Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Čtvrtek 24. srpna 2017 Bartoloměj

Diskuse k článku

S Jágrem hraje Červenka. Kouč Růžička už oznámil, jak budou vypadat útoky

Klíčové dilema - koho postavit k Jágrovi - už trenér hokejové reprezentace Vladimír Růžička rozlouskl. "Ze začátku vsadím na Červenku," prozradil dva dny před úvodním duelem na olympiádě, ve kterém Česko vyzve v prestižním souboji Slováky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Narkotrafikante

Pekna sestava.

Tipuji,ze vydrzi prvni tretinu a bude se to menit. Nic proti Cervenkovi. V extralize kraluje,. Ale srovnavat extraligu s turnajem ve Vacouveru,mi prijde trosku....Asi to dopadne tak,ze Michalek bude hrat ve druhem utoku s Jagrem, a nekdo z prvni petky bude zaskakovat jeste ve ctvrtem utoku. NA Cervenku se dostane rada ve treti tretine za stavu 8:0 pro nas. Ale snad se pletu a vsichni hraci budou hrat jako o zivot.Budou se darit oslabeni i presilovky.Bude se darit hrat 5na5.Vokoun zachyta nad ocekavani dobre a bude z toho nejak "placka". kazdopadne... zitra rano v 6:00 jsem nachystan u tv a ...JEDEMEEEEE HOSI JEDEME.....[>-]

0/0
17.2.2010 14:32

pj25

Nebojim se

Neskacu do stropu ze slozeni druhe lajny, ale nebojim se, ze by to byl propadak ;-) Naopak, je to udelane tak, ze to muze fungovat a kdyz ne, nebude moc chaoticke to pozmenit R^ 

Co se tyce Cerva, tak si myslim, ze mu tvrdsi hra problemy delat nebude a v tymu se neztrati! Navic vidim velkou motivaci pro 4. petku a hlavne Michalka, zvlaste kdyz budou pravdepodobne hrat proti 3 a 4 lajnam souperu (krome slovaku, ti pujdou asi jen na tri). Pro rejpaly pripominam, ze nejsem slavista, ale fandim Cesku a verim, ze nasi odehrajou dobry turnaj ! [>-]

0/0
16.2.2010 17:39

seesul1

Vzpomínám si na článek

od jednoho ze zámořských novinářů před Naganem, titulek byl 'Češi nechtějí medaili'. Velmi se tehdy smál jménům jako Dopita, Moravec, Patera, Procházka a další. Nad dědkem Růžičkou jen kroutil hlavou. I díky tomuto článku se mi pak moc dobře po SF dívalo na skleslou střídačku Kanady a obzvlášť jsem si také po QF vychutnal zprávy o US hokejistech odvážejících si domů části vybavení hotelových pokojů z Nagana jako suvenýry...

Možná sice tehdy byla úroveň ELH vyšší než dnes, ale jak pak výše jmenovaní později v NHL zabodovali, víme. Žádná hitparáda.

Nominace Červenky bych se vůbec nebál, věřím, že mu to půjde. Kdo z nás před Naganem věděl, jak se bude dál vyvíjet Hejdukova kariéra v NHL? Hmmm? Všichni, co?

Kašlete na sestavu, stejně ji (naštěstí) nezměníme, a ve čtvrtek a i potom fanděte[>-]

0/0
16.2.2010 17:06

Ulrich

Re: Vzpomínám si na článek

Však taky nikdo z těch jmenovaných evropských reprezentatntů nebyl klíčovou oporou. Naganské zlato vybojovali Hašek, Jágr, Ručínský, Šlége, Svoboda. Všichni z NHL. Ostatní byli jen nosiči vody. A Hejduk? Tak je to jediná výjimka. A nezapomeň, že mu tehdy bylo teprve 22 let. Prostě mladý kluk, který by za moře šel po sezóně tak jako tak. I kdyby olympidáda vůbec nebyla. A mimochodem, je to pořád i s tím pošramoceným kolenem mnohem lepší hráč než zdravý Červenka.....

0/0
16.2.2010 17:15

pj25

Re: Vzpomínám si na článek

Zlaty gol sice vstrelil Svoboda, ale po skvele praci Paterovcu !! S tema oporama nemas pravdu, cely tym byl velmi kompaktni a treba Beranek a Ruzicka z ELH byli jedni z tahounu ;-)

0/0
16.2.2010 17:24

Ulrich

Re: Vzpomínám si na článek

Ale no tak. Je jasné, že i ti kluci z Evropy měli na úspěchu podíl. Ale jen zcela nekritický člověk by je označil za tahouny, lídry.

0/0
16.2.2010 17:29

Bell.Bell

Re: Vzpomínám si na článek

Růžička ale at už jakej je byl persona a pan hokejista.... a Beránek byl protřelej NHL... K těm Paterovcům máš rechty vyhráli dvě velmi důležitá buly... :)

0/0
16.2.2010 17:32

pj25

Re: Vzpomínám si na článek

Jj. s tim Berankem mas pravdu ;-) Podobne je na tom ted Vasicek, ktery si v NHL odehral svoje a je jednim z nejlepsich v KHL! To same Caja ;-) A podobnost vidim trochu i v Ruzickovi (Nagano) a Jagrovi (ted).

0/0
16.2.2010 17:48

big PA

Re: Vzpomínám si na článek

Hele sjeď si na youtube uspěchy ČR.......P+P jsou tam při všem........až jsem se sám divil......

0/0
16.2.2010 18:38

seesul1

Re: Vzpomínám si na článek

Hejduk dnes lepší je. Před Naganem byl v úplně stejné situaci, jako Červenka. Jen měl proti Červajsovi tu výhodu, že nehrál za Slávku a netrénoval jej Růža. Jak vidíš, v jakékoliv diskuzi tyhle 2 jména stačí, aby měla dikuze hóódně stránek.

A jen pro informaci, Slávku ani Růžu rád v ELH nemám, ale v repre nemám ani s Růžou, ani s Červajsem problém a budu jim fandit oběma.

A k tvé poznámce- ti, co vařili vodu, alespoň nedostávali góly a vyhrávali důležitá buly před důležitými střelami a góly. To jsou takové malé střípky, které, když se pak poskládají, pomáhají i spoluhráčům-hvězdám k cestě vzhůru. Já jsem vždycky rád, když je na soupisce pár takových hráčů. Když tam jsou jen samé stars, nemívám z toho dobrý pocit. Někde jsem to už psal- vzpomeň si na ruský tým v Petrohradě, MS 2000. Hvězda vedle hvězdy, dnes už tu soupisku nemůžu najít, ale zkus to, jestli máš chuť, stojí to za to. Boj o záchranu a 11. místo, a to při domácím MS.

Vklidu, zápas od zápasu.

0/0
16.2.2010 17:31

Martin HSJ

Re: Vzpomínám si na článek

Tak schválně. Hejduk odehrál do dvaadvaceti let v extralize 217 utkání a dal 91gólů. Červenka 129 utkání a dal 25 gólů. Jo máš pravdu, prakticky to samé ;-D Nemluvě o tom, že Červenka nebyl vůbec draftován což taky svědčí o tam jakej je to talent.

0/0
16.2.2010 17:44

seesul1

Re: Vzpomínám si na článek

Hejduk hrál v Naganu, když dominoval v extralize. Červenka bude hrát na OH, když dominuje v extralize. Ano, už slyším, že úroveň naší ELH je špatná. O.K.

Uvidíme, jestli to Červajsovi půjde na OH. Já doufám, že ano, a ty snad také. Nebo si přeješ, aby tam propadl? Slávku rád nemám, ale Červovi budu držet palce a celému týmu také.

Mimochodem, když si všichni myslí, že nominace Červa je omyl, zazářil Hejduk nějak osobně v Naganu? A jen připomínám, že Hejduk je pro mne také Pan hokejista.

0/0
16.2.2010 17:52

Martin HSJ

Re: Vzpomínám si na článek

S tím zas tak nesouhlasím, já bych řekl, že zlato vybojoval Hašek a osmnáct bojovníků kteří makali nadoraz.

0/0
16.2.2010 17:33

Ulrich

Re: Vzpomínám si na článek

Jinak souhlas. Konec keců. Češi do toho! ...... Roman Červenka! ( ;-) ) [>-]

0/0
16.2.2010 17:17

Martin HSJ

Re: Vzpomínám si na článek

,,Možná sice tehdy byla úroveň ELH vyšší než dnes´´. Jak jako možná 8-o Jinak Dopita nebo P+P se sice v NHL neprosadili ale hráči to ,,byli´´ špičkoví a srovnávat je s Rolinkem, Vašíčkem nebo Červenkou může leda blázen.

0/0
16.2.2010 17:32

seesul1

Re: Vzpomínám si na článek

to je jen poznámka k těm, kteří už dnes vědí, že Červenka v NHL shoří jako papír a zatím si tam ještě ani nešáhl na puk. Ti jmenovaní si tam na puk už sáhli a o svých vyjímečných kvalitách v NHL, ať už z různých důvodů, nepřesvědčili. Tím nijak nesnižuju jejich kvality a vždy si jich za jejich přínos k českému hokeji budu vážit.

A nemyslím si, že srovnávat dnes Červenku např. s Moravcem tehdy je zcestné. Proč si myslíš, že Moravec byl ve své době lepší, než dnes Červenka?

0/0
16.2.2010 17:41

Martin HSJ

Re: Vzpomínám si na článek

Tak zrovna tohle srovnání mi nijak zásadně nevadí.

0/0
16.2.2010 17:45

seesul1

Re: Vzpomínám si na článek

no vidíš. A také vidíš, jakou vlnu nevole nominace Červa zvedla. Kolik borců z NHL kvůli němu bude sedět doma na zadku. Vyčítal tehdy někdo něco Hlinkovi za nominaci Moravce? Nebylo tehdy v NHL dost jiných hráčů, kteří by mohli místo Moravce hrát? Hlinka si prostě stál za svým a dokázal to. Přejme to samé Růžovi, ať ho máme rádi, nebo ne.

0/0
16.2.2010 17:57

Martin HSJ

Re: Vzpomínám si na článek

Tak já nevím, ale Hlinka tehdy vzal skoro to nejlepší co vzít mohl. Ale nediv se té vlně nevole když třeba takovej Prospal s Vrbatou (jedni z našich nejlepších útočníků v NHL) místo na OH jedou leda tak na dovolenou.

0/0
16.2.2010 18:01

seesul1

Re: Vzpomínám si na článek

ano, skoro. Pořád ale mohl místo třeba Moravce vzít někoho z NHL. Minimálně 2-3 hráči by se tam určitě našli. A věřím, že se to řešilo na diskuzích i tehdy.

0/0
16.2.2010 18:04

Martin HSJ

Re: Vzpomínám si na článek

Tehdy moc internetovejch diskusí nebylo :-) Jinak mě snad napadá jedině mladej Eliáš kterej se tehdy začínal prosazovat v NHL.

0/0
16.2.2010 18:09

seesul1

Re: Vzpomínám si na článek

diskutovat se dalo i v hospodě či doma nad novinama.

"Samozřejmě pozveme hráče z NHL, ale proč z nich dělat celý tým?" položil trenér Ivan Hlinka řečnickou otázku tři měsíce před turnajem v Naganu.

Nehrál třeba Kron, Sýkora a tebou zmiňovaný Eliáš.

Více zde idnes.cz/1997-1998-o-extralize-olympijskych-vitezu-dhq-/hokej.asp?c=A030701_095912_hokej_jam

Jak říkám, 2 až 3 by se našli.

0/0
16.2.2010 18:19

Martin HSJ

Re: Vzpomínám si na článek

No dobrá, ale srovnej si jejich tehdejší statistiky s letošními Prospala a Vrbaty.

0/0
16.2.2010 18:39

seesul1

Re: Vzpomínám si na článek

Ach jo. Jsem tajně doufal, že tahle diskuze nebude o statistikách, ale o principu. Copak Moravec byl v danou chvíli lepší, než ti hokejisti z NHL? Byl? Proč? Nebyl? Proč? Prostě tam jel a byl mezi těmi, kteří přivezli placku. Dnes víme, že to byla dobrá volba. Před Naganem to nevěděl nikdo.

Radši nechejme té teorie a těšme se na zápas. Pak můžeme rozebírat a bavit se o něčem, co má reálný základ. Totiž o tom, co bylo. Ne o tom, co bude.

0/0
16.2.2010 19:36

pj25

Re: Vzpomínám si na článek

Srovnavat P+P s hraci letos je opravdu zcestne. Ti tezili hlavne se sehranosti a bez sebe byli polovicni ;-)

0/0
16.2.2010 17:51

Martin HSJ

Je mi trošku záhadou

jak se někteří utěšují tím, že zatím stejně o nic nejde a že Růžička může a asi i bude prohazovat složení útoků. V Naganu jsme snad s jedinou výjimkou hráli od začátku ve stejném složení a právě sehranost a kompaktnost byla jedním z hlavních důvodů našeho triumfu. Jestli to bude Růžička furt prohazovat tak to je konec.

0/0
16.2.2010 16:58

seesul1

Re: Je mi trošku záhadou

a byl snad důvod po zápase s Finskem sestavu měnit? Kdyby ano, i Hlinka by ji změnil. Od toho je trenér trenérem.

0/0
16.2.2010 17:07

Martin HSJ

Re: Je mi trošku záhadou

Tak po prohře s Ruskem by třeba i byl.

0/0
16.2.2010 17:21

seesul1

Re: Je mi trošku záhadou

Prohra o gól neznamená automaticky změnu sestavy. Myslím, že důležitější je hodnotit předvedenou hru. Byli jsme vtom zápase horší?

0/0
16.2.2010 17:34

Martin HSJ

Re: Je mi trošku záhadou

Co si tak pamatuji tak jo.

0/0
16.2.2010 17:46

seesul1

Re: Je mi trošku záhadou

máš pravdu, taky si to pamatuju;-), ale nemyslím si, že o moc. Ale dost by mne zajímalo, jestli Hlinka tehdy trochu sestavu neměnil. Docela by mne zajímaly sestavy v jednotlivých zápasech.

0/0
16.2.2010 18:01

kafka

Proč

To chce Jágrovi zošklivit nechápu,Kůžičko Kůžičko,tohle neni Slavie.

0/0
16.2.2010 16:52

czech team

Červenka k Jágrovi

Nechápu jediný důvod, jak takhle dopředu můžete tvrdit, že dát druhý útok s Čajánkem, Červenkou a Jágrem bude propadák. Já si myslím, že duo Čajda s Džegrem je už léty prověřeno, viz MS 2005 ve Vídni a Červus je nejlepší hráč extraligy, o kterého se uchází nejeden tým z NHL. Myslím si, že kdyby ten potenciál neměl, že by ho žádný tým nechtěl, a kde jinde ho může ukázat, než hrou na OH mezi hráči, mezi které chce sám patřit. Navíc pokud si myslíte, že to je kalkul od Růžičky, to je docela trpaná domněnka, už jen z toho důvodu, že za hráče, který přestupuje z extraligy do NHL je pouze nějaké tabulkové odstupné, pokud Červenka tady propadne nebo zazáří, na cenu za něho to nebude mít vliv;-), já si myslím, že by jim to mohlo sednout, protože Čajánek se jako jeden z mála se nebojí z našich hráčů jít před branku, Jarda bude skvěle přihrávat, Červenka bude střílet a Čajánek před brankou dorážet

0/0
16.2.2010 15:09

Ulrich

Re: Červenka k Jágrovi

1. Červenka není úplně katastrofální, ale olympijský turnaj, to je Stanley cup s národními týmy místo klubů. Velmi rychlá, brutálně tvrdá hra. Mnohem náročnější podmínky než v naší extralize. Kdo si vzpomene na Nagano a pozdější olympijské turnaje, ten ví, že "hvězdy" z naší domácí soutěže tam vždycky úplně vybledly. Takže červenka hrát umí a hezky mu to jde. Asi jako ve fotbale diviznímu kanonýrovi, kterého bys chtěl postavit v AC Milán do utkání Ligy mistrů proti Barceloně. Pokud mají o červenku tak velký zájem v NHL, proč už tam dávno není, he? Jeho nominace a zařazení k Jágrovi je prostě omyl. Nezbývá než doufat, že budeˇhrát líp než to na první pohled vypadá.

2. Jágr - pořád geniální, ale přecejen už to není jako za mlada s Mariem. Potřeboval by kolem sebe rychlé a důrazné spoluhráče, ne takové krasobruslaře jako jsou čajánek s Červenkou.

0/0
16.2.2010 15:21

MartinHSJsecondban

Re: Červenka k Jágrovi

Čajánek a krasobruslař 8-o Zrovna důraz je to poslední co bych mu vyčítal.

0/0
16.2.2010 15:30

Ulrich

Re: Červenka k Jágrovi

Možná si nerozumíme. Když já říkám důraz(ný), míním tohle:     http://www.youtube.com/watch?v=7-BfI1vNQww    

     K čajíčkovi jsem našel jen tohle:     http://www.youtube.com/watch?v=u7iYME5XAC0     ;-D

0/0
16.2.2010 15:50

Cyco Miko

Re: Červenka k Jágrovi

a tady je zas video, kdy si na pana duraznyho pockal pan duraznejsi ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=WVeqzYgTELk

0/0
16.2.2010 16:27

Ulrich

Re: Červenka k Jágrovi

A tak jistě. Lindros není můj bůh. Dobře mu tak. Jen jsem chtěl ukázat, co je to důraz. Aby bylo jasné, že Čajánek není a vlastně vzhledem ke svým parametrům ani nemůže být důrazný.

0/0
16.2.2010 16:53

seesul1

Re: Červenka k Jágrovi

jedno video je opravdu velmi vypovídající o kvalitách hráče. Za posledních 5 let neznám v naší repre důraznějšího hráče při forčekování a ve hře v oslabení, než je Čajda. Taky bych tu mohl poslat link na video z loňského MS, kde v oslabení 3:5 Čajda na švédském obránci vybojoval puk a následný únik pak i proměnil. Kdo mu v útočné třetině nahrál? Rolinek. Velmi podobný typ hráče a také velmi platný na oslabení.

No a myslím si, že v mlýnici před brankovištěm si Čajda také nevede zrovna špatně. Často chodí tam, kde to bolí. A padají z toho i góly.

0/0
16.2.2010 17:21

Ulrich

Re: Červenka k Jágrovi

To, o čem píšeš ty, je bojovnost. Já mluvím o důrazu, to znamená o zákrocích, které soupeře vyřídí a zastraší. Jinak tato debata není primárně o Čajánkovi, nýbrž o Červenkovi ( který na Čajánka mimochodem nemá ) a celkové kvalitě Jágrova útoku. Není pochyb, že tato řada je z našich neslabší. A vše je v podstatě kvůli tomu, že se museolo najít v zájkladu místo pro Červenku.

0/0
16.2.2010 17:35

seesul1

Re: Červenka k Jágrovi

podívej se, mně by se také Čajda líbil víc na centru a není vyloučeno, že nakonec tam bude. Zatím je sestava tak jak je, a ve čtvrtek ráno tu rozebereme, jestli funguje, či nikoliv.

Fandit[>-]R^

0/0
16.2.2010 17:46

Bell.Bell

Re: Červenka k Jágrovi

možná ten důraz na jeho postavičku a bojjovnost...bohužel o hráči první formace "nejsilnějšího" možného výběru bych měl jiné představy, naprosto jiné... Červenka si asi nominaci zaslouží za ty výkony v extralize, ikdyž její úroveň je dost diskutabilní, ale elitní formace? ikdyž kde je psáno, že tam kde je Jágr je 1 formace...každopádně by lepší frormace byla Jágr - Krejčí - Michálek (Erat), když už by se měla zachovávat druhá formace

0/0
16.2.2010 16:57

viveren

Re: Červenka k Jágrovi

v Naganu se třeba dost prosadil Hejduk z ELH a na základě toho pak odešel do NHL, tak tady zase příliš nechytrač

0/0
16.2.2010 16:30

viveren

Re: Červenka k Jágrovi

v Naganu se prosadil například z ELH Hejduk a na základě toho pak odešel do NHL, tak tady nechytračRv

0/0
16.2.2010 16:32

Ulrich

Re: Červenka k Jágrovi

Hejduk je výjimka potvrzující pravidlo. V Naganu reprezentovaly také extraligové "hvězdy" jako byli David Moravec, Pavel Patera anebo Martin Procházka. Všichni byli naprosto matní. Turnaj odtáhli hráči z NHL. V každém případě byli k dispozici lepší hráči než Červenka. P.S.: Budu rád, když nebudu mít pravdu a Roman vstřelí na olympiádě 10, 15 gólů.

0/0
16.2.2010 16:51

StAnger-exiled

Re: Červenka k Jágrovi

Hejduk než jel do Nadgána  nehrál tak dobře jako Červenka tuto sezonu, nevidim důvod, proč by Roman nemohl hrát stejně jako Hejduk tam.

0/0
16.2.2010 17:32

Ulrich

Re: Červenka k Jágrovi

Hejduk neměl tolik kanadských bodů, ale byl lepší hráč. Je rychlý, přímočarý, má tvrdou střelu. Červenka umí kličku, je chytrý, umí najít místo pro střelu. Ale na NHL je malý, pomalý a ustrašený. Však uvidíš ve Vancouveru. Znovu dodávám, že bych se rád mýlil.

0/0
16.2.2010 17:41

StAnger-exiled

Re: Červenka k Jágrovi

Červenka neni pomalý, neni sice rychlej jako Hejduk, ale rozhodně neni pomalej ani s ohledem na reprezentaci Je malej, ale docela odolnej, umí si pokrejt puk u mantinelu podobně jako mnohem větší Jágr.Myslim, že se budeš mýlit, ale to "rád "ti nevěřim. Ta nějak cejtim, že spousta lidí Čeká na to, že Červus něco pokazí a pak tady proonanují několik stránek diskuzí, jak to říkali.;-)ale to si musí každej sám pak šáhnout do svědomí.

0/0
16.2.2010 18:10

Posmyk - Arsenal

Re: Červenka k Jágrovi

kazdy tym NHL ma kazdorocne zajem o cca 50 hracu, ktere by CHTEL. Je jeden z mnoha a mnoha. To ze ma 5 klubu zajem o cervenku neznamena, ze ten hrac bude v pristi sezone hrat v jejich druhe lajne 70 zapasu za sezonu. To ani omylem. Ani nevim kym (jestli vubec) je Cervenka draftovany. A znova se musim opakovat. Hvezda v ELH nerovná se superstar pro NHL nebo dokonce 2.lajnu na OH.

No, musime pockat, nebude to trvat dlouho, do tech 6rána to snad vydrzime :-)

0/0
16.2.2010 15:21

MartinHSJsecondban

Re: Červenka k Jágrovi

Není draftovaný, to taky o něčem vypovídá.

0/0
16.2.2010 15:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze