Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Středa 23. srpna 2017 Sandra

Diskuse k článku

O tomhle vítězi není pochyb. Olympijské zlato získává: Londýn

Usměvaví dobrovolníci. Zaplněné tribuny. Elektrizující atmosféra. Přející britští fanoušci. Pohoda. Třicáté olympijské hry zanechaly ve sportovní historii mimořádnou stopu. "Londýn osvěžil olympijské hnutí," řekl Jacques Rogge, prezident Mezinárodního olympijského výboru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sekundoměr (po opravě)

Hry sice dobré, ale

na tyhle to prostě nemělo. http://www.youtube.com/watch?v=HWHLNKaz8N0&feature=relmfu

To se muselo prožít... V

0/0
14.8.2012 2:21

Luc123

Krásné Hry

Londýnu se hry opravdu povedly. Myslím, že až na pár drobností to angličané zvládli. U mě pořád na prvním místě zůstává Sydney a hned na druhé místo řadím Peking. Nesdílím názor autora v tom, že když to stálo násobně více tak že by to bylo nějak na škodu. Čína prostě ještě není tak vyspělá země a bylo jasné, že do infrastruktury bude muset vynaložit daleko více prostředků. Londýnské hry pro mě měly pouze jednu chybu a to byla nešťastná skladba soutěží. Nepamatuji si, že by byl někdy program takto hloupě sestaven. Spousta časových kolizí finálových disciplín a poté hluchá místa v programu. Ve druhé polovině her se dopoledne prakticky nic nedělo a televize nemohly vysílat nic lepšího než rozběhy nebo zápasy v pozemkářů. Stejně tak bych podrobil kritice i ČT, většinou ji chválím a podporuji, ale tohle byly z jejich strany nejhůře zvládnuté hry. Možná je to tím vysokým standardem jaký sportovní redakce ČT má. Eurosport na jednom kanálu pokryl více finálových disciplín než ČT na dvou.

+1/0
13.8.2012 16:09

captain cook

Re: Krásné Hry

"Ve druhé polovině her se dopoledne prakticky nic nedělo a televize

nemohly vysílat nic lepšího než rozběhy nebo zápasy v pozemkářů." Ty rozbehy a kvalifikace jsou dulezitou soucasti souteze.

0/0
13.8.2012 19:36

Luc123

Re: Krásné Hry

Samozřejmě, že jsou důležitou součásti soutěže, ale to jsou i rozjížďky ve veslování a také první kolo v boxu. Kdo prohraje končí. První týden se dopoledně rozdávaly medaile, třeba ve veslování atd. Určitě šlo třeba zařadi skoky do vody do dřívějšího času než v 8 večer. Samozřejmě, že pak se atraktivní skoky do vody neměly šanci prosadit do vysílání. Myslím, že to jde poskládat o dost lépe.

0/0
13.8.2012 20:16

captain cook

Re: Krásné Hry

Evropa neni jediny svetadil, ktery sleduje Olympiadu.

 Evropa neni jediny svetadil, ktery plati za TV vysilaci prava.

 Mimochodem, ty atleticke rozbehy a kvalifikace byly napr. divaky v Sydney na OH 2000 povazovany za tak "nudne a prebytecne", ze na ne kazde dopoledne chodilo na 80 tisic divaku.;-D

0/0
17.8.2012 15:17

Charles_Davy

Re: Krásné Hry

Souhlasím, je to velmi výstižné. Na ČT mně vadilo, že nedokázala dát na ČT4 pevný rozvrh vysílání, pouze hrubé pořadí. Kdyby si člověk vybíral určité sporty, musel by večer koukat pomalu na vše. Tak to radší na nic.Rv

0/0
14.8.2012 13:36

locom

Evropa vs. Asie

Spis si mysim, ze do Londyna to bylo prece jenom blizko a bylo jednodussi zaplnit stadiony fanousky z Evropy, nez tomu bylo v Pekingu (ten je prece jenom trochu z ruky, a financne pro velkou cast populace nedosazitelny). Tim nesnizuji britske fanousky, ale prece jenom byl rozdil videt pestrost vlajek v hledisti a hlavne fanousky, nez nahnane cinske deti, ktere tam sedeli misto skoly a vubec nevedeli, ktera v tom sportu bije :)

A k disciplinam ... nejvic me dlouhodobe vytaci "chuze". Tento sport je uplne od veci, vetsina z chodcu skonci na voziku,a logicky mi absolutne nedava smysl, proc nekam co nejrychleji dojit, kdyz muzu stejne rychle a prirozene klusat :) Tuto disciplinu bych vyradil ... to uz radeji treba jizdu na kolobezce :) Mozna by dobre vypadala i soutez na inlinech s hromadnym startem :)

0/0
13.8.2012 14:17

Luc123

Re: Evropa vs. Asie

A já si zase myslím, že chůze je ten nepřirozenější lidský pohyb a proto má určitě své místo na hrách. Já třeba vždy rád sleduji chodecká závody i když rozhodčí v tom mohou vždy udělat trochu guláš. ostatně to je ale slabina všech sportu kde rozhodují rozhodčí.

0/0
13.8.2012 15:59

ch_geo

Re: Evropa vs. Asie

o tom jestli tenhle zpusob chuze je ten nejprirozenejsi lidsky pohyb;-D o tom by se dalo s uspechem  pochybovat. Zkus te to timhle zpusobem a za par minut pristanete na orthopedie. Je proste blbost, vzdyt stejne tak na pul bezi, zkratka je to ani-ani. Takovyhle nablblin je ovsem na tech hrach vic. Jeste tam chybi plivani tresnovych pecek na dalku, ci hazeni klady (oblibeny sport Skotu),a  mozna co takhle skakat panaka?

+1/0
13.8.2012 18:48

captain cook

Re: Evropa vs. Asie

Zavodni "chůze je ten nepřirozenější lidský pohyb";-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

 Ty asi nevis, co je prirozeny lidsky pohyb!

0/0
17.8.2012 15:19

kenzo

Londýn byla bída, co ale na cti netratí.

Prostě OH, zeměpisně v Evropě. Na ty v Pekingu to v provedení, velkoleposti, svébytnosti a kultivovanosti nemělo. Celkem se však lze těšit na ty za čtyři roky v ekonomicky silnější Brazílii. Uvidíme, jak tyto LOH v Londýně budou prodělečné. Již dnes je celkem jasné, že očekávání v tržbách a návštevnostech zůstaly daleko před realitou, turistou ze zahraničí přijelo méně než se čekalo a naopak mnoho lidí z Londýna před LOH raději uteklo. Úspěchem těchto LOH jsou však nenaplněné obavy z pouličního násilí a islámského terorismu.

+6/0
13.8.2012 13:53

Lord Helma

Re: Londýn byla bída, co ale na cti netratí.

Jako ironie dost dobrý ...

+4/0
13.8.2012 14:26

captain cook

Re: Londýn byla bída, co ale na cti netratí.

cinske Potemkinovy vesnice a lzi?8-o

0/0
13.8.2012 19:37

Pan Chrysopras

Olympiáda pěkná

hodně zajímavých příběhů a zas si člověk připomene sporty, který dlouho neviděl a neuvidí. Líbí se mi, že tolik zemí získalo medaile, tzn. že si v programu najdou to svoje. Přesto pár věcí k vylepšení bych viděl: zbytečný omezení počtu sportovců v některých disciplínách ( jakej smysl má jen 10 posádek v některých veslař. a jiných vodních discipl., kde pak 8 z nich jede finále? ) nebo cross country normálně jezdí až 3 či 4 násobek počtu, který startoval na OH ap. někde přílišná redukce zástupců jedné země. Naopak kontinentální klíč se mi líbí - tim se OH liší a klidně bych těch zástupců z rozvojových zemí viděl víc.

Asi zbytečně vypadl softbal, baseball řeší problém s profíky a asi je dobře, že vypadl. Golf a rugby na příštích OH je jistě krok správnym směrem. Klidně bych přidal i ten squash. Problém mám s uměleckými sporty á la moderní gymnastika nebo synchro plavání, kde má rozhodčí příliš velké slovo. Vůbec v plavání a skákání z věže a prken mi přijde, že je zbytečně moc medailí...

0/0
13.8.2012 13:33

Pan Chrysopras

Re: Olympiáda pěkná

Kapitola sama pro sebe je fotbal - svym rozšířením vlastně nejvíc olympijský sport ze všech, ale svym omezením na OH těžce degradován. Bohužel. Doufám, že pohlaváři z NBA takhle nezkrouhnou basket... Ještě by se mi pro pestrost odvětví líbilo připojení třeba šachů nebo snookru.

0/0
13.8.2012 13:39

mamamija

Re: Olympiáda pěkná

Cvrnkání kuliček se projednává a Petangue.

0/0
13.8.2012 14:09

budu_bojovat_nez_me_smazou

no jo, aby netvrdili, že byli lidštější

takové klišé jen proto, že ty předtím byli v Pekingu. Osobně jsem v tom rozdíl neviděl.

0/0
13.8.2012 13:33

Wabo

Re: no jo, aby netvrdili, že byli lidštější

Opravdu jste obojí hry navštívil osobně?

0/0
16.8.2012 8:44

kulatejvobdelnik

dobry,

ale v mych ocich anglani stale zustavaji jako narod hloupych, zakomplexovanych, konzervativnich hulvatu - takovych evropskych poloopic.

+2/0
13.8.2012 13:31

kobra

Re: dobry,

Kdyby měl soudit někdo Čechy naopak podle Tebe, tak to by ta evropská poloopice byla ještě hodně úrovní nad Tebou a Čechy.;-D

+3/0
13.8.2012 14:31

kulatejvobdelnik

Re: dobry,

tak urcite

0/0
13.8.2012 14:36

pettyo

Tohle není pravda...

...."podruhé v éře samostatné republiky zrodila olympiáda čtyři zlaté medailisty. " Čtyři zlaté medailisty máme poprvé, protože v Atlantě jsme sice měli 4 zlaté, ale 2 získal Martin Doktor. Zlatí medailisté byli tedy jen tři.

0/0
13.8.2012 13:17

JendaM.

no

já jsme spíše zvědavej na ty Brazilce....2014 maj MS ve fotbale a 2 roky později LOH. Budou mít co dělat...jinak osobně si myslim, že špatný dávat 2 nejsledovanější akce v řadě do jedné země.

0/0
13.8.2012 13:14

chruyeager

.

Barcelona, Sydney, LondýnR^

Atlanta, Atény, PekingRv

0/0
13.8.2012 12:59

JendaM.

Re: .

souhlas....jen u toho pekingu bych dal RvRvRv

0/0
13.8.2012 13:05

Mata Hari z Hrdlořez

Re: .

souhlas, ještě bych přidal k pekingu EU Rv a jsem zvědavej co provedou korejčíci se zimní olympiádou :-/

0/0
13.8.2012 13:07

Butchi9

.....

Babochlapovi Ostapchukovi našli doping.....Já si myslel, že to bude nekalé.... ;-D

+2/0
13.8.2012 12:52

Alekks ban

Re: .....

to bylo jasný. když se někam zavře a pak najednou začne házet o dva metry dál, tak je to víc než podezřelé

0/0
13.8.2012 16:01

janab

treba zas Londyn prijde nekdy v dohlednu na radu

Treba tri kandidatska mesta na 2020 z ekonomickych duvodu odreknou a Londyn bude na posledni chvili pozadan o dalsi poradani her :) Fantazie, ja vim, ale bylo by to prima i pro ceske fanousky - Londyn je urcite dostupnejsi nez treba Rio nebo i treba zimni Soci.

0/0
13.8.2012 12:43

JendaM.

Re: treba zas Londyn prijde nekdy v dohlednu na radu

já si myslim, že 2020 bude Istambul...z těch kandidátů mi to přijde jako nelogičtější a Turci na to prachy maj

0/0
13.8.2012 13:07

janab

Re: treba zas Londyn prijde nekdy v dohlednu na radu

asi jo. Ten Londyn - jen takove vyjadreni prani :)

0/0
13.8.2012 13:08

georgetown1

Skvělé to bylo - daňoví poplatníci si chrochtají...

Jedna olympijská medaile stála britské daňové poplatníky přes dvanáct

milionů liber. Nejen na odvodech z mezd, asi třetinou přispěli ti, kteří

sázejí nebo stírají losy.

zdroj: http://byznys.ihned.cz/zpravodajstvi-cesko/c1-56997250-cesti-sportovci-v-londyne-ukazali-ze-vyhravat-lze-i-bez-penez

0/0
13.8.2012 12:27

Honx

Když novinář o něčem prohlásí "o tom není pochyb"

tak by měl požádat nejbližšího kolemjdoucího o pohlavek. Úkolem novinářů je informovat, prověřovat a pochybovat. Takovýhle titulek patří na blog. A nebo do Blesku ;-D

0/0
13.8.2012 12:20

Wabo

Re: Když novinář o něčem prohlásí

U vás by Čapek, Peroutka a další nejslavnější čeští fejetonisté a komentátoři - jejichž jména vůbec neuvádím, protože by vám stejně nic neřekla -  neuspěli, ale bylo by jim to jistě lhostejné. Řekli by si o vás, že jste zkrátka omezenec, na kterém škola nezanechala vzdělanostní stopy a že je naštěstí dost jiných čtenářů, pro které píší.

Nesrovnávám paní refaktorku s nimi, jen se vás snažím trknout, že jsou i jiné nezastupitelné svébytné novinářské útvary než prosté sdělení informace.

0/0
13.8.2012 14:51

krab

Anglie vypada pekne jen v televizi

A prvni tri dny vyletu. Jinak je to zoufalej bolsevistan. Presne podle hesla chleb a hry tedka zapomneli chvili na to, ze nemaj co zrat, nezamestnanost je strasliva, nic nejde sehnat, vsude zacpy, zdravotnictvi v krachu a u sebemensi kraviny vam jde o zivot, gigantickej bolsevickej stat zasahujici do uplne vseho a odmenujici parazity a slapajici po sikovnejch lidech, vsude agresivni opilci, se kterejma nikdo nic nedela.

Je to vodporna zeme. Suverenne nejvetsi hnus co jsem videl. Nastesti tu brzo koncim a pres vsechny nase problemy v Cechach se tesim do civilizace.

+1/0
13.8.2012 12:18

mikiqex

Re: Anglie vypada pekne jen v televizi

To mi připomíná mé cesty za oceán do "země svobody", nejsvobodněji jsem se cítil až zpátky na Ruzyni... nejhorší na tom je, že se snaží o bezpečnost, ale mají ji tragicky děravou - ochranka u vstupu prohledávala přítelkyni její kabelčičku a za zády nám v klídku prošel chlap s nacpaným batohem úplně nepovšimnut. Rv

0/0
13.8.2012 12:24

krab

Re: Anglie vypada pekne jen v televizi

Presne. Amerika je dalsi kdysi nadherna svobodna zeme plna prijemnejch a pracovitejch lidi, ze ktery se stal obludnej leviathan, kde kazdej parazit ma narok a kazdej poctivej ma jen povinnost zivit ty parazity, kde nic nesmite bez urednika udelat...

Je to smutny.

0/0
13.8.2012 12:39

muda

Re: Anglie vypada pekne jen v televizi

Ty zakomplexovanej ubozaku. Jed zpatky do Cech a nesmrd nam tady.

Piss off, la!!

0/0
13.8.2012 12:26

krab

Re: Anglie vypada pekne jen v televizi

Koukam pan uz prebral moresy anglickych gentlemanu.

0/0
13.8.2012 12:34

janab

Re: Anglie vypada pekne jen v televizi

vy jste teda hodne zamindrakovanej, ze? takove nesmysly tady psat... proc v Britanii jste, kdyz rikate, ze je to hnus?

0/0
13.8.2012 12:35

krab

Re: Anglie vypada pekne jen v televizi

Anglofilove zde maji jednu spolecnou vlastnost: nadavky a absolutne zadny vecny protiargumenty. Typicke.

K vasi otazce: uz jsem psal, ze odjizdim. Do Prahy. Do civilizace. Do prdele uz se tesim !!! :-)

0/0
13.8.2012 12:42

ch_geo

Re: Anglie vypada pekne jen v televizi

tak do Prahy nebo do prd-le? ;-D

0/0
13.8.2012 18:52

JDSU

Re: Anglie vypada pekne jen v televizi

Vas neuveritelny prispevek je smes bludu, hlouposti, nevim jste byl/a v jine zemi ?

0/0
13.8.2012 12:38

janab

Re: Anglie vypada pekne jen v televizi

to je dobre, ze uz jedete. Kazdy by mel byt tam, kde se citi dobre. Jinak zahorkne stejne jako vy. Bye bye.

0/0
13.8.2012 12:51

krab

Re: Anglie vypada pekne jen v televizi

To asi bylo na me. Jo, s timhle souhlasim. Bye bye.

0/0
13.8.2012 12:53

chruyeager

Re: Anglie vypada pekne jen v televizi

Tak to asi žijeme každý v jiné Anglii. Jinak i ČR je fajn, ale nevydělal bych tam tolik.

0/0
13.8.2012 12:52

krab

Re: Anglie vypada pekne jen v televizi

No podle toho, cim se zivite. A taky kouknete na naklady. Za £600 mesicne dostanete pokojik v hnusny ctvrti s buchvijakejma spolubydlicima. Za stejnych CZK 18,000 mate malej byt sam pro sebe na VINOHRADECH. Mesicni jizdenka v Londyne je stejne draha jako rocni v Praze.

Krom toho, Anglie furt zije na gigantickej dluh. Nejen statni, ale i soukromej sektor. Neni to udrzitelny, v Anglii se skoro nic nevyrabi, vsechno dovazej. My naopak vyvazime. Za poslednich 5 let libra spadla oproti korune o 30%. Az to praskne, tak ani v Anglii si uz nevydelate.

0/0
13.8.2012 12:57

JendaM.

Re: Anglie vypada pekne jen v televizi

no...ono jde o poměr kupní síly a příjmu....k tomu dluhu...Anglie stále dokáe platit úroky z dluhu, takže je na tom realtivně dobře. Je pravda, že se tam toho moc nevyrábí, ale potenciál anglie je trochu jinde, než v průmyslové výrobě.

0/0
13.8.2012 13:11

krab

Re: Anglie vypada pekne jen v televizi

Ne, Anglie TISKNE prachy, aby dokazala platit uroky z dluhu. A je smutny, ze potencial Anglie je jinde nez v prumyslovy vyrobe, protoze to je presne to, v cem jsou nejlepsi. Pomalu vsechno co jezdi, plave nebo lita tam bud vymysleli nebo zdokonalili a rozhodne vyrabeli. McLaren, Aston Martin, Jaguar, Mini, Rover, MG, Vauxhall - kde jsou dneska (krome McLarenu).

Dneska je ctvrtka lidi na davkach, dalsi ctrvrtka dela uplne kulovy ve statnim sektoru, NHS ma pres milion zamestnancu a presto trva rok se objednat u doktora na operaci, 4 hodiny cekate na zachranku v centru Londyna, vsude samej fizl a presto prakticky neni bezpecna oblast, vsude vagabundi a vozrali dobytci. Me okradli/prepadli 5x, 5x to bylo videt na kamere a 0x nekoho chytli.

To je jedno. Podle me je proste Anglie tezce nemocna zeme. Je to skoda, protoze to kdysi byl velkej narod plnej podnikavejch, pracovitejch lidi kde smejdi nemeli sanci. Dnes je to naopak. Z ducha velkyho naroda zbyl nacionalismus.

0/0
13.8.2012 13:21

JendaM.

Re: Anglie vypada pekne jen v televizi

tak třeba Paříž je na tom hodně podobně....jsou to dopady socialismu v Evropě obecně, kdy jsme moc otevřený přistěhovalcům. Průmyslová výroba stále v Anglii existuje, ikdyž v menší míře, než dříve, ale to je způsobeno mzdovými náklady pro firmy. Pobýval jsem v Anglii několik měsíců a nemám tak negativní zkušenosti....spíše naopak.

0/0
13.8.2012 13:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze