Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Úterý 22. srpna 2017 Bohuslav

Diskuse k článku

Kanada měla zase problémy se Švýcarskem. Trápil ji skvělý gólman

Vyhráli a budou se Spojenými státy bojovat o přímý postup do čtvrtfinále. Jenže hokejisté Kanady, kteří jsou společně s Rusy pasováni na "neporazitelné" favority olympijského turnaje, čekali víc. Švýcarsko přemohli až v nájezdech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

velitel mesta bugulmy

netbooster

Řekněme si to jasně - netbooster je prostě typický Čech. Remcat ostošest, říkat banální moudra, která už objevili asi všichni (třeba že skutečný poměr sil mezi ČR a Ruskem se ukáže až v neděli), a hlavně se za žádnou cenu neradovat z úspěchů vlastního mužstva. V tom jsou opravdu fandové jiných týmů jiní. Nijak to netboosterovi neberu, je to jeho boj, ale myslím, že pozitivní lidé mají šťastnější život. Naštěstí není každý z nás netbooster.

0/0
20.2.2010 8:31

METIN

zase problémy

Nechápu titulek. Proč "zase problémy"? Na turnaji před tím nezaváhali...

0/0
19.2.2010 16:01

woodward3

Re: zase problémy

ale se švýcarskem už mívali problémy dřív. sem tam nějaká ta plichta a tak.;-)

0/0
20.2.2010 10:16

pawn

netbooster

kdyby byl kanaďan, tak teď na jejich serverech píše něco v tom smyslu, že už to není naše hra, USA nás takhle přejedou, nemáme už ani na Švédy a Rusy a jsme někde na úrovni ČR. Těším se až tenhle odborník bude diskutovat k zápasu RUS-SVK. Nepředpokládám ale, že by uznal, že se včera svými kecy docela ztrapnil. Psal jsem opakovaně, že dnešní zápas RUS-SVK bude vyrovnaný a měl jsem pravdu. Tenhle turnaj není nijak nalajnovaný předem a šanci má více týmů než CAN a RUS.

0/0
19.2.2010 8:21

Zachariáš

Re: netbooster

Diskutuji i na kanadských serverech,jsem totiž také kanadan,ale to je jedno.Diskuze je od toho aby každý přidal svůj názor. A všimněte si,že na kanadských nebo amerických serverech nenajddete urážky českého a slovenského ražení.

0/0
19.2.2010 8:26

pawn

Re: netbooster

?? Tohle nebyl příspěvek proti Kanaďanům ale proti netboosterovi.

0/0
19.2.2010 8:31

Zachariáš

Re: netbooster

OK ,omluva ,rozlobil mě ten dole,měj se![>-]R^

0/0
19.2.2010 8:33

netbooster

Re: netbooster

Na to nemusím být Kanaďan, abych viděl, že Kanada podala velmi laxní výkon proti dobře motivovanému a organizovanému soupeři, a že jim to řada lidí v jejich domovině dá "sežrat". Tam se (narozdíl od českých fanoušků) průměrnost neodpouští. Když budou hrát proti USA jako proti Švýcarům (především ve druhé třetině), tak budou moc rádi, když zápas dotáhnou také do prodloužení. Tak jako tak to ale nic nevypovídá o skutečném potenciálu kanadského výběru.

Já včera k zápasu RUS - SVK nepsal vůbec nic, tak nevím, nad čím si tady honíš triko. Pouze jsem konstatoval, že naši proti Slovákům hráli nepřesvědčivě (což je pravda), a že vyhráli jen a jen díky štěstí (což je také pravda, a potvrdil to zápas Slováků s Ruskem). Naopak mě zatím nic nepřesvědčilo o tom, že ve finále nebude Kanada s Ruskem. Švýcaři? V Turíně Kanadu ve skupině dokonce porazili. Slováci? Ale vždyť oni mají papírově (podle jmen) možná silnější výběr než my. Takže hlavně klid, ty "odborníku"!

0/0
19.2.2010 8:37

pawn

Re: netbooster

Kecy, psal jsi o dardách, které nás čekají s Rusáky, když jsme podali takový výkon jako proti Slovensku. Dost jsi tím Slováky shazoval, jenže dnes se ukázalo, že Slováci nejsou žádní nazdárci a kanonáda od Rusáků se nekonala. Pokud Kanaďani poté, kdy viděli Švýcary proti USA, je podcenili, jsou za daného systému turnaje hloupí. Je jasné, že každý záp=as je jiný a že se musí kritizovat, pokud je co, ale po vyhraném zápase je to specialita Čecháčků. Kdyby Kanada Švýcary porazila byť těsně, nijak by se ve svém výkonu nešťourali a řekli by si jen, že jdou dál. Naše výhra nad SVK dnes dostala nový rozměr.

0/0
19.2.2010 8:44

netbooster

Re: netbooster

Ano, a stále trvám na tom, že pokud naši budou hrát jako proti Slovensku, Rusové si s nimi bez problémů poradí. A na tom stále trvám. To není nic proti Slovensku, Slováci na nás prostě, ať si říkají co chtějí, zahrát neumějí, a já je ani slůvkem nepodceňoval - nikdy, narozdíl od většiny českých fanoušků.

Kdepak kamaráde, to se pleteš, pro ně tato výhra, nebo výhra v zakl. hr. době není rozhodující, řešit se bude předvedená hra, která rozhodně nebyla hodná Kanady. Že je podcenili, o tom žádná, zda jsou hloupí, to ukáže až další průběh turnaje.

Naše výhra měla stejný "rozměr" včera, jako má dnes, stále platí, že musíme porazit Lotyše, a pak už se v podstatě nemusíme ohlížet na nic a na nikoho, hrát budou muset všichni ostatní - i za předpokladu, že by Rusové dnešní zápas se Slováky vyhráli za tři body.

0/0
19.2.2010 8:57

pawn

Re: netbooster

Vzhledem k tomu, že Rusáci prohráli se Slováky, na naši výhru je samozřejmě třeba jinak nahlížet. Kanaďani se dokáží z výhry opravdu radovat a když je zápas těžký, ocení soupeře obvyklými kliše. To je jejich styl. Náš styl (některých fans) je po výhře (dnes víme, že nad týmem, ketrý ani ne 24 hodin poté porazí po nájezdech odpočaté Rusy) jen kritizovat a vyhrožovat, že s takovouto dostaneme od Rusů výprask. Kdybych si přečetl jen tvé příspěvky ani bych nepoznal, že jsme vyhráli. Je jasné, že zápas s Rusáky můžeme klidně prohrát, protože to bude tak 50:50, ale ten zápas bude vyrovnaný a na Rusácích se dá taky dost kritizovat.

0/0
19.2.2010 9:06

netbooster

Re: netbooster

Mě prostě vadí, když náš tým vyhraje v díky obrovskému štěstí a pár náhodně odraženým pukům, a hned jsou z toho všichni "hotoví". "Je jasné, že zápas s Rusáky můžeme klidně prohrát, ale bude to tak 50:50" - to je alibismus typu "neříkám nic, ale na moje slova dojde". Říkám, že pravděpodobnost, že Rusy porazíme, zvlášť za současné konstelace maximálně 20:80 ve prospěch Rusů, a říkám to na základě naší hry proti Slovákům a ruské hry proti Lotyšům a Slovákům. Slováci objektivně celý zápas bránili, a doufali, že tom tam Rusům nenapadá - hráli v podstatě jako každý slabší soupeř proti silnějšímu. Navíce se bratia mohou opřít o vynikajícího gólmana (stejně jako Švýcaři), což v předchozích letech slovenskému výběru více či méně chybělo. Proto opakuji - pokud naši porazí Rusy ve velkém stylu, pak uznám, že Rusové neunášejí tlak, a jde to s nimi z kopce. Ale do té doby: Rusko = jasný celého turnaje.

0/0
19.2.2010 9:23

seabow

Re: netbooster

My jsme sice neporazilio Slovaky kvuli "obrovskemu stesti" a sance proti Rusum jsou podle me vyssi nez 20:80, ale jinak souhlas.

0/0
19.2.2010 9:32

pawn

Re: netbooster

My si vůbec nerozumíme. Já samozřejmě nepropadl žádné euforii a nevyřvávám, že vyhrajeme (přečti si pořádně, co jsem psal). já tu poukazuji jen na na vlastnost řady svých spoluobčanů, ketrá spočívá v tom, že po vyhraném a pěkném zápase, se nedokážou normálně radovat a užívat se výhru, ale píšou něco v tom smyslu, že kromě štěstí a Vokouna na tom zápase nebylo nic pozitivního. Čeští hráči určitě nedají proti rusákům hlavu na špalek a budou pozorně bránit. mají respekt k jejich útočné síle a tak taky k zápasu přisoupí. Pokud Vokoun zachytá, mají reálnou šanci na úspěch, protože v útoku na naší straně také kvalita je. Svých 20% si strč do zadku. To by měli Němci.

0/0
19.2.2010 9:42

netbooster

Re: netbooster

Doplnění: Slováci právě porazili Rusy na nájezdy, berou dva body, Rusové jeden, a pokud do toho nepromluví Lotyši, tak nám Slováci zařídili velmi horkou neděli, protože Rusové se čtyřmi body budou muset vyhrát. Takže stále platí, co tady melduju od úterka - jaká je skutečná síla našeho a ruského týmu se doopravdy uvidí až v neděli.

0/0
19.2.2010 8:44

pawn

Re: netbooster

Naopak Slováci nám zajistili perfektní výchozí pozici.

0/0
19.2.2010 9:01

netbooster

Re: netbooster

Natvrdlý? Hloupý? Slováci nám nic nezískali ani neztratili, do čtvrtfinále by český výběr postoupil s největší pravděpodobností i tak. Ach jo - dokážeš pochopit, že výsledky a předvedená hra jsou dvě naprosto oddělené nádoby....

0/0
19.2.2010 9:16

Drussbarb

Re: netbooster

Ja jsem skepticky podobne jako ty a casto pri tvych prispevcich pokyvuju hlavou. Ale .. Slovensko uhrali s Ruskem cenne vitezstvi i pro nas. Tymy jsou vyrovnane, to, ze nam staci remiza k vitezstvi ve skupine (tim padem se vyhneme osmifinale a dostaneme asi prijatelneho soupere na ctvrtfinale). Desiva situace, kdy proti nam budou favoriti svycari, se mozna uskutecni, ale rozhodne ne letos, nasi starici stale jeste vali ...

0/0
19.2.2010 9:27

seabow

Re: netbooster

Pro nas to zase tak cenne neni, skutecne lehciho soupere v QF bude mit asi jen celkove prvni tym po skupinach (a i to bude nejspis nekdo jako SUI) a k tomu ani bod s Rusy spis stacit nebude

0/0
19.2.2010 9:37

Drussbarb

Re: netbooster

Myslim,ze nemas pravdu,vtip je v tom,ze diky slovakum mame vetsi sanci na vitezstvi ve skupine.I kdyz teda prohrajeme v prodlouzeni/najezdech,budeme stale ve skupine prvni,celkove nejhur treti,na skore se v tomto pripade nehledi.Tim padem dostaneme pravdepodobne celkove 6. tym (po odehrani osmifinale).To je dobra zprava.Ale pokud se budou ostatni skupiny zasmordchavat,tak klidne i pres porazku muze byt i misto druhe...Finove porazi svedy v prodlouzeni,zaroven nevyhraji s Nemeckem v zakladni hraci dobe ... a budou mit skore horsi nez my, tim padem budou za nami.Boze,ja se v tom ztratil,mrkni sem,jsou tam moznosti,jak ze slovenske vyhry vytezit:

http://cs.wikipedia.org/wiki/Ledn%C3%AD_hokej_na_Zimn%C3%ADch_olympijsk%C3%BDch_hr%C3%A1ch_2010

0/0
19.2.2010 11:09

pawn

Re: netbooster

Pro hlupáka každý hloupý. Tohle je jediný výsledek, při kterém nám pro vítězství ve skupině stačí 1 bod a přitom máme zajištěné 2. místo a tím pohodového soupeře pro případné 1/8 finále (kdyby Slováci vyhráli za 3, mohli bychom teoreticky i prohrát za 0 a být 1., ale taky by nám hrozilo až 3. místo). Tenhle výsledek nemá se hrou nic společného.

0/0
19.2.2010 9:38

seabow

Re: netbooster

Ani ne, neco takoveho se jim mohlo stat v QF, pravdepodobnost, ze se jim to stane 2x je mensi...

0/0
19.2.2010 9:30

antihnup

Re: netbooster

A ty ses co? Nejakej hokejovej buh? Takovy mam nejradsi.. Jediny s cim s tebou souhlasim je ze muze vyhrat Kanada, USA,Rusko, Finsko, Svedsko, Slovensko, CR, nic neni dany, tak nevim proc k tomu musis psat tyhle kydy..

0/0
19.2.2010 10:43

Zachariáš

Švýcaři jsou v elitě

to je holý fakt.A bohužel nás tam střídají. Tyhle OH jsou naše poslední hurá.Stačí se kouknout na výsledky juniorů.

0/0
19.2.2010 7:49

antihnup

Re: Švýcaři jsou v elitě

Ty si asi velkej odbornik, priste si svoje nazory zapis doma do notysku a neztrapnuj se na internetu. Svycari za chvily budou patrit mezi elitu, ale ostatni je tvuj debilni blabol.

0/0
19.2.2010 8:15





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze