Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Úterý 22. srpna 2017 Bohuslav

Diskuse k článku

UCI odmítla zkrácené řízení o Sáblíkové. Bojí se snad? diví se právník

Kauza kolem startu Martiny Sáblíkové v cyklistické časovce na olympiádě Riu nepřináší dobré zprávy. Mezinárodní cyklistická unie (UCI) zamítla návrh české strany na zkrácené řízení, tzv. „ad hoc“ arbitráž, která by spor rychle vyřešila. Nyní hrozí, že se případ nestihne včas vyřešit a Sáblíková o hry definitivně přijde.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J58a20n76a 31E20l59i89á96š38o22v27á 9829454624868

Jo jo, bojím se právníka z Čechie [>-] .

;-D

0/0
17.7.2016 10:03

J39i57ř95i 23N89a39v41r83a41t51i25l 7950920940231

Dnes se odhlásil Berdych co zkusit tenis8-o

0/0
16.7.2016 19:11

P25a62v92e13l 47H66a90r32d55a 7953552618897

Ona jela pro placku ?

0/0
16.7.2016 14:24

R65i76c24h45a84r25d 47B93u57š80e78k 6899656256637

ani nahodou... druha polovina top10 by byla uspechem...

+1/0
16.7.2016 14:59

J15a57n 66Š85i59ř71i31n93a 5375495

Máslo na hlavě má náš svaz i UCI, viz /www.uci.ch/mm/Document/News/NewsGeneral/16/81/62/2014-12-Rio2016-QualificationSystem-FINAL-RoadCycling-EN_English.PDF. Důležité z tohoto dokumentu je toto: pro silniční závod žen - 65 závodnic. Časovka 25 závodnic, které budou startovat i v silničním závodě, tento počet je součástí celkového počtu 67 míst (pro silniční závod je počet úřastnic 65!!!) pro silniční cyklistiku a budou vybrána takto: 1. -15. stát v pořadí národů a 1.-10. místo v redukovaném pořadí z časovky na MS. A v těch kritériích není nikde zmínka o tom, že závodnice pro časovku musí splnit nejprve kritéria pro silniční závod.

0/−1
16.7.2016 13:56

P16a34v48l91a 29Č97i53h53á25k45o46v93á 1431275138385

Zapomněl jste dodat tohle The Individual Time Trial event quota places are included within the total quota of 67 athletes for RoadCycling

+2/0
16.7.2016 14:19

M45i46c60h16a28l 10M61i68l16l55e65r 9276832949462

R^

0/0
16.7.2016 14:21

J40a70n 32Š57i20ř85i44n71a 5615855

Chce to umět číst, píšu "Časovka 25 závodnic, které budou startovat i v silničním závodě, tento počet je součástí celkového počtu 67 míst". Možná se vám plete road cycling a road cycling race, což není totéž - road cycling je silniční cyklistika (67 závodnic) a road cycling race (individuální závod, kvóta 65 závodnic). Ta pravidla jsou celkově napsána nesmyslně a jednotlivé body si odporují a asi i proto UCI dělá to, co dělá.

+1/−1
16.7.2016 16:39

P64a52v10l31a 49Č97i64h13á92k74o80v10á 1771815748445

Víte, ale ta pravidla jsou takhle napsána od začátku ...pokud tvrdíte, že je to takový nesmysl, tak proč je tedy nenapadly ostatní státy a nebo česká strana už na začátku ??? Nebo se alespoň někdo mohl UCI zeptat, jak to tedy je a chtít oficiální vyjádření, zda bude stačit to desáté místo z časovky na MS: Všichni přece věděli, že Martině jde jen o časovku, a že hledá nejjednodušší způsob jak se tam dostat. Přijde mě, že tady se celou dobu jedná o to, aby zodpovědnost nemuseli převzít konkrétní lidé.

+2/0
16.7.2016 17:06

P13a16v23l53a 23Č87i83h57á82k40o76v22á 1951135448245

A jinak...pokud vím tak ta dvě místa, kterými argumentujete jsou místa, která jsou garantována hostitelské zemi, pokud se nekvalifikuje. A jsou pouze pro silniční závod.

+1/0
16.7.2016 17:12

B20e18r62n96a67r92d 34M55a86c44h19o59v43i33č 6576775448313

R^

presne tak, psal jsem k tematu podobny komentar pred par dny...

0/−1
16.7.2016 17:21

R12i86c87h30a18r52d 55B95u85š34e86k 6569496946177

Nejsou. Tohle je jen uryvek. Ta dve mista co tam hapruji jsou v textu dale vysvetlena a jde o dve mista pro poradatelskou zemi. Ten text je jako celek jasny a nikde si neodporuje.

0/0
16.7.2016 23:20

J87i74r32i 94G40a35z52d72a 8884953454534

Je to trapný z naší strany.už by toho meli nechat

+2/−1
16.7.2016 13:24

P61e54t95r 52N55o13v53á56k 8476388853300

A jak je to s dopisy Zemana a Čáslavské předsedovi MOV?Je již nějaká odpověď?Jinak si Sáblíková může jet do Ria-Lipno.Taky olympiáda,ale v provedení Neumannové a jiných vykutálenců.Je mi Sáblíkové líto.Bohužel věřila a doplatila na neschopnost českých funkcionářů a svého týmu.

+1/0
16.7.2016 12:26

J16a57n 71C84i45g79l63e49r 7778341890604

UCI je banda píp píp píp... A naše česká bafuňářká elita jsou spíš bafuňářská jelita. Chudák Sáblíková.

+2/−1
16.7.2016 12:20

P81a97v76l49a 41Č91i77h62á48k12o49v47á 1951115358435

UCI není žádná banda, jak se nám snaží Šťovíček namluvit..... pravidla byla daná a jejich chyba to není, že si to nikdo od nás neověřil a Martina se spolehla na zjednodušený výklad. Ani si nemyslím, že je chudák. Určitě měli možnost si pravidla přečíst taky a v případě nejasností se zeptat. Jen šli cestou nejmenšího odporu.

+1/0
16.7.2016 13:36

A47l44o12i38s 52M40a89t56o28u81s37e37k 6621551849146

problem asi byl, ze se nemohli ptat v cestine ?

+1/0
16.7.2016 19:37

M63a59r76t50i15n 54F97r89a88n28t79i24š34e49k 7435500203185

Ano bojí. Nejspíš ne toho, že by museli vzít Sáblíkovou,ale že by se jim sesypal jejich domeček z karet a spustila by se lavina protestů.

0/0
16.7.2016 11:58

P71a78v40l54a 45Č31i64h37á37k27o84v97á 1961935488165

Já se opravdu divím ...NĚKDO ..svaz, tým Martiny... to prostě odfláknul. A my trapně stíháme UCI a domáháme se něčeho na, co nemá Martina právo. A argumenty typu, že jsou kritéria nejednoznačná apod. měly zaznít ve chvíli, kdy byla zveřejněna. A stejně tak stížnosti, že to není fér vůči časovkářům, aby museli nasbírat body i v ostatních závodech.

Martinu mám ráda, ale tahle trapná komedie jí za to snad ani nestojí.

+2/−2
16.7.2016 11:16

J22a17n 62C32i20g62l94e12r 7298801680514

Ale stojí. Ona si to nevymyslela, to naše Unie to podělala. Ale ona trénovala a závodila poctivě. Proč na to má doplácet? Kde je fair play? No, v cyklistice asi nic takového neznají...

0/−1
16.7.2016 12:22

P39e79t54r 18A88s16c17h30e68n81b57r36e21n12n87e11r 6945363432891

Ona bohužel nesplnila jedno ktitérium - kvalifikaci do závodu s hromadným startem.

Že to podělal svaz je jasné.

0/−1
16.7.2016 13:12

V44a64c38l10a89v 71K19u33b24i56s 5201911629437

Ona splnila svoji cast, cela zeme se nekvalifikovala ...

0/0
16.7.2016 18:55

P88a88v24l60a 82Č50i46h48á31k62o38v72á 1661675168285

Možná máte pravdu, ale to si musí Martina řešit se svazem. UCI do toho přeci nic není.

A jinak kde je fair play v tom, že jí neoprávněně zařadí do závodu ??? Martina prostě nesplnila kritéria a s tím se musíme smířit.

+2/0
16.7.2016 13:25

R76i71c69h38a29r56d 39B60u77š23e54k 6859786916427

co melete o fair play? ona nesplnila kvalifikacni kriteria... stejnym zpusobem se muze snazit vlamat do zavodu kazdej neuspesnej kvalifikant... zadne fair play poruseno neni... svaz se ma Martine omluvit ze ji nerekl ze musi mit i body v silnicnim zavodu jinak rio nebude...

podivejte se na to z jine strany... uvedu hypotetickej priklad... Co holka co ma dost bodu v hromadnem zavode ale diky Sablikove co jela v Richmondu jen casovku se umistila na prvnim nepostupovem miste pro casovku? take ma rvat ze to neni fer a jit k arbitrazi, soudu a na lamparnu?

+1/0
16.7.2016 14:58

V74l37a60d50i61m73í72r 15V27á78c76h57a 9202333289119

Jen tak maličký názor.Myslím,že tlak na účast Sáblíkové je trapný (prezident,Čáslavská atd.)Kdyby byla v časovce dejme tomu třetí na loňském mistrovství,tak to chápu,ale o co jde,o dvanácté místo z 25?

+1/0
16.7.2016 11:00

F79i13l66i27p 58N24o48v87á12k 2193328270185

Martino, pls.ukonči už tu traparnu. Na medaili by to letos stejně nebylo.

+1/−1
16.7.2016 10:22

P22a84v96e68l 88K64r66e49j87č39í 1691655471501

Pojede do pérdele, protože se nenominovala. Netušim, o čem se tady furt mele.

+1/−3
16.7.2016 10:10

J37i49ř53i 71N43a28v98r15a97t75i81l 7200560290471

UCI vydala reglement jak se tkz. dostat do RIa v kategorii mužů to ČSC pochopil a v kategorii žen ne ! (jsou naprosto stejná) Ale jsme v ČR tak se zase hledá nějaká vyjímka z vyjímky. Stejně nic nevysoudí akorát si bere Šťovíček 3500 kč na hodinu čím déle to budou rozmazávat tím lépe.

+4/0
16.7.2016 9:10

J64a64r15o82s49l59a39v 87Č28e50p66č79á59ř 2526630236547

Je to stejné jaké když má země nějaké zákony a každý je vidí jinak (nebo je prostě jinak chce vidět). Tak pak ten spor rozhodne nezávislý soudce a je vyřešeno. Nechápu čeho se UCI bojí - kdyby to bylo tak křišťálově čisté, tak řeknou: "jasný jdeme ke zrychlenému řízení ať tam z vás udělají pitomce a je od vás konečně pokoj".

+1/−1
16.7.2016 10:00

J25a94n49a 81E14l43i49á17š60o92v47á 9419144834818

Když nebudeš muset, půjdeš k soudu ?

0/0
16.7.2016 10:51

J27a88r57o50s50l24a80v 70Č76e95p89č58á88ř 2136130656257

Pokud si budu myslet, že jsem byl poškozen a mám šanci uspět a bude mi to za to stát tak ano. V opačném případě ne. Ale je to podle mé právo každého na nezávislý posudek, kterého může využít, chce-li.

0/0
16.7.2016 10:54

R71i48c69h49a67r54d 27B32u11š98e67k 6429506396777

ale zde neni sance uspet a nikdo ji neposkodil...

Pro vas jeste extra citace kvalifikacnich kriterii z pravidel UCI:

The Individual Time Trial event quota places are included within the total quota of 67 athletes for RoadCycling

Preklad:

Kvota pro casovku je zahrnuta v ramci celkove kvoty 67 zavodnic pro silnicni zavod....

Nasleduje veta: 25 riders already entered in the Road Race event...

Preklad:

25 zavodnic jiz vpustenych do silnicniho zavodu...

Nic neni nejednoznacne, to tvrdi jen nasi bafunari... Vse je uplne jasne, vyklad tyto dve vety poskytuji pouze jeden jedinej...

+2/0
16.7.2016 11:29

P10a52v98l88a 75Č66i33h95á36k91o46v26á 1881705118465

Naši bafuňáři to tvrdí proto, že to někdo z nich podělal.

0/0
16.7.2016 13:26

J21a34r92o23s80l82a81v 58Č55e17p20č71á23ř 2376700866307

Já tohle četl a já se taky nikde nenavážím do pravidel, jejich výklad atd, to ať si dělají jiní. Já celou dobu pouze hodnotím arogantní, povýšené a neprofesionální chování UCI (a jak jsem psal nejn v tomto případě). Když chce česká strana zrychlenou arbitráž, tak proč jim jí odepírají i když je podle nich nesmyslná - to až posoudí arbitr a je to vyřešené... To je stejné jako kdybych se chtěl soudit a ten kdo psal zákon by mi řekl - nene žadný soud, já to psal a je to jasný - je to tak a tak a k soudu nepůjdeš.

0/0
16.7.2016 23:07

R32i35c91h76a20r28d 97B81u76š68e12k 6569296346197

Protoze ta arbitraz je hloupa a pouze vytvori precedens do budoucna kdy se dalsi neuspesni kvalifikanti budou takto snazit vlamat do zavodu.

Sablice se proste nekvalifikovala. To je fakt. Chybou na nasem svazu. Dalsi fakt. Tak to mame prijmout a sklapnout patky a ne se honit za nesmyslema typu arbitraz. A udelat konecne poradek na svazu. Vyhazet ty neschopne kteri se ted snazi svoji neschopnost zakryt nesmyslnou soudni a arbitrazni tahanici.

0/0
16.7.2016 23:17

J30a26r84o83s94l32a66v 38Č38e70p28č87á46ř 2106700436257

Opakoval bych se - o smyslnosti nebo nesmyslnosti nechť rozhodne někdo jiný... Postoj UCI mi přijde, že se prostě bojí... a já nechápu čeho. Alespoň by právě měli ten precedens a nikdo by už se takto nesnažil... a nebo si nejsou jisti v kramflecích? Proč? ;-)

0/0
16.7.2016 23:33

R35i96c90h88a33r77d 19B77u72š88e70k 6629656726717

Uci celi zalobe ze strany italu v jinem a mnohem slozitejsim pripade. I Stovik nekde sam rekl ze ted urcite neudelaji ustupek nad ramec standartnich postupu aby italum dali strelivo. To co ted predvadi je jen komedie pro media a hystericke fanatiky ve jmenu svazu.

Vse co vy pisete o strachu uci jsou jen hloupe spekulace a dukaz ze svazovy teatr se Stovickem v hlavni roli dopadl na urodnou pudu.

Spis se mame zamerit na to jak udelat poradek na svazu. Neni to jedinej jejich prehmat. Letos uz jde o druhej kdy se vlastni neschopnosti podepsali na zmarenych ambicich zavodnika.

0/0
16.7.2016 23:42

J22a87r14o84s98l98a68v 41Č84e34p31č43á94ř 2926100896867

To nepopírám - v našem svazu je cosi hodně shnilého. Každopádně si myslím, že v UCI též... a jsem zvědav jak dopadne spor s Italy.

0/0
16.7.2016 23:50

R44i34c46h51a60r29d 58B62u29š20e32k 6199786336527

Jsem dalek toho soudit uci. Rozhodne bych ale z pripadu a prubehu kauzy Sablikova nevyvozoval zaver ze je nejak prohnila. To totiz presne chce nas svaz. Postavit se do role obeti komplotu mocne mezinarodni federace. I proto ta Stovickova silna prohlaseni.

0/0
16.7.2016 23:57

J71a28r29o15s24l45a21v 81Č39e14p89č97á45ř 2426840406317

O prohnilosti UCI jsem přesvědčen z jiných důvodů a kauza Sáblíková mě v tom utvrzuje kvůli tomu jakým způsobem UCI "komunikuje". Pracuji ve sportovním prostředí a též řeším X stížnosí, odvolaní. Ideálně je řeším hned s odkazem na nějaký řád, předpis, s tím, že pokud dotyčný není spokojen s výkladem může se odvolat tam a tam... a to vše bez zbytečného odkladu a liknavosti... tohle mi u UCI naprosto chybí.

Ohledně Sáblíkové souhlasím, že chyba je především (a možná pouze) na straně našeho svazu. Ale hodnotím komunikaci. Asi nemá cenu to extra už rozebírat :-)

0/0
17.7.2016 0:09

R38o51m14a12n 53V60í88c77e34n61e56c 2379492218792

V kategorii mužů to ani podrobněji nestudovali, protože v mužích máme místo i díku žebříčku UCI.

0/0
16.7.2016 13:46

J19a84n31a 23E62l95i10á88š98o90v61á 9219394894168

Jestli jsou vyjádření Šťovíčka pravdivá, tak jsou hodně radikální. Těžko tím pootevře dveře.

+1/0
16.7.2016 8:48

P58a26v65l71i30n11a 97H89a24m89p79l92o44v36a 7351598269502

Jasne, ale souboj pravniku neni o obhajobe spravedlnosti a pravdy:-)

0/0
16.7.2016 8:51

J93a97n56a 43E92l77i19á98š60o97v53á 9369934274568

Zatím se o žádný souboj nejedná a s vysokou pravděpodobností ani k žádnému nedojde.

.

0/0
16.7.2016 9:08

P33a63v65l23i58n41a 85H74a58m94p62l45o54v15a 7891518579672

Ale jedna:-)

0/0
16.7.2016 9:19

J42a29n90a 54E60l72i39á76š13o53v73á 9369584764308

Maximálně mediální ze strany Šťovíčka.

0/0
16.7.2016 10:51

P61a57v60e75l 64C63h14a48l91u65p90a 2451196765781

Jenže - u Šťovíčka mi přijde, že sám ví, že prostě "v právu" nejsme, je to od něho hodně teatrální a já si myslím, že takto neprorazí. Spíše to má opačný efekt. UCI to dál řešit nebude. Osobně bych vsadil na nějaký ten lidský přístup - ne domáhání se "právem", které na naší straně, bohužel, není. Objevilo se to zde mockrát - ta kritéria a jejich výklad - jsou jednoznačná.

0/0
16.7.2016 12:32

T69o52m92á63š 64V50y53b79í88r38a63l 4818219348272

Tady se UCI nemá čeho bát, jsou jasně v právu, ať se to někomu líbí nebo ne, pohnojil to svaz a podle mě i tým Martiny (ne-li Martina samotná), přece jenom je to věc, na kterou se připravuju 8 let, tak si během té doby najdu půl hodiny času a o takto důležité věci si něco přečtu/zjistím sám a nebudu slepě věřit ostatním... Jinak pan Šťovíček nedávno tepal do UCI při kauze Romana, tehdy zase naopak samozřejmě oprávněně, tak možná jsou pánové ještě naštvaní a proto se s ním teďka bavit nebudou ;-D

+7/0
16.7.2016 8:05

M97i28c97h81a50l 66H97a84c65k 9324336515

UCI je to srdečně jedno. Zajimají ji jen státy a stáje, odkud jí tečou peníze. Takže SKY.

0/−5
16.7.2016 7:39

M21i84c17h78a74l 21M62i98l93l47e29r 9226482509332

dalsi lzi a vymysly z tveho pocitace.Rv

+6/0
16.7.2016 8:01





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze