Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Sobota 19. srpna 2017 Ludvík

Diskuse k článku

Britská ikona dráhové cyklistiky Victoria Pendletonová prohrála

Druhé zlato z domácí olympiády britská dráhařka Victoria Pendletonová nezískala. Vítězka keirinu neobhájila ve sprintu zlatou medaili z Pekingu. Ve finále ji s přehledem porazila Anna Mearesová z Austrálie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

erciyess

comedia

Tenhle sport mě nezajímá a nefandím ani jedné z nich, ale zrovna jsem zapnul bednu, když to běželo - a musím říct, že jsem ve sportu ještě neviděl větší frašku (a překvapuje mě, že je to možné zrovna v Londýně na OH). V první jízdě jasně najela Australanka do Britky a pokusila se ji zcela evidentně loktem vystrčit z dráhy, navíc byla celou dobu za ní a diskvalifikovaná byla Britka. Dobrá komedie. :-P

0/0
8.8.2012 9:17

Doktor_QQ

Re: comedia

Nutkání vyjádřit se k něčemu, co mě "nezajímá" a co "nesleduju" a o čem evidentně nemám ani páru musí být děsivé...

0/0
8.8.2012 10:24

zabam

A pomohlo Ti to ?

??????????

0/0
8.8.2012 12:25

voyen_k

A co takhle: Mearesová vyhrála?

O tom se pisatel článku tak nějak nezmiňuje. Přitom Pendletonová dvakrát nedovoleně přejela čáru předtím než vyhrála o tisícinu vteřiny, takže byla naprosto správně diskvalifikována. Ve druhe jízdě ji potom Mearesová prostě převálcovala.Přesto je to, že Pendletonová prohrála, zřejmě důležitější. Přitom má Mearsová na kontě celou řadu světových i olympijských titulů, podobně jako její soupeřka (počítat je všechny by v obou případech dalo moc práce).

Já bych řekl, že Anna Meares (jen nerad totiž přechyluji ženská jména) vyhrála a vyhrála zaslouženě!

+1/0
8.8.2012 8:37

captain cook

Re: A co takhle: Mearesová vyhrála?

Z vlastnich dlouholetych zkusenosti mohu potvrdit, ze Britove (kde soutezi jako celek VB) a Anglicane (kde jsou rozdeleni na jednotlive tymy Anglie, Skotsko, Wales a S. Irsko jako napr. na Hrach Commonwealthu nebo v kopane) jsou znami tim, ze si na vsechno berou lupu a podavaji protest pri sebemensi prilezitosti, pri sebemensim podezreni odchyleni od pravidel.

Nasi (=australsti) atleticti rozhodci by napr. mohli vypravet cele sagy co delali Anglicane na Hrach Commonwealthu v Melbourne 2006 a jak si dokonce snazili vymyslet vlastni pravidla nebo jejich interpretaci a protestovat ci hrozit rozhodcim protestem.

 Takze bez ohledu na to, ze tentokrat je porazila Australanka, dobre ze pro zmenu nekdo na ne vzal vzal pravidla jak mel.R^

0/0
8.8.2012 8:54

captain cook

Re: A co takhle: Mearesová vyhrála?

PS. Anna Meares =VVV

0/0
8.8.2012 8:55

zabam

Pendletonová nevydržela s nervama

a když Mearesová silně přibrzdila tak tém že šla před ní spáchala sebevraždu a šla dopředu na jistou porážku.

!!!!!!!!!!!!!!!!

0/0
8.8.2012 8:57

joppich

co to je za sport

kde nekolik kol jezdi za babetou a naplno se jede az to posledni8-o

0/0
7.8.2012 21:53

Strasak

Re: co to je za sport

No keirin mi přijde trochu ujetej. Ale co se dá čekat od disciplíny, která vznikla v Japonsku.

0/0
7.8.2012 22:46

zabam

Sice se Ti to nezdálo, ale je to tak

Pendletonová vyjela na cílové rovince přes červenou čáru, sice nepatrně, ale vyjela aby se zase vrátila zpět - a to pravidla zakazují. Několikrát to televize opakovala. Chápu že komentátor nemůže znát dopodrobna všechna pravidla dráhové cyklistiky, ale taková informace by jistě přenos zkvalitnila vyvedla řadu divíků z omylu.

XXXXXX

+1/0
7.8.2012 20:31

hellforce666

Kde

je ten osel co tady včera kvákal n ěco o tom,že rozhodčí všude nadržují britům,jsem zvědavej co z něj vyleze.Podle mě tu první jízdu měla vyhrát britka,žádný křížení nebo vyjetí z dráhy se mi tam nezdálo:-P

0/0
7.8.2012 19:56

Doktor_QQ

Re: Kde

Bohužel - prostor mezi černou a červenou čárou se nazývá sprinterské území. Po poslední zatáčce v něm byla Pendleton první ale asi 2x z něho vyjela - tak o 5-10cm, takže patrně bylo uplatněno - možná dost tvrdě - následující pravidlo:

D0446. Závodník, který začal závěrečný sprint ve sprinterském území, musí zůstat v tomto území až do cílové čáry. Jestliže vyjede ze sprinterského území a brání svému soupeři v předjetí nad červenou čarou, bude zbaven pořadí v rozjížďce. Jestliže to provede a neovlivní to přitom konečný výsledek jízdy, bude napomenut. Rozhodčím nebude trestán jedině v případě, ţe měl již před soupeřem dostatečný náskok, nevytvořil nebezpečnou situaci a nijak soupeři nebránil.

+4/0
7.8.2012 20:34

Raging Bulls Cycling Team

Re: Kde

...tak,tak R^

0/0
7.8.2012 21:05

captain cook

Re: Kde

z tebe to cyklisticke odbornictvi primo couha!

Nebo je to jen slama z bot?;-D

0/0
8.8.2012 8:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze