Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Neděle 20. srpna 2017 Bernard

Diskuse k článku

Většina zastupitelů chce olympiádu

Když šli Pražané na podzim ke komunálním volbám, sami tím rozhodli, že se Praha bude ucházet o pořádání olympiády. Ze sedmdesáti pražských zastupitelů, kteří musí o podání či nepodání olympijské přihlášky do letošního podzimu rozhodnout, jich 45 chce olympijské hry v Praze.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

marte

Olympiáda v praze je totální blbost...
na které se již dnes nažírají některý prasátka...
0/0
7.2.2007 8:29

slama05

trochu blábol, ale neva...
"Z historie ale víme, že žádnému městu nebyla svěřena olympiáda, když kandidovalo poprvé." A co třeba Athény 1896??? No budiž, je to detail. Jinak OH v Praze podporuju! Už jenom kvůli tý atmosféře.
0/0
5.2.2007 1:42

Homer1

Olympiáda x mindrák
Olympiáda v ČR je pakárna. Zatím největší problém ale kupodivu nemají pražáci (kterým by rozkopali město na pěkně dlouhou dobu) ale zamindrákovaní brňáci...
0/0
5.2.2007 1:35

iMuf

Re: Olympiáda x mindrák
a ty jsi tzv. internetový děd vševěd, viď?
0/0
5.2.2007 14:45

Homer1

Re: Re: Olympiáda x mindrák
Tak si přečti reakce v téhle diskusi, na to nemusíš být "vševěd"... :-))))
0/0
7.2.2007 12:16

Ladineeek

jo olympiáda
to by se zas ciká*i poměli.....akorát by byla zas vostuda, že půlku lidí okradli
0/0
5.2.2007 0:36

iMuf

bravo
"Finanční analýzy ukazují, že Praha na olympiádě vydělá. Náklady budou zátěží pro stát."
Ten Bém je vtipálek. Doufám, že do té doby už bude Morava samostatná, aby to byla zátěž jen pro český stát.
0/0
4.2.2007 21:50

Evzenzlesa

JA SEM JEDNOZNACNE PRO
Praha-Olympijská
0/0
4.2.2007 21:42

karusoo

Třeba takto....
Pražákům doporučuji tyto disciplíny: 1. V poslanecké sněmovně závody sviní v požírání perel. 2. V senátu hru na slepou bábu. 3. Na hradě oblíbenou - chodí pešek do kola. Toto by egoistický frajírky dostatečně zviditelnilo a ukojilo jejich čím dál náročnější choutky.
0/0
4.2.2007 19:31

vkaiser

Diváci by se rozptýlili...
 to mě dostalo...diváci by se rozptýlili směr Bílá hora... ...
Olympiáda v Práglu potažmo v ČR trochu velký sousto..
0/0
4.2.2007 19:02

nasrat

Jedna z posledních kapek do poháru trpělivosti!
Někteří jedinci- většinou malého vzrůst -si potřebují "vyléčit komplex a postavit pomník" . Pravdou je, že mají kulatá razítka a tak se jim to většinou podaří.Jenže tohle šílenství dalece přesahuje normální pubertální záchvaty a bude stát strašně peněz a sympatií ku Praze, MACEŠE měst tentokrát . Sebevražda může mít i tuto podobu olympiády v Praze, ale za své, pražané, za své, bez soustavného okrádání krajů ! Už takhle žerete neúměrně dotací na úkor zbytku státu .
0/0
4.2.2007 18:38

p19p

Re: Jedna z posledních kapek do poháru trpělivosti!
blbe, okradenej...
0/0
4.2.2007 19:23

Evzenzlesa

Re: Jedna z posledních kapek do poháru trpělivosti!
Nebejt Prahy...ste vsichni v pitchi
0/0
4.2.2007 21:40

edik2

Zastupitelé jsou k r e t é n i.
ČR není tak ekonomicky navýši,aby si mohla dovolit výstavbu tolika sportovišť a už vůbec není tolik navýši,aby ta sportoviště potom provozovala,když není nikdo schopen zajistit ani cjod Sazka arény,aby akce byly schony vydělat na její provoz. Je to prostě podle ODS a to : hlavně vyhnat lidem z kaspes hodně peněz k užitku několika lidí,kteří se na tom obohatí.
0/0
4.2.2007 18:05

forzt

iluze
Je neuvěřitelné, že v celé diskuzi nezaznívá názor, že přidělení olympiády Praze je vysoce nepravděpodobné, i kdyby nakrásně všechna sportoviště a infrastruktura stála už teď. Při rotaci kontinentů (z nichž se jistě budou hlásit i Afrika a Jižní Amerika, kde se ještě hry nekonaly) a zájmech silných evropských zemí (Německo, Rusko, Francie, Španělsko...) a našem ekonomickém potenciálu, počtu obyvatel, vyjádření členů MOV po nepříliš zdařilé olympiádě v podobně velkém Řecku, se jeví vítězství Prahy jako úplné sci-fi. Za převahou hlasů pro v zastupitelstvu vidím a) neznalost problematiky b) partikulární zájmy související s pozemky a výstavbou, jež se pak ukáže jako zbytečná. Kandidaturou Praha vyhodí z okna milióny. Proč se radši nezaměříme na pořádání olympiády zimní, kde je třeba jen vyřešit otázku chybějící dostatečně dlouhé tratě pro sjezd a šance s kandidaturou uspět je mnohem vyšší? Navíc by to stálo výrazně méně...
0/0
4.2.2007 16:07

carmelo_anthony

Re: iluze
pro zimni olympiadu nam toho chybi vic. nevim kde je u nas nejaka poradna ledova draha (rozhodne nemysli tu jak na ni radi urban), taky rychlobrusleni by u nas moc neslo. letos navic ani neni moc snehu... ta letni bude lepsi. ale mas pravdu, ze jedna vec si to tu hezky odsouhlasit a druha je potom uspet v kandidature. kazdopadne myslim ze lepis nez rekove bysme bejt mohli. oni sou totiz dost velky lemplove :D
0/0
4.2.2007 16:37

forzt

Re: Re: iluze
Samozřejmě máš pravdu, ale postavit nový tobogán třeba v té Smržovce, nebo rychlobruslařský ovál kdekoli (ta chvíle už se navíc díky úspěchům Sáblíkové blíží) není problém, ovšem na dostatečnou délku a převýšení sjezdovky hlavně pro mužský sjezd nemáme hory, nebo by se musela vybudovat někde úplně nová trať v první zóně Národního parku. S tím sněhem je to samozřejnmě horší, možná se blíží doba, kdy budou moci na ZOH kandidovat jen Skandinávie a Kanada... Ale naše vzdálenosti případných sportovišť třeba Praha-Liberec-Špindl jsou úplně v pohodě, v Turíně to bylo obdobné...
0/0
4.2.2007 16:47

kraxna

Megalomani !
0/0
4.2.2007 16:04

Tryskoprd

-
Oni s tou pakárnou nepřestanou. Béme, ty voIe, nejdřív srovnej taxikáře a pak zkus něco většího, časem se možná k olympiádě dohrabeš.
0/0
4.2.2007 15:16

Mascherano10

Olypiáda
Olympiáda v Praze nebude o světovejch rekordech ve sportovních disciplínách, ale světovej rekord v množství vytunelovanejch pěněz z různejch dotací a zpracovanejc analýz budeme mít určitě! Olympiádu v Praze může chtít jen naprosto neinformovanej nerealisticky uvažující člověk! IDIOT!!!!!
0/0
4.2.2007 15:06

loun

OH
Olympiádu v Česku ano, ale ne v Praze! Dost bylo pragocentrismu! Máme spoustu jiných a krásnějších měst, třeba Telč, České Budějovice, Kroměříž a především Ostravu.
0/0
4.2.2007 14:55

peetthemaster

Re: OH
ftipalku  to chces postavit v ostrave stadion pro 80k lidi?  jedine, ze byste si tam pak nastehovali secky cikany
0/0
4.2.2007 15:12

Tryskoprd

Re: Re: OH
Ale klidně, tam ať si udělaj třeba dvě olympiády, hlavě ať není ten bordel v Praze!
0/0
4.2.2007 15:18

King_Feanor

OH
Brno!!!
0/0
4.2.2007 15:14

iMuf

Re: OH
prej především Ostravu
0/0
4.2.2007 21:51

nenápadně maskovaný Kei

...
Pozor na omyl! Celou dobu se bavíme o matematické olympiádě pro žáky 5.-9. tříd!
0/0
4.2.2007 13:51

nenápadně maskovaný Kei

...
Když už, tak ZOH. Na LOH stejně mimo šebrdleho stojíme za h*vno a v budoucnu se to nezmění...
0/0
4.2.2007 13:47

ia01mnov

Re: ...
sebrle :-)))))))))))), kamarade tady se bavim o olympiade skoro za 20 let a ne pristi sobotu
0/0
4.2.2007 14:13

Tryskoprd

Re: Re: ...
: -))
0/0
4.2.2007 15:27

nenápadně maskovaný Kei

Re: Re: ...
A vypadá to u nás s letním sportem výhledově líp?
0/0
4.2.2007 16:01

nenápadně maskovaný Kei

....
Olympiádu? ...
0/0
4.2.2007 13:46

Placirka

Máme velkou hubu
Dluhu mame kam se podivas.To se snadno rekne,usporadame LOH ale kde nato vezmem to nejdulezitejsi -PRACHY-.To se zase nekdo nakapsuje, on to nekdo zaplati,ono to nejak dopadne.Spolecnost by mela nejprve dat do poradku vlastni chod statu a pak premyslet nad takovym projektem LOH.To nebude zalezitost jen Prahy ale celeho statu.Zkusenosti traba MS hokeji nam davaji jasny priklad a to se jedna o zcela srandicku proti takovemu gigantu jako bezesporu jsou LOH.
0/0
4.2.2007 13:11

ellinas

Re: Máme velkou hubu
Naprosto souhlasím,zastupitelé vidí příležitost jak si přijít na velké peníze na uplatcích.Olympida by se prodražila a zadlužila náš stát ještě více.První dát do pořádku vnitřní věci,především protikorupční zákony a pak se dívat po uspořádání takové akce.V nejbližších 20.letech je to stejně nesmysl,ani nám nebude přidělene,jsou to jen vyhozené peníze za projekty posudky atd
0/0
4.2.2007 13:36

StaarkyG

Re: Re: Máme velkou hubu
Pockej pockej, podivej se na Atheny, ty jsou relativne srovnatelny s Prahou (infrastruktura, sportovni stadiony ap.), taky museli moc investovat a skoncili v PLUSu. PS: To jak by se muselo zainvestovat do prazske infrastruktury, ktera je jinak tragicka, by se mestu na 100 let vyplatilo.
0/0
4.2.2007 14:01

Verstappen

Re: Re: Re: Máme velkou hubu
Atény a v PLUSu???? Něco si o tom zjisti než tohle budeš tvrdit.
0/0
4.2.2007 14:24

ellinas

Re: Re: Re: Máme velkou hubu
Právě to jsou hodně mylné informace.Athény s Prahou vůbec nemůžeš srovnávat.Navíc Recko bude zadluženo na 30 let jen kvuli olympiadě.Věř mi vím o čem mluvím,je to moje druhá vlast.
0/0
4.2.2007 14:29

jack007jac

nesmysl
Myslim, ze mluvit o korupci je na miste, ono se totiz z investicnich penez nejlepe krade. (Proc chce Kostal tak nutne narodni stadion). A hlavne co s tema stadionama budem delat dal? Kouknete se na Sazka Arenu. Prazak nejsem, tak mi to muze mi to byt jedno, ale je to blbost.
0/0
4.2.2007 12:42

pkkoci123

Zcela absurdni...
at uz po ekonomicke ci po sportovni strance. Posledni ziskove OH byly v Atlante. Tvrzeni, ze na OH hrach neprodelame je lez a kdo tomu verim, tak nema s racionalnim myslenim nic spolecneho.
0/0
4.2.2007 12:06

Jerry Dammers

Re: Zcela absurdni...
...tohle je právě časté, tohle tvrzení. A já nevim. Jsou pro to nějaké argumenty, máš nějaké zdroje, citace, potvrzení? Já i právě nejsem jistý. A pak taky nejde jen o čistou ekonomickou ziskovost, ale o vytvoření celkové image v souvislosti s dalšimi aktivitami, které budou jen díky tomu, že Česko bude v podvědomí světové veřejnosti. V dnešní době k nezaplacení - doslova. Ať už pořádání dalších akcí, nejen sportovních, zvýšení cestovního ruchu a aktivit na něj navazujících (i když příjmy z něj jsou pravda často přeceňované X nicméně existují) tím pádem zvýšení kvality služeb v celém měřítku ČR, vědomí o tom, že ČR vůbec existuje, počítán s ČR v politických záležitostech - respektive větší váha českého slova.
0/0
4.2.2007 12:37

pkkoci123

Re: Re: Zcela absurdni...
nezlob se, ale mne se o tomto tematu nechce ani debatovat. Ani jsem to tady nemel psat...Predstava OH v Praze je natolik vzdalena realite, ze to nejde ani komentovat. Zkus si sehnat par informaci k Atenam. Ano, jiste. V roce poradani her dojde k obrovskemu oziveni ekonomiky, ale pak to jde z kopce a to poradneho...A to ani nejde srovnavat CR a Recko, ktere je zalozene na cestovnim ruchu a pro ne to je zdroj obzivy. Dale to je primorsky stat a spousty arealu jiz mel pred olymipadou. U nas by se muselo zacit od nuly a bez more... A po sportovni strance? Jasne, je to za x let, ale v kolika disciplinach se dostanou nasi sportovci vubec do finale? Bavit se dokonce o medailich je bezpredmentne. Ne, sorry...to nema cenu ani komentovat.
0/0
4.2.2007 13:01

Jerry Dammers

Re: Re: Re: Zcela absurdni...
hej v poho, já se nezlobím. A můj názor na srovnání s Aténama je spíš opačný. Hlavně co se týče těch sportovišť. To, že je CR zdrojem obživy je ukázka špatné ekonomiky. Studuju 4. rokem politickou geografii, tak nějaké informace mám.... i o ekonomické situaci Řecka a vlivu olympiády. Řecko je tristní příklad. A Praha by tak prostě neskončila. Jedině, kdyby to chtěla pojat jako Atény. Jenže to snad nehrozí. ...ale abyste mě nechápali jako nějakého proolympijského agitátora. Jsem skeptický, je to spíš medializované téma. Ale pro ANO existují argumenty, stejně jako pro NE..... a musí se vést odborná diskuze. Protože by to pak mělo obrovský vliv. Ať už v jakémkoliv směru.
0/0
4.2.2007 13:18

Henrik_Larsson

Re: Re: Re: Zcela absurdni...
Tvoje informace jsou tak zkresleny a zavadejici, ze ac to normalne nedelam, musim v tomhle pripade reagovat. Takze, kdyz jsme u toho srovnani s Reckem, tak vyrazny ekonomicky rust byl zaznamenan vzapeti po prideleni kandidatury a trva dodnes, dale i presto, ze odpurci OH v Praze se ti snazej namluvit neco jinyho, tak podle oficialni zpravy MOV skoncily OH v Atenach ziskem. A argumentu o tom, ze nemame more a tudiz nemuzem poradat LOH se musim opravdu jen smat, zkus si uvedomit, kolik sportu na LOH se porada na mori? Jestli chces, tak ti pomuzu, je to regata a pro tenhle sport splnuje bez problemu veskery pozadavky MOV Lipenska prehrada a potom triatlon, kde jak jiste uznas to more taky neni nezbytne nutny. Takze nez nekomu budes radit, at si ziska informace, tak si to nejdriv trosku srovnej v hlave a pak si treba taky zkus neco zjistit, ale vyuzivej vic seriozni zdroje a min bulvar.
0/0
4.2.2007 14:09

Jerry Dammers

Re: Zcela absurdni...
...anyway... v případě potenciálu Prahy se může jednat i o ekonomický zisk. To vyvrátit nemůžeš. A už vůbec ne tvrzením, že poslední hry byly ztrátové, ať už je to pravdivé do jakékoliv míry. Navíc tendence pojetí her se mění. Od mega projektů, prakticky reklamních akcí, do jaké podoby se hry dostaly asi v 70. letech se podoba pomalu mění. Je to patrné v případě ZOH, po Pekingu jistě i v LOH. Mění se vnímání společnosti, existuje vývoj. V Praze můžou být teoreticky až 2020, přece!
0/0
4.2.2007 12:39

Mr_gogo

Re: Re: Zcela absurdni...
Zminit Peking jako ukazku ustupu od megalomanie, to je opravdu spatny vtip.
0/0
4.2.2007 12:52

Jerry Dammers

Re: Re: Re: Zcela absurdni...
...no to by teda kua byl. Tak si to přečti ještě jednou. Pekign bude naopak vrchol. Se úplně bojím, čeho se dočkáme příští rok.
0/0
4.2.2007 13:10

Jerry Dammers

Re: Zcela absurdni...
...a pojetí racionálního myšlení se nespojuje s jednoznačným odmítáním jiných názorů ;) ...důležitá je diskuze, výměna názorů, podepřena argumenty, tedy na vyšší úrovni než zde na idnes. Čímž se omlouvám, že tu tak žvaním... jen je potřeba si uvědomit řadu věcí.
0/0
4.2.2007 12:42

Mr_gogo

Re: Zcela absurdni...
Jen se opet ukazuje kratka pamet lidi, kteri zapomneli na podobnou akci v daleko mensim meritku viz. Sazka arena. Ctu tady ty same kecy o nutnosti zviditelneni, o vydelecnosti ap. Nekolik lidi na pozadi zacne opet vytahovat nacionalni citeni a podobne obludnosti a cast verejnosti na to opet slysi. Jako by nestacilo, co predvadi ten starik na hrade, ktery by si zaslouzil bombera misto obleku a na krk pionyrsky satek misto kravaty . V pripade Bema jsou kecy o zviditelneni Cech jeste vetsi provokace, staci vzpomenout obhajobu porizeni zahranicniho sluzebniho auta na ukor "ceske" automobilky.
0/0
4.2.2007 12:46

phill_marlowe

Re: Re: Zcela absurdni...
Zlata slova (obzvlast ten primer s bomberem se mi libi), lip bych to nenapsal. Krome toho je myslim naprosto iluzorni predstava, ze by nam vubec tu olympiadu "priklepli", rozhodovani o tom kde se bude konat je velke politikum a nevidim jediny duvod proc by mel komise rozhodnou pro Prahu. Argument "malebne mesto ve stredu Evropy", myslim neobstoji. Ono se, ale da napakovat uz na tech pripravach (byt je temer stoprocentni pravdepodobnost, ze budou bezpredmetne/zbytecne), uz vidim ta vyberova rizeni na upravu infrastruktury...
0/0
4.2.2007 15:47

vencič

Re: Zcela absurdni...
Australie na OH 2000 prodelala. Do peti let se ji rozpocet vratil. To jsou fakta. co na tech obrovskych sportovistich bude dale? AU muze poradat Commonwealth Games. My si tam mpak budem mhrat kulicky. Dneska v dobe kdy se vola po usporach muzem molympiadu zabalit. Budem rypat drzkou v hline a budem radi.
0/0
4.2.2007 12:57

ia01mnov

Re: Zcela absurdni...
ekonomika?pokud bude u moci kapitalisticka vlada, tak hry vydelaji. ano, pokud budou u moci socialiste, tak hry prodelaji, to mas pravdu. sportovni stranka?tomu tedy nejak nerozumim.
0/0
4.2.2007 13:08





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze