Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Pátek 18. srpna 2017 Helena

Diskuse k článku

Přijde na hrách v Pekingu český medailový finiš?

Stadion Ptačí hnízdo se teprve plnil 91 tisíci diváků, když Barbora Špotáková uchopila svůj oštěp a prvním pokusem ho ladně a suverénně poslala až na metu 67,69 metru. Na jejím náčiní "teď" visí největší naděje české výpravy na hrách XXIX. olympiády.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Andee

Ehm...

Nechtělo by to článek trochu aktualizovat, když je ve sportu jako otvírák? Svoboda už je dávno venku... Rv

0/0
20.8.2008 20:40

p.o.p.

Strčte

si bolševický medaile do (Y)!

0/0
20.8.2008 15:00

ELAPHURUS

Jedině zlatý čtvrtek nás může zachránit,

potom už nic...21.srpen

0/0
20.8.2008 14:57

itučňák

Škoda, že se nesoutěží v držení hladovky

To by jsme měli dvě medaile navíc. Tamáš zlato a Bednář stříbro.

0/0
20.8.2008 14:18

ELAPHURUS

Re: Škoda, že se nesoutěží v držení hladovky

a XYZ Doležal bronz...

0/0
20.8.2008 14:56

KevinCostnaty

Může za to Topolánek !!

Když přišli sportovci s prosíkem, aby je jel podpořit do Pekingu, tak je měl podpořit od začátku do konce. Jak k tomu přijdou Ti, co se na ně Mirďa nepřišel nebo nepřijde podívat a podpořit je. Když už kvůli tomu porušil své prohlášení, že do Číny nee, tak tam měl být od začátku do konce. ČOV mohl ušetřit. Stačilo tam poslat Toplánka, Langera a fyzioterapeuta Koláře a Čína a USA by koukali, kdy by vyhrál bodování národů. ;-D

0/0
20.8.2008 13:08

novot

Re: Může za to Topolánek !!

Už hodně dlouho jsem nečetl něco tak stupidního. Možná bych si toho ani nevšimnul,byl to pouze poslední příspěvek,ale takovou pitomost nemůže přece svéprávný člověk napsat.

0/0
20.8.2008 14:26

Per Gessle

Přijde na hrách v Pekingu český medailový finiš?

Od našich jsem toho moc nečekal. Střelkyně dost překvapila, ale prostě ukázala, že jak se chce a je forma, tak se dá vyhrát. Zbytek až na medailisty prostě neprodal na co měl.

Jde o to, podat v pravou chvíli nejlepší možný výkon. A to zejména tenisté a basketbalisty nedokázaly. Co se týče jiných tzv. madailových nadějí, je otázka zda vůbec těmi nadějemi byli.

Jinak si myslím, že s tradicemi sportovními jsme na tom měli být mnohem líp. Ale ujíždí nám vlak v mnoha sportech, což je zásluha i toho jaké podmínky u nás panují, jak se sport podporován. Raděj bych dával miliardy na sportovní aktivity mládeže než do programů pomoci drogově závislých nebo alkoholiky nebo na armádu.[>-]Rv

0/0
20.8.2008 12:49

wenous

Re: Přijde na hrách v Pekingu český medailový finiš?

No ja nevim treba armada cpe do sportovcu velky prachy a vetsina nasich top sportovcu zavodi prave pod hlavickou dukla ...

0/0
20.8.2008 15:20

ppc1500

Úspěch....

Ze zájmem jsem si přečetl příspěvky a jenom jsem se utvrdil, že jsou mezi náma "experti", kteří rozumějí úplně všemu, zejména však politice a sportu (fotbalu a hokeji nejvíce).

Tomu "chirurgovi" bych vzkázal, že je mimo. Buď je tak hloupý, nebo nikdy nesportoval závodně. Osobně si myslím, že obojí..

Myslím si, že na to, jak je sport v naší zemi podporován, tak si česká republika vůbec nevede špatně. Úspěšnost se nemůže měřit jenom medailema, ale všestranností. Např. slováci sice mají tři zlaté, ale vše z jedné disciplíny. Oni se soustředili na vodáctví, v ostatních sportech nic. Ale češi jsou na vysoké úrovni v několika sportech. Nezapomínejte, naše republika není velká a těch peněz taky není tolik, kolik by mohlo být. Takže velká gratulace všem sportovcům, kteří se vůbec na OH kvalifikovali (to víte, pane chirurgu, oni se museli na OH probojovat, splnit limity, a až potom se tam mohli vypravit). Každá medaile je něco navíc.... Go Czech, Go!!!

0/0
20.8.2008 12:40

hamsa1

S medailemi je konec ...

Smiřme se s tím ! Možná Špotáková, ale další REÁLNĚ nevidím :-(

0/0
20.8.2008 12:26

Djorkaeff1

Jeste stribro a pak uz nic

Ja myslim, ze uz budeme mit jen 1 stribro (Spotakova). Sebrle uvidi po 3 disciplinach, ze na nejlepsi nema a radeji se vymluvi na zranani a zavod vzda. A ostatni vybouchnou.RvRv

0/0
20.8.2008 11:10

Martin HSJ

Jo jo

to bylo po pár dnesch machrování jak se ti chytráci ze sports illustrated přepočítali když tvrdili, že získáme JEN 8 medaili, teď už je jasné, že jich ani těch 8 nebude :-/

0/0
20.8.2008 10:51

pravnicka

Finiš ?

No nevím. Špotáková ano. Svoboda možná. Ale Šebrle ??? Pokud dokončí, tak bude kolem pátého místa. Ale spíš si myslím, že vzdá pro zranění.

Jinak tahle olympiáda, až na výjimku, většinou ostuda českých závodníků.

0/0
20.8.2008 10:37

itučňák

Medailová žeň nepřijde !!!!

Možná Špotáková, i když zlato to nemusí být., možná pětibojař Svoboda. Bikrosař už odpadl, Pechanová osmá. Šebrle když předvede maximum a závod dokončí, může být pátý. Novináři píší o každém jako o medailové naději, ale skutek utek. Příkladem. Medailový pár, Štěpánek s Vaidišovou, černý kůň zápásník Ježek. Obojí vyřazení v prvním kole. Bodovačka na dráze, třikrát medailová naděje, Kadlec, Kozlíková a pár a a nic. Divoká voda tři medaile a jsme rádi za jedno stříbro, na rozdíl od bratrů. Veslování dvě jasné medaile, nakonec jedna. Ještě jsem zapomněl na černého koně Vavřince, nedostal se do finále pro změnu. Střelba to nakonec zachránila. I když v novinách psali boj o medaile Tenk. Natáhnu budíka , vstanu a Tenk 37. není ve finále. Tím to nevyčítám sportovcům, ti jistě dělali co mohli.

0/0
20.8.2008 10:30

dakrizka

Re: Medailová žeň nepřijde !!!!

jenom tě opravím, Ježek je judista. :-)

0/0
20.8.2008 10:34

itučňák

Re: Re: Medailová žeň nepřijde !!!!

Máš pravdu. Zápasník byl Švec a tomu do medali moc nechybělo.

0/0
20.8.2008 11:08

incorrupt boy

Re: Medailová žeň nepřijde !!!!

Určitě souhlas. Já osobně jsem čekal těch medailí zrovna tolik, co jicj je teď.

Čekal jsem 2 medaile z veslování., 2 z vodního slalomu 1  ze střeleb. 2 z atletiky ( Cechlová, Špotáková) jako tutovku.

A potom 2-3,  překvapivé ( Pechanová, moderní pětiboj, bikros, zápas, tenis, střelba (která nakonec byla nad očekávání), Šebrle, triatlon.

Nic víc čekat nemůžeme, taková je realita.

Plavání, ( včetně skoků )cyklistiku, gymnastiku a kolektivní míčové sporty kromě fotbalu tu u nás nikdo nepodporuje. Jsme zkrátka v úrovni trénování a organizace mládeže sto let za opicema a namlování si něčeho jiného je směšné.

0/0
20.8.2008 10:48

forhend

A kdo

by jako zafinišoval???;-D Pan Topolánek?

0/0
20.8.2008 10:28

barbora111

Úspěch českých sportovců

Vážně nechápu výlevy některých lidí, které se tu už od začátku OH pravidelně objevují. Úspěchy jsou shazovány jako "nezajímavá disciplína"(Kůrková-Emons) nebo "měl mít zlato" (Synek), umístění do první desítky je bráno jako neuspěch (Cechlová, výškaři, veslaři, Pechanová....atd). Z mého pohledu se česká reprezentace nemusí za nic stydět - jsme země s 10 miliony obyvatel a náš výběr je v mnoha disciplínách schopen konkurovat světu. Každé umístění ve finále resp. v deseti nejlepších by mělo být jednoznačně bráno jako úspěch a v jiných zamích (teď nemluvím o Číně) je. Mimochodem asi to bude pro některé účastníky diskuze překvapení (speciálně pro ty, kteří žádný sport nedělají a nedělali), ale pro hodně sportovců je už jenom účast na OH vrcholem kariéry o který bojovali v mnoha kvalifikacích a mistrovstvích v průběhu několika let.  A to že ohlašují, že budou bojovat o placku? Každý sportovec chce vždy vyhrát, ať už jde o přebor v Horní Lhotě nebo o olympiádu.

0/0
20.8.2008 10:02

pedr64

Re: Úspěch českých sportovců

dovolím si drobně nesouhlasit: jsme sice malá země počtem obyvatel, ale sportovní tradicí a vytvářením sportovních podmínek malá země nejsme. Proto si myslím, že být na OH v nějaké disciplíně 50tý je poněkud nedůstojné. A to pořadí podle počtu medailí je také trochu zavádějící, když 1zlatá má větší hodnotu než xxstříbrných.

0/0
20.8.2008 10:16

Gillette

Re: Re: Úspěch českých sportovců

Ja sice taky nesouhlasim s tim neustalym poukazovanim na nasi geografickou malost, proste patrime k zemim s bohatou sportovni tradici. Ale nemyslim si, ze je nedustojne byt 50. Proc? Treba je ten sportovec mlady a sbira zkusenosti, treba je za zenitem, anebo mu to proste nesedlo, nebo udelal chybu (uz vidim ty prispevky, jak si mohl dovolit udelat chybu, kdo mu to plati, apod) - vzdyt olympiada je ve vetsine pripadu jeden pokus a konec.

0/0
20.8.2008 10:47

steinerjan

Nejen pro redakci

Trocha informací ohledně posledních OH v roce 2004: Tam jsme v pořadí národů skončili na 42. místě s osmi medailemi. (2 z atletiky, 2 ze střelby, 1 z jachtingu, vodního slalomu, veslování a pětiboje) Teď, téměř ke konci Her, jsme v pořadí na 19. místě (s pěti(!) medailemi) a ještě tam několik želízek je. Slovensko skončilo před námi i na posledních OH, kdy bylo 28. Ano, pět medailí je zatím méně, než se čekalo, ale jsou to jenom lidi a jde jenom o sport. Hodnoťme prosím Hry až po jejich skončení, třeba Bára Němky a Rusku porazí, formu na to má. Možná překvapí pětibojaři. A když ne, utrhnete jim hlavu? Běžte zkusit kvalifikovat se do Londýna za 4 roky a třeba poznáte, že zase taková sranda to není.

0/0
20.8.2008 9:47

so01

Re: Nejen pro redakci

No chtěl bych mít rovněž takový laxní přístup ke svým povinostem v práci. Oni jsou sice totálně duševně vygumovaní, ale jsou velmi dobří ve sportu. Ať se tedy postaví za mě na operační sál a zkusí to, frajeři. Umím si představit, co by se stalo, kdybych po operaci prohlásil, že jsem se dneska necítil dobře a v kombinaci se smůlou, prostě pacient umřel, ale já se opravdu snažil a příště to určitě vyjde. Proč bych měl jak magor skákat, běhat apod. umím něco jiného, ale nikdo mě neplatí výlet po celém světě, abych pak nezvlád základní předpoklady. To co uvádíte je klasická malo česká předposranost, nic nedokážeme, ale umíme to okecat.

0/0
20.8.2008 9:56

Santa

Re: Re: Nejen pro redakci

Jenže to neznamená, že to neumí, ale že je v tom někdo na celém světě lepší. Mně by se docela líbilo, kdyby můj chirurg byl pátý nejlepší z celého světa, kašpare:-P

0/0
20.8.2008 10:09

barbora111

Re: Re: Re: Nejen pro redakci

Tak si zrovna představuji jak by probíhala olypmiáda chirurgů. Závodilo by se ve víceboji i v jednotlivých disciplínách (transplantace srdce, amputace horní končetiny, amputace dolní končetiny, trepanace lebky, slepé střevo....). Jenom nevím zda by se operovalo na rychlost nebo zda by se udělovali známky za technický a umělecký dojem;-D

0/0
20.8.2008 10:39

Santa

Re: Re: Re: Re: Nejen pro redakci

Možná by byl taky problém se cvičebním náčiním. I když vlastně v Číně ne....

0/0
20.8.2008 10:41

Georgik-I

Re: Re: Nejen pro redakci

Pane kolego, jestli toto má být příspěvek vysokoškolsky vzdělaného člověka, počítám s nejednou atestací, tak to je nářez. Opravdu člověk - chirurg, který má "oprávnění řezat" pacienty může být tak zabedněný? Doufám, že ne a že jste si svou profesi vymyslel. Vaše přirovnání je totiž tak hloupé, že jste pouze dokázal jinou úžasnou českou vlastnost - závist. Pominu to, že i lékaři dělají chyby a pacienti jim umírají a ta chyba ani nemusí být trestným činem, prostě něco mohl lékař udělat jinak, dříve, v jiné kombinaci a pacient mohl žít nebo mohl mít menší následky. Ale především, ve sportu nejde o to, že někdo něco udělá, uběhne, hodí atd., ale jde o to, kdo to udělá rychleji, dál, výš ... . Takže příště nesrovnávejte nesrovnatelné...8-o .

0/0
20.8.2008 10:23

Martin HSJ

Re: Re: Re: Nejen pro redakci

Naopak, napsal to velmi dobře. Téměř každý pracovník který v práci neodvede to co má tak se z toho musí zodpovídat, ale když to samé předvede profesionální sportovec tak se najde pořád dost troubů kteří ho budou omlouvat a plácat po zádech.

0/0
20.8.2008 11:08

Santa

Re: Re: Re: Re: Nejen pro redakci

A být 5,10,20 na světě je špatný výkon? Kolikátý na světě jsi ve své práci ty?

0/0
20.8.2008 11:25

Georgik-I

Re: Re: Re: Re: Nejen pro redakci

Vůbec jsi to nepochopil. Nikoho neplácám, ale taky lacině nevyřvávám nic o flákačích a darmožroutech!!! Jen tvrdím, že srovnáváte nesrovnatelné!!! Tady nejde o to, že svou práci neudělali. Oni ji udělali, ale prostě 6 nebo taky 15 jiných tu samou prácu zvládlo o několik vteřinek rychleji. To je celé!!!

0/0
20.8.2008 11:33

KevinCostnaty

Re: Re: Re: Re: Nejen pro redakci

TO NENÍ PRAVDA!!!!!!!! Téměř? Ano, v soukromém sektoru.

Už jsi vuiděl politika nebo státního úředníka se zodpovídat z otho, že něco neudělal nebo to udělal pozdě či totálně špatně?  NE TADY A NE TEĎ.

0/0
20.8.2008 13:02

Kirken

Re: Re: Nejen pro redakci

Vůbec by měl nepřekvapilo, kdybyste byl fakt lékař. Po českých špitálech se v bílých pláštích potulují takových blbů mraky.

0/0
20.8.2008 10:37

Gillette

Re: Re: Nejen pro redakci

A jset si jisty, ze kdyby byla olympiada operacnich salu, ze by ses tam se svymi vykony vubec probojoval?:-/

0/0
20.8.2008 10:52

Santa

Re: Re: Re: Nejen pro redakci

By v kvalifikaci vyoperoval špatnou ledvinu anebo by byl diskvalifikován za alkohol v krvi;-D

0/0
20.8.2008 11:16

tx999

Re: Re: Nejen pro redakci

Tak nejak bych cekal, ze vzdelanej clovek bude mit vetsi nadhled.

1. I doktori, jak jiste vite, delaji chyby. Od drobnych zanedbani az po ty fatalni (odoperuji zdravou ledvinu).

2. Pristup k pacientum take neni vzdy na spickove urovni, jak vim z vl. zkusenosti.

3. To ze umite operovat, neznamena, ze umite operovat spickove. Predpokladam, ze znate nektere kolegy, kteri jsou treba lepsi nez vy.

Jenze srovnavat chirurgy jde dost tezko nejakou verejnou soutezi, zatimco pro sportovce je tady olympiada. A vsichni, kteri se tam dostali, umej behat/veslovat/padlovat/strilet.., protoze jinak by se tam nedostali. Jenze nekdo jiny to umi jeste lip. A ze to nekomu hodne nevyjde se stava. Ono totiz ve vrcholovem sportu nerozhoduje jenom fyzicka pripravenost (ta byva u vetsiny sportovcu na srovnatelne urovni), ale predevsim psychicka. Zarnym prikladem je Asafa Powell. Dokud ten nedokaze vyhrat v hlave, tak muze trenovat, jak chce a bude mu to k nicemu..

0/0
20.8.2008 11:33

dakrizka

Re: Nejen pro redakci

souhlasím. A myslím si, že tato olympiáda je pro nás úspěšná než v Aténách. Tam jsme získali jediné zlato, kdežto v Pekingu máme zatím tři a myslím si, že pokud Špotaková vyhraje, tak to budou čtyři, což bude super. V medailovém pořadí mají větší váhu zlaté medaile. Já jen doufám, že Slováky ještě porazíme, ikdyž ještě něco můžou získat v rychlostní kanoistice.

0/0
20.8.2008 9:58

so01

Re: Re: Nejen pro redakci

jo a když budeš chtít, máme jich třeba 15  a když Špúotáková tak 28.

Kde jsi na ty 3 přišel??

0/0
20.8.2008 9:59

Wes Parmalee

Re: Re: Nejen pro redakci

O 3 zlatech tedy nevím...

0/0
20.8.2008 10:01

dakrizka

Re: Re: Re: Nejen pro redakci

díky za upozornění, jsem si to spletl se stříbrama. Dvě zlata, se Špotakovou tři

0/0
20.8.2008 10:19

Tom-77

Hlavně, že si to každý úžívá.

tuhle větu nenávidím Květoš Svoboda zaplave  50 čas, ale závod si určitě užívá.

Pokud si něco užívám, tak nemůžu makat na 100%.

0/0
20.8.2008 9:29

sriver

Kolik treba stalo

trojnasobne popobehnuti te nasi tyckarky na stadionu? Doprava, obleceni, diety, ubytovani a ona se pak ani neodrazi??Rv[>-]

0/0
20.8.2008 9:16

Galis27

Re: Kolik treba stalo

na mou lasku mi nesahej;-OV

0/0
20.8.2008 11:22

Chlupaty Knedlik

Planovat medaile muze jen koko*

0/0
20.8.2008 9:05

bubacik

Re: Planovat medaile muze jen koko*

****t

0/0
20.8.2008 9:07

parecekcek

přijde finiš, ale alkoholový

To bylo keců druhý den, že překonáme počet medailí z Aten. Asi šéfové bumbají pravidelně a nevidí realitu.

0/0
20.8.2008 8:58

PresiDeath

Re: přijde finiš, ale alkoholový

musím s Tebou souhlasit, chlastat se bude, ale ne na počest našich medailistů Rv

0/0
20.8.2008 9:03

so01

Sport

Je to jenom sport. Takže není nutné vítězit, ale ten pocit z účasti. Pak mě tedy zajímá, proč si to neplatí sami sportovci.

Většina dojela na OH se zraněním, indispozicí, měla smůlu. Je to o ničem, měli jet na paralympiádu.

A jen tak na okraj k našim sqvělým sportovcům - neljepší brankář světa - Čech, pokud chce chytit střelu, tak si musí nastavit její rychlost, umístění a postavení hráče před střelou, pak se postavit na předem určené místo a exkluzivně zasáhnout :-). To je klasický obrázek našich borců.

Mimochodem Špotáková skončí tak 4.-5.-6. - ???

0/0
20.8.2008 8:39

Wolfsteen

Re: Sport

R^ netřeba nic dodávat

0/0
20.8.2008 9:01

Gillette

Re: Sport

Jasne, ti co vedeli, ze budou mit smulu, meli rozhodne zustat doma. Stejne jako ti, kteri vedeli, ze dva dny pred startem onemocni. Co tam sakra delaj, ze jo? Jo, a ty reci o tom jak jim to platis ty me taky rozesmaly...

0/0
20.8.2008 9:15





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze