Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Pondělí 21. srpna 2017 Johana

Diskuse k článku

Mysleli jsme si, že se nám nemůže nic stát, mrzí kouče slovenských hokejistů

Sahali po olympijském bronzu. Slovenští hokejisté vedli nad Finskem už 3:1 a zdálo se, že je o medaili nemůže nic připravit. "Ale stalo se. Utekl nám moment, ve kterém se utkání lámalo. Možná i kvůli tomu, že jsme byli v emocích," poznamenal zklamaný kouč Ján Filc.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

forhend

V tomto utkání sehrál roli a to

negativní, brankář. Halák není žádný zázrak. Je to ptůměr. Repre brankář musí přidat i nějaké fantastické zákroky...A další věcí je ta jejich nacionalistická povaha.:-/ Jejich škoda...

0/0
1.3.2010 14:39

BlackLabelSociety

Re: V tomto utkání sehrál roli a to

S tym Halakom suhlasim, mohol podrzat, nestalo sa. Ale s tou nacionalistickou povahou som to nepochopil. Ak teda existuje, ako toto ovplyvnilo samotny zapas?

0/0
1.3.2010 15:15

Zla Lopata

Chovani

Poděkoval jsem jim za všechno, co udělali pro slovenskou reprezentaci a

hokej. Svou účastí, výkony, chováním...

Ucast ano, vykon ano, ale za chovani by se meli stydet. Kdyz prohrali, tak z toho obvinovali vsechny okolo, hlavne rozhodci. Hrali jste dobre, ale neumite prijmout porazku a to dela velke muzstvo.

0/0
1.3.2010 14:23

BlackLabelSociety

Re: Chovani

Pavol Demitra (útočník SR): "Tento zápas sme si prehrali sami. Keď vedieme 3:1, nesmieme sa nechať vylučovať. Na jednej strane musíme byť hrdí, čo sme dokázali, ale na strane druhej sme si takto prehrali zápas, to je neuveriteľné. Štvrté miesto nikoho nezaujíma, byť štvrtý je ako skončiť posledný. Táto chyba nás bude hnevať do konca života. Včera sme sa náhodou vrátili do zápasu, ale dnes sme si to prehrali sami. Nechali sme sa často vylučovať, to sa nedá opísať slovami."

0/0
1.3.2010 15:20

BlackLabelSociety

Re: Chovani

Michal Handzuš, útočník SR: "Sklamanie. Je to veľké sklamanie, čo teraz cítime. Dúfali sme, že sa nám podarí získať bronz a chceli sme spraviť naozaj všetko. Dve tretiny sme hrali veľmi často v oslabení, no vylúčenia možno pripísať tomu, že sme všetci strašne chceli. Teraz naozaj netreba hľadať jednotlivého vinníka, možno som to bol ja, keď som spravil chybu pri prvom góle v našej bránke, možno niekto iný. Nemyslím si pritom, že by sme korčuliarsky nestíhali, veď napríklad v závere sme ich úplne pritlačili a odohrali sme naozaj ukážkovú powerplay, škoda, že z toho bola iba tyčka."

0/0
1.3.2010 15:20

usual suspect

Re: Chovani

"Posílali nás do oslabení za fauly, které nemuseli odpískat. To nás stálo bronz," hořekoval legendární útočník Žigmund Pálffy.

0/0
1.3.2010 18:43

usual suspect

Re: Chovani

"Časté vylučování nás stála mnoho sil, které pak chyběly. I já sám jsem putoval na trestnou za podivný faul. Člověk se prakticky nemohl dotknout protihráče, protože šel hned ven. To se potom těžko hraje," zlobil se Pálffy.

0/0
1.3.2010 18:45

usual suspect

Re: Chovani

Útočník Pavol Demitra přitom vypustil pár sprostých slovíček, odpovědí

obránce Andreje Sekery byl mocný nápřah, při kterém rozpůlil hokejku o

zábradlí, jež odděluje hráče od žurnalistů. Jednoho z nich přitom

odlomená půlka hole udeřila do hlavy...

0/0
1.3.2010 18:47

usual suspect

Re: Chovani

Hráli jsme moc dobře, ale neproměňovali jsme šance. Netrefili jsme

prázdnou branku, nastřelovali tyče," dodal zkušený útočník. "Oni měli to pověstné české štěstíčko," přisadil si Lubomír Višňovský.

0/0
1.3.2010 18:50

usual suspect

Re: Chovani

"Rozhodování bylo takové všelijaké," řekl mnohoznačně Pálffy a přidal

nepřesný odhad: "Měli jsme osm vyloučených hráčů, Češi snad jen dva."

Ve skutečnosti švýcarsko-kanadská dvojice vyloučila šest Slováků a

čtyři Čechy.

0/0
1.3.2010 18:51

usual suspect

Re: Chovani

Slovenští hokejisté si po porážce s Českem stěžovali. Na verdikty

rozhodčích a také na to, že se soupeř uchýlil k simulování. "Bylo až

trapné, jak se Češi na ledě chovali," prohlásil útočník Pavol Demitra.

"Jakmile jsme se jich dotkli, hned spadli."

0/0
1.3.2010 18:53

Ali.p

Že slovenský komplex? Cha cha

Celkom sa tu bavím. Pokračujte. Už dávno som sa tak nezasmiala, ako pri týchto českých príspevkoch. A že my sme zakomplexovaní. Jasné, že je jedno, či niekto skončil siedmy alebo štvrtý, o pár rokov si už nikto nespomenie ani na to, kto bol druhý alebo tretí, každý si bude pamätať iba víťazov, ale zdá sa mi, že vy ste z toho nejakí vysr..í., že ste skončili horšie ako my. Čo vám to vadí, veď máte aj tak viac medailí, Sáblikovú vám môžu vo svete závidieť. A vyťahovať ešte aj Kuzminovú, že pre nás získala nejaké medaily, no do popuku. Skončila som s týmto fórom, ešte aj proti Chodúrovi na Blesku to bolo miernejšie, ako tu. A to som za neho hlasovala, aj keď je Čech.

0/0
1.3.2010 14:09

Paul David Hewson

Re: Že slovenský komplex? Cha cha

a já myslel, že jsi se zasmála. já, když se někde něčemu zasměju, tak pak tam chodím rád, a ty jsi tady naopak skončila, tak to nechápu, to tvoje zasmání.

0/0
1.3.2010 15:01

Brácha Jardy

Re: Že slovenský komplex? Cha cha

Není zasmání ako zasmianí

0/0
1.3.2010 16:35

mráčidlo

Jste borci,

klobouk dolů. Bojovali jste a to se počítá. Na váš hokej se nechalo dívat. Kanada z vás měla strach, stejně jako Fini. Štěstí si vás příště najdeR^.

0/0
1.3.2010 13:52

Bedlamos

Re: Jste borci,

Kanada z nich mela sraz az kdyz za stavu 3:0 se na to vyprdla a Slovaci dali 2 goly.....Prave ze je podcenili a to hrube.

0/0
1.3.2010 16:54

dodo23

NEVADI!

dali do toho srdce a bojovnost v ramci svojich moznosti a TO je podstatne... ze prehrali s nabudenou Kanadou a potom uz nestacili na Finov, ked hrali neustale v oslabeni, je ok, i tak som spokojny.. Rozhodcov neriesim, ale dobre to nebolo..

Chalani asi hrali naposledy na ZOH a na tuto gardu sa bude na SK dlho spominat...respekt!

0/0
1.3.2010 11:53

czechsmejd

Re: NEVADI!

presne tak, porazili RUS/SWE v najsilnejsich zostavach, mancafty z TOP4, RESPEKTR^

0/0
1.3.2010 11:58

Franfišek Dobrota

Re: NEVADI!

No jo, ale silné Česko neporazili.

0/0
1.3.2010 12:59

czechsmejd

Re: NEVADI!

tak aj kanada klopytla so SUI, vy s LAT, mal som na mysli iba zapasy z hokejovo lepsimi krajinami:-P

0/0
1.3.2010 13:03

hcb

Re: NEVADI!

Přesně tak. Kloubouk dolů před vašimi hráči. Bojovali, dřeli nadoraz, což se u naší repre říct nedá (hlavně u některých jedinců). Vaše mužstvo hrálo jako TÝM!!!!!!! Moc dobře se na váš hokej koukalo. Škoda těch spálených šancí v záverečných vteřinách proti Kanadě/Finsku. Ale celkově pro váš týmR^R^R^R^R^R^R^

0/0
1.3.2010 12:20

VybornejFilmOtikuRumunskej

FILC VEN!!!

Na jeho misto Bruckner. Chara pude do utoku a zbytek tymu na nej bude nastrelovat puky

0/0
1.3.2010 11:36

HLNOCD4

Ruzicka ven

kdokoli na jeho misto.

0/0
1.3.2010 11:31

hcb

Re: Ruzicka ven

MÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍLOŠ ŘÍHA!!!!!!!!!!!!!!!!R^ V RUSKU JE ÚSPĚŠNEJ TAK PROČ BY NEMOHL BÝT I U REPRE. ROZHODNĚ LEPŠÍ NEŽ PŘEŽVÝKAVEC.Rv

0/0
1.3.2010 12:22

Captain-Morgan

Lojzo vrať se!

jo, Hadamczik, to je aspoň Pan trenér!

0/0
1.3.2010 11:22

palič

Re: Lojzo vrať se!

Za Hadamczika jsme hráli v Turíně stejně blbě. Jen jsme měli v ČF Slováky.

0/0
1.3.2010 11:46

seesul1

Re: Lojzo vrať se!

tak tak, ve skupině jsme prohráli se SUI,FIN a CAN. Štěstí se na nás usmálo v QF- dostali jsme Slovensko. Mimochodem Sovensko, které skupinou prošlo bez prohry.

To dnes Lojzomilci nevidí.

Je ovšem pravda, že po bronzu Růža kritizoval Lojzu a teď by byla ta správná chvíle onu kritiku vysvětlit.

0/0
1.3.2010 12:11

Captain-Morgan

Růžička okamžitě do řiti

ať si trénuje tu svoji Slávku, která spěje k utkáním o záchranu

0/0
1.3.2010 11:21

Cyco Miko

proč pořád bulej?

předvedli dobrý výkony, i když se Švédama to byla spíš haluz a chyba Lundqvista, pustit ze 14ti střel 4 není hodné gólmana jeho úrovně. štěstí si vybrali ve čtvrtfinále a pak se k nim obrátilo zády. narozdíl od našich hráli dobrý hokej, ale celkový dojem kazí ty jejich neustálý nářky nad rozhodčíma, asi už jiný nebudou.

0/0
1.3.2010 10:54

Thanatos83

Re: proč pořád bulej?

Ustavicne nareky? No to je skor chyba tohoto webu, ked sa pozries na slovenske tak hraci tam uznavaju, ze sme si to presrali sami. Staci ale aby jediny clen z kadra spomenie rozhodcu a Idnes okamzite vyvesi na titulku "Slovaci sa stazuju na rozhodcu" a robi to pravidelne. Vsak si porovnaj titulky slovenskych a ceskych webov, len ceske sa snazia neustale vyvolavat dojem ze vyplakavame.

0/0
1.3.2010 11:25

mugabeho_brat

Re: proč pořád bulej?

Ked si pozries tie 4 goly, tak to boli take sajby, ze Lunqvist nemal absolutne ziadnu sancu to chytit. Tomu sa hovori hokejove umenie;-D

0/0
1.3.2010 11:54

czechsmejd

Re: proč pořád bulej?

si pozri zapas este raz, ked chces vediet co bola haluz, tak to bol druhy svedsky gol... uplne zasluzene vitazstvo SVK, po krasnych nechytatelnych golochR^

0/0
1.3.2010 12:06

chachar z Banika

Re: proč pořád bulej?

Jasně, hlavně ten na 4:2 to byla fakt bomba! Kkdyby si ho švedi sami nedali, tak nebyl, ty jojo.... už se těšíte na MS? Zase boje o záchranu? Kdopak to bude letos? Rumunsko?

0/0
1.3.2010 12:37

czechsmejd

Re: proč pořád bulej?

ty logik, keby si ho svedi sami nedali, a my by sme si sami nedali na 2:2, tak to skonci 3:1... tak neblekotaj, ale obcas pouzi aj hlavu

0/0
1.3.2010 12:45

czechsmejd

Re: proč pořád bulej?

sorry 3:2:-P

0/0
1.3.2010 12:45

ondra-pro

spolecna liga?

to jo, aby tu nasi ligu jeste vice degradovali?... ani nahodou! RvRv[>-][>-]

0/0
1.3.2010 10:47

udor

Re: spolecna liga?

to sa ešto dá viac?8-o

0/0
1.3.2010 11:00

mr.cert

Re: spolecna liga?

no to Vaší snadno, stačí se podívat jací češi tam hrajou - u nás by měli problémy i v první lize a to netvrdím, že máme nějak moc kvalitní ELH nebo 1.ligu:-/

0/0
1.3.2010 11:04

padok

Re: spolecna liga?

akurat zabudas kolko slovakov posobi v ceskych kluboch, to by dalo 2-3 muzstva a slovan,kosice,trencin by v pohode hrali tu vasu extraligu...a mas 6 timov v spolocnej lige, cize nikto nikoho by nedegradoval...

0/0
1.3.2010 14:03

Zla Lopata

Re: spolecna liga?

Ano, Slovan, Kosice, Trencin by bojovali o Playoff a mohli by prijit i ostatni tymy, aspon by se Kladno udrzelo.

0/0
1.3.2010 14:26

chachar z Banika

Trenér

to má v hlavě srovnané, s mužstvem dokázal maximum, víc jim ublížila ta přehnaná euforie.... prý slováci mají sve Nagano.... hehehe dostali se do semifinále, v podstatě si to Švedsko prohrálo samo, náhodné branky, brankář taky neměl svůj den, ale povedlo se, ovšem hned Nagano... kdyby postoupili do finále, tak možná, ale psal jsem hned, že budou čtvrtí. Pak je jedno, jestli 4 nebo 7 flek. Každopádně takové mužstvo už nikdy nesloží, takže preopad na úroveň Maďarska je celkem reálná. Navíc je nachytají jak dopují.... kdyby měli placku, tak o ni příjdou, takhle si jednoho zobajicího vysloužilého hokejisty ani moc nevšímají.

0/0
1.3.2010 10:09

mugabeho_brat

Re: Trenér

O slovenskom Nagane pisali len cesky zakompmlexovani novinari na idnes.cz a dalsich cz platkoch. Na Slovensku o tom nebola nikde ani zmienka. Na Slovensku kazdy cakal, ze od CAN dostaneme vyprask a ziadna euforia preto nebola. Taka blbost ako titulok "Zopakuju Slovaci ceske Nagano?" moze totiz napadnut len blbych zakomplexovanych Cehunov. Ja ked som videl ten titulok, tak som nechapal, lebo 1. Nevedel som vobec co je to Nagano. 2. Potom som zistil, ze je to nejake japonske mesto a nie ceske ako sa pisalo v ceskych novinach. 3. No a potom ked som uz zistil, o co vlastne ide, som uz vobec nechapal, preco by mali Slovaci opakovat nejake ceske Nagano a nie trebars svedsky Turin. Ako vidis, vy Cesi sa nie nadarmo oslovujete hele vole.

0/0
1.3.2010 10:28

kelc

Re: Trenér

;-D;-D;-D;-D

0/0
1.3.2010 10:40

d3jf78

Re: Trenér

NEPOCHOPIL JSI TO PITOMČE,

dovol abych ti to osvětil, asi proto, že na OH v Naganu 1998 byly tak našlapané sestavy Kanady, USA a možná i Švédska a Finska, že se s náma jako jednima s outsiderů moc nepočítalo, proto je pro čechy zlato z Nagana tak vzácné. Když se podívám na to, jaké sázkovky vypsaly kurzy na to že vy získáte ve Vancoveru zlato vidím vše kolem 150 a víc, takže proč by měli "ty vole" psát švédský Turín?  Když švédský hokej je někde jinde než ten váš. A prosím neslovíčkař a nezačni mi tu cpát nic o tom že jste haluzově dali v semi Švédy, prosím to není jasný ukazatel, která země  je v hokeji lepší. Švédi se z toho totiž vyspí a dalších X desítek let budou vévodit tomuto sportu. !!!!

0/0
1.3.2010 10:55

mugabeho_brat

Re: Trenér

Naslapane supisky maju vsetky teamy na kazdych ZOH nepretrzite uz od roku 2002. Ale vy ste v 98 mali stastie a len tak tak sa cez predlzenia a samostatne najazdy prepasirovali az do finale. A zijete v tom, ze vtedy tam boli najlepsi hraci historie coz je velky omyl, uz len z toho dovodu, ze Slovensko a dalsie temy tam nemohli nastupit v plnej sile, lebo system turnaja im nedovoloval zaradit na supisky aj hracov NHL[>-]Rv. Najlepsie teamy historie hrali v Turine a Vancouveri.

0/0
1.3.2010 11:52

palič

Re: Trenér

Samozřejmě, že tam byly nejlepší týmy v historii. Výběry USA, Kanady - co jméno, to člen síně slávy. Proto se tomu taky říká turnaj století. Že tam nebyli Slováci je úplně jedno. Nikomu tam nechyběli.

0/0
1.3.2010 12:11

czechsmejd

Re: Trenér

v nagane sa nehralo na uzkych klziskach, na sirokych je USA/CAN polovicna, takze taketo zlato v podstate nema ziadnu hodnotu... No a my sme mali vtedy tim, ktory by vam to v plnej sile natrel, takze smola, ale Nagano nema v zamori ziadny respekt, podobne ako Turin, len Salt Lake City a Vancvouver, uzke klziska a podla NHL-pravidiel

0/0
1.3.2010 13:01

palič

Re: Trenér

No jo. V zámoří mají respekt turnaje, které Kanada vyhrála. V Naganu byli jak zmoklý slepice, tak na to nevzpomínají rádi. Vy jste v té době měli leda tak kulový a ne tým, který by nám to natřel. Stejně jako v Salt Lake City. Tam jste taky nebyli schopni zvládnout kvalifikaci a brečeli jste, že vám chyběly posily z NHL. Dostali jste 0:3 od Němců, 1:3 od Rakušáků a hráli s Lotyšskem 6:6. Takový soupeře musí porážet i výběr z ligy a ne fňukat, že mi chybí hráči z NHL. Prostě jste na to neměli.

0/0
1.3.2010 13:15

padok

Re: Trenér

divne, ze prave v roku 2002 ziskali majstra sveta ti biedny hraci Rv

0/0
1.3.2010 14:01

palič

Re: Trenér

Titul mistra světa získalo Slovensko jen proto, že bylo po olympiádě a ostatní mužstva tam poslala B týmy.

0/0
1.3.2010 14:16