Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Pondělí 21. srpna 2017 Johana

Diskuse k článku

Hokejový turnaj začal. Favorité váleli, Rusové a Kanaďané dali osm gólů

Dlouho očekávaný hokejový turnaj na olympijských hrách začal bez překvapení. Všichni favorité úvodní zápasy zvládli. Rusko porazilo Lotyšsko 8:2, Kanada zdolala Norsko 8:0 a Spojené státy přehrály Švýcarsko 3:1.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jeyjey.

diskuze

resite tady porad,kde budem za nejaky cas a ze nasi juniori hrajou tuzku na msj.. neco na tom je,ale z druhe strany pavelec,fleisch atd pokud vim nebyli nejaci extra talenti a nevedelo se o nich..:-) za druhe,ubytek mladych kluku,co se daji na hokej bych videl v tom,ze proste nejsou prachy,malo ktery rodic si to muze dovolit a tak se kazdy dava radsi na florbal.. a tam se zase projevuje,kde sme byli pred x lety oproti svedsku,finsku? najednou florbal zpopularnel,zacalo ho hrat vic a vic lidi a jak ted hrajem najednou vyrovnane zapasy se svedama a finama..

0/0
17.2.2010 15:46

Josef Laufer888

Re: diskuze

já bych z toho nedělal vědu. Měli jsme silný období, protože jsme měli štěstí na  mimořádnou generaci hokejistů.  Teď to všichni s touhle zlatou érou srovnávaj a hulákaj, že spějeme do záhuby. Ale to nejde. Před tim, než jsme vyhráli ten první titul 1996, co odstartoval to zlatý období, tak jsem byli mistři v roce 1985 - mezitim to bylo pouze 4x třetí místo. A to jsme tehdy byli v nejsilnější možný sestavě (do NHL se neodcházelo) a Kanadani s Amíkama na to kašlali ještě víc než dneska. Takže v klidu...

0/0
17.2.2010 17:15

seabow

Re: diskuze

No jenze to tvoje srovnani je taky mimo - v 80. letech dalsi tituly nebyly diky nadvlade Sovetu a diky tomu, ze se nehralo play off, od 92 zacalo PO a odliv z "Vychodu" do NHL a najednou prisly ty bronzy, pak prvni titul... "nejsilnejsi" mozna sestava taky az takova vyhoda nebyla, potom ty hraci zase mohli tezit z konfrontace s nejlepsimi v nejlepsi lize...

Strucne - jeste asi ne do zahuby, ale dolu nepochybne jdeme ;-)

0/0
17.2.2010 18:06

Josef Laufer888

Re: diskuze

dobrá - Sověti. Ale to je jeden tým - jak to, že jsme za 10 let nebyli alespoň jednou druhý, pokud připustim, že se Rusáci dali špatně porážet? A pouze 4x třetí?

Jasně, že dolu. Pak zase pudeme nahoru. Stejně jako několikrát v minulosti. Krom Kanady a Ruska si to prožívá každej hokejovej národ.

0/0
17.2.2010 20:18

ELAPHURUS

Ze všeho vyplývá olympijské finále

Finsko - ČR......:-)

0/0
17.2.2010 13:27

vsehochlup

...

tak k tem nazorum, co nam predpovidaji pad ze svetove spicky na uroven tretiho sledu, bych rad jen uvedl nasledujici. za roky 1997-2004 (coz se da oznacit za tu eru uspechu) byly v draftech (1. kolo, kde se bere juniorska elita) vybrani: ´97 v prvnich dvou kolech nikdo, ´98 skoula, fischer, ´99 stefan, brendl, havlat, ´00 klesla, nedorost, ´01 hemsky, novotny, krajicek, ´02 taticek, klepsi, koreis, vagner, ´03 m. michalek, ´04 olesz, smid, schwarz, kaspar.

co z toho prehledu plyne? ze z vetsiny byli vybrani hraci, kteri nepredstavuji v soucasne dobe pro repre zadny uzitek. a to by se pritom melo jednat o dobu, kdy tito hraci meli tahnout nas tym. jen havlat, hemsky, fischer (kdyby hral dal), m .michalek, schwarz a olesz by si misto v soucasne tymu snad nasli. zbytek jako by, z pohledu repre, nebyl.

0/0
17.2.2010 12:47

vsehochlup

Re: ... pokračování

takze ohanet se tady nejaky drafty a koneckoncu i tituly z MSJ (jen

se kouknete, kdo vsechno vyhral titul) je na prd. krejci, fleischmann,

pavelec a dalsi jsou dnes budoucnosti bez toho, aby museli vyhrat MSJ

nebo byl vybrani na draftu v prvnim kole, nedejboze v top 10.

takze hlavne zadnou paniku!!

0/0
17.2.2010 12:48

seabow

Re: ... pokračování

No jenze to ty sis nastavil podminku, ze kvalitni hokejisti musi projit jen prvnim kolem, coz je nesmysl... dost je jich i ve 2.-3. (a ti v repre jsou - Plekanec Vasicek ...) Mimochodem i dalsi z tech, ktere jsi jmenoval za repre hrali nebo hraji, neexistuje jen OH nebo Svet. pohar, takze rict, ze pro repre neexistuji, je trosku silne tvrzeni

To, ze jsme nemeli/nemame nikoho v prvnim kole znamena jen, ze neprodukujeme extratalenty/individuality, ale to jsme (az na vyjimky) nedelali nikdy - to neni problem, ale problem je, ze nemame vubec nikoho v 1-2. kole, jednoho ve tretim a pak az dva v patem (rok predtim v podstate to stejne)!

Stejne tak neni problem, ze nasi mladi nevyhravaji WJC, zlata generace ho taky nevyhrala, ale ze nemaji na vic nez 5-6. misto, kdyz se zadari !

0/0
17.2.2010 13:19

vsehochlup

Re: ... pokračování

ale tady spousta lidi (ovsem ne vsichni, abych byl fer) skuhraji, ze nas dohani snad i kazachstan, protoze nemam hrace v prvnim kole draftu a nevozime medaile z MSJ. ja jsem chtel upozornit na to, ze jejich zduvodneni je nesmysl.

to, ze za repre hraji i jini, nez jsem jmenoval je sice pravda, ale jestli nekteri odehrali (neuspesne) jedno MS, tak nebudu delako od pravdy. treba brendl nebo stefan fakt, podle me, nemaji repre co dat - uz nekolikrat nepresvedcili. proto tak silna slova, ze pro repre v podstate neexistuji.

5. - 6. misto na MSJ neni podle me problem. ten kolektiv je proste 23 hracu a pokud je v tom tymu jeden, dva nebo dokonce tri nadprumerni hraci, nic to nezmeni. ale i 2-3 hraci, ze kterych neco bude, na jeden rocnik je dost. na tom muzeme stavet a od zeme nasi velikosti vic chtit nemuzem.

suma sumarum - situace neni k jasani, ale taky k totalni skepsi. mlade kvalitni hrace porad mame (jagry a hasky sice ne, ale to jsou proste hraci, co se narodi jednou za 20-30 let).

0/0
17.2.2010 14:30

seabow

Re: ... pokračování

Tak Kazasi urcite ne, tam nebo na Ukrajine to jde do kopru jeste rychleji, nez u nas nebo na Slovaci ;-D A myslim, ze nas moc nedohani ani nekdo jiny, problem je spis, ze ti vepredu nam utikaji a o dost...

5-6. misto na WJC "dlouhodobe" je problem, obcas proste potrebujes nejaky silnejsi juniorsky rocnik, aby se to potom v tech chlapech dorovnalo - protoze ne kazdy vyborny junior se zvladne vyrazne prosadit i v seniorech...

Problem je v poctu tech kvalitnich, nemusime mit nutne Hasky a Jagry, ale taky nemuzeme mit 3 drafotvane hrace rocne a jeste k tomu tak nizko - to uz jsme na urovni tech Noru a Danu... Kdyz nebudes mit hrace v nejkvalitnejsi soutezi (nebo jen malo), tak se to odrazi i v kvalite narodaku - a bude to jako v tech juniorech, ze muzstvo ze spicky porazime jen nahodou...

0/0
17.2.2010 15:34

Black Out

.

Stejně je to všechno o štěstí. CZE, RUS, CAN, USA, FIN, SWE jsou země, které se mohou vzájemně porazit, ale nikoliv porážet. Celé je to jen o pravděpodobnosti, kdo má kdy větší šanci (35/65; 45/55 atd). Z dlouhodobého hlediska se pak ukáží tendence. Naše pravděpodobnost je podle posledních let nižší, ne však nulová nebo zanedbatelná.

Nulová, či zanedbatelná (lze pozít naše pořekadlo "Když je štěstí unavené, sedne si i na vola") je provděpodobnost, že SVK, SUI, NOR, LAT atd vyhrají při souboji se skupinou těch hokejovějších zemí.

0/0
17.2.2010 10:37

antonio seruti

Re: .

moc to nechápu. Co znamená, že se uvedený země mohou vzájemně porazit ale né porážet? To znamená, že sem tam někdo vyhraje, ale většinou je plichta, prodlužuje se a pokud neumřeli, hrajou prodloužení dodnes???

0/0
17.2.2010 11:00

pedr64

Re: .

to zamená, že žádná země nebude pravidelně vítězit nad ostatními třeba 10 let v kuse

0/0
17.2.2010 11:45

Drussbarb

Cervenka

v druhem utoku a podrzte mne, i v presilovkove formaci mi zni jako spatny vtip. Ale kdyz se mu nebude darit, doufam, ze bude mit Ruza soudnost  a posle ho na lavicku nahradniku. A co se tyka konkurence na letosni OH, nejsem blaznivy blahovec, abych rikal, ze to mame v kapse, ale nejsem ani skeptik a prudic z presvedceni, abych rikal, ze nas rozdrti Svycari. Stale patrime mezi kandidaty na titul. Sice je dost mozne, ze je to posledni OH, kde si to muzeme rict, protoze az nam odejdou stavajici opory a nastoupi misto nich mladici, kteri hraji na MS junioru, tak jsme skoncili :-( Ale i to se muze zmenit. Co se tyka letosnich OH, jsem celkem optimista, muzeme vypadnout ve ctvrtfinale, ale verim, ze kazdeho soupere, ktery je papirove silnejsi, potrapime (CAN,RUS) a slabsi (SUI,SVK) presvedcive porazime.

0/0
17.2.2010 10:15

Drussbarb

Re: Cervenka

Mimochodem,mne svycari hlavne v 1.tretine

prekvapili,hrali dobre,ale ... zadny tlak se z jejich strany nekonal,o

tom,ze vyhraje USA,nebylo pochyb :-)[>-]

0/0
17.2.2010 10:16

nenápadně maskovaný Kei

Bratia, brutální otázka:

Afinogenov je:

- Rus, protože je Rus a vždy byl a bude?

- Američan, protože má pár měsíců americký pas?

Tak bruslete bratia, bruslete :-))

0/0
17.2.2010 10:12

vítek z prčice

Re: Švcaři nás dohánějí

Aby nedošlo k nedorozumění - napsal jsem v jiném příspěvku "o švcary vůbec nejde", tedy pro nás na Olympiádě. Jinak v podstatě souhlasím. Švýcaři se již dnes Slovákům minimálně vyrovnají. Nás nedoženou - mají ještě menší hráčskou základnu. Že to s naším hokejem nevypadá příliš dobře je pravda. Po vítězném listopadu byl rozbit velkorysý systém státní podpory tohoto sportu. Hokej sleduji několik desetiletí, pozice ve světovém hokeji se mění nesnadno a pomalu. Stále platí nejsilnější "3" Kanada, Rusko a ČR, do silné II. řady (šestky) s výkyvy patří Švédsko, USA a Finsko. Všichni ostatí, Švýcaři, Lotyši, Slováci, Norové ... patří až do III. řady a jen tak se neposunou. Kromě hráčské základny hraje v hokeji obrovskou roli ještě tradice a - mentalita! Je to právě specifická mentalita, která činí jinak výborné Rusy porazitelnými. A zamyslet by se nad sebou měli také Slováci trpíci komplexy nejrůznějšího druhu.

0/0
17.2.2010 9:16

Hlodavec_vodni

Re: Švcaři nás dohánějí

Tak s tou nejsilnější "3" to snad ani nemůžeš myslet vážně.... To je fakt hodně úsměvný.

0/0
17.2.2010 9:20

Tomf1

Re: Švcaři nás dohánějí

Několik desetiletí, a do silné trojky patří Kanada,Rusko,ČR.

Tak to je silná káva.

Minimálně švédové jsou ve špičce určitě spíše než my. Sice vyhráli asi o dvě MS, ale dvě olympiády, Ted v juniorech válejí. Aji dokonce mnohdy v minulosti šlapali sovětům na paty jako my.

A pokud to vemu od roku 2002, tak teda rozhodně první trojka nejsme. A budeme rádi za první 6. Nejde jen o MS, koukni na MSJ, Drafty, hráče, kteří se prosadili v nhl, kde patří ve špičce za posledních 8let. Kolik jich máme my? Kolik Kanada,Švédsko,Rusko a pak mluv o top stálicích.

0/0
17.2.2010 9:25

Black Out

Re: Švcaři nás dohánějí

Musím se toho příspěvku zastat - mluvíme o LOUHODOBÉ statistice s pochopitelnými výkyvy a ať už chceš nebo ne, třeba Rusové nebyli od roku 1994 do 2001 na stupních vítězů, ale ani tehdy o nich nikdo jako o špičkovém týmu nepochyboval... Navíc jen 3 země dokázaly vyhrát MS 3x za sebou: Kanada naposledy 50-52, SSSR naposledy 81-83 a my 99-01... A když hrají naši se vším, co máme na světě k dispozici, tak to špatně nekončí. Můžeš s tím nesouhlasit, nemusí se ti to tak zdát, ale statistika je statistika.

0/0
17.2.2010 10:20

flames828

Re: Švcaři nás dohánějí

Jej, statistika je statistika, ale my nemáme už dávno hráče, které sme měli v éře pětiletky po Naganu, kdy dám do nároďáku dorostla fakticky nejlepší hokejová škola táhnutá elitními světovými talenty. Ze statistického hlediska jsme to MY, kdo poslední roky tahá za dost kratší provaz, už od ms v Praze je jasné, že naše pozice je mírně řečeno nakřáplá - ať už OH, MS nebo EHT, výsledky mizerné a hlavně - víc kvality odešlo než přišlo. Proč se oháníš statistikou, když jedinou statistiku, kterou vytáhneš je, že sme jako jeden ze tří zemí 2x obhájit MS? Vrať se k té statistice, podívej se na kanadské bodování našich hráčů v NHL, podívej se na draft, na úspěchy za poslední 4 roky. Není NIC.

0/0
17.2.2010 11:49

mephisto222

Re: Švcaři nás dohánějí

Tak to vidim inak: v sucasnosti existuju len dva spickove timy: CAN a RUS. USA; CR; SWE, FIN patria do druhej skupiny. A Slovensko, tak si urcite nemyslim, ze mame co sa hracov tyka (napr. Hossa, Gaborik, Handzus, Demitra, Chara, Visnovsky, Halak) horsi tym ako napr. FIN alebo CR.

Slovensky problem je v nedisciplinovasti a kolisajucej hry. jeden zapas super, dalsi katastrofa....

0/0
17.2.2010 9:27

Sir Humphrey Appleby

Re: Švcaři nás dohánějí

tak to se asi ta desetiletí koukáš na nějakej šprtec nebo co, protože definovat jako nejlepší trojici v hokeji CAN+RUS+CZE nikdo soudný opravdu nemůže :)

0/0
17.2.2010 9:36

TarasBulba

Re: Švcaři nás dohánějí

Švejcarský plemeno ? Dyk maj v bráně Hitlera...

0/0
17.2.2010 9:42

Drussbarb

Re: Švcaři nás dohánějí

Od revoluce BEZPOCHYBY patrime mezi dospelyma mezi top 2-3 tymy (spolu s Kanadou a Rusko je treti). Dlouhodobe. Ted je otazka, co ukazi Rusove na akci, kde hraje cela svetova spicka, uspechy na MS jsou hezke, ale tam vladnou diky KHL, OH je neco jineho. Rozhodne bych nasi repre nezatracoval ani letos ...[>-]

0/0
17.2.2010 10:10

molok

Re: Švcaři nás dohánějí

Drussbarb, ty si takový chuchvalec sople bez sebemenší znalosti hokeje, že se radši ani nevyjadřuj, už tvůj typ na USA : SUI rozesmál všechny okolo na dlouhou dobu dopředu :-)

0/0
17.2.2010 10:16

Drussbarb

Re: Švcaři nás dohánějí

Mloku :-). Vy ostatni nas rozsudte, ja tipl USA-SUI 4:1 (ta tycky USA mi vzala vitr z plachet), Mlok tipl 4:2. A neustale se hada, ze tipl presneji nez ja, ja narozdil od nej spravne odhadl,ze svycari daji jen jednoho haluzaka,ne dva:-). Mimochodem, sportovni pratele, je to organizacne tezke, ale nedame idnesove tipovani na vysledek treba CZE-SVK? Vitez bude mit nehynouci slavu, ja tipuju 3:0 [>-]

0/0
17.2.2010 10:22

flames828

Re: Švcaři nás dohánějí

Ano, OH je něco jiného - a kolik my sme toho na těch OH vyhráli? ????

0/0
17.2.2010 11:50

komarus

Re: Švcaři nás dohánějí

no tak trošku to zkorigujem:

1.CAN, RUS, SWE

2.CZE, FIN, USA

3.SVK

zbytek, nepočítejte výsledky hokeje někde ze Chamonix...8-o

0/0
17.2.2010 10:28

Niki Lauda

Re: Švcaři nás dohánějí

Hoši, o minulosti se hádáte zbytečně. Jestli patříme do nějaké TOP skupiny je závislý na tom, odkdy to berete. Poud zvolíme třeba vznik samotné ČR, tak od 1993 jsme asi do 2002 (možná až 2005) nejen snesli srovnání s Kanadou, ale Rusi tehdy do TOP tři rozhodně nepatřili. Ostatně statisticky nás až dodnes Rusi ještě nedohnali (počítáno od 1993) a dokonce nedohnali ani Švédsko. Ale za posledních šest osm let jsou i statisticky jednoznačně TOP Kanada a Rusko a my zaostáváme. I na téhle olympiádě jsou RUS a KAN papírově o třídu výš než ostatní, kteří mohou reálně o medaile taky usilovat (SWE, my, FIN, možná i Slováci). Tak to vidím já. 

0/0
17.2.2010 12:47

vítek z prčice

o Švýcary vůbec nejde

Mimochodem - kdo to neví - Švýcaři mají podobnou hokejovou tradici jako my. Ale nám jde o Rusy a o Kanadu. Hrát Rusy jsem viděl (s Lotyšskem) a vůbec na mě neudělali dojem, hrají pořád totéž - nikam nepokročili. Ovečkin, neovečkin - v hokeji jeden hráč výsledek neudělá. Kdo Rusům umožní hrát jejich kolotoč s tlakem dopředu a ještě dělá v obraně hrubé chyby, jako Lotyši v 1. třetině, je předem poražen. Kdo je dokáže ve hře rozkouskovat, zpomalit a dlouho neumožní skórovat a má navíc dobrého brankáře a ofenzivní sílu, může a dokonce snadno vyhrát. Ruský tým plný egoistů se za nepříznivého stavu začně rozkládat. Proč snadno? Tím Rusy nezlehčuji, ale oni vyloženě NECHTĚJÍ BRÁNIT a pod tlakem dělají hrubé chyby.  Kdyby oni dostali v 1. třetině 3 góly, změní se k nepoznání.

Růžička si s tím poradí, chce to také samozřejmě trochu štěstí. Vokoun je lepší než Nabokov a Eliáš, Havlát, Jágr jsou lepší než Ovečkin. A všichni budou hrát pro tým.

Bude to bitva, kterou vyhrajeme!

0/0
17.2.2010 9:03

Tomf1

Re: o Švýcary vůbec nejde

Vokoun je lepší než Nabokov;-D. To je teda dost odvážné, nabokov už se san jose něco odehrál a ve stanley cupu. vokoun díkytak poslednítři roky chytá dobře, nyní snad nejlíp v životě.

Ale to je jen odbočka, myslíš si, že rusové budou bránit jak s lotyšama proti nám, či ve čtvrtfinále. Tomu snad sám nevěříš.

Stejně jako Kanda tak Rusové půjdou rapidně dopředu s každým utkáním.

Ostatní celky také. Ale tady je největší potenciál. A porovnát na zápase, kde rusové, se vzaduzu šťourali v nose se zápasem v e kterém půjde o všechno je trochu naivní

0/0
17.2.2010 9:18

flames828

Re: o Švýcary vůbec nejde

Jinými slovy - když budeme hrát nekonstruktivně, nebudeme se snažit Rusy přehrát chytrostí a kombinací, budeme hrát antihokej, zdržovat a provokovat, máme šanci tu namyšlenou a tupou bandu egoistů porazit. Oni z principu nechtějí bránit (já musím osobně říct, že dívat se na ruskou mašinu v útoku je hokejový požitek), my nebudeme chtít z pricipu hrát hokej. SUPER!!!

0/0
17.2.2010 9:25

Drussbarb

Re: o Švýcary vůbec nejde

Souhlasim. V Naganu byl neprekonatelny Bure, ktereho jsme takticky zpomalovali (ne faulovali!!!!), vykryvali, mel jednu sanci s smytec. Rusove nejsou bohove, ale jen lidi. Nerikam, ze na nemuzou porazit, sanci maji asi vetsi, ale je to 60:40, je to hratelny souper ...[>-]

0/0
17.2.2010 10:07

blakk

Re: o Švýcary vůbec nejde

Dělat nějaké závěry ze zápasu Rusů s Lotyšskem je imho dost ukvapené. Rusáci vlítli do zápasu, roztočili kolotoč a dali dva rychlé góly. Pak začali hrát vyloženě na krásu a do bránění se jim nechtělo, ale jak říkám, bylo to dáno vývojem utkání. Hodnotit reálné šance můžeme po skupinách, ty už hodně napoví. Ale i potom je to ošidné, v jendom zápase se může stát cokoliv. Jinak loni v Quebecu měli Rusi hodně našlapaný tým a individualisticky nehráli ani náhodou, navíc ve finále s Kanadou dotahovali ztrátu dvou gólů.

0/0
17.2.2010 10:50

Genial

Ch vs USA

"Zápas začal ve vysokém tempu, na obou týmech byla vidět nažhavenost. Jenže hra byla spíše zmatená..." - tak me se ten hokej libil, proste se branilo uz od stredniho pasma a tech zakonceni bylo min. Svycari rostou rok od roku...

0/0
17.2.2010 8:55

pecuchet

Backes

Za svůj krosček by zasloužil stopku min. na další zápas.

0/0
17.2.2010 7:45

netbooster

Ale no tak,

přece bychom se nebáli Švýcarů - my máme Červenku, produkt naší, v Evropě nejlepší, hokejové školy a klubové soutěže, velkou budoucnost českého hokeje srovnatelnou s Gretzkym! :-P:-P

Švýcaři hráli výborně, bruslařsky a technicky si nijak s Američany nezadají, a až se naučí lépe proměňovat šance, budou na tom možná lépe než my nebo Slováci.

0/0
17.2.2010 7:29

BobTheSinc

Re: Ale no tak,

Nedelam to casto, ale vyjmecne s Tebou souhlasim:

;-D;-D;-DRvRvRv

0/0
17.2.2010 8:30

molok

Re: Ale no tak,

Švýcaři hráli opravdu výborně kromě toho, že prakticky neohrozili americkou branku. Doufám, že takto slabě teda hrát nebudeme ...

0/0
17.2.2010 8:39

Drussbarb

Re: Ale no tak,

Asi tak,to,ze si umeli branit stredni pasmo,je hezke,ale nebezpecni nebyli (oproti USA).Zaslouzi respekt,to ano,ale rikat,ze by nas porazili,je k smichu ... Dokud je nepotkame, je vse pouze prazdne tlachani, nemaji sanci dostat se do semifinale. Pokud na osmifinale chytnou nekoho z velke 6stky, nebudou ani ve ctvrtfinale. :-)

0/0
17.2.2010 10:18

Zachariáš

Švýcaři nás dohánějí

at se nám to líbí nebo ne. Do tří let předstihnou slováky a jestli se náš hokej nezmátoří o čemž pochybuji , tak do sedmi let i nás.

0/0
17.2.2010 7:15

osvetitel

Re: Švýcaři nás dohánějí

Proc az do 7 let? Nedavno porazili ve 20tkach na MS Rusy !

0/0
17.2.2010 7:23

Zachariáš

Re: Švýcaři nás dohánějí

O.K. tak do tří.

0/0
17.2.2010 7:29

osvetitel

Re: Švýcaři nás dohánějí

:-))

0/0
17.2.2010 7:35

chachar z Banika

Re: Švýcaři nás dohánějí

Slováky už mají doběhnuté, včera by je vyprášili s prstem v nose

0/0
17.2.2010 8:19

Gropius

Re: Švýcaři nás dohánějí

Už na minulé olympiádě Švýcaři porazili nás i Kanadu...

0/0
17.2.2010 10:25

Greybeard+

Docela dobrý hokej

i ze strany Švýcarů, což je pro mě překvapení. Myslím, že Švýcaři ještě někomu zamotají hlavu. Teď koukám na hokej žen USA : Rusko na začátku druhé třetiny vedou američanky 7:0

0/0
17.2.2010 0:34





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze