Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Pátek 18. srpna 2017 Helena

Diskuse k článku

Vyhrál vše, už se nemá kam posouvat. Zamíří teď Kulhavý na silnici?

Mohl by rázem ztratit motivaci, mohl by si říct: Mám si na horských kolech ještě co dokazovat? Jaroslav Kulhavý po nedělním triumfu na olympijských hrách v Londýně svoji sbírku úspěchů zkompletoval. Kam teď s ním? Dojde na úvahy, které poslouchá od loňského zlatého mistrovství světa? Opravdu v příští sezoně vpluje do silničního pelotonu?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

numenius

Pro všechny pochybovače

silnice je v cyklistice jinej level než cyklokros, nebo biky. Je to podobné jako ve formuli jezdce F 1 zná každý a třeba mistra světa v F 3 ( nebo jak je dnes vlastně značená) jen  motorističtí .fajnšmekři .

0/0
14.8.2012 10:15

jarma88

Posunovat?

Vždy je, kam se posunout... Co měl říkat Jan Železný? Měl tři olympijské zlaté v řadě a šel snad potom házet kladivem, protože se neměl kam posouvat? Ne, zůstal u toho, v čem byl nejlepší ;-)

0/0
14.8.2012 7:32

Level_42

Re: Posunovat?

Železník měl smůlu, že oštěpem se hází jen na stadionu a ne ještě v poli, v lese, na písku, v blátě atd., navíc mohl soupeřit sám se svými rekordy. Proto nešel házet kladivem, stejně jako Kulhavý nejde jezdit motokros, ale zůstává na kole (u oštěpu). :-P

+2/0
14.8.2012 13:13

belisen

Tak s bohem do neznáma...

Už o něm nikdy neuslyšíme. Ale jasně, že se o to může pokusit.

0/0
14.8.2012 6:39

Kamil25

co cyklokros na zimu, tam jeste sampion nebyl :)

0/0
13.8.2012 23:43

jupikjupik

cyklistika v tv přijde nudná, ať na silnici nebo v bahně. Ale Kulhavý je srandista. Na tiskovce vystupoval sympaticky. "Nejvíc se těším, až mi přestane být zle". Plně rozumím :)

0/0
13.8.2012 21:44

Tristran

Reakce na příspěvek níže...

"U Štybara to tak nevypadá, totéž třeba Lars Boom, ale když je to baví

(ti si možná na větší peníze i přijdou, i když nemají pořádné

úspěchy)..."

...Lars Boom zrovna vyhrál Eneco Tour a Zdeněk je tam hodně krátce (ještě letos jezdil v zime cyklokros) a přesto už má jedno vítězství v etapáku Pro Tour. Na MTB nebo cyklokros se sice moc hezky dívá, ale hlavně cyklokros je dost okrajový sport, který zajímá jen Belgičany a nás. Něco podobnýho jako rychlobruslení. Přitom skoro nikdo u nás ani neví, tam kde vyhrála Sáblice, kdo vyhrál v mužský kategorii (která je jinak určitě sledovanější). Z toho se dá lehce odvodit jak známá ve světě asi může být, kromě Holandska. Prostě silnice je někde jinde a kdo třeba vyhrál etapu na Tour, to se lidi dozvědí skoro po celým světě.

+3/0
13.8.2012 18:56

Rudý přízrak a bůh z Marsu

Re: Reakce na příspěvek níže...

presne tak, pokud si Kulhac mysli, ze na to ma a neni duvod proc by si to myslet nemel, tak neni co resit, sportovni (cyklistickou) nesmrtelnost muze ziskat jen na silnici.

0/0
13.8.2012 20:47

bar12345

Mohl by to zkusit

Konečně bychom tam

vedle Bárty měli druhého kvalitního cyklistu.

0/0
13.8.2012 17:57

Karci68

Re: Mohl by to zkusit

o cyklistice taky houby víš....:-P

+2/0
13.8.2012 20:31

Divac12

Re: Mohl by to zkusit

Promiň, ale teda zrovna Bárta mi nepřijde jako nějaké terno. Pravda, že se mu na začátnu sezóny něco málo povedlo, ale zase žádná velká díra do světa to nebyla, na to že se pak choval jako že je největší mistr světa.

0/0
13.8.2012 22:25

Kurri_22

Re: Mohl by to zkusit

;-D Děláte si srandu? Kde se choval jako mistr světa?

To snad není možné, co někteří vyplodí.

0/0
13.8.2012 22:34

Kurri_22

Na MTB je krásné to, že je to čistě o výkonnosti.

Není tam tolik politiky jako v silniční cyklistice.

A taky se v podstatě na každém SP sejde maximální konkurence. Na silnici se už dnes na žádném závodě maximální konkurence nesejde.

Pro silniční cyklistiku samozřejmě hovoří finanční stránka.

0/0
13.8.2012 17:19

opr

Re: Na MTB je krásné to, že je to čistě o výkonnosti.

souhlas. a ještě bych dodal, že na velkých akci jako je tour nebo giro ve většině závodů o nic nejde a nedá se na to koukat. všichni všechny hlídaj a nic se neděje.

0/0
13.8.2012 17:26

Level_42

Re: Na MTB je krásné to, že je to čistě o výkonnosti.

Trochu nesrovnatelný, ne?

0/0
13.8.2012 17:29

Kurri_22

Re: Na MTB je krásné to, že je to čistě o výkonnosti.

To bylo k té konkurenci. Prostě si myslím, že na MTB není o nic slabší než na silnici. U silniční cyklistiky je totiž taky spousta disciplín a za úspěšné jsou tam považovány desítky cyklistů.

Jinak komerčně zavedenější je samozřejmě silnice, což je dáno tím, že MTB je mladší disciplína, ale hlavně tím, že se média velmi snaží zakonzervovat současný stav.

0/0
13.8.2012 17:29

opr

Re: Na MTB je krásné to, že je to čistě o výkonnosti.

tak já se tady nechci a ani nemůžu hádat, protože tomu tolik nerozumím. jen jsem chtěl říct že mi tour nebo giro příjdou nudný. letošní giro - krouzigr pořád říkal je to dobrý pak jeden závod a bylo to špatný a nebyla šance aby to zvrátil. jinak důvodům proč chce jarda na silnici rozumím.

0/0
13.8.2012 17:52

vasekpasek

Re: Na MTB je krásné to, že je to čistě o výkonnosti.

Nějak mi uniká důvod, proč by se média měla snažit zakonzervovat tento stav. Podle mě to zrovna médiím je celkem úplně jedno.

0/0
13.8.2012 17:55

Kurri_22

Uvidíme. Pro Specialized by možná mohlo být .....

.... zajímavé, kdyby Jarda obě disciplíny kombinoval.

Já bych byl teda nejradši, kdyby zůstal u biků, ale chápu, že si chce vydělat.

0/0
13.8.2012 17:00

sestito

Re: Uvidíme. Pro Specialized by možná mohlo být .....

prd tomu rozumíš.... jako mistr světa a olympijský vítěz si v MTB vydělá víc, než na silnici (než předvede nějaké výsledky). On nechce jít na silnici kvůli tomu, aby si vydělal, ale proto, že v MTB už nemá co dokázat

0/0
13.8.2012 22:21

Kurri_22

Re: Uvidíme. Pro Specialized by možná mohlo být .....

Nevydělá si víc.

0/0
13.8.2012 22:35

marfiel

Jdi do toho, Jardo!

Mimochodem Leo Konig třetí celkově v Utahu. To je pecka!R^[>-]

0/0
13.8.2012 16:57

silversurfer

Re: Jdi do toho, Jardo!

4. v GC, třetí dojel v té poslední etapě..

0/0
13.8.2012 17:17

silversurfer

Re: Jdi do toho, Jardo!

Máš pravdu, 3 i celkově, jsem to včera sledoval, ale měl jsem za to, že na bednu to nevyšlo

0/0
13.8.2012 17:30

silversurfer

kuwa, to by byla parada

Krizak, styby, konig, barta a kulhavy

0/0
13.8.2012 15:58

Martin HSJ

Re: kuwa, to by byla parada

Nejlépe v české stáji R^b

0/0
13.8.2012 16:12

wisitor

Re: kuwa, to by byla parada

jednoho uber, ten by jim mohl kazit tymovou moralku:-P

0/0
13.8.2012 16:24

Level_42

Re: kuwa, to by byla parada

To je pravda, pan Bárta by se zase mohl smát Štybymu za zády do obličeje, nebrat :-P

+2/0
13.8.2012 16:54

b09

tf

jen aby neskoncil jak Miguel Martinez

0/0
13.8.2012 15:18

db2002

*

muzes jit na vrchol na DH :)

0/0
13.8.2012 15:10

pp2

Nechal bych to na něm.

Je to jeho volba.

0/0
13.8.2012 14:24

lidska.blbost.je.nekonecna.2

Re: Nechal bych to na něm.

Nekecej! Fakt? A já sem myslel, že se rozhodne podle toho co mu doporučí diskutéři z iDnes...

+2/0
13.8.2012 15:24

eprieskum

Wiggins

povyhraval kadeco v drahovej cyklistike a uz proste nemal dalsiu motivaciu. Cestna cyklistika je kralovnou medzi cyklistickymi disciplinami, tocia sa tam vacsie peniaze, je vacsia pozornost medii, preto je uvazovanie Kulhaveho pochopitelne.

0/0
13.8.2012 14:19

erciyess

kulhavý

Já tak nějak nerozumím úporné touze našich špičkových sportovců (Kulhavý, Štybar), kteří mohou být ve svých disciplínách nejlepší a sbírat samá vítězství, zařadit se mezi šedivý průměr v jiné (byt třeba lákavé) disciplíně. Ale proti gustu.

+3/0
13.8.2012 13:45

maximuss.

Re: kulhavý

Víc peněz, vyšší prestiž... Podle mě to je něco jako přestoupit z nižších soutěží do formule 1.

+4/0
13.8.2012 13:50

erciyess

Re: kulhavý

Víc peněz na silnici je, větší prestiž má taky, ale olympijský vítěz a mistr světa v bikách je určitě prestižnější pozice a dá se na ní víc vydělat (včetně třeba reklam), než na tom dělat v nějaké prům. stáji domestika a skončit třeba 105. na Tour...

+1/0
13.8.2012 13:52

vasekpasek

Re: kulhavý

Myslím, že oni do toho vidí lépe než my a určitě se rozhodnou tak, jak je pro ně nejlepší...

+3/0
13.8.2012 13:54

erciyess

Re: kulhavý

U Štybara to tak nevypadá, totéž třeba Lars Boom, ale když je to baví (ti si možná na větší peníze i přijdou, i když nemají pořádné úspěchy)...

0/0
13.8.2012 13:57

pedr64

Re: kulhavý

zapomínáš na tu motivaci, v MTB vyhrál všechno, co šlo. Ten reklamní potenciál mu minimálně na rok zůstane

0/0
13.8.2012 13:55

airwar

Re: kulhavý

No ale v MTB ještě bude moci pár let vahrávat, zatímco na silnici se z 95% zakope. Štybar to zkouší druhým rokem a ty slušné výsledky má jen na závodech nižší úrovně. Průměrné výsledky na silnici sníží jeho marketingový potenciál, a podle mě dnes si sportovec víc peněz vidělá reklamou, než samotným závoděním, pokud je marketingově zajímavý, což Kulhavý jednoznačně je.

+2/0
13.8.2012 13:58

erciyess

Re: kulhavý

Tak tak...

+1/0
13.8.2012 14:01

pedr64

Re: kulhavý

no, ani jeden nevíme, jak se pohybují odměny a platy na silnici a v MTB, ale myslím, že do výrazně horšího by nešel. Navíc se může kdykoliv zase vrátit. A hlavně je zde ta motivace, pokud si sám myslí, že si potřebuje od MTB odpočinout, pak by jeho výsledky mohly jít rapidně dolů

+1/0
13.8.2012 14:05

eprieskum

Re: kulhavý

reality check

MTBs nikoho nezaujimaju. Keby ste tam nemali favorita, tak by si ani nevedel, ze MTBs su na OH.;-)

0/0
13.8.2012 13:56

pedr64

Re: kulhavý

no, to můžeš říci o 90% olympijských disciplín

+3/0
13.8.2012 13:57

jupikjupik

Re: kulhavý

no jo, to je fakt. Nebejt Svobody, tak nevím o moderním pětiboji, jestli se jezdí na koni nebo jestli běhaj spolu s koněm.

0/0
13.8.2012 21:45

erciyess

Re: kulhavý

? Proč bych to neměl vědět. Já vím, jaké jsou sporty na olympiádě:-)

0/0
13.8.2012 13:58

eprieskum

Re: kulhavý

Pozri kolko divakov maju Tour de France a aku maju tradiciu. Kto pozna sutaze v MTBs?

0/0
13.8.2012 14:00

lezici_spici

Re: kulhavý

hmm, to srovnání trochu kulhá ne? TdF se jezdí přes 100 let a tedy má svoji tradici. Každý cyklista (silniční) si ji přeje vyhrát. Horská kola se objevila před nedávnem, takže těžko tu může mít stoletou tradici ...

0/0
14.8.2012 12:55

airwar

Re: kulhavý

Proč by MTB nikoho nezajímalo?;-D Troufám si tvrdit že jízda na kole, či přímo jízda na horském kole je vedle běhu nejčastější volnočasová sportovní aktivita.

0/0
13.8.2012 14:01

Korek

Re: kulhavý

golf, box nebo basket rozhodně nejsou nejčastější volnočasové aktivity, přitom jsou to nejlépe placené sporty planety

+1/0
13.8.2012 14:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze