Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Čtvrtek 17. srpna 2017 Petra

Diskuse k článku

Martikán nadával českým vodákům Volfovi a Štěpánkovi

Na olympijském vodáckém kanálu vzplály česko-slovenské vášně. Olympijský šampion a čtyřnásobný mistr světa Michal Martikán tu sprostě nadával české výpravě. "Zasr... Čehúni, čo to tu robíte?" křičel slovenský idol jako smyslů zbavený.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vewe213

ale no zase sa urazate prilis vela

ale tak zase vsetko zvelicuje ako vzdy...a vy chcete byt kamarati s nami slovakmi...ale tak to by ste sa museli zacat inako spravat...vzdy si znas robite iba fory.....ci to je hokej alebo teraz toto......ved martinak sa nevyjadroval pred mediami ako vy....ved uvidime ake budu mat vysledky...ale tak vela stastia prajem:-)

0/0
14.8.2008 13:01

lordxor

viac zdrojov

http://www.onlinespravy.sk/clanky/Michal-Martikan/

0/0
11.8.2008 0:29

osvetitel

<><><>

Cehuni je normalni vyraz nebo je to mysleno nacionalisticky jako "politicka nadavka"?Kdyby nane zarval neco jako  "You fu*king morons",tak bych tomu asi lepe rozumnel. To ze apeloval na nacionalitu tim skomolenym nazvem jejich narodnosti,se me take nelibi!

0/0
10.8.2008 21:34

osvetitel

Re: <><><>

Ps.Zarvat na amika neco podobneho,tak by  oba polykali vodu, a asi by byli po te rvacce vylouceni oba!:-)

0/0
10.8.2008 21:38

osvetitel

<><><>

Zas*ani  cehuni,somarove,chujove a co jeste?;-D;-D;-D

0/0
10.8.2008 21:28

osvetitel

<><><>

;-D[>-]Stara laska nerezavi,tak nejak mate to porekadlo ano?

0/0
10.8.2008 21:15

my_dva

ach jo

no jo Cesi, co se dalo cekat a o Slovacich uz ani nemluvim.......

0/0
10.8.2008 21:13

Ravanelli

Na Martikána si ještě vsadím, vypadá to, že

má fazonu R^  a kdyby nebyl první, dá ostatním po hubě. To ten frantík nevydejchá. 

Wolf měl raději zůstat doma, když si troufá jezdit v kanále jenom napříč a Štěpánek se mohl spokojit s účastí v tenise.  Nemusí se taky cpát úplně do všeho.

Do chujů si mohli klidně nadávat na Hornom Dunajci a nemuseli kvůli tomu jezdit až do Pekingu 8-o Soudruzi s Číny se snaží, aby udělali superolympiádu a naši  se Slovákama tam hned udělají mezinárodní ostudu !  Chovají se jak slávisti:-©

0/0
8.8.2008 9:54

osvetitel

Re: Na Martikána si ještě vsadím, vypadá to, že

No coby potom meli delat Gruzinci a Rusove?!Lide delaji kraviny ale proc hned chrlit nacionalisticke nadavky?8-oJak by se mu asi libilo,kdyby nanej Cech zarval z5 "drz hubu drateniku"? Nebo Cobole!?Obvzlast na olympiade by se meli ruzni nacionaliste umnet ovladat ve vyrazech!Tim nechci omlouvat tu blbost Cechu,kterou mohli zavinit nekomu vazne zraneni ! Ale proc hned do toho tahat politiku?8-o

0/0
10.8.2008 21:49

convoy

Martikanova snaha o obhajobu

http://aktualne.centrum.sk/sport/dalsie-sporty/clanek.phtml?id=1162637 

0/0
7.8.2008 19:10

Kajsy

mudrci

vsetci co tu pisete ste obycajni blbi, neboli ste pri tom ale kecate o tom. Nikto z vas nevie ako to bolo;-O  

0/0
7.8.2008 15:10

RickX

Re: mudrci

drž pec, slovenský chuji

0/0
10.8.2008 11:18

my_dva

Re: Re: mudrci

zase velice inteligentni prispevek a jako obvykle to Cesi opet resi penisem!

0/0
10.8.2008 21:17

neron

názor opačnej strany

Je uplne jedno koho chyba to bola. Martikan je arogantne prasa, co malo davno sediet v kriminale..Cechom by som vynadal aj ja, ale nie tonom Vy chuji ceski! Mohla to byt vazna nehoda, ale takto sa veci neriesia. On vlastne vyjadril svoj nazor na konkurenciu, ci uz by bola ceska, alebo francuzska.. Chlapcek sa nevie vobec spravat a dufam, ze medaila pojde Jezkovi alebo Estanguetovi..hanba!

0/0
7.8.2008 9:23

Luque1

chyba našich

http://sport.pravda.sk/martikan-niekto-tu-umelo-vyraba-kauzu-dxn-/sk-soh2008.asp?c=A080806_101217_sk-soh2008_p14

zde se můžete podívat na názor opačné strany - jisté jsou dvě věci -1, jednoznačně chyba naší dvojice, 2. nevhodná reakce Martikána.

0/0
6.8.2008 22:59

Chamestekurel

Ol.Výbor

Ol.Výbor by ho měl okamžitě poslat dom!!!  staré namachrované bezcené vodák!!!!

0/0
6.8.2008 21:20

KBR

Martikán - nepotrestaný zločinec

Martikán je skutočne bezcharakterný človek. Je to nesporne športovec na špičkovej úrovni, ale ako človek nestojí za nič. Pre vás českých diskutujúcich pripomeniem udalosť z Martikánovej minulosti, ktorá jasne definuje jeho osobu. Martikán spôsobil dopravnú nehodu, keď na prechode pre chodcov zrazil chodkyňu a zabil ju. Bol za tento trestný čin odsúdený na 7 mesiacov podmienečne (!) a bol mu odobraný vodičský preukaz.

Napriek tomu bol Martikán bol v čase výkonu trestu zastavený policajnou hliadkou za volantom auta a bola mu nameraná prítomnosť alkoholu v krvi, za čo mal automaticky nasledovať trest.

Ale ako olympijskému víťazovi sa mu jedinému trestu dostalo od prezidenta republiky v podobe amnestie.

Obyčajný človek by za podobný priestupok zhnil vo väzbe, ale nezodpovedný Martikán si beztrestne užíva slobodu. To jasne vypovedá o morálnych hodnotách tohto tupca.

0/0
6.8.2008 19:13

Miro1000

Re: Martikán - nepotrestaný zločinec

No, ak chceš byť naozaj objektívny, tak to už konečne niekedy skús. Nechcem sa Martikána zastávať, ak si však dobre pamätám, tak tá nehoda sa stala vo veľmi nepriaznivých poveternostných podmienkach v rozostavanom úseku diaľnice niekde medzi Trnavou a Nitrou (čo samozrejme nijako neospravedlňuje túto tragédiu). Ale NEBOLO TO na prechode pre chodcov (čo samo o sebe evokuje názor čitateľ, že vošiel neprimerane rýchlo na prechod atď.!) Teda SI NEOBJEKTÍVNY, aj keď skutočne došlo ku zraneniu s následkom smrti.

Druhá poznámka - vždy pri niečom podobnom sa riadim potrebou vypočutia obidvoch strán, inak je to vždy o ničom (v tomto prípade je to vo väčšine názorov o primitivizme a nacionalizme - možno že práve o to aj ide). Neriadim sa názormi iných a už vôbec si nedokážem predstaviť osočovanie akéhokoľvek národa podľa prístupu / vyjadrenia jednotlivca.

0/0
6.8.2008 21:41

KBR

Re: Re: Martikán - nepotrestaný zločinec

Máš pravdu, okolnosti jeho dopravnej nehody som si stotožnil s iným prípadom športovca, ale odhliadnúc od neprimerane nízkého trestu za zavinenú nehodu ma udivila jeho arogancia v nedodržiavaní rozhodnutia súdu. Povyšovať sa nad právoplatným trestom a naďalej viesť motorové vozidlo bez vod.preukazu si vyžaduje istú dávku bezcharakternosti . Možno som priveľmi zaujatý jeho osobou, čo naozaj skresľuje môj objektívny pohľad na neho, ale o jeho nízkom morálnom statuse som presvedčený.

Až natoľko, že by som sa nedokázal tešiť ani zo zlatej olympíjskej medaily od Martikána a to sa považujem za veľkého športového fanúšika.

A aby som dal veci na správnu mieru, musím poopraviť svoju chybnú poznámku a jeho šoférovaní pod vplyvom alkoholu bez vod. preukazu. V skutočnosti tam alkohol nehral žiadnu úlohu.

0/0
6.8.2008 22:07

frankiiee

Kaslat na to!!!

takze...som sice Slovak ale nezastavam sa ani jednej strany...ako tu uz bolo pisane novinari len zhanaju senzaciu a tym zase burcuju nevrazivost medzi par debilmi zo SR a aj CR...to co sa tam stalo je vec ich troch....nie nas...a popravde...to ze sa Martikan nas.ral tomu rozumiem tiez by ma to nastvalo....ale  ak su pravdive tie jeho reci tak...to naozaj svedci o jeho inteligencii...ale pevne verim ze ked vychladol tak sa za svoje slova ospravedlnil...a ak su aj ceski kanoisti trosku sebakriticki...co su..(pacila sa mi ich reakcia)...tak nebude problem...

0/0
6.8.2008 18:04

poldis

MAMUTIKU...

...Ty jses normalne BLAAAAAAZEN, co..??? !!! ;-D  jo a jeste psychopat

0/0
6.8.2008 17:48

ratafakplachta

Slalomáři po konfliktu s Martikánem:Byla to naše chyba

Byla to tedy vaše chyba?Ano. Vjeli jsme mu tam. Čekali jsme, že bude zastavovat, ale špatně jsme to odhadli.

Byl hodně naštvaný? Prý létaly i nacionalistické nadávky...Nebylo to jen na nás... Pár nadávek proběhlo. Ale nechme to být.

Se slovenskými deblkanoisty, bratry Hochschornerovými přitom máte dobré vztahy. S Martikánem ne?Ale také se s ním bavíme. On jenom vystříkl, ujelo mu to.

Ale asi jeho pondělní vystoupení vzbudilo na kanále poprask.My už si z toho pak dělali legraci. Ostatním jsme říkali, že jsme se s parťákem poprali, Standa Ježek zase říkal, že jsme zmlátili Martikána a my měli ruce od krve, jen on obličej. (úsměv)

Po tréninku už se Martikán uklidnil?Jo, večer jsme se mu omlouvali. Kdyby nám tam někdo vjel jako my jemu, také bych byl asi naštvaný. Nezajel doleva, jak jsme čekali, ale pokračoval. Byl to náš špatný odhad, ale to se stane. Mohli jsme si propíchat lodě, ještě to dopadlo docela dobře.

0/0
6.8.2008 17:43

Slovanista

NÁZOR MARTIKÁNA

Normálne som išiel pár bránok po svojej trati a absolútne nepochopiteľne, keď som bol asi meter a pol pred nimi, sa vydali na druhú stranu. V tom rýchlom prúde som toho už nestihol veľa urobiť, no a nechcel som im rozpárať loď, tak som svoju loď zdvihol vyššie a trochu som ich niekde šuchol," opísal Martikán nepríjemný kontakt, po ktorom nasledovalo jeho rozhorčenie.

"To je pravda," priznal výbuch hnevu v kanáli aj Martikán a pokračoval: "Tréning pred olympiádou je natoľko dôležitý, že takí skúsení pretekári ako Volf a Štěpánek, ktorí majú šancu na olympijskú medailu, by niečo také nemali robiť.Ospravedlnili sa. Ja som sa im tiež ospravedlnil "

0/0
6.8.2008 17:29

Stillborn

Oneee

Existujú aj normálni Česi!!! Ja som v to vždy veril :)

http://olympiada.sport.cz/clanek/134164-slalomari-po-konfliktu-s-martikanem-byla-to-nase-chyba-vjeli-jsme-mu-tam.html

Slalomáři po konfliktu s Martikánem: Byla to naše chyba, vjeli jsme mu tam V areálu pro vodní slalom bylo při pondělním tréninku pěkně rušno. Slovenská kanoistická hvězda Michal Martikán pěkně od plic vytýkala české deblkanoi Jaroslav Volf - Ondřej Štěpánek, že mu vjela do dráhy. „Měl pravdu,“ uznává Volf, jenž srážku odnesl drobným šrámem pod okem.

0/0
6.8.2008 17:19

inin

Re: Oneee

jo - čet jsem diskusi na   http://oh2008.sme.sk/diskusie/1273913/2/7645968/Martikan-sa-neciti-vinny-za-zrazku-s-Cechmi.html#7645968

0/0
6.8.2008 17:21

aladdinek

Re: Oneee

Když čtu tady a pak i slovenských serverech tak se až divím, že těm lidem stojí za to se nechat provokovat od novinářských pitomců. Jde jim jen o senzaci a čím více lidí se rozhádá, tím pro ně lépe. Kašlete na novináře a na takové články...

Slováci sami píší, že Martikán je arogantní a namyšlený pitomec takže je lepší ho nechat jako jediného pitomce, ne? Neházet Slováky ani Čechy do jednoho pytle kvůli takové kravině :-)

0/0
6.8.2008 17:26

inin

Re: Re: Oneee

Faktická poznámka - nevybavuju si,že by se v CZ vymezovali vůči Slovákům... V každým SK časopise nebo novinách je článek,kde srovnávaj obě bývalý republiky

0/0
6.8.2008 17:32

aladdinek

Re: Re: Re: Oneee

A s kým jiným se mají asi tak srovnávat? Mně to přijde celkem logické :-)

0/0
6.8.2008 17:34

inin

Re: Re: Re: Re: Oneee

před týdnem jsem si tam koupil časopis ,kde srovnávaj ceny a maj bobky z eura - www.plus7dni.sk  Volá sa to "Doplatíme na EURO..? "  snad to budou mít i na webu...:-)

0/0
6.8.2008 17:43

inin

Re: Re: Re: Re: Oneee

Před pár měsíci měl pan Čarnogurský rozhovor v MF DNES - vytrhnu z kontextu jednu větu - ba to odpověď na otázku redaktora ohledně eura -  " Možno to ekonomicky nebude až také výhodné,ale bude ho mať skor , ako Česi..."   To ,myslím hovoří za všechno...

0/0
6.8.2008 17:53

aladdinek

Re: Re: Re: Re: Re: Oneee

Já to beru tak, že bylo a je stále moc řečí o tom jak jsme je utlačovali. Tak nyní mají možnost se srovnávat s námi a všichni uvidíme ten rozdíl jak jim to jde bez nás :-)

0/0
6.8.2008 19:29

Erciyes

Re: Oneee

Ono ani tak nejde o to, kdo to zavinil a kdo se k tomu přiznal, jako o následnou reakci pana Martikána, která vypovídá o lecčems, ale především o něm samotném - a není to nic lichotivého.  

0/0
6.8.2008 17:49

Supermirec

Nadpis

Zdravim vo spolok. Clanok som objavil teraz, ale musim povedat, ze mi pripada dost jednostranny, s jasnym zamerom provokovat. Kde je nazor druhej strany ?  Ako takto sa novinarcina nerobi, pani z idnes.

0/0
6.8.2008 17:08

inin

Re: Nadpis

kterej myslíš..? idnes.cz  nebo sme.sk  ..?

0/0
6.8.2008 17:11

Supermirec

Re: Re: Nadpis

Myslim tento, ja som sa vsetko dozvedel az teraz tu, to cumim aka rozsiahla diskusia. Kazdopadne ja sa Martikana nezastavam, je mi dost nesympaticky ( nielen preto, ze zabil cloveka ), ale mi pripada, ze tento clanok je dost neobjektivny a ucelovy, len aby zarobil na navstevnosti a nevrazivosti medzi CZE a SVK diskutermi.

0/0
6.8.2008 17:21

inin

Re: Re: Re: Nadpis

Nevraživost mezi  CZ a SK není - jsou jen magoři

0/0
6.8.2008 17:49

kill7

Re: Nadpis

máš pravdu, chybí tu vyjádření Maďarů

0/0
6.8.2008 17:12

inin

Re: Re: Nadpis

igen:-)

0/0
6.8.2008 17:13

inin

...

jinak - Slovanista cituje z linku http://oh2008.sme.sk/c/4008238/martikan-sa-neciti-vinny-za-zrazku-s-cechmi.html

0/0
6.8.2008 17:06

Slovanista

Re: ...

presne tak. to sa mi uz do prispevku nezmestilo:)

0/0
6.8.2008 17:26

Slovanista

Názor Martikánovho trénera

"Áno, stalo sa. Je to však už tri dni stará záležitosť. Nechápem, prečo to české médiá vytiahli teraz, keď je doslova pár hodín pred začiatkom súťaže. Jednoznačnými vinníkmi zrážky boli Volf so Štěpánekom. To, že to dopadlo ´iba´ škrabancom na Volfovej tvári, je dôkazom, že Michal zareagoval v danom momente tak, ako mal a svojím odvážnym manévrom zabránil ešte horšiemu. Keby tam bol niekto menej skúsený, mohlo to mať oveľa horšie následky," reagoval pre agentúru SITA otec a tréner slovenského reprezentanta Jozef Martikán.

Takéto situácie sa pri tréningu podľa jeho slov stávajú. Základným pravidlom pri tréningu na divokej vode je, že prednosť má vždy loď, ktorá ide zhora. Tréner je na brehu aj na to, aby prípadne upozornil svojich zverencov na loď nad nimi, ak ju náhodou nevidia. Českí deblisti urobili fatálnu chybu, porušili všetky pravidlá a výbuch Michalových emócií, ktorý nasledoval, bol logickým vyústením celej situácie.

0/0
6.8.2008 16:54

Slovanista

Re: Názor Martikánovho trénera

"Sme smutní z toho, že to české médiá takto rozmazávajú. Michal zachraňoval situáciu, ktorá sa mohla skončiť oveľa horšie - zničením lodí či nebodaj ťažkými zraneniami všetkých troch pretekárov. Takisto ma mrzí, že Ondřej Mohout, s ktorým som mal vždy korektné vzťahy a strávili sme aj spoločnú vojenskú službu v Brandýse nad Labem, vyťahuje krátko pred súťažou takéto bulvárne témy. My sme do Pekingu prišli s inými cieľmi, po hlavách si však skákať nenecháme. S útokmi na psychiku našich reprezentantov pred súťažami máme svoje skúsenosti. Viac sa už k tomuto nebudeme vyjadrovať. Michal potrebuje pokoj na prípravu a nie reagovať na bulvárno-mediálne nezmysly,“ zakončil Jozef Martikán.

P.S. Nie vsetci Slovaci nemaju radi Cechov :-)R^

0/0
6.8.2008 16:54

Erciyes

Re: Re: Názor Martikánovho trénera

Všeci nie, to je jasné. Len Jozefu Martikánovi moc nepadli do oka a má s nimi volaký problém. :-)

0/0
6.8.2008 17:52

myrek z prasecaku

Češi jsou hlupáky Evropy

Jakým jsou ve skutečnosti Češi národem? Češi nevědí, kým jsou, odkud přišli, jaké je jejich místo na Zemi, a nevědí, kam směřují, co chtějí. Dusledek těchto absencí je strašlivý: Vytvářejí si neustále mýty, iluze, lži a obklopují se jimi - a to vše pod záminkou obranného nacionalizmu. Pro Čechy je typické, že stále hledají ospravedlnění svých činu a myšlenek. Nevěří si a mají zafixováno, že jim chce stále někdo ublížit, a proto se stále musí před něčím (někým) bránit. Vyvyšují se nad jiné národy, ale ke svému nacionalismu nejsou se ochotni za nic doznat. Vyjadří-li někdo z okolní země svuj názor na historii, který zrovna neodpovídá českým ružovým představám, je hned označen za nacionalistu, ba šovinistu. Český národ opravdu nemá starší historii než někdy od konce 18.st. Chtějí-li Češi dnes hledat příčiny svých vlastností a povah, a já dodávám i lží a mýtu... .  Ďalej na: http://voltaire.netkosice.sk, ikona TREZOR ARCHíV, sekcia Nezaradené, téma: Jsou Češi hlupáky Evropy?

0/0
6.8.2008 16:36

stranis1

Re: Češi jsou hlupáky Evropy

jsi blb a asi nerozumíš psanému textu..... aspoň, že víš odkud a jaký jsi...

0/0
6.8.2008 16:40

Ravanelli

Re: Češi jsou hlupáky Evropy

Odkud pocházíme ?, kdo jsme ?, kam kráčíme ?

to mi nějak připomíná Paula Gauguina.

Možná Myrku, že odpověď na své všetečné otázky najdeš na Tahiti !    

0/0
6.8.2008 16:46

inin

Re: Češi jsou hlupáky Evropy

ty jsi magor

0/0
6.8.2008 17:03

zostrelenyanjel

díky

děkuji za ban, admine...příspěvek byl samozřejmě v nadszce a reagoval na VÁMI zveřejněný nacionalistický článek...smutné

0/0
6.8.2008 16:35

Generální ředitel

MF Dnes

Od jistých dob kdy se změnilo vedení tohoto deníku, vůbec vydavatelství a vlastnictví lobby pana Marka Dalíka, se stal hnůj z těchto listů, neobjektivní a silně jednostraný plátek. Nikde ani zmínka serioznosti ale senzace.

0/0
6.8.2008 16:30

mutantmutant

KDY SE TO STALO?

proč iDnes nenapíše KDY se to stalo? jak moc je ta jejich aktualita aktuální??

0/0
6.8.2008 16:16





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze