Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Pondělí 21. srpna 2017 Johana

Diskuse k článku

Slovenské hokejisty před olympiádou děsila zranění, ale už jsou všichni fit

Elitní střelec Marián Gáborík si na úterním tréninku pořezal koleno. Urostlý bek Zdeno Chára zase už tři měsíce hraje s poraněným prstem a Pavol Demitra znenadání opustil svůj tým a vrátil se domů do Vancouveru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

reporteer

kto je lepsi

na lade sa ukaze bodka

0/0
11.2.2010 21:30

Bedlamos

jj

Kdyz se podivame na soupisku, jak rika Hossa, tak tam uvidime 3 super hokejisty, 3 velmi slusne a zbytek tak na okopavani repy na poli. Ale je fakt, ze v dnesnim hokeji muze porazit zvitezit temer kterykoliv tym......

0/0
11.2.2010 13:45

maroua

.....

Tak jsem si tak projel naše nejlepší střelce v letošní NHL a první je Vrbata s 20 góly, druhej je Milan Michálek s 19 góly, třetí je Erat s 18 góly, na čtvrtém jsou Plekanec s Fleischmanem - 17 gólů a poslední za zmínku stojí se 14 góly Havlát.......u Slovenska má Gáborík 35 golů, a potom až Hossa 16 a Handzuš 15. Slováci prostě mají jednoho úžasnýho hráče, a potom dlouho ve statistikách musíte hledat až najdete Hossu, takže tady je vidět značná nevyrovnanost. Mimochodem škoda, že nejede Vrbata:/

0/0
11.2.2010 12:55

urek

Re: .....

Až na to , že Hossa vynechal viac ako pol sezóny ....  Každopádne, je to smiešne porovnávať  v akýchkoľvek  štatistikách českých a slovenských hráčov .... .... V Česku je takmer 80.000 registrovaných hokejistov   a slovensko má 11.000 registrovaných hokejistov .....  Proste u Vás je hokej šport č.1.

To, že Slovensko má hokejistov  ako Chára, hossa, Gaborík,   pri tej úzkej základni považujem za malý zázrak .... PS:  predstav si, že by ste  išli na olympiádu s výberom stredočeského  kraja :-) .   

0/0
11.2.2010 13:48

Peldaa

Re: .....

a kolik registrovaných hráčů má třeba švýcarsko, který vás pravidelně s přehledem poráží? nebo madarsko, se kterym máte problém vyhrát o gol?

0/0
11.2.2010 13:50

agat 77

Re: .....

No aby sme boli presni tak Slovensko ma 9 870 registrovanych hracov, Svajciarsko 24 449 a Cesko 94 876. S tym Madarskom sme sa natrapili, to je pravda, ale natrapili sa aj ini favoriti s outsidermi-aj vy so Slovinskom. Vas vyber je urcite vyrovnanejsi - my mame mozno vacsie hviezdy (Chara, Gaborik, Hossa st.), mame troch hracov z prvej 10tky kan. bodovania KHL (Stumpel, Hossa ml-suverenne najlepsi strelec, Radivojevic) ale co sa tyka vyrovnanosti kadra a moznosti vyberu hracov ste na tom 3x lepsie. 

0/0
11.2.2010 15:11

maroua

Re: .....

No a my zas máme v bodování KHL v první dvacítce 5 hráčů a mimochodem v první desítce už máte jen 2 hráče podle nejnovějších statistiky. To jen dokazuje tvojí poslední větu, my máme komplexní tým, kde jsou hvězdy, zkušenosti i dravé mládí a k tomu na všechny posty v týmu máme 2, 3 kvalitní náhradníky, což už Váš případ zase zrovna není, vy tam máte úžasnýho Gáboríka a Hossu, který je nejlepší střelec KHL, ale to byl v poslední době i Marek a že bychom se v poslední době dostávali přes 1/4 díky jeho gólům jsem si nějak nevšiml, takže všechno není jen o 2 spičkových útočnících. Mimochodem Chára je možná hvězda, ale v letošních tabulkách jsou před nim Kaberle na 4. místě v hodnocení obránců i Židlický na 9. místě:) A v první 30. nejlepších obránců NHL máme ještě Michálka:)R^

0/0
11.2.2010 15:37

urek

Re: .....

Pri  tej obrovskej hokejovej základni ktorú v česku máte sa musíte porvnávať s Ruskom, Kanadou, Švédskom ...a nie so slovenskom, rakúskom   .....  Takže je úplne pochopiteľné, že musíte mať viac hráčov aj medzi TOP hráčmi a na každej úrovni  ( aj keď to tak niekedy pri pohľade na rôzne štatistiky tak nevyzerá) 

0/0
11.2.2010 15:53

maroua

Re: .....

Aspoň si ještě držíme ještě nějakou úroveň, to třeba náš fotbal je na tom jako ten Váš hokejovej nároďák v 98 v Naganu - v řiti:/

0/0
11.2.2010 16:04

seabow

Re: .....

S RUS a CAN ani nahodou, ty jsou se zakladnou uplne jinde, jakz takz s FIN a SWE, ale maji zase lepsi podminky

0/0
11.2.2010 16:39

seabow

Re: .....

To cislo od IIHF je kravina, pomer hracu u vas a u nas je cca stejny jako pomer poctu obyvatel. V CR je stejne jako v SR hokej na ustupu a sport cislo jedna je fotbal.

0/0
11.2.2010 14:53

urek

Re: .....

a prečo by to mala byť kravina ?  Ale ak neveríš oficiálnym údajom IIHF, tak si porovnaj počty zimných štadiónov .... 

0/0
11.2.2010 15:13

seabow

Re: .....

Never udajum, ktere nekdo bez rozmyslu nasklada do jedne tabulky aniz by bral v uvahu srovnatelnost - kdyz se na to podivas lip my bychom byli jediny stat, ktery ma 2x tolik senioru nez junioru, zatimco bezne je 1/2-2/3. Ten pocet neodpovida ani poctu klubu a soutezi, mame min hracu nez FIN nebo SWE.

Pocty stadionu uz jsou realnejsi, CR/SR = 3/1, to odpovida.

0/0
11.2.2010 16:56

hajd-al-ak

kuci slovensky

uz hledaji vymluvy..

0/0
11.2.2010 12:54

Bedlamos

jj

Kdyz se podivame na soupisku, jak rika Hossa, tak tam uvidime 3 super hokejisty, 3 velmi slusne a zbytek tak na okopavani repy na poli. Ale je fakt, ze v dnesnim hokeji muze porazit zvitezit temer kterykoliv tym......

0/0
11.2.2010 12:07

urek

Re: jj

Re: jjTak je tam ešte Višňovský  a trošku vedia hrať hokej aj tí ostaní  .....je tam momentálne  najlepší strelec KHL a daľší dvaja hokejisti čo sú v KHL v prevej desiatke kanadského bodovania. A keď sa nemýlim v tej súťaži hrá aj Jágr. Ale ináč súhlas, tím je za zenitom ......  Rusákov a Švédov a Amíkov , tak ako sa podarilo v Turíne 2006, neporazíme  .....;-(

0/0
11.2.2010 12:16

Supermirec

Re: jj

No ak to beriem tvojim meritkom, tak ja ked sa pozriem na vasu supisku, vidim 2 super hokejistov, 7 velmi slusnych a zbytok bud mladikov bez skusenosti s velkymi podujatiami (Krejci, Fleischman, Michalek, Polak, Cervenka) alebo hracov KHL porovnatelnych s nasimi hracmi KHL(Vasicek,Rolinek,Cajanek = Marcel Hossa, Radivojevic, Zednik). Aj ked ta prva menovana skupina je momentalne v NHL celkom produktivna, nic to nemusi znamenat. Aj my sme ocakavali vela od Svatosa, ktory mal prave novacikovsku sezonu a dal v nej 32 golov a ked prisiel na olympiadu do Turina, ani si tam neskrtol. Naozaj skusenosti robia vela. Ak nas zase porazite, tak nie preto, ze mate lepsiu zostavu, ale pretoze budete hrat lepsie ako tim, ste takticky vyspelejsi a mate nejaky system hry narozdiel od nas.

0/0
11.2.2010 12:35

seabow

Re: jj

Kdyz vys porazime, tak mimo jine prave proto, ze mame lepsi sestavu + ty dalsi veci, ktere jsi vyjmenoval... Ale je to prvni zapas, vsichni jeste odpocati, rozhodovat bude i momentalni forma a kurs jako 1,65 x 4,00 mi prijde prehnany

0/0
11.2.2010 15:00

Pekelák I.

Pevná linka

To mu jako volá redaktor na pevnou ? Trošku divný v době mobilních telefonů, ne? :-) 

0/0
11.2.2010 11:50

nereknunemamnepudu@doprav.podnik

Já to vidím na posily,

Dzurilla, Liba, Lukáč, Bača, Rusnák, bratři Šťastní a Ihnačák.

0/0
11.2.2010 11:35

j@rynek

CO MĚ PO KOLABORANTECH.

[>-]

0/0
11.2.2010 11:34

Bedlamos

jj

Kdyz se podivame na soupisku, jak rika Hossa, tak tam uvidime 3 super hokejisty, 3 velmi slusne a zbytek tak na okopavani repy na poli. Ale je fakt, ze v dnesnim hokeji muze porazit zvitezit temer kterykoliv tym......

0/0
11.2.2010 11:27

maroua

Re: jj

Gáborík, Hossa a Chára - to je fakt málo, nemají vůbec nové a mladé hráče, ta stará garda už na to nemá a ten zbytek už je fakt plevel bez talentu, fakt škoda, Gáborík sám nic neuhraje.....

0/0
11.2.2010 11:33

nitrafan

Re: jj

chara je polovicny kedze nemoze strielat, gaborik ma 8 stehov, to som zvedavy ako s tym bude hrat, navyse este ho chce nasadit v NYR pred olympiadou, satan, demitra, visnovsky sa trapia, ale hanba to nebude, lebo nikto nic necaka, takze ani sklamani nebudeme:) este ze sa nevypadava, uspechom bude postup do 1/4F..

spoliehame sa na to, ze nasi starci budu posledny raz spolu a su dobra parta, tak hadam tam nechaju dusu na lade, to bude stacit..

0/0
11.2.2010 11:46

maroua

Re: jj

Lepší něco než vůbec nic, tak snad to 1/4F dáte:)

0/0
11.2.2010 11:51

urek

Re: jj

Tak je tam ešte Višňovský  a trošku vedia hrať hokej aj tí ostaní  .....je tam momentálne  najlepší strelec KHL a daľší dvaja hokejisti čo sú v KHL v prevej desiatke kanadského bodovania. A keď sa nemýlim v tej súťaži hrá aj Jágr. Ale ináč súhlas, tím je za zenitom ......  Rusákov a Švédov a Amíkov , ako v Turíne2006, neporazíme  .....;-(

0/0
11.2.2010 12:03

czechsmejd

Re: jj

tak vidis, a vy nemate ani jedneho top-hraca... najviac sa k nim blizia elias a havlat, ale hravali kedysi lepsie... zbytok su slapaci vody;-D

0/0
11.2.2010 12:26

maroua

Re: jj

Je vidět, že o našich mladících, ale vůbec nic nevíš;-)

0/0
11.2.2010 12:35