Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Pátek 18. srpna 2017 Helena

Diskuse k článku

Kouč Růžička: Zákrok na Jágra byl sporný. Ale v NHL se tohle nepíská

Byl Ovečkinův zákrok na Jágra nedovolený? Moment, po kterém vstřelili ruští hokejisté vítězný gól Česku, vyvolal na olympiádě velký rozruch. "Ale kdyby nešlo o tyhle dva hráče, tak by si ho asi nikdo nevšímal," poznamenal kouč národního týmu Vladimír Růžička.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

slon75

Co chybí

"hlavně osobní statečnost hráčů v brankovišti."

Přesně tak. Kdo viděl zápas CAN-USA, musí mu dát za pravdu. Tam stál někdo na brankovišti skoro pořád. U nás tam pravidelně chodí snad jenom Čajánek.

0/0
22.2.2010 20:34

brekebrekeke

jenze tohle je olympiada ruzo

:-/

0/0
22.2.2010 18:41

Nekos Zpozakulis

Faul

je tehdy, když to pískne rozhodčí.

0/0
22.2.2010 18:11

itučňák

Je čas Ovečkinovi udělat pá, pá !!!

Zbývá mu na olympiádě už jenom jeden zápas. A tam si nebude moct proti Kanaďaňům tak beztrestně vyskakovat, jako proti nám a Slovákům. Navíc si to kanaďané nenechají líbit.  A prohru ze čtvrtfinále na OH před 4 roky Kanaďané nebudou opakovat, navíc jsou doma. A rozloučíme se i s Malkinem. A pokud to rusům nevyjde, mohou si stěžovat Putinivi, jako Pluščenko.

0/0
22.2.2010 18:10

brekebrekeke

Re: Je čas Ovečkinovi udělat pá, pá !!!

no a anvic nedotknutelna kanada dostala na frak

0/0
22.2.2010 18:56

anncz

problem neni v Jagrovi

Problem toho zakroku byl ten, ze Jagr nemel komu nahrat. Pan Cervenka by si mel posedet na lavicce. Hlavne, ze Prospal a spol. sedi doma.

0/0
22.2.2010 17:55

brekebrekeke

Re: problem neni v Jagrovi

prospal nechtel jet

0/0
22.2.2010 18:55

bohemians1905

ČEsko vs Slovensko

At už to byl faul nebo nebyl, líbí se mně na našich,že to prostě berou jako fakt a nevymlouvají se na to...když si vzpomneu na jágruv rádoby kontakt s Hossou,který slováci označili za faul a kvuli němu podle nich prohráli,tak se musím smátR^[>-]

0/0
22.2.2010 17:25

radegast_premium

Pravidla

Spousta z vás tady brečí že hokej se hraje tělem, hráči sou přímačkáváni na mantinel, je jim postaven strom, atd. Že v Evropě by to byl faul, a že to do hokeje nepatří. Jednoznačně tyto věci do hokeje patří, uvědomte si, že hokej je kanadský sport, takže jejich pravidla by měla být považována za jistý etalon toho co a jak se má pískat. Hokeji daleko více ubližují fauly typu krosček u mantinelu a lehké krátké hákovaní. A to jestli Ovečkin fauloval Jágra nebo ne nic neřeší na tom že JJ si tam bruslil naivně. Krásným příkladem hokeje byl třeba zápas USA-SUI kdy by se dalo říct že každé dvě minuty zaduněl mantinel, ale nešlo vidět že by si hráči na to stěžovali.

0/0
22.2.2010 16:48

m6a6r6a

Cistej strom

Tohle byl cistej strom, zadnej faul.

Horsi mi prisel v 1.tretine zakrok na Hejdu, kdy se na nej rozjel snad z 15 metru a este si skocil...

Tak jako tak ho mel nekdo Oveckina prorvat sklem, uz by to potreboval

0/0
22.2.2010 16:12

kevinbb

Ruzicka ma pravdu.

Co bylo sporne, tak to bylo vylouceni Jardy v prvni tretine kdyz nam pak Kanada dala prvni gol. To vylouceni bylo nespravedlive. Na tom se shodli vsichni odbornici jak  v Americe tak v Kanade. Rozhodci meli prerusit hru. V podstate to bylo umyslne drzeni hole Jardy(braneni ve hre) a tak se melo jen vhazovat!

Jinak vetsina chvali Jardu jak hraje a moc se jim libil.

A za prohru muze cele muzstvo a ne ze jen Jarda Jagr!

R^

0/0
22.2.2010 16:06

Vlk-Honzi

Re: Ruzicka ma pravdu.

Souhlas - byl to důležitý moment, ale mohl přijít o minutu dříve nebo později - v tu chvíli měli IMHO rusové navrch a padlo jim to tam. Posledních 8 minut bylo našich - škoda, že to tam nepadlo dvakrát.

0/0
22.2.2010 16:09

Sir Humphrey Appleby

Re: Ruzicka ma pravdu.

nesouhlas - ze strany jardy jasný faul, rusáka zablokoval hokejkou u mantinelu - pokud jí nedokázal vyndat tak aby ho nedržel, měl jí pustit. To že se i odborníci tváří že to bylo nefér jen dokazuje, že hvězdám se zákroky posuzují jiným metrem - je to vidět i na ovci, které projdou věci za které by jiní dostávali trestu u disciplinárky....

0/0
22.2.2010 16:11

nomin

Re: Ruzicka ma pravdu.

jj rozhazovat rukama může jak chce,hokejku držel a soupeře blokoval

0/0
22.2.2010 19:53

slon75

Re: Ruzicka ma pravdu.

Pustit hůl? Jste normální? Nechtěl byste po něm ještě, aby Rusovi umetl cestičku k brance jako v curlingu? ;-D

0/0
22.2.2010 20:36

Philosopher

Faul jak vyšitej

Zda se takové zákroky pískají v NHL či ne, není podstatné. Pravidla hovoří jasně. Jednozančný faul !Ovečkin je prase.

0/0
22.2.2010 16:00

obláček

Re: Faul jak vyšitej

Asi tak, proč to pořád srovnávat s NHL? No nic, nakonec jsem rádi jak to dopadlo.

0/0
22.2.2010 16:02

unbreakable debater

Re: Faul jak vyšitej

Kanada nebo Rusko vypadne, aniž by nás mohli ohrozit. Nakonec je to pro nás i výhodné. ;-DR^

0/0
22.2.2010 16:04

unbreakable debater

Re: Faul jak vyšitej

Ono se ale bohužel na této olympiádě hraje podle pravidel NHL. S tím se musíme smířit a zrovna Jágr by s takovými pravidly neměl mít problém.

0/0
22.2.2010 16:03

Philosopher

Re: Faul jak vyšitej

Však také Jágr nenaříká a jako faul to nevidí. Problém není v pravidlech NHL. I podle nich je to faul. Problém je v rozhodčích ! A to ten, že fauly tolerují !

0/0
22.2.2010 16:06

unbreakable debater

Re: Faul jak vyšitej

V NHL se takové zákroky nepískají. A včera jsem v zápse USA vs. Kanada viděl i mnohem horší zákroky.

0/0
22.2.2010 16:08

Philosopher

Re: Faul jak vyšitej

No vždyť to píšu. Rozhodčí v NHL tolerují fauly. A ne, že pravidla NHL jsou jiná.

0/0
22.2.2010 16:10

Sir Humphrey Appleby

Re: Faul jak vyšitej

co na tom byl faul? zastavil  tělem hráče který si o to svým pohybem jednoznačně říkal...

0/0
22.2.2010 16:12

Philosopher

Re: Faul jak vyšitej

Hokejka nad úrovní ramen, loket na hlavě Jágra, .... Není o čem diskutovat.

0/0
22.2.2010 16:15

Petr_Čech-sběratel centrů

Re: Faul jak vyšitej

8-o  nekoukal si na jinej zápas ? ;-D ;-D

0/0
22.2.2010 16:21

seabow

Re: Faul jak vyšitej

;-D

0/0
22.2.2010 16:23

seabow

Re: Faul jak vyšitej

Zásah do hlavy a myslim i chtenej, jeste si povyskocil... podle IIHF faul

0/0
22.2.2010 16:24

Petr_Čech-sběratel centrů

Re: Faul jak vyšitej

já bych to nechal...podle mě to nebylo žádný drama

0/0
22.2.2010 16:37

Moudry_muz

já být

rozhodčím, tak to taky nepísknu. Někdo kdo jede s pukem prostředkem hřiště a puk drží dlouho nemůže nic jiného než tvrdý hit čekat. Tohle je hokej. Ovečkin najížděl bokem do boku hráče, to že tam má Jarin hlavu, protože si myslel, že si ho dá stahovačkou je chyba Jardy, jak sám ŘEKL! Průšvih je v tom, že sám Jarda říká, že před zákrokem koukal komu puk dát, ale nikdo nikde ;) A to je celej problém druhé pětky, Jarda puk má, ale nic z toho, protože Červenka je tam absolutně mimo a Čajda nestíhá bejt vepředu i vzadu a je vidět, že už to nestíhá ubruslit. Přesně tohle jsem očekávál a rád bych se mýlil, ale bohužel je to realita. Pak čtu jak Růžička nemá silnýho centra :D Mezitím co si doma VRBATA brousí brusle a PROSPAL si doma pere tkaničky. Smutné Růžičko, smutné. A to ani nemusím být odborník na hokej, abych tohle viděl 8-o

0/0
22.2.2010 15:37

dujú vetry z východu

au au JAGER

na neho sa nesmie sahat!!!!!! svaty Jaroslav, o nom iba v dobrom, nikdy v zlom, ako o nebohym;-(:-/

0/0
22.2.2010 15:37

unbreakable debater

Re: au au JAGER

Jágr na rozdíl např. od Demitry nekňučel, jak nějaká východňárská fňukna. ;-DR^

0/0
22.2.2010 15:44

mpes2

Re: au au JAGER

já myslím že tady nikdo nepláče jak váš demitra, soudruhu ... Ten se teda předvedl. Uplakánek. A s ním všichni ostatní slováci - fňuky fňuk ;-D

0/0
22.2.2010 15:45

dujú vetry z východu

Re: au au JAGER

mate to presne obratene panove.. ze reaguje hrac po zapase ja samozrejme.. ale fandove tuna jasne ukazali ze tiez si vedia poplakat R^

0/0
22.2.2010 15:48

Sir Humphrey Appleby

Re: au au JAGER

kdo tu pláče? to že jeden člověk z padesáti myslí že to faul byl není žádný plakání...každej tomu rozumět nemůže :)     spíš by sis měl projet ty komentáře slováků po zápase s náma - takhle vypadá pláč ;-D

0/0
22.2.2010 15:51

Petr_Čech-sběratel centrů

Re: au au JAGER

to se taky táhnul ze slovenský krajiny Dunaj - stejně je to hrozný, když ve sportu nedokáže jedna strana sportovně uznat porážku a vymlouvá se i na špatnej směr větru :-/

0/0
22.2.2010 15:56

Sir Humphrey Appleby

Re: au au JAGER

jinak nějaký hlasování u článku je leda k smíchu... sám jsem ani nehlasoval, koukej spíš do diskuse co lidi píšou, tam si i hned uděláš obrázek jestli ten daný člověk vůbec tuší o čem hokej je...

0/0
22.2.2010 15:56

stambi

Re: au au JAGER

A co Vaše hlasování zda byl či nebyl faul před druhým gólem co Vám dal Jágr, tam to bylo tuším 95% byl a 5% nebyl;-D;-D;-D, tak nemluv o ubrečenosti.....

0/0
22.2.2010 15:53

pecuchet

Re: au au JAGER

Tak proč tolik Slováků brečelo po prohraném zápase na českých diskuzích? 8-o

0/0
22.2.2010 15:57

Petr_Čech-sběratel centrů

Re: au au JAGER

za 1. je Jaromír za 2. ještě svatořečen nebyl a asi i nebude narozdíl od vaší krajiny sportovce spíše posíláme na hrad než na svatej kopeček a konečně za 3. se divím, že slováci nefňukají, že jsme jim znemožnili prohrou lepší postavení do play-off.  Tady nikdo nebrečí a Jágr je ten poslední, kterej by to udělal. Hokej není pro panenky...

0/0
22.2.2010 15:55

jirkaknop

Faktem je, že až tohle Ovce

zkusí na crosbyho, tak to bude mela. Bez ohledu na píská se nebo nepíská.. A u nás nic. proto jsou Rusové drzí a vždy hrají surově. Nebyl to jenom tenhle zákrok. A bacha na Finy, s těmi máme zkušenost!

0/0
22.2.2010 15:34

unbreakable debater

Já myslím, že by si čeští fnaoušci měli uvědomit...

...že nám zápas neprohrál tenhle jeden zákrok, ale celkový přístup našeho týmu. Teď už je jedno, jestli to byl faul nebo nebyl. I kdyby šel Ovečkin sedět, nepomohlo by nám to.

0/0
22.2.2010 15:32

jirkaknop

Re: Já myslím, že by si čeští fnaoušci měli uvědomit...

Jasně, že celá hra byla dost neefektivní. Ale tohle přece jenom rozhodlo. Srovnat 2 goly nebo 1?

0/0
22.2.2010 15:36

unbreakable debater

Re: Já myslím, že by si čeští fnaoušci měli uvědomit...

Já si nemyslím, že by při jednogólovém náskoku naši nějak extra riskovali. Když to bylo o dva góly, tak prostě zariskovali, neměli co ztratit. Ale při vedení o jeden by to šmrdlali po modrý ještě teď. Rv

0/0
22.2.2010 15:39

Vlk-Honzi

Re: Já myslím, že by si čeští fnaoušci měli uvědomit...

To je, bohužel, pravda - našim chybí ten tah na bránu - střílet a snažit se dorážet. Jakmile to zkusili, byl to hezký hokej s mnoha šancemi. Měli by si zkusit trochu zjednat respekt - dnes se prostě hraje do těla a je třeba se tomu přizpůsobit.

0/0
22.2.2010 16:07

TSI

O2 extraliga vs NHL

Faul to byl , ramenem na hlavu. I Zajíc to ukazoval po zápase. U nás by se to určitě písklo a možná by hráč dostal i trest ve hře. Záleželo by na situaci nebo zranění.

Ale kdo sleduje NHL tak ví , že se tam tohle prostě nepíská.

Proto takhle Ovce hraje...;-€

0/0
22.2.2010 15:28

Taras Bulba

Re: O2 extraliga vs NHL

To je sice hezký, že nepíská, ale nezavázal se náhodou Vancouver po přidělení pořadatelství, že se bude hrát podle pravidel IIHF? ... a to včetně rozměrů kluziště?

0/0
22.2.2010 15:31

unbreakable debater

Re: O2 extraliga vs NHL

Tak to kluziště má určitě rozměry pro NHL a pravidla se vykládají tak nějak zvláštně. Třeba včera při zápase USa vs. Kanada se nepískalo skoro nic. Co si pamatuju, tak tam byly možná dva tresty za celý zápas.

0/0
22.2.2010 15:36

pecuchet

Re: O2 extraliga vs NHL

Takhle hraje hodně hráčů v NHL, nejen Ovečkin. A jsou oslavováni. Stačí vzpomenout Stevense, který způsobil otřes mozku řadě hráčů (Francis, Kariya, Lindros).

0/0
22.2.2010 15:31

Taras Bulba

Tady je každej chytrej jak rádio,

ale aby se podíval na video, to ne.

http://deniksport.blesk.cz/clanek/vancouver-2010-hokej/87807/video-oveckin-sundal-jagra-a-rusove-rozhodli.html

Jasnej levej loket na hlavu to byl. Rv

0/0
22.2.2010 15:26

Sedlák Čupera s falešným knírem

chudák Jágr, byli na něho zlí a tvrdí

snad v kategorii hokej-ženy, na něho takoví nebudou ;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
22.2.2010 15:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze