Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Neděle 20. srpna 2017 Bernard

Diskuse k článku

V Turíně štafetu pohřbil. Ve Vancouveru bude Žalčík formulář vyplňovat znovu

Popleta, nešika, hříšník. Jméno Květoslava Žalčíka dostalo při turínské olympiádě mnoho přívlastků. Při přihlašování štafety popletl soupisku a tým připravil o šanci na úspěch. Byl okamžitě vyloučen. Ve Vancouveru bude do formuláře jména závodníků zapisovat znovu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

komarus

mno

jsem z města jako Květoš, vím jak to bylo, taky jsem ho poslal do...,ale každý má právo na  2.šanci, jestli to namaže Lukášovi na zlato (nebo i jinou placku a já tomu bezmezně věřím) je vše odpuštěno, hlavně teda mazat ty lyže myslím....:-))))kuci nandejte jim to!!!!!![>-]R^[>-]

0/0
5.2.2010 11:25

ricit

Tu zmrsenou

soupisku sem videl, ten clovek musel mit nejmene 2 promile. Rv

0/0
5.2.2010 9:31

arnie_rimmer

Květo, vše odpuštěno

hlavně tam ale proboha nepiš na poslední úsek Jágra !!

0/0
5.2.2010 9:24

Taffey

Zajímalo by mě, jaký finanční ppostih pan Žalčík dostal.

Příprava, náklady a tak dále, stály statisíce a tady se jen řekne, že byl vyloučen? Kdo nese za takové věci finanční zodpovědnost? A jak je možné, že ten člověk jede zase? To je typický český přístup. To je neuvěřitelné. Když já, jak účetní poradce, něco blbě poradím klientovi, který pak příjde o zisk nebo je penalizován, vyžeru si to i s úrokama. Mám za to, že český olympijský výbor je jeden velký kamarádčoft.

0/0
5.2.2010 9:09

Nantes

Re: Zajímalo by mě, jaký finanční ppostih pan Žalčík dostal.

Žalčík jede, protože si ho prosadil sám Lukáš Bauer, protože si ho cení jako nejlepšího servismana... s tím nemá olympijský výbor a kamarádčoft absolutně co dělat.

0/0
5.2.2010 10:10

p19p

popleta, nešika nebo co

...pro mě je to neuvěřitelná trubka, která nám v podstatě vzala medaili s OH. Za některý věci by se prostě nemělo odpouštět. To není jako když hráč pod tlakem zazmatkuje. Jeho prací je zodpovědnost, spolehlivost... to může pak dělat zápisy třeba F.Koudelka

0/0
5.2.2010 8:52

Nantes

Re: popleta, nešika nebo co

Připadá mi, že český národ má rád, když může někoho postavit na pranýř a svalovat na něj chybu za všechno....

Chyby děláme všichni... chyba není v jednom člověku... selhala i nějaká kontrola. Žalčík není bafuňář, který si vozí zadek na olympiádu, ale člověk, který tam má tisíc funkcí včetně servisu lyží.... každý máme nárok na chybu... bohužel tahle byla fatální a Žalčík měl tu odvahu se k ní přiznat.... jinak bychom se o tom ani nedozvědeli... v normálním případě by trenér řekl, že Jakš na poslední chvíli onemocněl nebo něco takového...

Už fakt, že si Bauer chtěl za každou cenu Žalčíka prosadit do Vancouveru, svědčí o tom, že je to dost schopný člověk a ne "neuvěřitelná trubka", kterou z něj udělala média a "český národ".

0/0
5.2.2010 9:04

Taffey

Re: popleta, nešika nebo co

Na druhé straně je ještě dost těch, kteří jsou schopni omluvit úplně všechno, viď? Tak chlapi trénují na olympiádu celé olympijské období, pak to jeden ouřada pokazí a ty řekneš, no co, dyť je to jen člověk. Půlka národa mohla u bedny dostat infarkt a ty řekneš, že je to normální. Jo, chybovat je lidské, ale v případě tak úkrutné chyby by už podruhé takový člověk jet na OH neměl.

0/0
5.2.2010 9:12

Nantes

Re: popleta, nešika nebo co

I já jsem byl ten, kdo mohl dostat po závodě infarkt, a okamžitě potom jsem napsal na Žalčíkovo zveřejněné telefonní číslo ty nejhorší možné nadávky, které mě v tu chvíli napadly... ale emoce vychladnou, navíc mu dokázali odpustit sami závodníci, kteří v něm naopak vidí přínos pro jeho kvality, tak proč polovina národa, který absolutně toho člověka jako osobu nezná ani nedokáže posoudit všechny okolnosti.... ho po 4 letech zatracuje jako neuvěřitelnou nulu...

0/0
5.2.2010 10:07

p19p

Re: popleta, nešika nebo co

mě zas přijde směšná ta řada věčnejch omlouvačů a nabízečů dalších šancí. Bauer po tom závodě nechtěl na téma Žalčík radši mluvit, ty ostatní se snažili ze sebe soukat aspoň slušný výrazy. Jakou roli v tom hraje přiznání? Přiznám se a všechno je smazaný. Dejme mu znovu šanci, dejme ji všem, kdo něco fatálního co maj v popisu práce a berou za to peníze zmrvěj. Buďme lepší. :-) ...že perfektně maže lyže...no tak sakra ať maže lyže. Neumí napsat blbej zápis v závodě o kterým se mluví 4 roky před tím? ...jasně smažme to a pochvalme ho jak se neskovával

0/0
5.2.2010 9:13

Nantes

Re: popleta, nešika nebo co

Nikoho nechválím... ale taky nezatracuju na věky. Pokud jsi nikdy v životě neudělal chybu, gratuluju!

Máš pravdu, že Bauer nechtěl na téma Žalčík po závodě vůbec mluvit, ale proč si ho tedy za každou cenu chce teď prosadit do Vancouveru... asi o jeho kvalitách ví trochu víc než ty a já, ne? :-P

0/0
5.2.2010 10:09

michalch

Re: popleta, nešika nebo co

mel odvahu se k ni priznat???? Opravdu si myslis, ze to byla odvaha. Uz dlouho se nemluvilo o medaili ze stafety jako tenkrat, ke stafete se upinaly nase zraky, opravdu si myslis, ze by se to dalo omluvit neci nemoci... Vsichni vedeli, kdo ma jet, vsichni vedeli uz i useky, tohle, co rikas, je nesmysl, to nebyla odvaha, to proste byla samozrejmost, ze to vyskoci na povrch (at uz s nim nebo bez).

 Mas pravdu v tom, ze lyzari ho tam chteji, pro me tam ale nema co delat, prsne, jak uz bylo nekolikrat psano, ty udelas chvybu v praci, tak te kazdej akorat semele, tohle stalo prachu, cleej ten cyklus se na to pripravuji, nejde o zadny pranyr, ale dokud nezacneme trestat chyby, tezko se pak posuneme kupredu.

 A tohle uz nelze napravit, pri vsi ucte ke klukum, letos to na medaili ze stafety skutecne neni..

0/0
5.2.2010 9:21

Nantes

Re: popleta, nešika nebo co

Nesouhlasím. Pokud udělám jednu chybu v práci, která je evidentně nechtěným omylem, ať už jakkoli fatálním, tak za mě zaměstnavatel stojí... jako že se mi to už stalo.... stejně tak jako já zaměstávám lidi, kteří dělají chyby... tak se vždy dívám na to, jestli je to jedno selhání třeba za deset let nebo to má dělat s celkovou ignorací či nesvědomitostí toho člověka...

0/0
5.2.2010 10:03

voška

Rekordní výprava na ZOH plná turistů, marodů a

funkcionářů. Všichni do počtu. Rekordní očekávání medailí se ovšem nekoná. Baron Coubertin by měl radost. Na vyhazování peněz je ČOV olympijským vítězem už předem. Nově přibyli opilci a neukáznění mladiství. Nezávislost ČOV poškozuje nejen náš sport, ale také jméno státu.

0/0
5.2.2010 8:41

Nantes

Re: Rekordní výprava na ZOH plná turistů, marodů a

Kolik jsi toho vyhulil, prosím Tě? ;-D

0/0
5.2.2010 8:59

Nantes

Žalčík

Podobných chyb od bafuňářů se i na vrcholných událostech stává víc než dost. Žalčík je jinak jedním z nejschopnějších organizátorů i servismanů, o čemž svědčí i to, že si ho za každou cenu chtěl do výpravy do Vancouveru prosadit i Lukáš Bauer.

Před čtyřmi lety se Žalčík přiznal k chybě, což se neodpouští. Žalčík uveřejnil dokonce svoje telefonní číslo, před národem se otevřeně omluvil... tak se toho chytla média... je spíš ostudou těch médií, že nám tohle pořád v bulvární formě předhazují. V X dalších případech, o kterých veřejnost vůbec neví, byly podobné chyby ututlány, jen díky tomu, že bafuňáři byli víc mazaní a kryli se navzájem... :-P

0/0
5.2.2010 8:28

michalch

Re: Žalčík

ty toho vis...

0/0
5.2.2010 9:22

Lena z Bigbrotheru

to se může stát jenom u nás

:-/Rv

0/0
5.2.2010 8:25

aleale

když

použije před zápisem tu správnou mázu, mohla by se povést i medaile :-)

0/0
5.2.2010 8:12

airwar

Chtělo by to napsat všechno

Když už připomínáte takový trapas, chtělo by to napsat všechno, tedy i to že se pan Žalčík večer před inkriminovanou nominací s několika kolegy tak opil, že nebyl schopen skoro vůbec psát, a svůj totálně roztřesený rukopis nebyl schopen vůbec ukočírovat, takže nominační listina krom zmatku se jmény obsahuje i množství  škrtanců.

Věřím že po OH si užil své, absolvovaná protialkoholní léčba mu pomohla a přeji mu vše nejlepší. Ale takto zodpovědnou funkci už bych mu nesvěřil, i když chápu že sranda musí být.;-D

0/0
5.2.2010 6:42

j@rynek

"snad to byl můj poslední fatální omyl"

Ten Žalčík se osoba mdlého rozumu - parazit. Recidíva je nanejvýš pravděpodobná.

0/0
5.2.2010 6:32

francoa

Už ho nechte

kdo nic nedělá, nic nezkazí. Nešlo o život a že Kožíšek neimí zajet 10km, to je jiná věc. alespoň měli výmluvu. V Liberci to zkazil kdo???? Trapas

0/0
4.2.2010 23:58

McGrinder

Jeho brácha...

Jeho brácha pracoval necelý rok v německé firmě Mubea jako mistr. Byl vyhozen pro neschopnost. Ten člověk si nedokázal zapamatovat vůbec nic. Pod jeho vedením byla každá směna neustále v průseru a bez prémií. V únoru 2006 se chlubil, že jeho brácha jede na páté olympijské hry a že, určitě napíše knížku. Jestli jsou oba bráchové žalčíkové, stajně šikovní, tak se máme na co těšit. Já bych ho už nic psát nenechal :-/ 

0/0
4.2.2010 21:37

Urbie

já nechápu

spíš, že to musí napsat on. To to jako nemuže prostě napsat misto nej trener a on by to jen podepsal? Navíc je teda fakt, že mnohokrát se ček přepíše, ale tak to napíšu znova nebo škrtnu nebo nevim, ale aby si toho ani nevšim, to je fakt divný ...

0/0
4.2.2010 21:18

MassaBob

Jo chlast je svintsvo

... a  jak krati funkcionari vecery v horskych strediscich o tom neni pochyb

0/0
4.2.2010 20:32

Šerlog Houmles

Chyba se stát může

hlavně proboha neleťte někam do Turína nebo Pekingu ......:-P

0/0
4.2.2010 20:02

notabene9

Přeju..

Přeju mu, ať to vyplní správně, ale dovedu si představit, že bude mít nutkání - náhoda je blbec - napsat tam něco úplně jiného..Třeba - čtyři jména úplně jiných lidí ..Byl by to krásný fór a námět na film či povídku.A já bych mu dal důvěru i po třetí..Nikdo nejsme neomylní..

0/0
4.2.2010 19:37

Zluty buldozer

Re: Přeju..

;-D;-D;-D

0/0
4.2.2010 19:41

Jarin123

Re: Přeju..

tak měl by si to napsat na papír dopředu a pak to tam jen opsat....potom už by hrozilo pouze nebezpečí, že vytáhne starší seznam a za nás pak v mužské štafetě  pojedou : Jeriová, Švubová Paulů a Svobodová.

0/0
4.2.2010 21:10

Revenant

Taktéž pouze člověk

I pan Žalčík je pouze člověk, tedy tvor nedokonalý. Chyby se může dopustit kdokoliv a mnohem větší (podívejte se na naše politiky, kteří opoměni na jednu větu v zákoně a firmy teď bodou moci od státu dost možná vymáhat miliardy a tyto kretény my volíme) - on už si vytrpěl svoje. Každý, který zvrtá něco "do určité míry" by měl dostat šanci. Držím pěsti jemu, celému realizačnímu týmu a hlavně Lukášovi, ať se máme za 2, 3 týdny my, fanoušci, z čeho radovat... R^

0/0
4.2.2010 18:51

danny44

Svazoví profesionálové....

Je to opravdový profesionál - na svém místě se udržel !!  Měli by ho zvolit do parlamentu

0/0
4.2.2010 18:30

NBA fan

rofl

"Dodnes to nechápu, hlava psala něco jiného než ruce," krčil rameny Žalčík.;-D

0/0
4.2.2010 18:25

Nick Slaughter

Re: rofl

zrejme se pekne namazal ;-D

0/0
4.2.2010 20:36

hamin

Ten chlap vi...

... jak se poradne zviditelnit za cizi penize...

0/0
4.2.2010 18:09

kokocek3

je fajn, že dostal novou šanci

třeba mu to tentokrát vyjde a napíše to správně;-D

0/0
4.2.2010 18:07

DidierLuc

Docela se bojím

že to zvrtá znovu :-(

0/0
4.2.2010 17:37

Henry Kissinger

správně

podle mě nemaj šanci najít nikoho jiného, kdo by si při psaní dal většího majzla než on

0/0
4.2.2010 17:18

Luc123

Stane se

Každý se může splést. Hlavní poškození byli běžci a ti mu jak vidno už odpustili, takže to netřeba dále řešit.

0/0
4.2.2010 17:11

michalch

Re: Stane se

tohle je neodpustitelny! Uvedom si, ze tenhle blok je nejvetsim svatkem, sportovci se pripravuji v urcitem cyklu, jejichz vrcholem je prave tahle akce, a on to po.... vlastni hlouposti. Mozna by medaili nemeli, mohlo by se samozrejme stat cokoliv, ale tam prislo vsechno vnivec bez moznosti se o uspech pokusit, a to jen proto, ze je nekdo levej, mas pravdu, stane se, ale tohle se proste a jednoduse stat nesmi, tohle nebyla obycejna chyba! Je to dobornik na mazani, at tam jede proto, ale to je vse.

0/0
4.2.2010 17:14

Luc123

Re: Stane se

Ale ti běžci jsou hlavními postíženými a oni se s tím srovanli a nemají se Žalčíkem sebemenší problém. tak proč to vadí ostatním. On je prostě pro tým velkým přínosem a že jednou udělal chybu to se stane. Servisman také kolikrát neodhadne mazání a závodník má taky někdy špatnej den. Prostě je to sport a v něm e může stát  milion věcí.

0/0
4.2.2010 17:52

michalch

Re: Stane se

ja ti rozumim, ale to neodhadnuty mazani neni zase tak neobvykle, to je prave to, o cem stale mluvim, to nebyla chyba, to byla proste bota jako blazen, ale tak jasne, kazdej ma nejakej nazor, ja si kazdopadne pamatuju onen zavod a komentare k tomu vsemu, dnes je vse zapomenuto, tady by mel byt soudnej sam, ja jsem proste v tomto pripade proti nemu

0/0
4.2.2010 18:04

Taffey

Re: Stane se

Jo, až si olympiádu budou sportovci platit ze svého, pak ať si odpouštějí komu chtějí.

0/0
5.2.2010 9:16

michalch

???

Vubec nechapu, jak je mozny, ze ho k tomu pusti znovu.. Muze to byt odbornik na vsechno, ale jak udelal takovouhle botu, neni mozny, aby ho k tomu priste poslali zase, tady musi jit kamaradstvi stranou, i kdyz je to borec, za kterym mancaft stoji, je to akce jednou za ctyri roky, on to doslova po....., ted to bude psat znova, je temer jisty, ze ke stejnymu omylu u nej uz nejspis nikdy nedojde, byla to velka lekce, ale ja bych byl pro ho v teto veci vyautovat!! At se drzi mazani, kde je hvezda, u ,,psaciho stroje,, mu to bohuzel nejak nejde Rv

0/0
4.2.2010 17:11

CCblue

Re: ???

Tady někdo nechápe reálný život.

0/0
4.2.2010 17:39

michalch

Re: ???

..a ty zase budes takovej vsechapajici strejda, vid.

0/0
4.2.2010 18:02

Melancholik34

Re: ???

Já na vašem místě, pane lucifere....tak tam pošlu zrovna toho, co to popletl....aspoň si dá už příště větší pozor...a taky to tam už zná, je to sice Janek....:-)

0/0
4.2.2010 19:47

Jarin123

Re: ???

je to rebel...

0/0
4.2.2010 21:12

George63

Re: ???

Souhlasím, zrovna jsem si tu událost vybavil a udělalo se mi nevolno. Kdyby se za něho nepostavil Bauer tak je mi ještě hůř. .. jinak se mi nelíbí ten podklad těhle stránek (ta vpravo nevypadá jako fanynka, spíš má radost, že vidí ve výloze nějaké boty, či co, je to takové umělé)

0/0
4.2.2010 21:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze