Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Neděle 20. srpna 2017 Bernard

Diskuse k článku

Běžecký pár se jde porvat o medaili. Bude to stres, tuší Kožíšek

Dvě medaile už má Dušan Kožíšek ze světových šampionátů, a teď chce uspět i na olympiádě. "Chci medaili, ale bude to strašně náročné," tuší. Svůj oblíbený závod, sprint dvojčlenných týmů volnou technikou, pojede společně s Martinem Koukalem už v pondělí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Martin HSJ

To chci vidět

jsem zvědavej jestli se najde nějaká výprava kde bude na jednu medaili připadat víc účastníků než u nás, každopádně v tomto patříme mezi velké favority R^

0/0
22.2.2010 17:12

Andee

Re: To chci vidět

A co ti je po tom? Když na to OV bude mít, tak ať jich jede klidně dvakrát tolik.:-P

0/0
22.2.2010 18:11

Martin HSJ

Re: To chci vidět

Prakticky nic, jen bych ocenil kdyby ty peníze využil nějak smysluplnějš.

0/0
22.2.2010 18:19

francoa

Pokud se na závody moc netěší, tak by je neměl jet

Na závod musí být člověk nabuzený a natěšený. Pokud to bere jako povinnost a jde tam jak do fabriky, tak to podle toho dopadne. :-/

0/0
22.2.2010 15:57

triplexxx

Re: Pokud se na závody moc netěší, tak by je neměl jet

Ja bych ty clanky nebrala tak doslova, novinar neco vytrhne z kontextu,aby to znelo dramaticteji.. viz "bauer je na dne"

Ale je videt, ze plati, ze se sportovec nezavdeci nikomu. Kdyby rekl,ze se tesi a veri si, tak se tu objevi prispevky, jak je namachrovany apod.

0/0
22.2.2010 17:02

francoa

Re: Pokud se na závody moc netěší, tak by je neměl jet

Znám Kožucha, věřím, že takovou blbost vypustil z huby. Nebylo by to poprvé. A pokud  to nepůjde hladce, jak v Praze, je v pr.

0/0
22.2.2010 18:09

Andee

Re: Pokud se na závody moc netěší, tak by je neměl jet

No, z rozhovorů, co jsem s ním viděl, tak nějak vyplývá, že bude trochu pomalejší na bednu ;-D

0/0
22.2.2010 18:12

garii v6.0

No super

"Moc se netěším, asi to bude dost stresující a náročné psychicky i fyzicky," obává se sedmadvacetiletý běžec.

0/0
22.2.2010 15:57

sigma1919

...

Já si myslím, že kluci šanci na placku mají, koneckonců z MS už máme z téhle disciplíny dvě medaile. Navíc oba mají letos ve sprintech možná životní formu, největší Koukalova slabina, čili start, tady absolutně nerozhoduje, takže pokud se nezamotáme do nějakého konfliktu, myslím, že hůř než 6. místo to nebude, ale řekl bych, že to bude lepší.

0/0
22.2.2010 15:49

Per Gessle

Běžecký pár se jde porvat o medaili

Stejný blábol jak psal sport, že má Kraus 60% šanci na medaili. Kulový...

Jedině Martina ještě získá medaili.

Myslím.

0/0
22.2.2010 15:39

dobromil kautsky na stroji huskv

Re: Běžecký pár se jde porvat o medaili

marina, lukas a hokejisti.

0/0
22.2.2010 16:00

xychteen

Re: Běžecký pár se jde porvat o medaili

Nu, Kraus to semifinále prošvihnul o mravenčí tykadlo, ale souhlasím s tím, že to vytrubování dopředu je trochu fujfuj...

:

...neboť, jak praví klasik, "vítěz je pokaždé nejméně tak velký, jako jeho huba, zatímco poražený velkohubec je vždy pouze k smíchu" ;-D

0/0
22.2.2010 17:06

bezmoc

to jo

To opravdu věřím, že to bude boj, hlavně když Koukal pojede jako při skiatlonuRv

0/0
22.2.2010 15:08

xxxxPetrxxxx

Petrásek ven!!

;-€

0/0
22.2.2010 15:03

nereknunemamnepudu@doprav.podnik

Trochu odjinud, myslím, že větší šanci máme ve skoku

družstev, Rakušáci jsou jasný, Norové a pak JAP,GER CZE,FIN, Slovinců,Poláků je míň. Pokud půjde Hlava a skočí solidně, máme šanci na dobrej flek.

0/0
22.2.2010 14:59

Pycan_10

Re: Trochu odjinud, myslím, že větší šanci máme ve skoku

Podle startovní listiny na stránkách OH jde Hájek, Koudelka, Hlava a Janda... Muselo by se jim to hodně dobře sejít všem, ale nemožný to neni [>-]

0/0
22.2.2010 15:07

pavelpat počtvrté

Re: Trochu odjinud, myslím, že větší šanci máme ve skoku

Srovnávat nás s Německem? 8-o Před náma bude i Rusko :-)

0/0
22.2.2010 15:13

sigma1919

Re: Trochu odjinud, myslím, že větší šanci máme ve skoku

;-D;-D;-D;-D Evidentně skoky vůbec nesleduješ, Rusko před náma letos nebude ani kdyby nevím co, jejich závodníci nejsou schopní ani se dostat do 2. kol. A srovnání s Němci taky sneseme. Neumayer je na úrovni Hájka, Uhrmann a Schmitt nejsou o nic lepší než Janda s Koudelkou a Wank vs. Hlava může být vyrovnaný. Myslím, že můžeme udělat i Finy, kteří jsou letos slabí, možná i Poláky a bojovat se Slovinci a Japonci. Takže když bude štěstí na podmínky a vše se sejde, klidně můžeme útočit na placku.

0/0
22.2.2010 15:47

prikazany.smer.jizdy

Re: Trochu odjinud, myslím, že větší šanci máme ve skoku

Budeme rádi za 8. místo ... :-/

0/0
22.2.2010 15:22

prikazany.smer.jizdy

Hmmm ...

Snad bude mít Koukal formu aspoň tak dobrou, jak ve skiatlonu ... ;-)

0/0
22.2.2010 14:37

ELAPHURUS

Podle bodů to vychází

RUSXSUIXUSA,NORXEST,SWE,ITLXCAN,GER,CZXFIN,KAZ......atd. Tento závod je však nevyzpytatelný.....

0/0
22.2.2010 14:27

klincek

Výblitek obecný

No a ještě něco, kolik Němců, Norů a Rusů dojelo ve mnou uváděných závodech do první třicítky a kolik tam, kromě Bauera, bylo Čechů? Výblitku...Rv

0/0
22.2.2010 14:21

klincek

klasika...

Kluci už si dělají alibi pro případ, kdyby to nedopadlo, respektive všichni, kromě nich, víme, že to nedopadne...to je fakt trapné...

Když člověk vidí, jaké mají odstupy na 15 km, skiatlon se radějí vzdá...ach jo, zase opakuji, že kromě lyžování nic jiného neděláte, tak jak je možné, že máme jen jednoho lyžaře a zbytek je odpad??? Sice můžete namítnout, že "co bych já pžedvedl na lyžích"...ale jako fanda českého sportu to komentuji a doufám, že nebudu sám, kdo má taková názor...

A to vůbec nechci komentovat ženské lyžování (ski i biatlon), to je tragedie sama o sobě, nechal bych všechny "reprezentantky" tenhle výlet zaplatit, třeba se ve SPYi dočteme, co všechno si v Kanadě koupily na sebe, případně s kým se jim poštěstilo se nechat vyfotit Rv

0/0
22.2.2010 14:07

tappat

Re: klasika...

njn tak kdyz ctes spy, tak se nicemu nedivim ;-D

0/0
22.2.2010 14:10

klincek

Re: klasika...

no to zrovna nečtu, ale jak říkám, vůbec bych se tomu nedivil...a dočteme opravdu neznamená dočtu...;-D

0/0
22.2.2010 14:14

hurrrikan

Re: klasika...

Strávíme užásnou dovolenou v karibiku. Beze mně, já budu doma....:-P

0/0
22.2.2010 14:23

Nantes

Re: klasika...

Trapný jsi především ty, který ví dopředu, že to nedopadne...

Podle Tvé teorie jsou "odpad" pomalu všichni Norové, Rusové a Němci.... ty "fando"...

Já bych snad nechal spíš platit tomu, kdo přispívá na sportovní chat takovými výblitkyRv

0/0
22.2.2010 14:15

klincek

Re: klasika...

Povíme si to po závodě, ano? Uvidíš, že dojde na má slova...A fanda přece neznamená, že musím vždy vidět jen úspěchy našich sportovců; pokud si myslím, že na to kluci nemají, tak to nemohu říct? Nepracoval jsi před rokem 89´ na Bartolomějské???;-D

0/0
22.2.2010 14:18

triplexxx

Re: klasika...

No fanda sportu by predevsim nenazval ceske reprezentanty "odpadem."

0/0
22.2.2010 15:49

tj13

Re: klasika...

no jasně, to je ten věčnej souboj poučených sportovního fanoušků, kteří se trošku orientují a umí ocenit zajímavé umístění versus "takyfanoušků", kterých se při každé větší globální sportovní akci vyrojí tisíce a které nezajímá nic jiného než medaile (nejlépe hned zlatá) a celoroční dřinu ocenit neumí. Někdo umí jako úspěch ocenit už to, že sportovec se na olympiádu vůbec nominoval a tím se dostal do plusminus 30 až 50 nejlepších sportovců světa v té které konkrétní kategorii, někdo umí ocenit umístění do 15 místa, do 10 místa, někdo ocení včereješí sedmé místo Bauera a Banka a někomu holt nestačí ani bronzová Sáblíková.

Závist je skutečně mocná vlastnost, která v kombinaci s nízkou mírou sebereflexe leckoho klidně donutí napsat do diskuze, že když česká biatlonistka se umístí ve třetí desítce, tak je to tak strašný výsledek, že by si měla cestu plati sama... smutné.

0/0
22.2.2010 14:18

hurrrikan

Re: klasika...

R^[>-]R^

0/0
22.2.2010 14:25

klincek

Re: klasika...

To, co píšeš, je pěkná blbost, mám za sebou sportovní žurnalistiku, dokonce (a snad mi to odpustíte), jsem dva roky dělal "sporťáka" v MF, teď už se ovšem zabývám jiných byznysem; sportu se ale jako "fanda" věnuji stále a to i těm, které nejsou tak vidět a že se Ti nelíbí něčí názor, na to máš samozřejmě právo; jistě mi tedy vysvětlíš, jaký je Tvůj pohled na ženské lyžování u nás po odchodu Katky Nemannové...Protože já bych intenzivně pracoval na mládeži a i když se teď nebudeme umisťovat, tak to třeba příjde za pět nebo deset let, ale platit tyhle výlety, protože to opravdu nic jiného není, holky se nikde neukázaly ani v rámci sezóny, tak tohle přece kvitovat nemohu, peníze měly jít jinam a mohly efektivně podpořit "budoucnost českého lyžování".[>-]

0/0
22.2.2010 14:28

tj13

Re: klasika...

jestli tomu dobře rozumím, tak navrhuješ aby nominační kritéria na olympiádu byla mnohem přísnější a že bychom měli měli platit cestu jen sportovcům, kteří se v olympijské sezóně umisťují ve světovém poháru max. třeba do 10. místa, tzn. jen ti, kteří mají šanci na umístění na medailových pozicích; něco jako sbírání zkušeností, možnost "ulítnutí" ve výsledku z důvodu dobře časově naladěné formy prostě neuznáváš. Nebo sportovec, který se stabilně dlouhá léta drží v pohárech např. do 30. místa právo na start na OH podle tebe nemá, prostě proto, že nemá šanci právě tebe uspokojit medailovým úspěchem...

0/0
22.2.2010 14:50

klincek

Re: klasika...

ale uznávám, sice se zpřísněním kvalifikačních kritérií souhlasím, na druhou stranu by mě zajímalo, jaká byla kritéria našich lyžařek...nemít zlomenou nohu???;-(

0/0
22.2.2010 17:50

hurrrikan

Re: klasika...

Rajdlová 23. ve skiatlonu. Na TDS v jedné z etap tři češky v první desítce. Je to paběrkování, ale výsledky to jsou. Skvěle rozjetá byla Nývltová (vzhledem k věku). Jsi přesně ten, co si myslí, že naši nemají výsledky, protože trénují 2x v týdnu na hodinku. Bohužel trénují srovnatelně jako ostatní. Problém je širší. Běžecká základna, finance, lékařské zabezpečení, atd. Ale to tobě nemá smysl vysvětlovat, stejně budeš mlejt tu svou. BTW sporťáku už máš chlapa?:-/

0/0
22.2.2010 14:50

Elvie

Re: klasika...

Přesně tak, Kožíšek, Koukal aspol. si z toho dělají výlety, ti už mají zkušeností dost a nic a nic a nic, jenom se vymlouvají a přitom na to už kašlou, já bych taky ty peníze vrazila radši do podpory mládeže a hoši ať jdou něco konečně dělat. I ten Bank se mi zdá podezřelý... Rv

0/0
22.2.2010 14:58

skutecnost

Re: klasika...

Bank může být podezřelej ,protože si přípravu hradí od vlastních sponzorů

0/0
22.2.2010 15:06

triplexxx

Re: klasika...

Teda jsem zvedava,kolik normalnich lidi by jelo dobrovolne na tento, jak rikate, "vylet." To si myslite,ze si tam cele tydny valeji sunky, pak si jen tak mimochodem zasoutezi a pak jdou na prohlidku mestem nebo jak?

tj13 R^ krasne shrnuto!

0/0
22.2.2010 15:43

skutecnost

Re: klasika...

Chápej většina lidí je před olympiádou masírována medii. Každej říká sportovcům, které doposud ani neznal jménem, na jejich počest se jdou zchlastat a je jim dobře ( proto čím víc medajlí tím víc zchlastanejch). Když někdo kritizuje 40 místo, ať si položí otázku, v kterym sportu by dosáhl aspoň ne 40., ale 2000. místa ve světě.

Ja jsem si to zkusil již několikátým rokem na 1/2 maratonu a maratonu a fakt hustý. Tak bych nikoho neodepisoval, protože i stím 40. místem jsou to lidi z jiný planety.

0/0
22.2.2010 14:44

F200

Re: klasika...

 Souhlas, i když Kožíšek je sprinter:-P. Na OH mu sice individuální sprint nevyšel, ale třeba v TdS v pražské etapě to nebylo určitě fiasko. Na první šestku ať raději zapomenou, ale 1. nebo 2. sítem by projít mohli. Jinak jsem také "kritik" zbytečných nominací závodníků, kteří skončí na 70. -250. místě jen z důvodu, že ČR byla přidělena kvóta. Můžete namítat, že kritizuji a nic nedokážu, ale uvědomte si, že Tito závodníci jakožto reprezentace mají dotovaný po 365 dní i toaletní papír, podívají se po světě a vše mají hrazeno z peněz všech. Na druhou stranu si neberu na paškál třeba Krause, N. Sudovou ( i když mohla být více soudná ) nebo mladou Erbanovou.

0/0
22.2.2010 14:20

F200

Re: klasika...

Pokračování..

Ostatní vypadnuvší v kvalifikaci nebo hůře než 20. místo fuj;-O!! a přes hubu by měli dostat i bafuňáři. Abych jen nekritizoval, tak třeba dobré výsledky:

Záhrobská v kombinaci a věřím, že vrcholná disciplína dopadne ještě fenomenálněji, Hájek na velkém i středním můstku, Březina v krasojízdách.

0/0
22.2.2010 14:23

wenous

Re: klasika...

Tak nevim ale treba bych vzal pro ziskani zkusenosti i Pancochovou nebo Vitkovou i tu sjezdarku Krizovou. To jsou nadeje do budoucna. Tem lidem je do 22 let a stejne uz jako Erbanova dokazali zabodovat. Oni potrebujou sbirat zkusenosti aby byli lepsi

0/0
22.2.2010 14:56

Elvie

Re: klasika...

No Vítková v rozhovoru s "hvězdou" nevypadala, že by ji to zrovna bavilo ;-)

0/0
22.2.2010 15:01

plastofka_originál

bacha na soupisku !

0/0
22.2.2010 13:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze