standard, 92 x dovča grátis.
0 0
možnosti

Eskel2

30. 8. 2004 11:51
Bída
Je to skoro vostuda. Na medaile jsou před náma všichni. Bída, bída, ...
0 0
možnosti

HBA

30. 8. 2004 11:00
Nebyli jsme neúspěšní
je asi výstižné hodnocení. Osm medailí, celá řada čtvrtých a pátých míst - u obou vrhaček jen centimetry za medailemi, některá příjemná překvapení - ano to jsou úspěchy. Nicméně - a tom je velká část diskuse - spousta našich sportovců prostě neuspěla. Nedosáhla svých maximálních výkonů a dost možná ani neměla správnou formu, možná v tom byly i zdravotní problémy. Myslím si, že množství těch neúspěchů je poměrně velké. Vyplývá samozřejmě z výrazné konkurence a náročnosti dnešního vrcholového sportu, ale částečně i z poměrně mírných kritérií nominace, částečně i z přehodnocení možností daných sportovců. Už jsem v jiných příspěvcích vyjadřoval své názory na toto téma - naše výprava byla asi příliš početná a představy o počtu medailí a dalších úspěchů byly velké. Nechci teď konkrétně hanit toho či onoho sportovce - určitě by se ti neúspěšní přinejmenším zamyslet měli, chci spíše poděkovat všem, kteří nás - televizní diváky - potěšili alespoň svou bojovností. Velké poděkování těm úspěšným. Doufejme, že olympiáda v Číně vyjde i medailově lépe.
 
Jinak umístění na 42.místě hodnocení národů je jen vyhodnocení z pohledu množství a kvalit medailí a nedává objektivní pohled na úspěšnost celé výpravy, asi by se mělo vyhodnocovat podle dřívějšího bodování umístění do 6. případně 8.místa.
0 0
možnosti

clarac

30. 8. 2004 11:51
Re:
Souhlasím, že o uspěchu rozhoduje aktuální forma, zdravotní stav, štěstí ale také schopnost se vybičovat a překonat své limity právě na olympiádě. A to právě bohužel některým našim spotrovcům chybělo.
0 0
možnosti

kimik

30. 8. 2004 10:36
Uspěch
a) 8 medailí je vzhledem k počtu startujících neúspěchem (
b) největším úspěchem je, že jsme neměli (a snad nebudeme) žádného dopingového hříšníka
 
0 0
možnosti

Nantes

30. 8. 2004 12:27
Re:
SOUHLAS
0 0
možnosti

AAANIK

30. 8. 2004 9:29
OH
Cela tato diskuse je velice zajimava až na pár blbů, ale krom toho, že opravud u nás dost sporotviště chátrají tak si myslím, že snad není na světě sport, ktery by se u nás nedělal alespoň v té střední úrovni. A vůbec nerozumím přispivatelům, kteří tady srovnávají minulém doby, kdysi soutěžilo např. špičkově ve fotbale takových 30 zemí, dnes jen v Evropě je šipčkových zemí kolem dvaceti. a tak to je iv ostatních sportech a bude hůř.
0 0
možnosti

Pucmeloun1

30. 8. 2004 9:35
Re:
Jenom rozpadem SSSR vznikla konkurence ve vetsine sportu jako blazen.......
0 0
možnosti

Nantes

30. 8. 2004 9:08
Bodove hodnoceni?
Kdyz uz se hodnoti uspesnost narodu na olympiade, tak by se alespon mel zmerit objektivni metr... je mi smutno z toho, ze jedinym hodnocenim v posledni dobe je ten medailovy obrazec, kde zeme treba se deseti stribrnyma a dvaceti bronzovyma medailema (prehanim) je hodnocena pod zemi, ktera dostane jednu zlatou medaili diky jednomu vyjimecnemu sportovci.
Prece kazdy musi videt, jak je tohle hodnoceni neobjektivni a zavadejici... bral bych to, pokud by se jednotlive zeme neustale nemerily na tehle tabulce, ale to vsichni delaji.
Pamatuju se, ze driv se vedle tohoto hodnoceni pouzivalo i hodnoceni bodove... do sesteho mista. Tuto hranici bych treba i posunul do mista osmeho a potom by me teprve porovnavani pripadalo jakz takz objektivni. Chapu, ze medaile jsou nade vse, ale copak je ctvrte misto na olympiade neuspechem? Jednak by se tim alespon trosku vykompenzovala frustrace tech sportovcu, co skonci tesne za hranici medaile a jednak by tohle hodnoceni vypovidalo vice o kvalite a sirce toho ci jineho naroda.
Nedelam si iluze, ze by Ceska republika po teto olympiade dopadla nejak prilis slavne i tomto hodnoceni (i kdyz jiste by to o par mist lepsi bylo), ale jde mi opravdu o jakz takz spravedlive porovnani vykonnosti narodu, kdyz uz se tedy na to hraje...
 
 
0 0
možnosti

dobytek

30. 8. 2004 9:12
Re:
Mít Michaela Phelpse v týmu, tak by nám stačil jeden člověk na 6-0-2  
Jinak ale souhlas, bodové hodnocení do osmičky je objektivnější.
0 0
možnosti

Pucmeloun1

30. 8. 2004 9:02
Prilis zle krve
myslim, ze vydledek neni tak tragicky jak se mnozi snazi tvrdit a to z nasledujicich duvodu:
1) vetsina sporotovcu predvedla sve maximum ci se k nemu blizila. Nastvanost prameni z vysledku mensiny reprezentovane troskami jako je napr. Hlavonova, Hejnova, Kasparkova, Maska, Martincova. Ti opravdu jeli do Aten jen na vylet a moc dobre si toho take byli vedomi. Nejsou to zadni zelenaci a podivame.li se na na vysldky treba Masky na sampionatech, je to vzdy to same.......
2) media pred olympiadou byla nesoudna a planovala medailove zne, ktere byly lehce mimo realitu.
3) je to i o stesti. S trochou stesti jsme mohli mit o 2 - 4 medaile vic a nidko by o neuspechu nemluvil.
4) je to asi povahovy rys, ale prijde mi, ze se nasi sportovci nedokazou vyhecovat prave na ten pravy moment. To co umi mnohem lepe treba Americane....vzpomente na vysku muzu nebo na tycku
5) bohuzel nemame kvalitni sportovce v odvetvich kde se rozdeluji medaile jak socialni davky od Skromacha (napriklad plavani a gymnastika). Staci jeden Phelps a je o uspech postarano.
6) Celkove mam pocit, ze dochazi k vymene generace v nasem sportu, kdy porevolucni garda co zacinala jeste pred rokem 1989 vyuzila novych moznosti a ted se ceka na novou krev. Ta bohuzel nebude tak silna, nebot podpora mladeznickeho sportu a stredisek vrcholoveho sportu je na ubyte.
0 0
možnosti

Pucmeloun1

30. 8. 2004 9:11
Re:
7) mozna naivne, ale myslim ze nasi nesypou tolik co jini, napr. Madari. A to je proste konkurecni nevyhoda
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Rusové křičí: Ponižují nás. V Putinově říši sílí výzvy k bojkotu olympiády

12. dubna 2024

Premium Měli bychom se vykašlat na jejich olympiádu. Nenechme se Západem ponižovat. Takové názory zaznívají...

V Olympii zapálili oheň pro Paříž. Obešli se i bez pomoci boha Slunce

16. dubna 2024  10:25,  aktualizováno  12:03

Zatažená obloha sice znemožnila, aby olympijskou pochodeň zapálily přímo sluneční paprsky, to však...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Olympiáda bude terčem Ruska. Macron vyzývá k tvrdšímu boji s dezinfoscénou

10. dubna 2024  7:56

Hry v Paříži budou čelit i rozsáhlé ruské hybridní válce usilující o jejich očernění či narušení....

Odměna olympijským vítězům, světová atletika vyplatí každému 50 tisíc dolarů

10. dubna 2024  11:11,  aktualizováno  14:48

Světová atletika jako první mezinárodní sportovní federace vyplatí odměny olympijským vítězům....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Olympijské kruhy v Paříži budou podle očekávání na Eiffelově věži

8. dubna 2024  22:03

Olympijské kruhy během her v Paříži budou umístěny podle očekávání na Eiffelově věži. Dřívější...

V Olympii zapálili oheň pro Paříž. Obešli se i bez pomoci boha Slunce

16. dubna 2024  10:25,  aktualizováno  12:03

Zatažená obloha sice znemožnila, aby olympijskou pochodeň zapálily přímo sluneční paprsky, to však...

Český šerm má ve světě respekt. Jsme féráci, říká Jurka. V Paříži vyrovná dědu

16. dubna 2024

Premium Jakub Jurka při focení v olomoucké kavárně otevírá pusu, aby se zakousl do máslového croissantu....

Ve středu začne prodej více než čtvrt milionu vstupenek na olympiádu v Paříži

15. dubna 2024  14:10

Ve středu 17. dubna v 10:00 se začne prodávat dalších více než 250 000 vstupenek na olympijské hry...

Pistoláři Schejbalová a Dubový byli na úvod kvalifikace OH šestí v mixu

13. dubna 2024  15:23

Veronika Schejbalová a Jindřich Dubový obsadili šesté místo ve střelbě smíšených dvojic ze...

Kdy dát dětem první kapesné a kolik?
Kdy dát dětem první kapesné a kolik?

Kdy je vhodný čas dávat dětem kapesné a v jaké výši? To jsou otázky, které řeší snad každý rodič. Univerzální odpověď však neexistuje. Je ale...