Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Středa 23. srpna 2017 Sandra

Diskuse k článku

Konopová na ZOH nejede. Kouřením a večírky se tam nedostane, hřímá trenér

Úsek akrobatických skoků při Svazu lyžařů České republiky nedoporučil start Martiny Konopové na olympijských hrách. Důvodem je skutečnost, že talentovaná závodnice už rok neskákala, není možné doložit její výkonnost a nekomunikuje s vedením ani s reprezentačním trenérem Christianem Rijavcem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sangriaal

Zloději

Zdravím příznivce i odpůrce Martiny. Vedení nedokázalo zabránit Vokatým ukrást fin. prostředky Martiny na přípravu na OH. L. Vokatý si jel na závody do Číny kde se roztřískal (né poprvé, vlastně ani jednou nedojel)a buďme rádi, že sme mu nemuseli pati převoz helikoptérou ve které se rád vozí. Na vzdory všem pomluvám a nepravdivím výmyslům ji svaz potvrdil účast na OH. Problém je s trenérem, protože rakouský trenér nechce odetít i když nikoho netrénuje a sám si odhlasoval navýšení platu (proto asi nechce odejít, komu by se taky chtělo), rychle se adaptoval v naší republice a vzal si příklad z polityků a vedoucích manažérů. Touto cestou chci popřát Martině a P. Landovi aby se nenechali rozhodit diletantizmem a zlodějíčkama, kterým jde jen o vlastní korýtka a židle.

Sportu zdar a chro,chro......

0/0
28.1.2010 13:38

xyzz

nominace

Nevim podrobnosti,ale psat o olympijske turistice (boby ,sane,i jine discipliny)to je dost drze.Myslim,ze by se meli podporovat mladi talentovani treba i problemovi sportovci a dat jim prilezitost s vyhledem do budoucna.Nebyli prvni ani posledni,kteri v mladi takzvane blbnou,ale mozna by je to nakoplo a na pristi olympiade by uz byli otrkanejsi.Na rozdil pravidelnych duchodcu jak jsem jiz podotka,by meli dostat prilezitost oni.O forme bychom se presvedcili az pri zavodech,ne?

0/0
28.1.2010 9:29

BLACK33

nechte ji

vsak si OH vyskakala byla 10 na svete tak by tam mela jet.Treba se to povede a bude nekde kolem 5mista

0/0
28.1.2010 8:39

sachacohen

Vzpomínáte na Valentu ?

Tak nějak to bylo tenkrát s Valentou.Celý rok se připravoval sám ,Red Bul mu všechno platil  protože od Svazu nedostal ani korunu na přípravu ,protože se nezůčastnoval těch jejich vybranejch  závodů,který byli  o ničem . Místo toho  trénoval v USA a v Canadě  nový skoky.Pak ho museli dodatečně nominovat na základě výkonů ve světáku  a když vyhrál zlato tak ho  šéfové ze svazu plácali  po ramenou a hned uspořádali tiskovku,pamatujete?To že si jeho trener musel pobyt hradit sám se nikde nezminovalo.Taková je realita  našeho svazu úseku lyžování.Za závodníky mají mluvit výsledky a nikoliv parta senilních dědků.

0/0
28.1.2010 7:41

borivoj

Re: Vzpomínáte na Valentu ?

Kolikrát to sem ještě dáš?

0/0
28.1.2010 9:29

netbooster

O čem

ten článek vlastně? A proč je tady? Je snad o tom, že uslintaní bafuňáři ze svazu už neví, co všechno by si vymysleli? Konopková má snad jít závodit v biatlonu nebo co? Ne, ve sportu, kde o všem rozhoduje jeden jediný skok - pan Valenta by mohl hodiny vyprávět. A co je sakra komu do toho, zda kouří nebo nekouří nebo vymetá večírky? Ona přece není žádná fotbalová primadona pobírající miliony, tak jaké pak bláboly o profesionalismu. Jedinému, čemu z článku věřím, jsou slova trenéra Landy - že se prostě svaz snaží ze všech sil najít důvod, proč ji na OH neposlat. Naopak naprostý ignorant je Rijavec - cože to co, jak "Ukázali bychom, že dostat se na vrchol lze i kouřením, alkoholovými večírky.." a bla bla bla? To byste si to snad nechali dát do oficiálního profilu sportovce anebo to všude vytrubovali do světa? A co je vlastně komu do toho? Sport, i ten olympijský, by měl být pro všechny, pro profesionály i pro lajdáky, a rozhodující by měli být jen a pouze výsledky!!!

0/0
28.1.2010 7:32

komunisti sou prasata

Pošlete bafika!

...tak sportovci jezdí na vejlet, jo? A co ta druhá, nesportovní část výpravy? Pokud mne zrak neklame, tak je víc bafuňářů jak sportsmenů?! Ostatně, jako každou olympijádu, hahaha!

Aspoň by byla královnou "čechiše hauze" a všech pařeb, co jich tam bude, jéje! Bafik si nezapíše do kolonky umístění ani to poslední místo, kdežto ona s panem Vrbou budou rozhodně takoví Edíci Edvocojc naší družiny!;-D

0/0
28.1.2010 5:29

ptáček

Že rok neskákala ?

Já bych řek, že skáče pravidelně, ale nikoliv s někým..

0/0
28.1.2010 1:58

Parcival

Večírky? Nic divného! S takovým jménem....

...nesmí na žádném chybět.

0/0
28.1.2010 1:14

ladaxxt

Naopak..

když to nepůjde jinak, kouřením a večírky se tam podle mě klidně může dostat..;-)

0/0
28.1.2010 0:34

baryk

Valentův trenér

Pokud mi něco říkají zástupci a zaměstnanci SLČR a něco jiného nezávislý trenér olympijského vítěze, mám zcela logicky chuť věřit tomu trenérovi. O večírcích a dýcháncích funkcionářů nejen v Českém domě, ale všude, kde to jen trochu jde, bych mohl napsat knihu. Dvoudílnou. ;-)

0/0
28.1.2010 0:33

Martin z Česka

Ať si tam jede. Když je ta možnost

Místa by stejně propadla, akorát jsou lidi závistivý.

0/0
28.1.2010 0:25

nenápadně maskovaný Kei

Já chci taky!

Výkonnost mám taky slabou, nadváhu nižší než ona a za tejden tréninku budu taky kvalitní turista. Jo a nekouřím!

Nechápu, proč by měl jezdit někdo, kdo netrénuje a absolutně se nezajímá. Reprezentace je odměna, ne vejlet!

0/0
28.1.2010 0:20

Parcival

Re: Já chci taky!

Záleží na jejím sportovním výkonu, nic jiného. nezajímá mě jak kdo dře a tak, ale co předvede. ovšem uznávám, že to často souvisí;-).

0/0
28.1.2010 1:13

Kill Baby,Kill !

Jde o to na jakém večírku a co kouřila.

Možná pobafat ty správný doutníky na večírku podnikatelů tak jede i s velikou reklamou o skvělé sportovkyni. ;-)

0/0
28.1.2010 0:06

pánbůh německy hudební nástroj

No bóže

nejmíň polovina našich olym pyjo niků jsou turisti, tak co má bejt?

0/0
27.1.2010 23:28

francoa

V tomto případě souhlasím s trenérama

R^

0/0
27.1.2010 23:09

gangréna

Re: V tomto případě souhlasím s trenérama

ty si insajdr? povidej

0/0
27.1.2010 23:37

abc

Ja taky

já chci je taky, mám na to právo. Rozflákal jsem si koleno ve stejný den jako Nikol Sudová. Tak tam sebou taky dokážu pěkně majznout. A není nad pořádného zraněného hrdinu.

0/0
27.1.2010 22:39

The Emperor

Re: Ja taky

Jenze ty si uklouz pred barakem na ledu

0/0
27.1.2010 22:56

rabín Šiml z Krakova

Re: Ja taky

...jestli to nebylo něco jiného, horšího.

0/0
28.1.2010 0:02

sachacohen

to už tu jednou bylo,,

Tak nějak to bylo tenkrát s Valentou.Celej rok se připravoval sám ,Red Bul mu všechno platil  protože od svazu nedostal ani korunu na přípravu ,že se nezůčastnoval těch jejich vybranejch  závodů o ničem . Místo toho tajně  trénoval v USA a v Canadě  nový skoky.Pak ho museli dodatečně nominovat na základě výkonů ve světáku  a když vyhrál zlato tak ho ze savu v plácali ze svazu po ramenou .To že si jeho trener musel pobyt hradit sám se nikde nezminovalo.Taková je realita  našeho svazu úseku lyžování.

0/0
27.1.2010 22:36

chataricek

Re: to už tu jednou bylo,,

Co se týká obsahu - souhlas. Co se týká formy - ruší to. Přeloženo - je dobré míti co říci - ale mělo by být základem umět to gramaticky vyjádřit v mateřském jazyku (předpokládám). Chápu, že je zde "normální" - nad "nějakým" tím pravopisem mávnout rukou a kdekdo dokazuje, jak "světově" dokáže naopak poskládat několik anglických slovíček ... Já si ale myslím, že neumět svůj rodný jazyk, je ostuda. Těžko okecatelná ... :-)

0/0
27.1.2010 23:38

Cyanopsitta

Re: to už tu jednou bylo,,

To se zase našel pitomec.... neskutečné. Čím se živíš? Fabulováním?

Co se TÝČE obsahu - souhlas.... Co se TÝČE formy - ruší to. Přeloženo - je dobré míti co říci - ale mělo by být základem umět to gramaticky vyjádřit v mateřském JAZYCE.....

Co ta pomlka ve čtvrté větě? Co ta druhá čárka v předposlední větě?

Nejenže se neumíš vyjádřit k tématu, ale kecáš do věcí, jehož krásu nejsi schopen sám uchopit.... [>-] K zblití, jak jsi hloupý

0/0
28.1.2010 0:16

pepazdepa2

Re: to už tu jednou bylo,,

Nehrotil bych to, nicméně, "TÝKÁ/TÝČE" je správně obojí (viz http://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=t%C3%BDkat), to samé platí v tomto případě o "JAZYKU/JAZYCE" (viz http://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=jazyk)...

0/0
28.1.2010 9:27

chataricek

Re: to už tu jednou bylo,,

Milý vole, když chceš něco kritizovat - zjisti si, jak se věci mají. Jazyku ( i jazyce), týká ( i týče). Pomlčka je interpunkční znaménko - zde nahrazující čárku. O tématu jsem nemluvil, nýbrž o češtině. Takže doporučuji - méně arogance a více rozumu :-). Zdravím

0/0
31.1.2010 18:27

BlueSmile

Re: to už tu jednou bylo,,

Není to jedno? V diskuzích na idnes se většinou nedá číst ani obsah, natož aby měl člověk sílu na gramatiku. Pokud je obsah dobrý, tak gramatika jde stranou, ne?

0/0
28.1.2010 0:18

prdly

Re: to už tu jednou bylo,,

Ne, nejde. Je zajímavé, že jakýkoliv jiný výtvor je "prodáván" formou či obalem, jen tady u myšlenkových "výblitků" nějakým zázrakem na formě vůbec nezáleží :-)

0/0
28.1.2010 0:46

bárt

Re: to už tu jednou bylo,,

Ne není to jedno. Nechápu, jak může někdo kritizovat za úroveň českého jazyka a přitom by se sám měl vrátit na základní školu. Všichni všemu rozumějí a mají potřebu se ke všemu vyjadřovat. Méně je někdy více.

0/0
28.1.2010 7:16

Garion.

Re: to už tu jednou bylo,,

Já bych se k lepší gramatické úrovni přikláněl taky. Nevadí mi i/y ani ú/ů. Ale vytáčí mě vynechávání čárek a někdy i teček. Někteří jsou schopni napsat šest vět v kuse bez jediné čárky či tečky. Pak si člověk musí příspěvek přečíst aspoň třikrát a zvážit všechny možnosti dělení vět, aby pochopil myšlenku autora. V tu chvíli mám chuť komp zavřít a už nikdy neklikat na diskuze. Ale pak mi to stejně nedá a kliknu :-)

0/0
28.1.2010 8:42

chataricek

Re: to už tu jednou bylo,,

Všichni všemu nerozumějí. Ale umět se česky vyjádřit - to by mělo být normální pro absolventa devítiletky ... Přeloženo - proč bych se vracel, když češtinu znám ? :-) Nepochopil jsem Vaší odpověď. A celkově - nikdo není dokonalý, ale mnoho lidí zde trousí nejrůznější moudra, chytří jak rádia, arogantní od první věty - ale neumí ani to základní, tedy kultivovaně a gramaticky správně se vyjádřit. Toliko k tomu, kolego diskutére ("s" je zde jako dubleta povoleno :-)).

0/0
31.1.2010 18:33

chataricek

Re: to už tu jednou bylo,,

překlep - Vaši odpověď  :-)

0/0
31.1.2010 18:34

R.Jan.

Militantní nekuřáci

jsou horší než smažky, to je ten problém.

S blbcema je stejně nejlepší nekomunikovat, oni se pak vztekají, to je pravda, a je taky fajn, že se nezávisláci nepodřizujou nějakým trapákům, sportovním bafuňářům.

0/0
27.1.2010 22:28

mutantmutant

Re: Militantní nekuřáci

militantní nekuřáci nejsou horší než smažky, kdo to tvrdí, neví o čem mluví :-)

0/0
27.1.2010 23:17

papra

Nechápu proč mají jet na olympiádu smažky místo sportovců

;-(

0/0
27.1.2010 21:56

pavelpat podruhé

Re: Nechápu proč mají jet na olympiádu smažky místo sportovců

A co když je smažka výborným sportovcem, he ? Nemáš co říct, viď ;-D

0/0
27.1.2010 21:58

IceLander

Re: Nechápu proč mají jet na olympiádu smažky místo sportovců

protoze smazky vozi medaile .. treba jedno zlato a jedno stribro ze svou olympiad po sobe .. hadejte kdo :-)))

0/0
27.1.2010 22:03

BlueSmile

Re: Nechápu proč mají jet na olympiádu smažky místo sportovců

Myslíš toho "vyhulence", ale jinak vynikajícího člověka, co prodával ty medaile? Jojo, to je řízek - tomu jsem vždy moc fandil a dokázal, že to jde i s tím chlastem a hulením.

Btw., kdyby se takhle zachovala fotbalová repre (že nebude reprezentovat kdo hulí a chlastá), tak by mi to vůbec nevadilo :-P

0/0
27.1.2010 22:07

w2004

Re: Nechápu proč mají jet na olympiádu smažky místo sportovců

obavam se, ze uz to davno nastalo :-P

0/0
27.1.2010 22:16

Georgik-I

Re: Nechápu proč mají jet na olympiádu smažky místo sportovců

to, že někomu chutná pivo a rád zajde do klubu na punk, ještě neznamená, že chlastá... a s tím hulením to taky nebylo tak horký, věř mi;-D

dával tomu hodně (sportu), jinak by to nikdy nedokázal

0/0
27.1.2010 22:58

BlueSmile

Re: Nechápu proč mají jet na olympiádu smažky místo sportovců

No vždyť já to taky nemyslel zle. Naopak jsem si ho vždy vážil a měli jsme společné zájmy ;-D. Jak říkám, to byl vždy pro mě borec a pan sportovec! [>-]

0/0
28.1.2010 0:14

NumLk

Re: Nechápu proč mají jet na olympiádu smažky místo sportovců

protoze do olympijskych sportu jsou zarazeny klauniady v podobe disciplin ktere provozuji jen takoveto  smazky

0/0
27.1.2010 22:18

Martin z Česka

Re: Nechápu proč mají jet na olympiádu smažky místo sportovců

:D tak takový játro sem tady už dlouho neviděl. Kdybych vzal ten tvůj nesmysl alespon trochu v potaz, vzpomněl bych si hned na sypání téměř všech vrcholových sportovců

0/0
28.1.2010 0:26

sovjetskij sjekundomjer

Nemůže se aspoň nějaká olympiáda

obejít bez hádek a vzájemného osočování?

Viz Janda a minulé OH.

Chce se mi z ČR zvracet [>-] :-/

0/0
27.1.2010 21:54

pavelpat podruhé

"Kouřením a večírky se tam nedostane!" hřímá trenér

Hmm... ale přes postel by to šlo, viď? ;-D

0/0
27.1.2010 21:48

IceLander

Re: "Kouřením a večírky se tam nedostane!" hřímá trenér

mit za trenera rakusaka, tak jdu reprezentovat sudan ..

0/0
27.1.2010 22:03

jolly72

..

hm nestál bych o to reprezentovat českou republiku

0/0
27.1.2010 21:33

the_key

Re: ..

máš pravdu, stačí, když reprezentuješ v diskuzi... to uplně stačí...

0/0
27.1.2010 21:45

Lena z Bigbrotheru

slova "konopová" a "kouření" v titulku

mne přilákala, bohužel text článku pojednává pouze o jakési pohňupené klouzajdě :-(

0/0
27.1.2010 21:07

Bio Illusion 3

Docela příznačné příjmení :-D

0/0
27.1.2010 20:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze