Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Úterý 22. srpna 2017 Bohuslav

Diskuse k článku

Bronzový Bauer: Nevyzdvihuju, že jsem jel super. Štafeta je o všech čtyřech

Myslel si na osmé místo, kdyby přálo štěstí, chtěl se svými parťáky bojovat o šestou příčku. Nakonec Lukáš Bauer svoji olympijskou účast podruhé oděl do bronzu - má medaili ze štafety. "Zázraky se dějí," usmíval se.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

MartinHSJsecondban

Není

jel si úžasně R^ Kéž kdyby ti v neděli vše hrálo do karet a ta zlatá cinkla. Jen je skandální, že se na OH nejede ani jeden závod klasickou technikou distančně ;-O to by byla zlatá téměř jistá.

0/0
25.2.2010 18:26

woodward5

nevíte někdo, jestli už koukal na olympiádě skončil?

nebo pojede ještě padesátku?

0/0
25.2.2010 14:47

koncepce1

Re: nevíte někdo, jestli už koukal na olympiádě skončil?

na padinu Koukal zatím přihlášen není ( stačí kliknout na program her), ale kdoví, co vymyslí euforický Květa :-)

0/0
25.2.2010 15:36

pekur

Bronz

Bronz je R^R^

Vsichni 4 bezci spolu a jejich tym dokazali,ze dovedou porazit i silnejsi soupere. R^

Jenze nekteri diskutujici,kteri v zivote  do stopy nevyjeli budou dal kritizovat.;-O;-O

0/0
25.2.2010 12:37

fantomas-se-zlobí

ZR

Žďáráci nám zachránili olympiádu, to s nima zas nebude k vydržení [>-]

0/0
25.2.2010 12:04

zvejzuzu

Bauer...

...je moje nejvetsi zklamani na techto hrach. Jeden bronz ? Co ty vysledky predtim ? Co tu ukazal ? Zhola nic... hlavne ze ma vyfinteny stranky a plnou pusu reci

0/0
25.2.2010 11:57

Nantes

Re: Bauer...

Žvejžužu? To je Tvůj nick nebo Tvoje pravé jméno? Docela k tobě sedí;-D... nebo snad máš na mysli slovinskýho biatlonistu Bauera?

0/0
25.2.2010 12:04

fantomas-se-zlobí

Re: Bauer...

on má na mysli Vokounovy betony zn. Bauer ;-D ale co ten bronz? To bude asi error.

0/0
25.2.2010 12:14

Nantes

Re: Bauer...

Třeba jsou betony bronzové a tím je Vokoun tak vyjímečný... jako rytíř z bronzovou výstrojí ;-D

0/0
25.2.2010 12:18

Taffey

Re: Bauer...

Nantesi, ani jedno ani druhé. To je materiál, z nějž má mozek.

0/0
25.2.2010 16:04

reneta555

Re: Bauer...

Dva bronzy co už má je vám málo?? Co jste dokázal vy?, Také jste ve svém oboru třetí na světě?? Navíc ještě bude startovat  v jednom závodu,kde má taky naději.Ale i kdyby to nedopadlo, tak já mu stejně na rozdíl od vás budu tleskat. Protože si to zaslouží!!!!!!

0/0
25.2.2010 12:06

Nantes

Re: Bauer...

Buď je to provokatér, který se teď baví našimi reakcemi, nebo naprosté nemehlo s IQ, že sotva naskládá písmenka vedle sebe... tak na něj nereagujme... proč to tedy dělám já sám? 8-o

0/0
25.2.2010 12:13

reneta555

Re: Bauer...

Proč reagujem?,Já asi proto, že takováto podobná reakce není první co čtu. Někteří nepovažují za úspěch nic jiného než zlato,

0/0
25.2.2010 12:23

pedr64

Re: Bauer...

navíc nemají anunk o realitě. Bauer na 15volně nebyl největším favoritem a ani na skiatlon, tam by medaile byla zázrak. Štafeta super a uvidíme, kdo nastoupí a nenastoupí na 50ku.

0/0
25.2.2010 12:27

reneta555

Re: Bauer...

přesně tak

0/0
25.2.2010 12:31

drbas

Re: Bauer...

podepisuju... to jelito nad nama v zivote nevidelo bezky ani z dalky... jinak by to z nej nikdy nevypadlo... a nebo jo, ale je to proste hlupakRv

0/0
25.2.2010 12:42

Leporelo z lepenky 1.3

Re: Bauer...

jsi idiot

0/0
25.2.2010 14:43

Seek

Re: Bauer...

zbytecny nazor, zbytecneho zivocicha.

0/0
25.2.2010 15:31

martin.klima

poradi klasiku na svych usecich

1. BAUER Lukas 27:36.4

2. POLTARANIN Alexey 27:45.2

3. OLSSON Johan 27:55.2

4. JAUHOJAERVI Sami 27:55.6

5. GAILLARD Jean Marc 27:56.7

0/0
25.2.2010 10:52

martin.klima

a poradi bruslaru...

1. NORTHUG Petter 24:15.5

2. NOUSIAINEN Ville 24:25.3

3. MANIFICAT Maurice 24:31.5

4. BABIKOV Ivan 24:33.5

5. MAGAL Jiri 24:34.8

0/0
25.2.2010 10:53

IceLander

Re: a poradi bruslaru...

to je ovlivnene taktikou .. tyto casy by meli smysl, kdyby se jelo distancne :-) bauer jasne vyhral, protoze potreboval dojet skupinu pred nimi (akorat jsem se dival, jak se prehnal kolem fina.. ten si ho snad ani nevsiml)

0/0
25.2.2010 11:00

deahlie

Re: a poradi bruslaru...

Nelze úplně srovnávat 3. a 4. úsek, protože na předávku to bylo podle mě o pár desítek metrů kratší než do cíle. Nějakých 20s tam může lítat ve vzduchu.

0/0
25.2.2010 11:08

Jesuslives

hura

Tak bezecke lyzovanij je u nas vyjimecne tym, ze ho jako jeden z mala sprortu nepotapi bafunari...

0/0
25.2.2010 10:22

risan

vynikající tým

možná by si ze štafety měli vzít příklad hokejky, hlavně kouč a kapitán, ti mě zklamali nejvíc .. naopak mě překvalil Jágr, kterej je stále asi náš nejlepší hokejista, když nepočítám vokouna ... nebýt jeho, tak to bylo mnohem horší

0/0
25.2.2010 10:12

tomasay

Re: vynikající tým

jasně a kdyby štafeta skončila 8,tak bys řekl co ? dyť vidíš,že to i Bauer tvrdí,že je to taky o štěstí a více věcech ,které se musí sejít...

0/0
25.2.2010 10:24

Nantes

Re: vynikající tým

Ten stejně "vynikající tým" o absolutně stejném složení se zasloužil o největší propadák loňského MS v Liberci nějakým snad dvanáctým místem:-P¨. Tehdy bylo všemi zatracováno hlavně to, že vlastně vůbec nejsou tým....

Jsou ti teď jiní kluci? Blbost... jsou úplně stejní, stejně motivovaní, jen jím vyšla víc momentální forma, sednul jim závod, tak jak se vyvíjel...

A o hokejkách bys naopak řekl, jak skvělý jsou tým, kdyby tam dnes padnula Jágrovi nebo Eliášovi doklepávka a my nedostali fíka nešťastnou souhrou náhod

0/0
25.2.2010 10:29

risan

Re: vynikající tým

já myslím, že kluci ve štafetě se od MS v lIberci oparvdu změnili, včera do toho šli s pokorou a naplno  ( v liberci hlásili že jedou pro placku) a asi měli všichni i lepší formu ))) ta včerejší snaha a boj byly jasně vidět ..zatímco většina hokejek se celý turnaj až na včerejší zápas šetřili .. :-P

0/0
25.2.2010 11:12

tomasay

Re: vynikající tým

jasně,oni se změnili :)...a když na příštím MS budou osmí,tak budou zase bez pokory a bojovnosti?? probuď se,je to daleko složitější..R^

0/0
25.2.2010 12:04

Nantes

Re: vynikající tým

Přesně.. tyhle příspěvky mě fakt dostávají... stejně jako si teď čtu o hokejistech, že neměli šťávu, málo bojovali nebo neměli týmového ducha... a kdyby k onomu docela náhodnému gólu došlo dnes na druhé straně, tak by to bylo vítězství vůle, ducha a týmu

0/0
25.2.2010 12:12

Nantes

Re: vynikající tým

Lehce se to hodnotí z gauče... pokud jsi někdy stál trochu výkonnostně na lyžích, tak víš, že můžeš mít den blbec, což se loni stalo Jakšovi. Prostě to nejde a můžeš mít maximální motivaci, vůli, pokoru a týmovou podporu... nic ti to není platné...  a když takovou ztrátu dovezeš kolegům, tak ti s tím také nic neudělají... a vůbec to nesouvisí s tím, jestli se oni sami nebo je novináři pasovali do role favoritů nebo outsiderů

0/0
25.2.2010 12:10

pedr64

Re: vynikající tým

včera mě toho Estonce na 1.useku bylo docela líto

0/0
25.2.2010 12:32

jirkaknop

Re: vynikající tým

Loni ale nasazení Jakše, který "udělal" cca 1:30, přestože Petráska všichni varovali, že je z formy, byla základní chyba. Jako třeba teď Sedova u Rusů!! Nebylo to jen o náhodě.. 

0/0
25.2.2010 11:13

Nantes

Re: vynikající tým

To ti neberu, že nasazení Jakše loni byla chyba... pouze polemizuju s tím, že to je o týmové spolupráci a o motivaci... ta dle mého názoru nechyběla tehdy ani teď, zároveň ji nelze nadhodnocovat, protože na každém úseku si stejně každý musí sám těch 10 km odjet

0/0
25.2.2010 12:07

pedr64

vrátím se na začátek OH

k volné 15km. Suverenní Cologna a další 3 Švýcaři do dvacítky. Kdekdo z nich dělal favority na štafetu a komentátorovi, který tvrdil, že do štafety nemají 4 kvalitní borce na dva styly, nasazoval psí hlavu. A kde byli včera?

0/0
25.2.2010 9:50

stefi_ul

Re: vrátím se na začátek OH

To ale nema cenu ted rozebirat, protoze ve volnym stylu byly ok, ale tyhle zavody vetsinou rozhoduje tezsi klasika a to, jestli se ostatni pridaji k tahounum, coz se nam vcera povedlo na vysost. A kdybysme byli 4., taky by to bylo ok a pote, co Nortug stahoval a Francouz jel v tu chvili lepe nez Martin uz to tak vypadalo... Odpadli ale i dalsi silni, takze nase medaile je proste doma a ten zavod vyjeli paradne. Uz dlouho sem nemel hodinu a pul tak napnuty nervy, jako vcera. CHLAPI, DIKY za zazitek.

0/0
25.2.2010 10:11

pedr64

Re: vrátím se na začátek OH

však to jsem měl na mysli, že mít 4 do dvacitky na bruslení ještě neznamená, že postaví silnou štafetu

0/0
25.2.2010 10:14

risan

Re: vrátím se na začátek OH

já myslím, že martin už v tu chvíli dobře věděl, že nemá cenu bojovat s Northugem a před francouzem předstíral,  že už je hotovej a nechal ho konec táhnout, aby si odpočinul .. páč do té doby se frantík jen vezl .. vynikající taktika od Koukala slavila úspěch .. u mě podal nejlepší výkon ve štafetě s Magim .. od Lukáše se to nějak čekalo, že výrazně musí pomoct týmu, což splnil na podtrženou jedničku

0/0
25.2.2010 10:15

stefi_ul

Re: vrátím se na začátek OH

No Martin se predtim taky dve kola jen vezl a oni dva ho vyzyvali ke spolupraci. Takze se Frantikovi neni co divit,ze si odpocal v poslednim kole.

0/0
25.2.2010 10:17

MaC707

Re: vrátím se na začátek OH

Ale houby, koukal vždy na pokyn švéda na chvíli převzal vedení. Vez se frantik.

0/0
25.2.2010 10:48

Shadow stalker

Výkon Bauera...

byl famózní, ale vyzdvihl bych Jirku Magála, který je de facto z formy a jel proti dvěma mnohem lepším bruslařům (Sodergren je legenda a Manificat byl v desítce na 15 km), a dokázal je uviset. To byl klíčový okamžik. Koukalovi na posledním úseku jsem už docela věřil, na Hellnera nebylo (4. na 15 km a vítěz skiatlonu, ohromná forma), ale Francouze si podal báječně. Skvělý závod. A ani Martina Jakše bych nezavrhoval, zase jel proti lepším a ztratil dvacet pět vteřin, což se ukázalo jako malá ztráta pro našeho supermana:-)

Mimochodem, máloco bylo na těchto Oh tak dobrý jako dotahování Bauera na druhém úseku, když bylo vidět, jak je jasně rychlejší než Vittoz, Teichmann, Heikinen...jsem fakt zvědav na padesátku.

0/0
25.2.2010 9:43

joyFX

Re: Výkon Bauera...

Martin Jakš - to byla slabota. Nebýt jeho "výkonu", mohl být Bauer na svém úseku o půl minuty vpředu a Koukal mohl bojovat o zlato. Ale to je jen kdyby, protože Jakš na to evidentně neměl. Zkrátka nejslabší článek řetězu

0/0
25.2.2010 9:53

stefi_ul

Re: Výkon Bauera...

A koukal si vubec na ten zavod?? Bauer by se nehnal nikam tak ani tak, protoze v ty chumelenici by si moc nepomohl. A jesli by Magal nekde samotnej na spici s pulminutou neco udelal, jsou jen spekulace. Jaks odjel jeden ze svych nejlepsich vykonu a po zasluze patri do tymu s medaili. Jestli byl nebo nebyl nejhorsi, to se u tymu NEPOCITA. Bud ses v tymu, nebo ne. Nejsme na tom v lyzovani tak, abysme meli 4 Bauery. Dulezita je v techto zavodech taktika a taky, jestli jsou ti 4 ochotni do toho vlozit i neco navic, nez jen standard a to vcera udelali vsichni. Na 10km byl Jaks jen 20vterin. To je proste POHODA. Necekana a krasna medaile, o kterou se postaral CELY TYM a to ve slozeni JAKS, BAUER, MAGAL, KOUKAL... tecka

0/0
25.2.2010 10:05

MaC707

Re: Výkon Bauera...

Pěkně shrnutoR^

0/0
25.2.2010 10:53

Maxx_Th

Re: Výkon Bauera...

A) Nikoho lepšího nemáme

B) Je to mladej kluk a jeho léta přijdou, vydrží-li

C) Vaše chybná hypotéza časového náskoku Bauera by předpokládala to, že by to Magál a koukal udržel, Magál uvisel, ale řeč o tom že by jel první ve stopě s 30-20s náskokem je názor člověka, který vůbec neví která bije.

D) pokud šlo něco lépe, pak POKUD na to trošku měl, měl se Koukal nechat vyvézt za Hellnerem a šetřit vteřiny na Northuga, ALE tohle on ví taky, takže asi nešlo.

Takže klukům píši 1 a Vám doporučim mlčet, nebudete pak vypadat jako dement.

0/0
25.2.2010 10:06

pedr64

Re: Výkon Bauera...

ad D) taky se mohlo stát, že by se se švédem tak vyšťavil, že by v posledním kopci rupnul a nebyl ani 4.

0/0
25.2.2010 10:12

Maxx_Th

Re: Výkon Bauera...

posoudil to jak to posoudil

0/0
25.2.2010 10:16

stefi_ul

Re: Výkon Bauera...

presne... HOWG :-)

0/0
25.2.2010 10:12

olimpo

Re: Výkon Bauera...

Kukíno moc dobře věděl,že na Hellnera nemá,udělal na ně za kilák 10sec a přitom moc dobře věděl,že se ze zadu žene Northug,bud´me  rádi,že to tak dopadlo

0/0
25.2.2010 11:37

Honzus

Re: Výkon Bauera...

je to kdyby, a podle me tahle spekulace neni pravdiva, protoze i kdyby predaval Bauer na prvnim miste s naskokem, tak by Magala zbytek spicky na jeho useku dojel, a pak by to probihalo stejne jak to probehlo ve skutecnosti ...

0/0
25.2.2010 10:07

Maxx_Th

Re: Výkon Bauera...

Naopak, ve snaze udržet náskok, by se vytavil a asi těžko stíhal v háku.

Štěstí bylo v jednom jediným, že se první 2 kola jela pomalu a Jakš neměl větší ztrátu, jet se od druhého kola tak má 2x25s a to uz by Bauer asi nedal, v tom bych hledal to štěstí.

0/0
25.2.2010 10:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze