Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Středa 16. srpna 2017 Jáchym

Diskuse k článku

Bronzová slalomářka Záhrobská ožila. Otci navzdory

Jupííí! Šárka Záhrobská se na bronzovém stupni vítězů spontánně odrazila a vyskočila do vzduchu. Takové gesto nikdy předtím neudělala. "Tak nějak to ze mě vyšlo samo," přiznala. Žena bez emocí? Tentokrát ne. Zářila, mávala českým fanouškům, hodila jim kytku. "Čím jsem starší, tím si úspěchy užívám víc a víc."

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

handball_08

Medaile

Zdravím,

myslím si, že je hlavní ta medaile. A jestli z ní byla Šárka tak unešená, není přeci proti přírodě se trochu odvázat! :-)

0/0
3.3.2010 10:04

Jarin123

Jarda Holík zase jede

...Když Lojza Hadamczik udělal bronz na olympiádě a stříbro na mistrovství světa, tak se psalo, jak pod ním hráči nechtějí hrát. Pod Růžičkou teď chtějí hrát všichni a on se ještě nedostal do semifinále. ;-DR^

0/0
2.3.2010 7:28

Jarin123

"Duchovního" trenera meli svyho casu i ve Sparte

a jak to dopadlo.:-)

0/0
2.3.2010 6:54

korcina

neni to prvni ani posledni dcera

ktera se rozhodla ukoncit spolupraci s otcem a vytvorit si vlastni tym lidi okolo sebe.

A jak je videt, zmena ji jenom prospela.

Hlavne aby toho "prani spinaveho pradla" nebylo moc, a jeji budouci uspechy nebyly prehlednuty osobnimi slovnimi vybojemi mezi ni, novym tymem a jejim otcem.

0/0
2.3.2010 3:30

Doktor_QQ

Články tohoto typu

jsou zcela o ničem. Patrně žádný sportovec nemůže říci - bylo to 20 let pohody a teď mám z MS kompletní sadu medailí a bronz z OH. Je spousta příjemných chlápků, ale jako trenéři nestojí za nic. Je spousta vynikajících trenérů, ale jsou to hodně nepříjemní chlápci. Volně parafrázováno á la jeden již klasický film - to, co se skutečně stalo vědí jenom tři lidé - otec Záhrobský, Šárka a pan Strach. Nám do toho nic... Každopádně držím pěsti - Šárce, aby ji to dál vycházelo +/- tak, jak to nastínila ve svých posledních rozhovorech pro média a pánům, aby si někde nedali vzájemně do zubů.

0/0
1.3.2010 18:38

killy

Hmmm. A nezačíná bejt starej Záhrobský...

..uraženej blbej ješita ?

0/0
1.3.2010 17:54

Mitas24

Záhrobský nebo Strach,

co si budeme nalhávat - přes veškerou její šikovnost hodně pomohlo také startovní číslo 2 pro první kolo.

0/0
1.3.2010 16:48

Nannius

Re: Záhrobský nebo Strach,

mela cislo 1, ale jinak souhlas...

0/0
1.3.2010 16:50

Mitas24

Re: Záhrobský nebo Strach,

sorry, úklep :-)

0/0
1.3.2010 17:13

kraus

:-)

Na mě vždycky Zárobská působila hrozně nepříjemně, ale v poslední sezóně se úplně změnila. Usměvavá, její prohlášení do médií mají hlavu a patu. Rozhodně se můj pohled na ni zlepšil.

0/0
1.3.2010 16:37

ppc1500

....

Je zajímavé číst spoustu názorů, jak kde-kdo odsuzuje tátu nebo Šárku. A přitom - předpokládám - znáte celou věc jenom z tisku, to znamená že vůbec. Ať je to jak chce, je mi smutno když vidím, že se rodina takto rozpadne a je jedno z čí viny. Jsou tak daleko od domova na jedno místě a přece tak daleko od svých duší. Jsem sentimentalista a pro mne je rodina svatá, tak to moc nechápu tento vztah. Jenom jim přeji aby si to urovnali co nejdříve.

0/0
1.3.2010 16:16

damianx

Re: ....

Řekl bych,že došlo k ponorkové nemoci.

0/0
1.3.2010 16:33

notabene9

Spousta..

Spousta rozličných kometářů, ale co my o tom víme..? Jen spekulace..Faktem je ta placka..

0/0
1.3.2010 16:04

fix

egoman

panu Záhrobskému vůbec nešlo o úspěch dcery- dceru používal jako prostředek, jak dokázat, že ON je nejlepší, On je úspěšný, ON má medaile. Už jeho vyprávěnky, jak ji porodil a rozhodl, že bude lyžařkou, mi notně hýbaly žlučí. Teď je z uťápnuté Šárky krásná, úspěšná, komunikativní a pravděpodobně zcela normální ženská a on může puknout vzteky. Tak na mě článek působí.

0/0
1.3.2010 16:00

Nannius

Re: egoman

presne tak

0/0
1.3.2010 16:06

babca

Re: egoman

ty máš ale zvrácenej vkus, krásná? úspěšná určitě (s otcem víc), ale krásná... fuj...

0/0
2.3.2010 7:33

jarka_metelka

dotaz

Tak nějak jsem na vážkám. Dělá to Šárka s tím Strachem nebo ne ? Připomíná mi to model a-la Katka N.

0/0
1.3.2010 15:55

Nannius

Re: dotaz

Pochopil jsem, ze dela. Coz je asi hlavni duvod, proc po nem Zahrobsky tak plive. Jednoduse nedava, ze Sarka uz neni jeho mala holcicka (bez jakychkoli dvojsmyslu - proste si odmita pripustit, ze jeho dcera je dospela, samostatna a dobra v tom co dela i bez nej)

0/0
1.3.2010 15:58

boganek

Re: dotaz

Bez starýho Záhrobskýho by tak leda hoblovala loučky v Benecku.

0/0
1.3.2010 16:01

fix

Re: dotaz

no a? Třeba by byla šťastnější. Podle mnohých prohlášení otce si moc vybírat nemohla..

0/0
1.3.2010 16:03

boganek

Re: dotaz

Hmmm taky by mohla smažit - a to by byla šťastná no jejej

0/0
1.3.2010 16:09

fix

Re: dotaz

já o voze, vy, mladý pane, o koze. Zřejmě bezdětný a plný ambicí, že?

0/0
1.3.2010 16:11

boganek

Re: dotaz

No to víš že jo - právě že vím o čem píšu :-) - buď chci něco dokázat a musím proto něco obětovat a nebo holt bude pěknej průměrnej šmudla na pěkném 30. místě.

0/0
1.3.2010 16:13

Nannius

Re: dotaz

v cem jsi/jste "prumernej smudla" - 30. na svete?

Podle mne proste Zahrobskej nevydejchal, ze Sarka uz ho nechce jako trenera (nemluvim o duvodech, jestli chodi se Strachem, urcite to bude velka motivace k rozchodu s otcem) a navic i bez nej zajizdi vyborne vysledky. Ambicioznimu a jesitnemu Zahrobskemu jiste nepridava ani to, ze mladej Zahrobskej zadnou diru do sveta neudelal (mozna zatim, nicmene neudelal) a tak se tatik nemuze hrat ve svetle reflektoru, jako trener hvezdy. Pritom Sarka jeho vliv na svou karieru nikdy ani sluvkem nezpochybnila...

0/0
1.3.2010 16:19

boganek

Re: dotaz

Když nás bude 30 v závodě - tak bez problémů - viz naše úspěšná bežkyně na lyžích pěkne 42 místo  a pak ještě z Ghany ale ty nedoběhly.

0/0
1.3.2010 16:33

Nannius

Re: dotaz

Az tu nasi uspesnou bezkyni na lyzich predbehnes na trati delsi nez 3 km, tak neco povidej...

0/0
1.3.2010 16:47

fix

Re: dotaz

píšeš to zcela správně - když chci něco dokázat, musím tomu něco obětovat. Já. Ne obětovat někoho - a to je přesně to, co Záhrobský udělal . Své ambici obětoval dceru.Pokud si pubertální dítě vybere dril, pot a slzy, je to jeho volba. Pokud se rozhodne rodič pro totéž u mimina, které sotva vylezlo na svět, je to patologie.  Něco jako čínský gymnastky...

0/0
1.3.2010 16:21

boganek

Re: dotaz

Ještě že ten Herodes a jeho rodina nic pro dcerku nedělala - kdepak - to jsou lumpové ty tatíkové - já kdybych viděl jak se holka pomalu zahrabává - tak bych reagoval asi stejně

0/0
1.3.2010 16:32

Viktorie01

Re: dotaz

Marjápano, té holce je pětadvacet, tak je snad sama v tomhle věku schopná se rozhodnout, co jí vyhovuje nebo nevyhovuje. Není jí dvanáct, aby musela mít nad sebou tatíka s vařekou v ruce. A když z ní bude příští rok opravdu ta šmudla na třicátým místě, tak co? Co se stane? Nic.

0/0
1.3.2010 16:40

Nannius

Re: dotaz

jediny, co se opravdu stane bude, ze Sarka bude muset uznat, ze se ji krok se zmenou trenera nepovedl a bude to muset resit...

0/0
1.3.2010 16:48

Viktorie01

Re: dotaz

Jasně, ale to už je na ní, jak se rozhodne. Je plnoletá, dospělá a když by se rozhodla třeba lyžování zapíchnout úplně, tak je to její věc. Mně to tady od od některých diskutérů působí dojmem, že je to Šárčina povinnost až nadosmrti makat pod možná despotickým (nevím, neznám ho) otcem, ať jí to vyhovuje nebo ne.

0/0
1.3.2010 16:54

Nannius

Re: dotaz

100% souhlas.

0/0
1.3.2010 17:02

Nannius

Re: dotaz

Ano, on ji dostal tam kde je. To mu nikdo nebere. Jestli ale vymenila trenera, proc je tak jedovaty - k tomu, ze se tata nejde podivat na zavod sve dcery na olympiade v Kanade, kdyz tam uz je (nemusel tam extra letet, stacilo tam zustat o par dnu dele), se radsi nevyjadruju.

0/0
1.3.2010 16:08

filp

Re: dotaz

uvidi se v pristi sezone, rozjety vagone se take hned nezastavi. Ale pan strach je opravdu kondicni trener a rika se pritel sarky, ale neni to profik na lyzovani.

0/0
1.3.2010 15:59

Dangerous_Dave

magori co se realizujou na detech

doufam jen, ze se po tomhle nevyroji jeste vic lidi, kteri klidne obetuji sve deti, jen aby neco dokazali....

0/0
1.3.2010 15:47

ARAYA

Otec nevydejchal neprofesionalitu!

Vztah otce a dcery narušila zásadní věc. Neprofesionalita pana Stracha. On byl kondičním trenérem a místo tréninku balil mladou holku. Já bych to také nevydejchal.....ani jako otec ani jako hlavní trenér. Pane Strach styďte se.

0/0
1.3.2010 15:44

Lukke-Luk

Re: Otec nevydejchal neprofesionalitu!

OMG co to tady blábolíš? 8-o

0/0
1.3.2010 15:47

ARAYA

Re: Otec nevydejchal neprofesionalitu!

Obvykle na podobné výšplechty nereaguju, ale v tvém případě udělám vyjímku........myslíš, že když p.Záhrobský p.Stracha najímal tak, že hledal Šárce chlapa do postele?

0/0
1.3.2010 20:44

Nannius

Re: Otec nevydejchal neprofesionalitu!

Zahrobsky nevydejchal, ze mu uz Sarka nechodi dat pusu na dobrou noc a ze ji nemuze diktovat, jestli ma jit spat v 8 nebo v 9. Na druhou stranu Sarka je pohodarka, ktera povazovala za logicky krok v kariere po 20 letech zmenit trenera a tak to udelala. Mimochodem, kdyz je Zahrobsky tak skvely trener, proc mladeho netrenoval uz davno stejne jako Sarku a proc nejel domu po muzskem slalomu? Ze by prece jen na vysledcich dcery mely vetsi zasluhu nez trener/otec spise pile, vule a talent Sarky?

0/0
1.3.2010 15:55

filp

Re: Otec nevydejchal neprofesionalitu!

to je kravina na jejich uspesich maji oba stejny dil

0/0
1.3.2010 16:05

boganek

Re: Otec nevydejchal neprofesionalitu!

Je to tak - bez drilu a dřiny to nejde (viz Sáblíková) a ještě jeden lepší případ - jedna naše teniska, která pomalu ale jistě po rozchodu s nevlastním otce (trenérem) m bude končit v propadlišti dějin .

0/0
1.3.2010 16:00

Nannius

Re: Otec nevydejchal neprofesionalitu!

Proc by nemohl sportovec drit a drilovat i pod jiným, novým trenerem (notabene, pokud se jedna o kondicniho trenera) U Vaidisove je to jednoduche - slecna si v 19 myslela, ze uz je dobra a dal nemusi trenovat a muze se chovat jako velka hvezda...

0/0
1.3.2010 16:05

boganek

Re: Otec nevydejchal neprofesionalitu!

A tady je to jiný ?? :-)

0/0
1.3.2010 16:08

Nannius

Re: Otec nevydejchal neprofesionalitu!

Je. Hned v nekolika vecech:

1) SH uz skutecne hvezda je (4 medaile z velkych akci), Vaidisova trak nejak nestihla nic poradneho vyhrat.

2) Chodis s Sarkou na trenink, abys vedel jak maka? Jestli ne, tak komentuj vysledky a to je bronzova placka na OH.

0/0
1.3.2010 16:11

boganek

Re: Otec nevydejchal neprofesionalitu!

Kdo ji trénoval, když byly ty předchozí úspěchy - jinak letos nic moc - tohle se ji povedlo - za rok bude maximálně kolem 20 místa - o flašku šampusu

0/0
1.3.2010 16:16

Nannius

Re: Otec nevydejchal neprofesionalitu!

mozna jo, mozna ne - prikladu obou variant vyvoje je dost - Co ale neni obvykle, aby se otec nesel v klidu a bez stresu vychutnat uspech sve dcery a pak pro noviny prohlasoval, jak vlastne uspela jen kvuli nemu...

0/0
1.3.2010 16:26

boganek

Re: Otec nevydejchal neprofesionalitu!

Hmm - tak to se pleteš - příkladu je x (Wiliamsovy, Capriatiová atd atd)

0/0
1.3.2010 16:30

Nannius

Re: Otec nevydejchal neprofesionalitu!

Jiste, vsichni tebou uvedeni tatikove byli a jsou normalni vyrovnani lide....

0/0
1.3.2010 16:49

fix

Re: Otec nevydejchal neprofesionalitu!

slečna do devatenácti let poslouchala jako hodinky a dělala to, co si přáli rodiče. Slečny jsou obvykle více manipulovatelné a poslušnější než mladí páni, ti posílají ambiciózního rodiče do řiti mnohem dřív. Ale stejně to jednou udělají - v okamžiku, kdy dospějí (ne podle občanky, někoho to postihne výrazně později) a uvědomí si, že dělat někomu cvičenou opici už nechtějí. Některé pokračují dál, jiné sport zabalí úplně (Bedáňová).

0/0
1.3.2010 16:09

petr23

.........

je to starej despota a poloviční blázen...myslim, že si si nim dost užila a už potřebovala volnost. a pochybuji, že by ona někdy řekla, že jí otec trénoval špatně. to jen on zase mele. všichni víme, že šárku vycepoval on. taky všichni chápou, co tomu musel obětovat. ale jemu nedochází, že jí nedal žádnou volnost a že taky chce trošku žít....ten úspěch není vše, ani cesta ke štěstí..k tomu je třeba více věcí. 

0/0
1.3.2010 15:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze