Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Neděle 20. srpna 2017 Bernard

Diskuse k článku

První dopingové případy v Soči: německá biatlonistka a italský bobista

Olympijské hry hlásí první dva pozitivní dopingové nálezy, kontrolou neprošli bobista William Frullani z Itálie a německá biatlonistka Evi Sachenbacherová-Stehleová. Oba byli z her okamžitě vyloučeni a čeká je disciplinární řízení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L43u33b27o31š 50M51o67t75l 9985790287533

Téda, ta Němka je z jihovýchodního Bavorska, z cípu, kde SRN zasahuje do Rakouska. Není z východních zemí, ale někde se asi musela inspirovat. A pak že NDR ničím do sjednoceného německého státu nepřispělo. ;-D

+2/−2
21.2.2014 18:16

Z56d57e58n56ě51k 38S13k85ř65i85v55a80n 5954850129546

Docela ubohé.:-/

0/0
21.2.2014 19:53

F36r69a90n76t35i49š59e70k 68K74l46o39z 7252185701861

Sachenbacherovou jsem tipoval, protože nebyla přihlášena do štafety.

0/0
21.2.2014 16:46

K30a17r76e56l 51N15o91v24o56t60n73y 6569771469345

Nenapsali ji tam driv, nez to vedeli. Aspon podle oficialni nemecke verze. Kdo chce, muze verit :-P

0/0
21.2.2014 17:35

K63r49y23š48t38o87f 51N28o16v96ý 1868879

Já bych na doping tipoval ruské rychlobruslaře a rychlobruslařky.

+2/0
21.2.2014 16:41

Z76d91e72n69ě57k 25S67k60ř88i18v54a12n 5304770769296

Že nejsem překvapen ;-).  To by se to psalo - ty komouši atd.. A těch plusů! Tak zase to nevyšlo. Nechápu, proč je naším národním zvykem plést do sportu politiku. Nejlépe vůči Rusku. Užívejme si sportu a někdy obdivuhodných výkonů, byť je nepřinášejí naši sportovci.

0/0
21.2.2014 19:48
Foto

M73i75c13h92a32l 50B81r89e12š68k41o97v77e87c 4701598634276

Při přečtení nadpisu jsem si myslel, že to schytal někdo z českého týmu, ale ona to vyla Němka, zřejmě Evi Sachenbacher-Stehle.

0/0
21.2.2014 15:36

J25a32n 82V90y26b41í19h85a44l 8556930209278

Lidi jsou přesvědčení o různých věcech, opakovaně jsem to na fóru narazil na to, že naprosto věří bezúhonnosti Norů a domnívají se,  že jejich běžkaři nebyli nikdy pozitivně testování na doping... Což tedy není pravdou. V drtivé většině tady nikdo ty sportovce neznáme osobně a ani to by nebylo zárukou vědění, že někdo dopuje či nedopuje. Dopovat může každý. Je to hrozné, ale tak to je.

+3/0
21.2.2014 15:17

M60i21c31h53a39e93l 93F65l36e19n81d66r 2870824699812

AHA! Tak proto mají Němci tolik medailí.

0/−1
21.2.2014 15:15

J11a46n 94V48y13b62í54h45a82l 8596710829468

Ukrajinský lyžař a italský bobista jsou prý další přistižení.

A údajně byly testovány vzorky A i B.

0/0
21.2.2014 15:14

J15a36n 94V90o51r80l86í55č43e41k 7657685613887

Prý se mluví i o Lesserovi.

0/0
21.2.2014 15:08

K22a11r33e37l 58N49o13v43o18t98n70y 6239961669845

Odkud to mate? Na nemeckych webech jsem nic nenasel a na ARD tom taky nemluvi

+1/0
21.2.2014 15:14

J70a79n 31V20o29r30l82í86č74e45k 7117815363667

Psal to Bosák na Twitteru.

+1/0
21.2.2014 15:21

A15n39d79r51e73a 41N44o59v31a 3228434425712

Tak tady pisou, ze na kontrolu jde automaticky 5 nejlepsich + dalsi urci los. Po zavode Pancochove (slope style), kde skoncila pata, psali, ze po tom padu mela jeste tu smulu, ze ji "vybrali" (vylosovali) na doping. Tak vybrali, nebo by sla vzhledem k umisteni tak jako tak? (mozna se pletu, ale fakt mam za to, ze to takhle napsany bylo. a nechce se mi to hledat)

+1/0
21.2.2014 14:48

E27d94u30a37r83d 30Ž69e72m60l43i57č41k67a 1389233572906

Medailisté automaticky + další losem.

0/0
21.2.2014 14:50

K56a66r76o75l12í69n90a 71H32a34n50á20k58o19v76á 1851574643909

Mate pravdu, u Sarky asi jeste novinari neznali toto pravidlo, tak to napsali spatne. Ten clovek co pise o tom, ze jdou automaticky pouze medailiste nema pravdu.

0/0
21.2.2014 19:14

J54a18n 27K61u65d93l53á95č31e19k 7165135

Já bych pořádně proklepl Fourcada, má divnej pohled, jakoby pološílenej;-D

+2/−2
21.2.2014 14:38

J31a12n 39M65a75c65u95r24a 4356383652607

To víte, má arabské předky.

0/0
21.2.2014 14:46

J94a29n 61V12y33b80í55h19a72l 8326120829398

Xenofobie?

+1/−1
21.2.2014 15:14

J14a21n 80M58a72c69u61r26a 4316283182287

Nejnovější reakce německých odborníků (to nám ale asi neschopní čeští novináři nezprostředkují) jsou takové, že není možné, aby brala. Mj. se zastávají její čisté střelby - a přesto doběhla "až" čtvrtá. To je podle nich s dopingem nemožné. Tj. prý nebrala.

+1/0
21.2.2014 14:33

P53a10v30e61l 49Z64i25m52a65n 7668459426518

To je něco jak Darja, stabilně výborné výkony nejen v letošní sezoně. Do toho bych to stejně jako do Darji určitě neřekl:-)

+1/0
21.2.2014 14:44

J71a50n 63M95a39c98u98r56a 4356703542247

Před čtyřmi lety ve Vancouveru byla potrestána polská běžkyně na lyžích Kornelia Marková.

Zdroj:http://oh.idnes.cz/prvni-doping-v-soci-0ol-/zoh-dalsi-zpravy.aspx?c=A140221_095356_zoh-dalsi-zpravy_rou

Tento dovětek tam znamená co?

0/0
21.2.2014 14:13

J65a61n 68M13a44c73u10r52a 4836793792347

Efi Efi, tvé culíčky mi opravdu budou chybět.

+2/0
21.2.2014 14:05

F56i32l66i86p 40L73o47u74k48a 6168116287970

Tak to zas neskandalizujte... Nikdo neznáte látku ani způsob užití, ale je vám jasné, jak to bylo. Tohle přesně kritizuje Jan Hnízdil ve své knize Doping aneb Zákulísí vrcholového sportu. Zatímco v běžném životě se ctí zásada presumpce neviny, ve sportu je to naopak. Stačí pilulka proti kašli a z člověka je jednou pro vždy podvodník, když to přeženu. Seznam nepovolených látek je tak dlouhý a možnosti aplikace nesčetné.

Počkejme si na podrobnější zprávu. Zvýšenou hodnotu hemoglobinu měl v minulosti kdekdo, nejen ona.

+17/−1
21.2.2014 14:02

J29o90s29e19f 71D27r38á75s47a83l 2124555491

chcete snad tvrdit, že německá biatlonová repre je spolek amaterů, kde si každej může vzít, co ho napadne? Tomu bych věřil všude jinde, ale tady ne.

+2/−6
21.2.2014 14:05

V30o91j44t88ě67c90h 69T39r48u16h41l22á25ř 2615339786

Přesně tak. Dneska stačí si vzít kapky proti kašli nebo nějaký sprej na ucpaný nos a máte to tam ani nevíte. Jste rád, že aspoň trochu můžete v tu chvíli dýchat, ale už máte v těle látky, který jsou prostě zakázaný.

Ten seznam je opravdu dlouhý, tím samozřejmě neobhajuju doping, ale někdy je to opravdu hodně nechtěné a i zbytečné s ohledem na kapky proti kašli např.

+3/0
21.2.2014 14:09

J74o58s60e49f 15D24r81á80s42a21l 2624505581

bože, to nejsou kluci z Houslic....jsou to profesionálové s kompletním lékařským servisem. V případě takového týmu jako jsou Němci je nemožné, aby si někdo vzal něco nevědomě

+5/−1
21.2.2014 14:14

V19o48j64t40ě90c52h 55T39r58u48h20l58á67ř 2805849876

To neříkám a není to jenom o tomhle. Je to i s doplňkama stravy. Výrobce trochu pozmění složení u něčeho co jste doposud furt brali a je to tam opět. Např. kauza s aminostarem, i když tam to je trochu sporné, ale víte to jsem chtěl říct.

Samozřejmě mají kolem sebe spoustu specialistů na tyhle věci, ale hranice je velmi tenká a občas se může stát nějaká chyba.

+2/0
21.2.2014 14:25

J96o55s65e15f 95D72r34á51s15a43l 2154195631

jo, občas se "stane chyba", že se na to přijde. Oficiálně se to pak hodí na doktora.

0/−2
21.2.2014 14:29

J55a55n 37V28y79b39í66h76a81l 8346180779498

V roce 2006 už rozhodně nemíval kdekdo zvýšenou hodnotu hemoglobinu, to je nesmysl. Nemá smysl věc skandalizovat, na druhou stranu proč věc manipulovat opačným směrem?

0/0
21.2.2014 15:13

K25a20r49e90l 46S43e96m91e45r65á96d 6458610450241

No vida. Takže nám odpadá další soupeř do štafety a šance na placku se zvyšuje. U rychlé biatlonistky, která ne moc přesvědčivě střílí, doping moc nechápu. Paradoxní je, že mi přišlo, že běžecky se tady spíš trápila, ale zpřesnila střelbu - asi doping na přesnost ran. :-P

+2/0
21.2.2014 13:49

L22u34k56á46š 45V75l13k 2921819394876

S kurzama v sázkovkách to vůbec nehnulo. Stále jsme bráni jako 8 štafeta co se týče favoritů... A kurz GER-CZE je stále 1.30 ku 2.92.

0/0
21.2.2014 13:55

K51a27r21e24l 30S56e37m56e57r24á11d 6248960710221

Zajímavá, leč nepodstatná informace. Bookmakeři si asi nezprůměrovali výsledky českých a německých biatlonistek, které startují ve štafetách, ze Soči. Tohle jsou kurzy vyloženě podle toho, jaké mají obě štafety jméno z minulosti.

0/−3
21.2.2014 14:00

L70u20k89á40š 82V27l92k 2521639564776

;-D Já to nepsal jako něco podstatného... Ale zajímavost. Každopádně nám to šance na placku zvýšilo asi tak o 0,05 %. I kdyby jsme nepočítali celou německou štafetu tak je k medaili sakra daleko...

0/0
21.2.2014 14:06

K70a42r72e22l 26S66e61m58e91r79á80d 6308440500171

Daleko, ale o místo blíž., To je zase to, co jsem psal já. Jakýsi Lukáš Vlk (toho možná znát nebudeš) se tu nedávno rozplýval, jak je naše štafeta skvělá a dobře poskládaná. :-P A reálně, když si vezmu jen individuální výsledky holek na OH, tak patříme k favoritkám, at chceme nebo nechceme. Není to podle světáku obvyklé, leč je to tak.

0/0
21.2.2014 14:19

L15u87k10á21š 20V59l74k 2321149914136

Jo poskládaná je dobře, to jsem chválil. Ale nikde jsem nepsal, že máme na placku, ani že k ní jsme blízko. A místo Sachenbacher jede Henkel, a to nás moc blíže k medaili nepřiblížilo :). To je jedno fandíme. Můj tip je nejlepší 5. místo, nejhorší 9. :-)

0/0
21.2.2014 14:24

K51a55r69e57l 73S56e67m52e84r94á82d 6448960430611

No jo. Myslím, že Henkelová je ve stopě přece jen pomalejší enž Evi, ale je to fuk. Jinak jsem myslel, že místo ní jede Dahlmeierová, ale když říkáš...

Gábina podle průměrných výsledků na OH do trojky, Verča Vítková do desítky, Eva Puskarčíková na hraně třetí a čtvrté desítky a Landová je na tom líp běžecky (než Eva), jen ta její střelba! To Němky tady prostě průměrně (vezm-li celý tým) jezdí o něco hůř, i když samozřejmě papírově mají silnější kvarteto.

0/0
21.2.2014 14:35

L48u79k42á88š 88V55l88k 2751229154526

Právě že jsem koukal na složení štafet, a před cca 30 minutami to změnili. Henkel namísto Sachenbacher. Preuss, Hildebrand a Dahlmeier tam už byli.

0/0
21.2.2014 14:43

J52o46s28e95f 19D68r29á23s25a15l 2874435151

chápu, že Vás ta nepřechýlená jména mohou mást, ale přece jen?;-)

+1/−2
21.2.2014 14:53

L34u62k90á64š 22V32l52k 2131769574216

Já jsem pro přechylování. :-) Ale v diskusi, která hned uteče a není tak důležitá, po pravdě je mi to fuk. Navíc jsem jména kopíroval ze startovní listiny :-)

0/0
21.2.2014 15:09

J93o89s24e13f 57D62r79á57s52a31l 2144305341

aha, takže nepochopil;-)

0/−2
21.2.2014 15:13

J88o85s23e25f 82D28r56á59s45a36l 2644355631

chápu, že řešit pravopis je off topic, ale napsat v případě žen "i" je jako napsat 1+1=3....pokud tedy nejste Slovák

0/−2
21.2.2014 15:11

L34u63k88á61š 49V74l88k 2171119284536

Pane Drásale nemáte nic lepšího na práci než mi věnovat 3 reakce na špatné "i"?  :-) :-P

+1/0
21.2.2014 15:18

J26o65s62e35f 40D90r82á29s42a65l 2754355181

ne;-D

0/0
21.2.2014 15:25

J37i29ř58í 11O60u58k62r58o76p92e37c 5260678893819

Skutečně si myslíte, že štafety jsou jen o zprůměrování výsledků? A skutečně si myslíte, že všichni bookmakeři jsou takoví amatéři a vy umíte vypisovat kurzy lépe?

0/0
21.2.2014 15:28

P38a40v27e86l 66Z69i98m27a65n 7308289536528

Proč by to s nimi mělo hnout, mají stejně celkem silnou sestavu:-)

0/0
21.2.2014 14:14

K44a92r96e58l 37S80e34m29e26r87á55d 6528650940491

Ano, jenže podle výsledků na OH horší než my. :-P To je statistický fakt, nic víc, nic mín.

0/0
21.2.2014 14:20

P71a34v18e72l 11Z11i90m11a48n 7878689486388

Na statistiky po 4 a více letech se moc nehledí:-)

0/0
21.2.2014 14:39

K11a91r79e42l 14S19e24m82e94r78á88d 6868640610221

Podle výsledků v Soči, jsem samozřejmě myslel. Kdybyn se braly statistiky z minulých olympiád, tak jsou Němky o několik parníků před námi. To se vůbec nedá srovnat. Jenže tahle olympiáda je pro českýá biatlon revolucí.

0/0
21.2.2014 14:50

P52a71v44e11l 74Z58i54m41a22n 7558529516538

Tak dnešní štafety budou celkem zajímavé, ty Němky budou i bez Evi celkem silné, ale po zlatu pojedou hlavě Ukrajina, Norsko a černý kůň je pro mě Polsko. Kdo má zájem, tak tady jsou sestavy, stačí dát + na tým, který chcete vidět:-) Ale věřím i našim holkám, které můžou překvapit[>-][>-]V

http://www.sochi2014.com/en/biathlon-women-s-4x6-km-relay

0/0
21.2.2014 13:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze