Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Úterý 22. srpna 2017 Bohuslav

Diskuse k článku

Šance jsou 50:50. Ale půjdu do toho na sto procent, říká Šebrle

V sedmatřiceti letech jej čeká čtvrtý olympijský desetiboj. Nastoupí k němu? "Je to padesát na padesát, úterní rozcvičení napoví," říká olympijský šampion z Atén 2004 Roman Šebrle. Posledních čtrnáct dnů jej trápí zraněný úpon pod patou, dokonce zvažoval přenechat místo v olympijském závodě mladšímu kolegovi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

robert37

Za zásluhy? Pche

Za jaké zásluhy? Při nominaci na OH nikoho nezajímají zásluhy atle

0/0
8.8.2012 11:05

čirokéz

Šebrle

Šebrle dobře věděl, že v Londýně už nemá žádnou šanci. Výkonnostně i zdravotně už to není co to bývalo.  Ale přesto se tam nacpal. Jsem velice zvědav u které disciplíny skončí. Mohl raději uvolnit místo mladším.

+2/0
7.8.2012 7:57

George63

Romane držím palce

NA Tebe se dá aspoň koukat R^

0/0
7.8.2012 7:11

Concrete_Donkey

Je to primitiv a sobec.

Za zenitem, zraněný, jede tam jen na výlet a Helcelet sedí doma. Achjo. :-/

0/0
7.8.2012 0:31

captain cook

Re: Je to primitiv a sobec.

koukam, ze tvuj nick ti opravdu sedi. To ses musel podivat do zrcadla, kdyz sis ho vybiral;-D

0/0
7.8.2012 3:15

geron

Re: Je to primitiv a sobec.

pokud by na to měl, tak určitě doma nesedí

0/0
7.8.2012 6:54

Artemy

Re: Je to primitiv a sobec.

Jde o to, že Helcelet má potenciál se zlepšovat, Šebrle už bude jenom horší a horší.

0/0
7.8.2012 12:11

maraxxx

Květa Peschkeová

Květa Peschkeová dokázala, že to jde...R^

Na druhou stranu Hašek nebude chtít odejít ani v 60-ti, pokud mu někdo zaplatí :-)

Šeberle nedokázal zhodnotit tu situaci baz emocí a překonat svoje "vlastní já"

Ale vzhledem ktomu, co dokázal, na to má právo.

0/0
6.8.2012 20:50

geron

Re: Květa Peschkeová

srovnáváš nesrovnatelné - Peschke umožnila startovat páru, které měl šanci na medaili (bezezbytku to děvčata potvrdila); Helceletova šance na medaili by byla nulová...

0/0
7.8.2012 6:59

notabene9

Opakuje se tu názor, že Šebrle..

a potažmo Dvořák měli odejít na vrcholu..Tedy vlastně těsně po svých světových rekordech - tam byl vrchol..Dvořák ve 29 letech a Šebrle taky nějak tak či ještě dříve..Mimochodem - odešli vy jste také na vrcholu, když se vám v něčem něco pěkného podařilo (svěťák to nebyl u žádného z nás)..? Já myslím, že jste (jsme) z toho pak ještě dost dlouho těžili..

+1/0
6.8.2012 18:49

Zkiller

Re: Opakuje se tu názor, že Šebrle..

Tak to zase nie, mam dojem, ze vacsina prispievatelov skôr pod vrcholom mysli urcity sportovy vek. A ten sa pri atletoch pohybuje okolo tych 32-35 kedy vacsina sportovcov ukonci svoju karieru ("na vrchole")...

+1/0
6.8.2012 19:19

geron

Re: Opakuje se tu názor, že Šebrle..

Podobné řeči tu čtu u každého článku o Hilgertové - proč by měla odcházet, když má stále na to být 4. nejlepší na planetě?

+1/0
7.8.2012 7:02

hysed

Re: Opakuje se tu názor, že Šebrle..

V žádném případě nechci zpochybňovat předchozí Šebrleho úspěchy, ovšem velký sportovec (nejen svými výkony) by měl umět odejít včas a se ctí. Přece jenom vidět mnohonásobného medailistu z vrcholových soutěží se potácet  někde na chvostě startovního pole mi připadá přinejmenším poněkud nedůstojné. Sportovat pro radost se dá přece i mnoha jinými způsoby...

+2/0
6.8.2012 20:10

notabene9

Re: Opakuje se tu názor, že Šebrle..

Je to jeho volba..Volba šampiona..A ne naše - sportovních neumětelů a kecálků (i mne)..

0/0
7.8.2012 7:41

JohnnyV

Šance jsou, Romane, bohužel nulové...

Rv

+3/0
6.8.2012 18:26

rich rabbit

Re: Šance jsou, Romane, bohužel nulové...

Roman je hrdina, něco jako Knapková, se zraněním podává nejlepší výkony, takže předposlední místo je doma.V

0/0
6.8.2012 19:24

interesantni

roman je srdcař

i kdyby měl zlomenou nohu, tak ten desetiboj dokončí

+1/0
6.8.2012 18:24

PosledníMohykánStáleŽivý

Re: roman je srdcař

Jasně. To se ukázalo třeba loni na Kladně.

+1/0
6.8.2012 18:28

geron

Re: roman je srdcař

Kladno? OH? To jde srovnávat?

0/0
7.8.2012 7:03

Zkiller

Re: roman je srdcař

A co z toho, ze si ide iba zasutazit, kedze o medaile mu evidentne nejde, aj taky Adam by ho dokoncil....

0/0
6.8.2012 18:30

plha...

Re: roman je srdcař

Tak mal byť aj Adam lapší, nie??? Nebo jak se to východňársky píše...

+1/0
6.8.2012 21:38

HMP

Pokud už dva týdny před OH ví, že

závod nemá šanci dokončit  a pokud ano, na nějakém předposledním místě (protože se zraněním je dokončení desetiboje nemožné), pak tam nemá vůbec jezdit a nestrhávat na sebe tu umělou pozornost, ve které si vysloveně libuje. Před čtyřmi lety vypustil do éteru údajný skandál s americkými sportovci na tribuně při plavání, aby se nahecoval na největšího soupeře - Američana. Je to nedůstojné na to, že BYL legenda svého sportu a teď mizernými výsledky tak akorát kazí vlastní image. Pokud skvělý sportovec neodejde v nejlepším, ale jezdí díky penězům neustále na další a další závody aby se postupně propadal až k samému dnu startovního pole, tak z něho legenda nikdy nebude. A že by Šebrle legendou být chtěl a že je (hlavně ve své hlavě), to je snad evidentní.

+1/0
6.8.2012 18:21

captain cook

Re: Pokud už dva týdny před OH ví, že

Sebrle legenda JE a hloupe kecy jako tvoje na tom nic nezmeni. Zelezny take neodesel, kdyz byl na vrcholu, ale jeste zavodil dal i po tom. Ono totiz v zivote nikdy neni jiste jak dlouho clovek na tom vrcholu zustane a porad existuje moznost, ze odejde predcasne, pokud bude prilis spechat ven.

At si kazdy zavodi dokud se na to citi a at jezdi reprezentovat dokud plni limit.

+1/0
6.8.2012 19:23

HMP

Re: Pokud už dva týdny před OH ví, že

Jenže Šebrle skončil s výsledky před osmi lety v Athénách, to je celkem dostatečná doba aby pochopil, že na tu špičku už nepatří, nemyslíš?

0/0
7.8.2012 1:53

captain cook

Re: Pokud už dva týdny před OH ví, že

a proc by mel prestat zavodit kdyz ho atletika bavi, plni limity na souteze a Cesko dosud nikoho lepsiho nema? Ze se to nelibi tobe? Kdyby Cesko melo lepsiho, byl by Sebrle uz davno ve vysluzbe.

-

Uz sis nasel na IAAF stranku patrici Yohanu Blakeovi s evidenci vysledku od r. 2005?

 To vis, ze se ti neprijel vloni osobne do Ceska predstavit nez jel na MS jeste neznamena, ze ho nikdo ve svete do te doby neznal.;-D

0/0
7.8.2012 3:21

vintason

když váhá pár dní před

tak to nevěstí nic dobrýho X

0/0
6.8.2012 18:20

L. D. Trockij

Já jsem zvědavý pánové

0/0
6.8.2012 18:16

L. D. Trockij

Re: Já jsem zvědavý pánové

kdo z vás by to na místě Šebrleho pustil. (A pardon za špatnou formu, omylem jsem zmáčkl enter dřív, než měl přijít)

0/0
6.8.2012 18:17

Zkiller

Re: Já jsem zvědavý pánové

No tak ak by som splnil podmienky kvalifikacie tak nie, lenze akonahle by som pocas sezony zacal mat zdravotne problemy, ktore sa tahaju napriec celou sezonou tak by som ako 37 rocny sportovec s lekarom zacal svoje posobenie na OH zvazovat. Predsa len na take podujatie ma ist sportovec fit, to je ine kebyze si zlomi 2 dni pred startom ruku, lenze sam Sebrle opisuje, ze pocas 3 TYZDNOVEHO sustredenia mal zdravotne problemy a zazracne sa z toho dostal lenze po nom mu to preslo na "druhu nohu".....

Vam pride normalne, ze pocas pripravy na najdolezitejsiu udalost v sezone sa Vam objavuju permanentne zdravotne problemy a aj napriek tomu sa vyberete ako 37 rocny sportvec zasutazit s vedomim, zeby tam mohol byt niekto to taktiez splnil limit a jeho kariera je pred nim?

Sebrle uz nema komu co dokazovat, ma medaile je to uspesny sportovec, ale predsa len ked sa vyjadri, ze mu uz nejde o medailu - tak o co mu teda na tej olympiade teraz akoze POJDE?

0/0
6.8.2012 18:28

MrScully

Tak nevím

Dvořák i Šebrle mají jedno společné - ač jsou to naše sportovní legendy, tak neumí odejít na vrcholu. V posledních letech kariéry se oba pravidelně během závodu maximálně tak zranili, pokud vůbec nastoupili. Je to královská disciplína, myslím, že by to chtělo trochu soudnosti.

0/0
6.8.2012 18:16

harkonnen

Nechápu nářky místních pivních expertů

Však Helcelet mohl jet taky, ale nesplnil A limit.To že trenér Dvořák stanovil férová kriteria (mimochodem se Šebrlem se pár let nemusí a trénuje Helceleta) je bez diskuze. Zranění postihuje všechny sportovce i mladé (viz Víťa Veselý který v nějakých 20 na čas skončil) takže bych Šebrleho neházel do šrotu.

 

Za zásluhy to fakt není, Roman Helceleta porazil takže říct: "hele Romane, sice jsi lepší, ale už nemáš perspektivu zatímco mladej možná někdy něco dokáže" nepříjde fér zase mě.

+4/0
6.8.2012 17:47

dk.

Re: Nechápu nářky místních pivních expertů

Ale Helcelet není zraněný a ani jeden z nich nedal A limit.... tak co to je za řeč?

0/0
6.8.2012 18:59

p.o.b.o.

Re: Nechápu nářky místních pivních expertů

je to naprosto logická řeč. A limit nemá ani jeden. B limit mají oba. Pravidla byla nastavená, kdo bude mít lepší výsledek pojede. a Roman ten výsledek měl prostě lepší, tudíš je na olympiádě on. Zranění může potkat mladé i staré.

+2/0
6.8.2012 20:10

MASAP

Šebrle a Baroš

Nějak mi oba začínají splývat. Sympatičtí sportovci s výbornými výsledky a reprezentací naší země, postupem času oba víc za zásluhy, než vlastním výkonem. Šebrle má hlavu vymytou Změlíkem, Baroš - on ten asi neměl co vymýt :-/

+1/0
6.8.2012 17:20

Raduz_U

Re: Šebrle a Baroš

Šebrle porazil Helceleta v přímem souboji na ME v Helsinkách, takže za zásluhy tam opravdu není.

+6/0
6.8.2012 17:35

tomasay

Re: Šebrle a Baroš

To jsou hrozné bláboly...;-)

+1/0
6.8.2012 17:47

vintason

Re: Šebrle a Baroš

šebrle má pár zlatých medailí jak z ms, tak olympiády takže je tam zaslouženě, hlavně se probojoval do turnaje sám svými výkony, baroše tam někdo talčí, pleteš si pojem a průjem

+1/0
6.8.2012 18:21

Barbarka_CZ

MOV

Já hlavně nechápu, proč MOV nechce povolit náhradníka, když soutěž ještě ani zdaleka nezačala a oba, tj. Šeberle i Helcelet splnili stejný limit a jsou na tom více méně nastejno...

+2/0
6.8.2012 16:33

pravnicka

Co se řeší ?

Šebrle už je dávno za zenitem, asi už to měl dávno zabalit, v poslední době víc desetibojů nedokončil než dokončil a osobně mi není ani trochu sympatický.

Ale nominaci si vybojoval právem a že má zdravotní potíže ? To měla i Knapková a zabalila to snad před závodem ?

0/0
6.8.2012 16:25

Zkiller

Re: Co se řeší ?

lenže on ma tie zdravotne potiaže celý rok a tak ako pisete, ze v poslednej dobe viac desatbojov dokoncil ako nedokoncil naznacuje v akom zdravotnom stave sa asi nachadza....

On si ten destaboj vybojoval pravom, to mu nikto neupiera, ale ludi stve najma to, ze ked ma celu sezonu zdravotne problemy, tak predsa len mohol zacat uvazovat o tom aby ho zastupil Adam - nie 10 dni pred zacatim discipliny....

Takto to pride mnohym iba take slaboduche kvakanie do neznama o tom, ze on je vlastne bez viny, lebo pata ho zacala boliet par dni pred olympiadou... tomu moze verit akurat tak naivny clovek...

0/0
6.8.2012 16:31

pravnicka

Re: Co se řeší ?

Jenže atletika je individuální sport ? Proč by měl nechávat účast někomu jinému, koho v kvalifikaci na OH porazil ? Tady přece nejde o žádnou morálku, to patří do pohádek. Bohužel možná, ale je to tak a nelze to Šebrlemu zazlívat ani vyčítat.

+1/0
6.8.2012 16:34

Zkiller

Re: Co se řeší ?

Ale iste, ze je to individualny sport a prave preto mu to pravo neupieram.

Lenze tu sa staci pozriet na jeho vyjadrenia o tom, ze o medailu uz nebojuje zlato a striebro ma.

Vsetci vieme, ze Adam by na medailu tiez nemal sancu, lenze o co ide potom tomu 37 rocnemu sportovcovi, ktory konci s karierou a cely rok ho sprevadzaju zranenia?

Pytam sa o co? Iba o to, ze je zijucou legendou desatboja a chce sa zucastnit dalsich hier na ukor mladika co by si tam mohol splnit svoj sen a mozno prekonat osobak? Aj Sebrle bol mlady a nedostal sa na olympiadu na ukor tych starsich - no nemusi to vracat takym istym sposobom...

Tak sa pytam aky je rozdiel v tom, že Sebrle skonci na 8, alebo 10 mieste aj napriek tomu, ze Adam by skoncil na chvoste?

+2/0
6.8.2012 16:41

MASAP

Re: Co se řeší ?

Viz Kveta Peschke R^

0/0
6.8.2012 17:16

Zkiller

ach

Nerád sa do toho montujem, a chápem ľudí čo zastávajú Šebrleho, ale ten prístup z jeho strany mi príde nešportový.

Viem, že Šebrle si nomináciu čestne vybojoval - lenže celý rok ho zužujú zdravotné problémy.

Z tohoto rozhovoru je jasne vidieť, že po medailu si tam nejde, ide si tam po prestíž či peniaze? ak by sa mu podarilo skončiť do 10. miesta.

Tak sa pýtam či je rozdiel skončiť 10. alebo dať šancu mladíkovi, ktorí by si okúsil olympíjsku atmosféru a povedzme zdolal svoj osobák aj za cenu, žeby skončil na poslednom mieste...

+1/0
6.8.2012 16:22

njeenboohpsdoravovataleensji

Šeba prolomí magickou hranici 10000 bodů,

a to závěrečnou míli poběží s plným vozejkem z Interšpáru ! [>-];-)VR^

+1/0
6.8.2012 16:22

interesantni

Re: Šeba prolomí magickou hranici 10000 bodů,

jo, leda tak s vozem od AAA

0/0
6.8.2012 18:22

chachris

Škoda ...

Že neodešel na vrcholu ... :-P

+3/0
6.8.2012 16:16

Elohim

Re: Škoda ...

Ten to nedá, zraní se. Navíc tam zabírá místo někomu mladšímu.

+1/0
6.8.2012 16:20

Lucass

Re: Škoda ...

Zabírá místo? On se úplně normálně kvalifikoval...

+2/0
6.8.2012 17:06

Vorisek78

Hrůza

To už tu fakt není nikdo, kdo by se dokázal do toho Šebrleho vžít? 20 let dře, je posedlý desetibojem, nominuje se na čtvrtou olympiádu (v podstatě už pátou, jen v Atlantě musel ustoupit starším, ale lepším), kterou si již dávno vytkl jako konec a 14 dní před zahájením má zdravotní problémy. Každý by přeci čekal, jestli se to zlepší, nezlepší. Je těžké se toho vzdát první den, co to začalo bolet. Je to normální a lidské. Měli bychom všichni psát "Držíme Ti palce, ať to přestane bolet", le my hloupě špekulujeme. K čemu by byla teď účast Adama, který teď jede ostrý trénink na Talance. Z přípravy by udělal 7700 a totálně by si nabořil přípravu. Takhle může ve Francii v září udělat 8200 a uískat skvělý odraz do dalších let. Dvořákovi i Šebrlemu také první olympiáda utekla, ač na ní měli výkonost.

+6/0
6.8.2012 16:06





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze