Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Sobota 19. srpna 2017 Ludvík

Diskuse k článku

V Soči musíme mít 25 kapitánů, říká pravý kapitán Plekanec

V Naganu jím byl Vladimír Růžička, pak následovali Jaromír Jágr, Robert Lang a Patrik Eliáš. Teď přichází další jméno: olympijským kapitánem hokejové reprezentace bude Tomáš Plekanec. "Je to pro mě obrovská pocta," říká 31letý útočník Montrealu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F18i92l37i75p 90K24o65l26b67á82b65e23k 2286506455181

Je jasné, že nemáme snajpra typu Neal, Tavares, Ovečkin apod., tak by opravdu bylo dobré rozložit sílu útoků do čtyř cca vyrovnaných lajn, dvě trochu více ofenzivní, dvě trochu více defenzivnější. A proto by se mi tam Hudler vešel, úplně jasně místo Červenky.

0/0
8.1.2014 20:17

F46i22l38i46p 69K53o88l52b28á86b42e45k 2866456545781

Počítám, že hlavními tahouny mužstva budou Krejčí a Plekanec! Přestože jsou to spíše centři ala Thornton, tzn. excelentní nahrávači, myslím si, že budou hodně produktivní...snad!:-)

0/0
8.1.2014 20:14

L92u37d29e40k 60D62r93n32e58c 8210194890

tak kapitanu uz mame dost, ted jeste rychle sehnat kouce....

+2/−1
8.1.2014 17:06

J61i45ř21í 80S46t41r85m43i31s92k22a 7279402905633

Snad se k tomu odhodlá Jágr...

0/0
10.1.2014 14:25

J19a76n 33D39v34o60ř71á10k 3103191537

Já nenominaci Hudlera celkem chápu (i když je mi proti srsti se zastávat Lojzy). Začátek sezony měl skvělej, ale poslední 2 měsíce hraje tužku - a to přesto že v Calgary má dostatek minut, přesilovky, všechno, tak nedělá žádný body... akorát se mu v pondělí poved jeden zápas, po kterym najednou všichni křičej, že v nominaci měl bejt... A dobře to taky řek Eliáš nebo kdo: když se Hudler nevejde do prvních dvou pětek a měl by hrát nějakou čtvrtou nebo nehrát vůbec, tak by to moh těžce nést... a navíc by to třeba nezvlád, hrát v obranářský čtyrce - když na to neni zvyklej z klubu atd.

+1/0
8.1.2014 16:40
Foto

F54i36l44i15p 17J45a92r26a51b 1273767880897

Ještě k tomu Krejčímu, 2010 jsem ho bral ještě jako nadějnýho mladíka, kterej vyskočil nahoru a byl pro mě jedním z mála příjemných překvapení turnaje. Dneska by to měl bejt náš nejlepší hráč, statistiky v NHL má dobrý a hlavně v play-off je úplně jinde, než kdokoliv z našich za poslední 4letku. Bohužel k němu nemáme nějakého klasického střelce nebo hráče před bránu, který by těžil z jeho hry, třeba Hertl by k němu býval seděl dobře.

0/0
8.1.2014 13:58

R59o11m49a71n 56N43o13v87á42č85e15k 6415982204685

Michálek by k němu mohl sedět, ne?

0/0
8.1.2014 14:29

J27a15n 11D18v91o14ř55á80k 3113321827

spíš tam zkusit klidně Paláta

0/0
8.1.2014 16:21
Foto

F52i10l35i89p 54J26a72r77a58b 1323377880567

Pro zajímavost a připomenutí :

http://oh.idnes.cz/znamkujte-ceske-hokejisty-za-vykon-na-olympijskem-turnaji-pol-/znamky.aspx?id=267

0/0
8.1.2014 13:49

P10e83t62r 98H20r71a36b57á23k 6650377932270

Tak při pohledu na loňské dvě OH a hodnocení našich hráčů mám otazník u některých našich nominovaných, kteří tenkrát nic moc nepředvedli. Za prvé ve Vancouveru náš suveréně nejhorší Červenka, který se od té doby v repre příliš neukázal. Tedy ne tak, jak se čekalo. Další, kdo tam podle mého nemá co dělat je Eliáš, který ve Vancouveru nepředvedl skoro nic a v Turíně hrál jediný zápas, který mu také nevyšel. I nominace Kaberleho je podle mého blbost. Zuby nehty zvládá extraligu, tam nebude stačit vůbec. Naopak ve Vancouveru se dobře ukázali Krejčí, Židlický, Plekanec, oba Michálkové a samozřejmě Jágr. Těchto 6 hráčů na OH prokázalo kvalitu. Na OH novic po zranění ROzsíval, i ten by tam nemusel být, pak v repre absolutně neozkoušení Gudas a Palát, proč nejede někdo, kdo už se v repre alespoň ukázal? Šmíd se v repre ukazuje dosti střídavě a těžko říct, jak to bude letos. Barinka je blbost samozřejmě, zde mohlo být několik lepších.Např. ve Vancouveru ukázal kvalitu Hejda, který podle mého jet měl. V repre,a spo na MS se solidně ukázal Frolík, takže souhlas.Hemský byl pouze v Turíně a odehrál si své, i zde dávám plus.U Sobotky mám otazník, ale tak snad se ukže. V repre už něco málo ukázal, ale ne moc.Voráček a Novotný v repre byli solidní, ač na OH nebyli, i zde souhlas. Naopak nesouhlas u Nedvěda, který je tam vysloveně do počtu. Před 8 lety by možná platný byl, ted už je pozdě.A Krajíček snad chyba nebude. S Hanzalem souhlas, i ten už v repre něco málo ukázal.Takže z hráčů tam podle mého nemuselo být hned 8 hráčů - Gudas, Rozsíval, Červenka, Palát, Barinka, kaberle, Eliáš a Nedvěd. Místo nich měl jet určitě Čáslava, Hejda, Kovář, Hudler, Kindl, Erat, Fleischmann a Průcha. Plus mínus. Možná bych Rozsívala nechal místo Průchy. Každopadně by sestava byla v souladu s tím, jak je kdo v pohodě a jak mu to šlo v repre. Poslední OH nedopadly dobře a letos to nevypadá o mnoho lépe. Snad dáme aspoň ty Lotyše...

+1/−4
8.1.2014 10:21

R92o35m90a49n 39O22p23e43t 1771749925252

Hemsky hral na MS 2012 a byl jednim z nasich nejlepsich hracu

+1/0
8.1.2014 10:23

P91e79t50r 58H80r56a13b70á32k 6430987882620

Bral jsem jen OH, na MS byl a hrál vcelku dobře, taky proto mi tam nevadí.

0/0
8.1.2014 10:25

R10o60m73a12n 95O95p63e66t 1211279835242

ale jinak souhlas s tim eliasem. to je hrac idealni na sablonovity jezdeni po kluzistich NHL. Bohuzel do teto kategorie zarazuji i Krejciho

0/−1
8.1.2014 10:25

P57e71t63r 86H60r14a30b94á86k 6910877222980

Tak Eliášovi se povedl jeden svěťák a pak co si pamatuji zápasy v SC, ale jinak nic moc. Na širokým je podle mého slabý, tak jak píšeš. Místo Eliáše by byl platnější třeba Erat. Krejčí může klidně vyhořet. Osttaně, to se stalo už x hráčům z NHL na OH i MS.

+1/−1
8.1.2014 10:27
Foto

F50i11l50i43p 23J72a39r13a56b 1503987230917

Hele, takhle bys mohl odstřelit 3/4 týmu - vyšly mu 2-3 turnaje, jinak nic. Jedinej Jágr hrál dobře vždy a všude. A Plekanec. Zbytek toho buď odehrál málo nebo měl výpadky.

+2/0
8.1.2014 13:41

V75l34a59s11t29i49s46l12a39v 56Š88ů77d55a 8184483869432

Ve Vancouveru se hrálo na kluzištích s rozměry NHL, a Eliáš hráll velmi dobře i v Bratislavě, kde se hrálo na širokém hřišti

0/0
8.1.2014 10:50

P59e23t70r 71H48r16a84b21á13k 6770957802960

Eliášovi se povedl jediný turnaj, ten který zmiňujete, jinak ve pre průměr a hůře. Navíc už je i starší. Když byl skvělý, tak moc nereprezentoval, ted už je na sklonku své kariéry a podle mého tam jede za odměnu.

0/0
8.1.2014 10:57

V58l91a24s22t96i44s83l83a24v 90Š41ů12d91a 8194353319262

skvěle zahrál i na MS 2008 a SP 2004, na MS 2009 přijel do rozehraného turnaje, šel na led rovnou z letadla, a jestli se nepletu tak dal ve 3 zápasech 2 góly, vysloveně se mu nepovedl jen Vancouver, asi i v Salt Lake se od něj čekalo víc, ale to už je tak dávno, že nemá cenu brát na to ohled stejně jako na MS 1998, kdy hrál snad jen zápas o bronz, a myslím, že dal i gól

+1/0
8.1.2014 11:06

P37e55t28r 41H59r67a21b10á66k 6970387842900

SP 2004 byl jeho top...tam hrál vysloveně uchvatně..leckdy se ale čekalo mnohem více.

0/0
8.1.2014 11:13

V93l28a69s79t88i77s76l88a19v 20Š11ů51d65a 8934103919592

vysloveně zklamal jen ve Vancouveru, myslím, že ho navíc dost svazovalo i kapitánské C,  je dobře, že letos kapitánem nebude

0/0
8.1.2014 11:17

P38e17t31r 92H67r93a38b41á63k 6900317612670

To ano, Pleky to zvládne. JInak SF proti Kanadě v SC2004 byl podle mého nejlepší zápas naší repre v novodobé historii (od roku 1993). Na tento zápas rád vzpomínám. Byl to hukot.

0/0
8.1.2014 11:19

V37l61a90s56t95i12s69l37a27v 14Š68ů57d10a 8924373849622

jj, super zápas a super komentář Váška T. ;-D;-D a originální spolukomentář Petra Svobody ;-D a taky si myslím, že Plekanec je nejlepší volba na kapitána

0/0
8.1.2014 11:38

P64e50t72r 49H93r68a37b90á10k 6890837262330

Pippelbach byl žůžovej no:))

0/0
8.1.2014 11:41

R36o14m49a24n 50O73p59e64t 1141269745352

taky myslim ze to nas tym byl nejlepsi a nejvyzralejsi. oproti naganu, i 2002 salt lejk sity jsme meli podle me lepsi tym. do rusu jsme busili jak chluchy do vrat celej zapas, daleko vic nez v naganu kde to bylo da se rict vyrovnany, ale tady jsme je vylozene drtili. Augusty mi bylo pak lito jak v TV brecel : )

0/0
8.1.2014 13:25
Foto

F12i12l81i77p 26J30a77r75a58b 1743567360647

To bylo hrozný, brečel jsem s nim. Vídeň 96, Nagano, Salt Lake, SP 2004 a Vídeň 2005 beru jako nejlepší turnaje.

+1/0
8.1.2014 13:39

J34i79r22k39a 75S33t93r77e51b56e42l 8919743232

Ještě bych přidal MS 2011 na Slovensku, tam jsme předváděli taky skvělej hokej R^

+1/0
8.1.2014 17:01
Foto

F25i54l86i40p 56J93a96r46a36b 1443267860737

Výbornej, ale řadím ho krapet níž, někam na úroveň Zlatýho Hattricku.

0/0
8.1.2014 20:17

P39e39t91r 78H19r52a76b23á38k 6430777392860

A ještě bych doplnil, že ač jsem chtěl Poláka, tak Ve vancouveru byl náš nejhorší obránce. Takže je asi dobře, že nejede.

0/0
8.1.2014 10:25

R45o42m33a92n 39O11p12e90t 1441979295872

ja bych se vubec pri zduvodnovani nominace nezaobiral necim co bylo pred 4mi roky. dneska je naprosta vetsina hracu nekde jinde, jak klubem, tak herne a vykonnostne.

+2/0
8.1.2014 10:27

P20e92t41r 41H49r20a37b83á88k 6940587632460

Jasný, ale já beru v potaz reprezentaci a to co hráč předvede na top turnaji. Je něco jiného, co předvádí někde v lize. Vem si, že je spousta hráčů, co nikdy v repre nic neukázala, ale ve svých týmech byly hvězdy a naopak. Pokud to někomu v repre nejde, tak prostě to v sobě.nemá a nemá cenu ho nominovat. Ideální jsou ozkoušení hráči, kteří uspěli, jsou aktuálně zdraví a plus minus jim to jde v jejich týmech.

0/−1
8.1.2014 10:29

V49l59a43s72t14i27s12l51a60v 45Š42ů10d86a 8834823239682

jo, Jágra nebrat, ten SP 1996 byl od něj propadák RvRvRv

+2/0
8.1.2014 10:34

P21e36t50r 27H73r19a76b36á54k 6600637702740

Jágrovi se nepovedl SP v roce 1997 a od té doby se mu všude dařilo...ale holt jste si něco vybral:). Jágr je platný zejména svou osobou a nakonec bude dle mého i nejproduktivnějším hráčem na turnaji z Čechů.

0/0
8.1.2014 10:54

V18l91a15s29t29i33s75l46a82v 43Š58ů22d11a 8104363229292

postupoval jsem úplně stejně jako ty, kdyby se měl Hlinka řídit tvými kritérii, tak Jágra nemohl vzít do Nagana, protože propadl i na MS 1994 a CC 1991 :-P:-P

0/0
8.1.2014 11:08

V86l60a46s15t61i10s50l44a48v 33Š30ů52d27a 8664643469982

a ten SP byl skutečně v roce 1996

0/0
8.1.2014 11:09

P45e90t65r 47H59r61a69b51á54k 6700147282370

ano byl, ani nevim proč jsem napsal 97:))...jinak Jágr byl tenkrát to hráč NHL a nevzít na OH by byl zločin..každopadně dobře víš, že zpočátku na OH příliš dobrý nebyl a probral se hlavně proti USA..

0/0
8.1.2014 11:15

V27l21a87s93t98i92s28l30a47v 87Š85ů90d11a 8224863529832

ale bodoval každý zápas, s Ruskem ve skupině zahrál dobře, ale to je fuk, na Jágrově příkladu jsem chtěl jen dokázat, jaký je nesmysl posuzovat hráče podle toho, jestli před lety zahrál v repre nebo ne, je tu nový turnaj, nová situace a u každého hráče se najdou turnaje lepší a horší, na pováženou by to bylo, pokud by se vyskytovaly jenom ty horší, ale takový tam snad nikdo není resp. toho neodehráli v repre tolik, aby se to dalo nějak zobecňovat (Hanzal)

0/0
8.1.2014 11:20

P49e39t90r 63H22r49a30b28á73k 6720937302210

Každý má jiný postup a tohle je můj subjektivní. Očekával jsem, že se nebude hodně lidem líbit.

0/0
8.1.2014 11:25

R70o59m79a36n 83O98p34e53t 1921709255862

z tohoto pohledu me dost zklamava v repre prave Krejci. to je hrac, kterej vyhral SC, a v NHL pravidelne je uspesny v play off, to znamena ze umi hrat proti nejlepsim. Olympiada je prave o tom byt zvykly na to hrat proti tem nejlepsim. Nejakej fleischman si zahraje jen v konferenci, od toho se neceka nic, ale od krejciho jo, a podle me teda neukazal v repre zatim nic. urcite nic pokud ho srovname s ostanimi elitnimi hraci souperu, kanada, rusko, svedsko, proti jejich elitnim hracum je slabej

0/0
8.1.2014 10:35

V74l41a84s21t75i61s45l96a60v 10Š88ů40d62a 8854363769272

co to blábolíš, Krejčí odehrál v repre 3 turnaje - na ZOH 2010 spolu s Fleischmannem náš nejlepší útočník, na MS 2008 mladík kterýho vzal Had na zkušenou a moc tam nehrál a na MS 2012 rozpačitý začátek, ale nakonec se rozehrál ke slušným výkonům

0/0
8.1.2014 10:38

R47o57m30a69n 47O98p55e37t 1251859205342

blabolis

0/0
8.1.2014 10:42

V46l91a18s31t26i22s93l92a12v 87Š62ů69d83a 8294613379632

a co na tom není pravda?  V pozici hráče, který prokázal své kvality v play off byl Krejčí pouze na MS 2012, zde se potýkal se širokým hříštěm, protože před tím na něm hrál naposledy jako junior, na ZOH 2010 a na MS 2008 (obojí se hrálo v Kanadě) byl jako nadějný mladík, který ale rozhodně neměl být tahounem mužstva, na to jsme tam měli mít jiné hráče

0/0
8.1.2014 10:48

R24o89m16a31n 64O40p11e40t 1671229135302

viz nize

0/0
8.1.2014 10:49

R96o84m54a23n 42O30p97e57t 1721509815152

proste hrac kterej jako jedna z nasich nejvetsich hvezd NHL prijede na MS predvede totalni tuzku, srovnej ho s nekym ze svedu napr Zetterberg nebo Sedinove. On je v NHl na jejich urovni a koukni se co predvadeji na MS oni a co Krejci

0/0
8.1.2014 10:45

R79o41m91a44n 87O49p48e50t 1811869425792

zetterberg ti udela v 8mi zapasech 15 bodu. malkin ti udela v 10ti zapasech 19 bodu. Kde je krejci?

0/0
8.1.2014 10:47

R40o91m53a56n 29O81p76e70t 1211159685182

konkretne to MS 2012 kdyz uz se o nem bavime

0/0
8.1.2014 10:50

P31e76t40r 71H42r55a85b52á78k 6110627562180

Tak Krejčí je pěšák, nikoliv lídr. Už dlouho nemáme v NHL nějakého lídra, kromě Jágra. Švédové mají zase hodně lídru, kteří však nemusí tvořit tým. Takže v tomto ohledu hromada hvězd nemusí hrát dobrou "muziku".

0/0
8.1.2014 10:56

R33o10m94a79n 57O43p53e16t 1521599845212

jasne ale Krejci je hvezda NHL, jedna z nasich nejvetsich za posledni roky, a vyhrat bodovani Play off uz opravdu neco znamena. Al ekdyby Krejci nejel ani na jendu olympiadu ani jedno MS kde zatim byl, tak se nestane vubec nic. Zatimco ty ostatni hvezdy ktery ti vyjemnovavam okolo, tak maji okamzity a hmatatelny dopad na tym a jeho vysledky. Krejci nikoliv. V repre hraje tuzku obecne vzato : )

0/0
8.1.2014 11:01

P73e57t76r 69H33r71a35b35á49k 6830127372730

Tak Krejčí musí dospět a bude taky makat. Polde mého jeho první účasti byly ovlivněny nezkušenosti. Ono vyrust v dobrého reprezentanta taky chvilku trvá:)

+1/0
8.1.2014 11:17

V92l15a26s18t17i14s66l14a72v 26Š53ů12d76a 8154873599102

ty ostatní hvězdy toho hlavně v repre odehrály mnohem víc než Krejčí a jejich špatné turnaje se v tom stratí, když vytáhneš jeden turnaj, kde nadprůměrně zazářili, jako u Zetterberga

0/0
8.1.2014 11:33

R26o20m36a98n 25O11p82e74t 1721229125562

Sedin prijede na 4 zapasy a da 4 goly a da k tomu 5 Acek.

0/0
8.1.2014 10:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze