Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Čtvrtek 17. srpna 2017 Petra

Diskuse k článku

Nemám problém s Kreuzigerem spolupracovat, reaguje Bárta na útoky

Vyhrál mistrovskou časovku, v hromadném závodě dojel Jan Bárta dvanáctý. "Potvrzení dobré formy, důkaz letošní výkonnosti," chválil se jezdec německého Netappu. Vysloužil si tak místo v olympijském Londýně, ale i kritiku. "Spolupráce s ním je nemožná," prskal pak Roman Kreuziger, druhý muž pro olympiádu. "To já s ní problém nemám," reagoval Bárta.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bikec

měl jet Štybar!!!

Bárta na mistráku jel pasivně celou dobu se jen vezl a stejně ho v pohodě porazili. Nebýt uníku, oba by byly na bedně. Kreuziger předvedl nejlepší výkon, byl nejaktivnější, předvedl, že je někde jinde a to přesto, že mu taková trať nesedí a přesto jako nespurter dobře zaspurtoval.  Bárta má sice letos lepší výskedky než Štybar, ale taky Štyby má kratší zezonu a už v ni dokazal uspět a to v nabytější konkurenci než co jel Barta. Navíc je v nejlepším týmu, tak můsí občas plnit roli domestika. Což  Barta v druhé lize dělat nemusí.

Navíc nevěřím, že by Bartovi vyšel na OH únik, není Cancellara. Spíš bych viděl Štybara, že by mohl něco ušpurtovat. Kreuziger zase může být platný, když se udělá ostrý závod podobný klasikám, tam bývá dobrý.

0/0
26.6.2012 13:08

czechdaytrader

!?

RK je taktik s dlouhou zkusenosti . Styby se taky rychle prizpusobil pelotonu . Ale Barta je individualista - staci mrknout na jeho vysledky . Ja Bartovi fandim a jsem rad, ze se dokaze utrhnout a jet az na doraz .Ale ke spolupraci na OH mi taky nejvhodnejsi neprijde .

A nakonec ,buh vi jak to bylo puvodne od RK mysleno a jakym zpusobem to noviny zkomolili . Ctou se hlavne negativni postoje a nejlepe neco kontroverzniho . :-/

+2/0
26.6.2012 9:39

pytlik...

Re: !?

Na nezkomolené znění stačí mrknout na Kreuzigerovy stránky: "A doufá, že při sestavování olympijské nominace zvítězí zdravý rozum. Kromě něj jsou na dvě místa dalšími kandidáty ještě Štybar, Bárta a Novák. „Snad bylo během závodu vidět, kdo s kým je schopen si pomoci a kdo ne. Doufám, že je silniční komise rozumná a vyšle mě a Štybyho. Já jsem se o to snad trochu zasloužil, když jsem desátý v ProTour. Nejradši bych jel do Londýna se Štybym. I když je na silnici krátce, má v balíku veliký přehled a my dva bychom si určitě pomohli. S Bártou je pomoc nemožná.“

0/0
26.6.2012 9:48

czechdaytrader

Re: !?

Stacilo se ale podivat na ten zavod a kdyz uz, tak precist cele zneni clanku na jeho strankach.

Ja to Bartovi preju. Byl videt . Ale s ohledem na kooperaci v pelotonu to vidim stejne jako RK.

Kazdopadne fandit budu obema ;-)

0/0
26.6.2012 10:01

maximuss.

Re: !?

jestli by měl někdo na někoho jet, tak Kreuziger na Bártu:-)

+3/0
26.6.2012 11:55

zabam

Je vidět že se junior potatil!

Roman senior taky, to mu bylo teprve sedmnáct (!) ostře napadnul sbor rozhodčích že neupravili výsledek mezinárodního etapáku v jeho prospěch aby byl první!

Tak se nedivte.

!!!!!!!!!!!!!!!!

+1/0
26.6.2012 9:07

ranndy

Roman

chtel Stybyho protoze se vic znaji, trenovali spolu. Barty se mozna i RK boji jako velkeho soupere na jednorazovem zavode. Vic bych v tom asi nehledal

+3/0
26.6.2012 8:15

Johny_V

týmová režie

naprosto nechápu co štyby čekal, že mu bude Bárta tahat? Navíc, jak sám Štyby říká, nechtěl sjíždět únik kolegy z týmu. To se moc týmová režie nepovedla. To v tom úniku měl být Štyby. Bártovo chování v tomto závodě naprosto chápu, nechápu ale proč Štyby brečí - měl prostě jet lépe a skončit na bedně před Bártou. Křižákovo výroky snad nemá ani smysl komentovat. Tohle nemohou obhajovat ani jeho skalní, kterých s každým dalším jeho výrokem zajisté ubývá - což je škoda. Navíc jsem názoru, že se význam závodu na OH a i možná role čechů velmi, ale opravdu velmi přeceňuje. Jinak si srovnejte úroveň vyjadřování na jedné straně Křižáka a Štybya ana druhé straně Bárty......

+6/0
26.6.2012 7:37

a budou mě mazat a budou.....

Já pořád nechápu,

co Štybar a Kreuziger po Bártovi chtěli v nominačním závodě na OH? Pomoc???:-/

0/0
26.6.2012 7:28

vysypany_lozisko

Re: Já pořád nechápu,

přesně tak, oni chtěli, aby sjížděl a tahal, pak by mu frkli a usmáli by se mu. Pochopitelná realita však byla opačná.

0/0
26.6.2012 8:56

Ing. madqwert

co resite?

barta bude 48. a kreziger 76. ;-D

+3/0
26.6.2012 1:00

forrestjump

Jan Bárta

Když už měk někdo drzost založit petici na podporu Zdeňka Štybara, nedalo mi to vytvořit tuhle "fanpage". Přestože podobné stránky nemám rád... Kdo chce, může se přidat: http://www.facebook.com/pages/Podporujeme-Jana-B%C3%A1rtu-v-jeho-cest%C4%9B-do-Lond%C3%BDna-2012/440467385975479

0/0
25.6.2012 23:13

Kurri-22

Re: Jan Bárta

Kdo založil petici? Taky na facebooku? Tak to bych nebral vážně. Facebook nebrat.;-)

0/0
25.6.2012 23:22

jaran terek

Re: Jan Bárta

Souhlasím s tebou;-)

+1/0
26.6.2012 7:06

anders22

Re: Jan Bárta

facebook? decka uz maji holt prazdniny, tak se na to povznes

+2/0
26.6.2012 7:25

Milenec versus Vibrátor

oo

koho zajímají nějací výletníci do LOndýna doplňující počet v pelotonu na 100 ks  Rv ?

0/0
25.6.2012 22:26

Romanescu

Ale stejně, jaky my Češi jsme. Doma, to se pereme, hádáme,

zkrátka nežereme se...

0/0
25.6.2012 21:59

Kurri-22

Re: Ale stejně, jaky my Češi jsme. Doma, to se pereme, hádáme,

;-DR^

Ale ne, ona to zase taková sranda není.

0/0
25.6.2012 22:17

Farmer

Mam dotaz...

...cyklistika je tymovy nebo individualni sport?

0/0
25.6.2012 20:31

mobilis in mobili

Re: Mam dotaz...

No dá se říct, že je to individuální sport, kde se bez týmu neobejdeš

+3/0
25.6.2012 20:34

J.K.S.

Re: Mam dotaz...

To je dobrá otázka... Položme si jinou... Je cyklistika týmovým sportem na OH? Asi těžko, když od nás jedou jen 2... Obecně souhlasím s tím co je nade mnou... Lídr musí být nejsilnější jednotlivec a tým se mu to snaží maximálně ulehčit...

+1/0
25.6.2012 21:15

geron

Re: Mam dotaz...

jednoznačně týmový - jako jedinec bez týmu nemáš sebemenší šanci na úspěch

+1/0
25.6.2012 21:35

Kurri-22

Re: Mam dotaz...

S tím nesouhlasím. To platí při etapových závodech, v jednorázovkách, jako jsou OH může uspět i jedinec a já doufám, že teda letos uspěje.

+1/0
25.6.2012 21:43

gil_games

Re: Mam dotaz...

asi tak;-)

0/0
25.6.2012 21:52

seabow

Re: Mam dotaz...

jednoznacne individualni - jako tym bez individuality nemas sebemensi sanci na uspech :-P

+3/0
25.6.2012 21:55

vanj

Re: Mam dotaz...

A prave proto je to neco mezi, tedy jak psal vys individualni sport, kde je role tymu velmi dulezita.

0/0
26.6.2012 7:55

prachyvprachu

Ve dvou

Ve dvou je to stejně vejlet pro oba, tak wo co go.

0/0
25.6.2012 20:30

chlebak

Re: Ve dvou

na prave a Roman chtel jet na vylet se Stybarem. Taky nepojedes na dovolenou s nekym, kolo nemusis :)

+1/0
26.6.2012 7:49

ranndy

Re: Ve dvou

;-D

0/0
26.6.2012 8:10

rich rabbit

Žádné velké naděje.

Nic moc bych si od tohoto závodu nesliboval, Bárta se ještě špičce nepřibližuje a naopak RK se jí začíná zase vzdalovat, tak snad by mohl vyjít nějaký náhodný únik (nebo budeme fandit Saganovi)

0/0
25.6.2012 20:16

Kurri-22

Mrknul jsem se na diskusi na novinkách a docela brutus.

;-D Většina tam o Bártovi prý nikdy neslyšela a asi to bude syn nějakého prominenta, který nasypal pár eur do správných kapes.

0/0
25.6.2012 20:12

Martin HSJ

Re: Mrknul jsem se na diskusi na novinkách a docela brutus.

To jsme na tom tady ještě dobře R^

0/0
25.6.2012 20:25

jaran terek

Re: Mrknul jsem se na diskusi na novinkách a docela brutus.

Tam jsou žvásty8-o

0/0
27.6.2012 15:19

woosa

přeju nominaci honzovi ale naprosto chápu romana i štybyho

sorry.. vim ze tu spoustu lidi naseru ale je me to buřt.. s Honzou se spolupracovat nikdy nedalo....znám ho závodnicky tak 10let a prostě on neumí pomoct při závodě..to je věc mezi cyklisty známá...a ty okruhy na konci to bude takovej kriťák s brdkem..a to by bylo podle mě víc na štybyho...navíc štyby a křižák spolu jezdí od kadetů...asi by logicky fungovali líp...než s honzou kterej prostě jako parták nefunguje:)

Toť moje skušenost při závodech se všemi sem jel v teamu za cca´ 11 let co sem závodil...

+2/0
25.6.2012 20:12

Kurri-22

Re: přeju nominaci honzovi ale naprosto chápu romana i štybyho

To jsem sice už taky slyšel, ale prý už to není pravda. Prý se Honza už naučil jezdit týmově. Tak on je to, řekl bych, samorost. ;-)

A mimochodem, ve kterém týmu jste se potkal se všemi jmenovanými?

+1/0
25.6.2012 20:14

Fikos

Re: přeju nominaci honzovi ale naprosto chápu romana i štybyho

To by mě taky dost zajímalo o který team se jedná ;-)

0/0
25.6.2012 20:27

J.K.S.

Re: přeju nominaci honzovi ale naprosto chápu romana i štybyho

Ale jedeme tam pro nějakej výsledek? Máme reálnou šanci... Vždyť je to směšné...

0/0
25.6.2012 21:17

Kurri-22

Re: přeju nominaci honzovi ale naprosto chápu romana i štybyho

Šance na výsledek existuje vždycky, pokud se aspoň o něco pokusíš.

+2/0
25.6.2012 21:27

Rudý přízrak lucha la libertad

na OH samozrejme budu fandit oboum nasim borcum

ale fakt by bylo pekny, kdyby se Bartovi podarilo se utrhnout a dojet v prvni desitce. R^ (Pocitam, ze Roman si nekde vystoupi.;-D)

+2/0
25.6.2012 20:09

Kurri-22

Teď o tom dokonce bylo i v BBV.

Štybar jako jediný důvod svého výlevu uvedl to, že se Bárta vezl za ním a nechtěl mu pomoct tahat.

0/0
25.6.2012 20:00

Jan Spatny

Re: Teď o tom dokonce bylo i v BBV.

az si zacnou novinari barty vice vsimat, tak nebudete vedet, kam driv skocit :))

0/0
25.6.2012 20:08

mobilis in mobili

Re: Teď o tom dokonce bylo i v BBV.

No pod pojmem výlev si představuji opravdu něco jiného :-)

+1/0
25.6.2012 20:17

Kurri-22

Re: Teď o tom dokonce bylo i v BBV.

Mně vždycky Štyby přišel jako sympaťák, ale tohle bylo neuvěřitelně trapné. A řeči stylu "borec" pan Bárta skutečně považuju za výlev a ještě by se daly najít i vhodné přívlastky.

+1/0
25.6.2012 20:20

pavouk2007

Bárta zaslouženě na OH

Honza Bárta [>-] R^

+6/0
25.6.2012 18:40

Martin HSJ

Roman se Štybarem se zachovali jako pitomci

Bártovi přeju aby na OH trefil vítězný únik, a v tomto má mnohem větší šanci než Roman.

+9/0
25.6.2012 18:20

fajka

Re: Roman se Štybarem se zachovali jako pitomci

Bárta se nevytahuje koná,na OH bude lepš než Křižák;-D

+5/0
25.6.2012 18:28

bjerndi

Re: Roman se Štybarem se zachovali jako pitomci

Bartovi bych uspech pral, ale muzes mi dat priklady o tom lepsim konani nez Roman ;-D;-D;-D  Tady bude zas nablito nesmyslu. Nadavejte Romanovi za spatnej medialni obraz, ale cyklista je u nas o parnik nejlepsi

+2/0
25.6.2012 18:41

fajka

Re: Roman se Štybarem se zachovali jako pitomci

Už dva roky slyším,že bude na bedně v celkovém pořadí...

0/0
25.6.2012 18:57

pettyo

Re: Roman se Štybarem se zachovali jako pitomci

Roman se o to může reálně pokusit. To neznamená, že to musí vyjít. Bárta se ovšem bedně výkonnostně vubec nepřibližuje.

+1/0
25.6.2012 19:15

Kurri-22

Re: Roman se Štybarem se zachovali jako pitomci

No, popravdě se Roman bedně na GT taky nijak nepřibližuje.

+3/0
25.6.2012 19:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze