Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Čtvrtek 17. srpna 2017 Petra

Diskuse k článku

Bylo to 250 kilometrů stresu, řekl Vinokurov. Zlatý těsně před důchodem

Když ho loni vynášeli z lesa a noha mu plandala jen na kůži, málokdo věřil, že by se tehdy sedmatřicetiletý cyklista ještě někdy vrátil do závodního pelotonu. Alexandr Vinokurov ale dokázal víc než to. Skoro přesně o rok později uchvátil olympijské zlato. "Teď už můžu skončit," jásá kazašský veterán.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zabam

Vyjádření Romana Kreuzigera

http://romankreuziger.com/cs/novinky/odmitam-narceni-ze-bych-jel-na-vinokurova-c263.htm

VVVVVVVVV

0/0
30.7.2012 11:01

pettyo

Re: Vyjádření Romana Kreuzigera

Že ten bulvár vůbec řeší. Je mi toho kluka líto. Nejlepší cyklista co jsme kdy měli, dříč. Novináři jsou jen banda .........

+4/0
30.7.2012 11:07

bjerndi

Re: Vyjádření Romana Kreuzigera

souhlasim. To co se kolem nej deje je proste svinarna prvni kategorie. To ze se chodi spousta trotlu celkem chapu, ale ze ty totalni chujoviny vypousti z pusy i lidi co cyklistice rozumi, nebo se tak tvari....z toho mi jde hlava kolem Rv

+2/0
30.7.2012 11:39

bjerndi

Re: Vyjádření Romana Kreuzigera

ja bych se nedivil, kdyby nekteri pisalci co chteji senzaci chodili i na zdejsi weby pobirat moudra od tech sasku kteri na kole nikdy nesedeli a jen u vsech diskuzi pravidelne pomlouvaji a urazeji vykony lidi kteri na to neskutecne drou.

Křížák zajel super závod, nechybělo moc a mohlo to i cinknout....místo pochvaly a toho že narozdíl jako cca 75 % závodníků načekal za Britama se dočká nesmyslů Rv

+2/0
30.7.2012 11:42

Bborecc

Re: Vyjádření Romana Kreuzigera

Přesně takto jsem to pochopil i já hned po závodě. Od Romana logický krok. Proč nikdo neobviňuje Španěle, že jeli za Kazachstán? Ti tahali celou dobu a jak Vino ujel, tak najednou nic.

+2/0
30.7.2012 11:10

zombice

Re: Vyjádření Romana Kreuzigera

Tady si totiz nikdo nevidi do huby.. Uz jsem to psal jinde, ale za Astanu pravdepodobne jeli i LL Sanchez, Gilbert, Chavanel, Boom nebo Kolobnev a dalsi z te skupiny, kteri jsou vynikajicimi zavodniky, kteri za to umi vzit, ale holt odjel Vino, tak poslusne svesili nohy ;-D A takovej Nibali si pro jistotu nadelal do gati uz notnej kus pred cilem a vystoupil si aby posetril na casovku, ze si toho tady mistni odbornici na vystupovani nevsimli, je mi taky s podivem :-)

+1/0
30.7.2012 12:01

bjerndi

Re: Vyjádření Romana Kreuzigera

R^

0/0
30.7.2012 13:08

Level_42

Re: Vyjádření Romana Kreuzigera

... v dresu Astany jel zjevně i Spartakus a Uran, ale tam byl vidět ten rozdíl ve zkušenostech s režií. Zatímco mazák to zkušeně napálil do bariéry a fanoušci ho teď litují, na Urana je už podle starých kolumbijských tradic za tak okatý "vlastňák" vypsaná odměna. RK má vlastně štěstí, že jsme ve střední Evropě a odbude se to jen hromadnou masturbací trollů a tupců na Lupě.

+2/0
30.7.2012 13:35

nechteny.diskuter1

Trénink pro Kreuzigera

Kreuziger by možná spíš místo tréninování na kole měl najmout nějakého odborníka na PR a naučit se trochu zdrženlivěji a diplomatičtěji vyjadřovat se do médií. :-P Pokud tedy ty jeho vejšplechty nepouští schválně a nebaví se tím, jak tím točí fanoušky cyklistiky. ;-D

0/0
30.7.2012 9:55

Doktor_QQ

Re: Trénink pro Kreuzigera

No nebylo to zrovna diplomatické, ale Roman jenom na plnou hubu popsal to, co se při OH nebo MS  světa děje normálně. Dokud do r.1999 byla "profesionální" a "amatérská" cyklistika odděleny a na OH mohli pouze amatéři a na MS byly katergorie oddělené, nebylo to pro českého diváka tak okaté, amatérské týmy byly národní a skutečně se hodně jelo po národní lajně... Nicméně jako fanoušek cyklistriky byste toto mohl vědět - konec konců to bylo propíráno během přenosů TdF - a i třeba Lubor Tesař se k problému národ x tým vyjádřil dost jasně. Mrzí mě spíše, že kamsi zalezli všichni, kteří tady před OH Romanovi předpovídali, že nodojede atd. Podíváme - li se na to kde zůstala řada adeptů na medaili, nelze Romaniovi upřít to, že se dokázal zorientovat a být ve správnou chvíli na správném místě. Honzovi Bártovi bych nic nevyčítal - prostě je potřeba odjezdit více závodů kategorie 1.1 a ono se to zlepší...

0/0
30.7.2012 10:29

prachyvprachu

Jeden

skvělý cyklista cizí, jeden náš a kolik v česku vzbudí vášní. Jen doufám, že ti nesmiřitelní sypou do cyklistiky neuvěřitelné peníze, které je opravňují k takové zničující kritice.[>-]

0/0
30.7.2012 8:14

notabene9

Obvykle RK hodně toleruji,..

a fandím mu..Tak to zůstává, ale ty řeči kolem úniku Vina, atd. si mohl odpustit..Nahrává tím bulváru (Nova, Blesk) a diskutérům, kteří jedou na této vlně..

0/0
30.7.2012 7:46

jaran terek

Re: Obvykle RK hodně toleruji,..

Bulvár a ti ostatní nerozumí cyklistice.Rv

+2/0
30.7.2012 7:49

zabam

Bulvár si vždy vyzobne to co potřebuje, tomu nikdo neunikne

:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(

0/0
30.7.2012 8:11

Porthoss

Tak jsem včera sledoval cyklistický závod mužů,

dneska cyklistický závod žen. Bylo to zajímavé, ale měl bych dotaz. Viděl někdo z vás německé reprezentanty ?8-o Byli tam vůbec ? :-P

0/0
29.7.2012 23:50

Já Vám to říkal

Re: Tak jsem včera sledoval cyklistický závod mužů,

prej jo, motali se okolo Britů...asi se hádali kdo by měl tahat peloton

0/0
30.7.2012 8:06

zabam

Tak ještě jednou pro ty machry co mají Kreuzigera v žaludku:

V té ujeté skupině bylo celkem 26 jezdců a byla tam daleko větší esa a lepší sprinteři než Roman, ale nikdo z nich  už nebyl schopen za těmi dvěma nastoupit. Kdyby na to náhodou náhodou Roman měl a nastoupil tak by akorát dotáhl ty ještě lepší na Vina a Urana ale sám by byl ještě horší než 15tý.

;-O;-O;-O;-O;-O;-O;-O

+9/0
29.7.2012 23:00

Level_42

Re: Tak ještě jednou pro ty machry co mají Kreuzigera v žaludku:

Házení perel vepřovému...

+5/0
29.7.2012 23:06

Jan Spatny

Re: Tak ještě jednou pro ty machry co mají Kreuzigera v žaludku:

nerozciluj se - kdyby vyhral po 200km samostatnem uniku, tak se stejne najde duvod, tvrdit, ze je marnej. Nechapu, ze te to prekvapuje.

+4/0
29.7.2012 23:12

jaran terek

Re: Tak ještě jednou pro ty machry co mají Kreuzigera v žaludku:

SamozřejměR^

+1/0
30.7.2012 7:50

biji na poplach

Kdyby

Kreuziger mlčel udělal by lépe, myslím, že čím více se do médií vyjadřuje, tím více mu ubývá fanoušků, jeho výroky nabývají na síle, čekám teď jen na to že nás překvapí tím, že o sobě prohlásí, že je vlastně Kazach. Mohl klidně říci, skončil jsem patnáctý, je to hezké umístění, být patnáctý na Světě a šmidra, nikdo by se na něju nezlobil, protože ani nikdo nečekal, že by mohl být první, snad možná jeho táta, jeho ukřivděný táta, kterému každý brání a hází klacky pod nohy při jeho podnikání.

+6/0
29.7.2012 22:36

Angorka kocka domaci

Re: Kdyby

Možná ho poměry OH stvou, a dlouho. Český olympijský výbor se jen veze se sportovci, ale nehne pro ně prstem. Kvůli jednomu závodu na OH nepřijde o práci. Musí mlčet a nechce mlčet, tak dal najevo roztrpceni a taky signál, jak to chodí. Zřejmě to vůbec nemají lehké. Zimní OH vypadají čistěji. Hokejisti ani běžci si nenahravaji, ač jsou jinak v 1 týmu.

0/0
30.7.2012 0:04

jaran terek

Re: Kdyby

Podnikání ,starýho"Křižáka sem netahej.To pak dojdem k tomu,že téměř všichni naši nejlepší závodáci pocházejí z podnikatelských rodin a mají jiné možnosti-vyjma Bártiče.Roman to prostě zajel skvěleR^

0/0
30.7.2012 7:58

fredie_b

Nevím, jak koho,

ale mě nadzvedly ze židle slova R. Kreuzigera, že nešel do stíhačky Vinokurova, protože je ze stejné stáje!? Sorry pane Kreuzigere, ale nejste na olympiádě jako reprezentant ČR? Hold Astana vám dává prachy a z Čech za olympiádu asi nic moc nekápne.... Jděte se pane Kreuzigere bodnout, je mi z vás tak trochu na blití.Rv

+7/0
29.7.2012 21:30

Ahasverus

Re: Nevím, jak koho,

Kéž by se šli bodnout experti jako ty

+7/0
29.7.2012 21:42

nibor

Re: Nevím, jak koho,

Co tam má špatně?

Tohle není nějaké odborné hodnocení, to je podiv nad tím, že na olympiádě by se měl brát ohled na příslušnost ke stáji.

+2/0
29.7.2012 21:46

Ahasverus

Re: Nevím, jak koho,

Když o cyklistice nic neví, tak je lepší mlčet. Příslušnost ke stáji tam hrála minimální roli.

+2/0
29.7.2012 21:53

nibor

Re: Nevím, jak koho,

Reakce byly na to, co přiznal samotný Kreuziger. Takže prosím, neohánět se údajným expertstvím.

+4/0
29.7.2012 21:54

Ahasverus

Re: Nevím, jak koho,

Přiznal? ;-D

+1/0
29.7.2012 21:59

nibor

Re: Nevím, jak koho,

Byla citována jeho vlastní slova.

+2/0
29.7.2012 22:05

Ahasverus

Re: Nevím, jak koho,

... na manipulativní otázku :-P

+1/0
29.7.2012 22:08

nibor

Re: Nevím, jak koho,

Vyjádřil se jasně, nikdo mu ta slova do pusy necpal.

+2/0
29.7.2012 22:12

fredie_b

Re: Nevím, jak koho,

Koukám, že se do toho zamotáváš....O jaké manipulativní otázce to mluvíš? Prostě řekl to, co řekl. U mě si to pan Kreuziger podělal a jak je vidět, ani ty, ani nikdo jiný mi to nevysvětlí. Já to vidím prostě tak, že jeho kamárád a kolega jdpo olympiádě do sportovního důchodu a on mu přece nepokazí poslední možný úspěch v kariéře. Já ale tvrdím, že Kreuziger je tam proto, aby nás reprezentoval a ne aby bral ohledy na kamarády ze stáje, která ho živí.(mám dokonce pocit, že už ho doživila, protože někam přestoupil, což jestli je pravda, tak jeho počin tuplem nechápu)

+1/0
29.7.2012 22:18

Level_42

Re: Nevím, jak koho,

Tak tobě a těm dalším je to zjevně zbytečný vysvětlovat, ale aspoň jeden pokus: hrajete hru, ty, tvůj známý a třeba 8 dalších, těsně před koncem má tvůj známý šanci vyhrát bank. Ty už vyhrát nemůžeš, ale zásahem do hry můžeš způsobit, že bank nevyhraje známý, ale někdo z těch ostatních, co uděláš?

Buďto chápeš a ušetříme čas, nebo nechápeš/nechceš pochopit a je to zbytečný :-P

+4/0
29.7.2012 22:32

nibor

Re: Nevím, jak koho,

Špatný příklad. Kdyby ho K. - klidně i s dalšími - dojel, šanci by pořád měl.

+1/0
29.7.2012 22:41

seabow

Re: Nevím, jak koho,

To je naprosto presny priklad... Kdyby ho sjizdel Krizak, tak dosahne akorat toho, ze on sam, Vino a Uran skonci na ocase te skupiny

+4/0
29.7.2012 22:44

Level_42

Re: Nevím, jak koho,

...a nibor bude první v řadě řvát jak tur, jak to zvoral ;-D

+1/0
29.7.2012 22:45

nibor

Re: Nevím, jak koho,

Zkus laskavě nemluvit za jiné. V životě jsem nenadával nikomu, kdo to alespoň zkusil

0/0
29.7.2012 22:47

nibor

Re: Nevím, jak koho,

To je někde napsáno ve hvězdách, či co? Jestliže se ani nepokusí, tak to je jediná 100%ní šance, jak neuspět.

0/0
29.7.2012 22:46

seabow

Re: Nevím, jak koho,

ne, ve hvezdach ne... jak uz tu nekdo psal, je dobre pro zacatek neco o cyklistice vedet, nez o tom zacnes psat do fora ;-)

+1/0
29.7.2012 22:48

nibor

Re: Nevím, jak koho,

Trapná a emagogická reakce od tebe, nic více. Mrkací smajlík jako vcelku obvykle slouží jako berlička pro nedostatek argumentů.  "ty tomu stejěn nerpozumíš" používá s oblibou ten, kdo jiné argumenty ani nemá.

Je jen jedna jistota, že nevyhraješ, když se ani nepokusíš, protože by se pan zaměstnavatel zlobil.

0/0
29.7.2012 22:51

seabow

Re: Nevím, jak koho,

eh, no dobre, tak jo... ;-)

0/0
29.7.2012 22:58

nechteny.diskuter1

Re: Nevím, jak koho,

Jéžiš, ty jsi tupej. To chceš říct, že by ti přišlo normální, kdyby na MS v hokeji náš brankář pustil pár gólů např. nějakému Rusovi, protože s ním normálně hraje v klubu a přece mu nebude kazit jeho poslední MS, na které startuje? Protože stejně už prohráváme 2:0, tak je to jedno jestli dostaneme o pět gólů víc nebo ne?

0/0
30.7.2012 9:50

Level_42

Re: Nevím, jak koho,

Tak ty v blbosti strčíš hravě do kapsy freddieho, nibora i ten zbytek dohromady  ;-D

Zkus to napřed pochopit a pak se podívej na ten svůj slint  :-P

+2/0
30.7.2012 13:07

Sinnorca

Re: Nevím, jak koho,

Přiznal!;-)

0/0
29.7.2012 22:52

fredie_b

Re: Nevím, jak koho,

Nemáš pravdu. Asi to nechceš zkousnout, ale příslušnost ke stáji v tomto případě byla ROZHODUJÍCÍ. Viz níže.

+1/0
29.7.2012 21:55

Level_42

Re: Nevím, jak koho,

Tak tady je vysvětlování asi marný ;-D

+2/0
29.7.2012 21:57

fredie_b

Re: Nevím, jak koho,

Experti říkáš? Ale já se za experta nepovažuji, mě prostě jen vadí, že dá přednost kolegovi ze stáje...Sedím u bedny, protože doufám v úspěch, ale ten se nedostaví, protože přece nesjede kolegu ze stáje. Obávám se, že tohle mi nevysvětlíš.

+1/0
29.7.2012 21:51

Ahasverus

Re: Nevím, jak koho,

To se fakt nepovažuj. On by sám těžko sjel kohokoliv jiného. Napřed si zkus si vysvětlit, proč Vina s Uranem nesjižděl nikdo jiný - to tam byli všichni z Astany?

+5/0
29.7.2012 21:55

fredie_b

Re: Nevím, jak koho,

Ale já se nebavím o ostatních! Já se bavím o Kreuzigerovi a o jeho slovech, kde sám řekl, že by OD NĚJ nebylo slušné Vinokurova sjíždět. Proč do toho montuješ ostatní?

+1/0
29.7.2012 22:04





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze