Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Pondělí 21. srpna 2017 Johana

Diskuse k článku

Špotáková vybojovala bronz, Hejnová doběhla čtvrtá. Bolt má osmé zlato

Oštěpařka Barbora Špotáková vybojovala bronzovou olympijskou medaili. Předposledním pokusem hodila 64,80 metru a o dva centimetry porazila Polku Andrejczykovou. Zuzana Hejnová medailové ambice nenaplnila, v běhu na 400 metrů překážek skončila čtvrtá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L56u56d81v42í42k 72R60a56k 8645391474174

Hezky!R^ Jen škoda, co opustila Železňáka, mám dojem, že se mění v muže. Brrr.Rv

0/−1
19.8.2016 21:34

J41i65n57d39r20a 48S89t79e80p53a55n88e56k 6572746529658

po porodu uz házi dost prumerne

0/0
19.8.2016 21:15

P24a52v80e97l 24H89r15a55b26a57l 9715380311252

Je mi líto Zuzky, když byla zdravá, tak vyhrála všechno a zrovna v olympijském roce nepříjemné zranění. Po všem co letos musela překonat je 4. místo skvělé.

+3/0
19.8.2016 12:55

A42l65e74š 65B69i63e28r54o82n89s73k89i 4678105346660

Pane Trojane, nic ve zlým, ale pokud jste někdy sportoval, tak rozhodující je, aby jste vnitřně cítil, že jste do svého výkonu dal vše na co v danou chvíli máte, srdce , sílu....A jak Bára Špotáková, tak Zuzana Hejnová bojovaly včera jako Lvice za sebe i svou vlast a můžou jet domů spokojené a s čistým svědomím. To, že to nevyšlo na Zlato je věc druhá a tak to ve sportu prostě někdy chodí, že ač do toho dáte vy vše, někdo jiný dokáže v tu chvíli dát ještě víc a sport je o tom to umět přijmout a jít dál...R^[>-]

Když to srovnám např s českými fotbalovými týmy v Evropské lize včera, tak naše atletky tomu daly mnohem víc než např. Slavia či Sparta a mají čisté svědomí.

+4/0
19.8.2016 12:29

J89i17ř46í 14Č83e41c32h27u36r19a 1403802478208

Ja t

0/0
19.8.2016 12:35

J68i63ř47í 87Č80e32c86h92u55r96a 1813332778908

Ja teda sportuju celej zivot a vzdycky kdyz jsem do toho dal vsechno a stejne dostal, tak jsem byl pekne na.ranej:-P

+1/0
19.8.2016 12:36

T40o24m65á48š 64N19o20v67o54t89n92ý 6255387649349

Já taky sportuji celý život. Když do toho dám všechno, podaří se mi to, prohraju a vidím, že ten druhý byl prostě lepší, tak mám čisté svědomí a v pohodě se s tím smířím.

+4/0
19.8.2016 12:44

A87l26e18š 84T29r51o85j18a44n 3234404204919

Ani vy jste mne dostatečně,pane Bieronski,nepochopil.Já jsem vyjádřil přece zklamání nad výkony těch,kteří mohli dosáhnout více,k čemuž je předurčovali jejich celoroční výkony.Musím je vám sportovci vyjmenovávat? Hejnové a Špotákové jsem se přece zastal a varoval před jejich možnou dehonestací,nebo jsem to snad nenapsal dosti výmluvně.!?Vždyt ́ i ony sami byly zklamány,že nedosáhly toho,oč usilovaly, a tudíž není zapotřebí jim jejich rány ještě jitřit.Vůbec jsem neznehodncoval výkony jejich přemožitelek,tak proč i vy mne, nevím z jakého důvodu cosi vyčítáte ? Připadá mi,že i vy jste se zapojil do jakéhosi principiálního boje s tím Trojanem, aniž byste i vy spravedlivě posoudil oč mu vlastně šlo.Trojan byl na této stránce vybrán jako škůdce a nepřítel (hlupák )který chce někomu ubližovat,což on v žádném případě nechce.Takhle jsem svůj úplně první diskusní příspěvek nekoncipoval a jsem velice překvapený jakou nesouhlasnou averzi jsem vyvolal - chyba, ač nevím jaká,bude zřejmě v mně.Mějte se fajn a nic ve zlém :-)

0/0
19.8.2016 13:02

L34a23u35r91a 10K17a60l86i53s 1316709794650

Tak velke zklamani, bronz je takova cena utechy, historie zna jen viteze a v pripade Bary to plati dvojnasob. Ten zavod byl utrpeni, uz po dvou hodech jsem tusila, ze na zlato muze zapomenout. Vsak i ten blbej bronz ziskala se stestim. Kde je jeji suverenita, tohle bylo jedno velke trapeni od zacatku do konce. Prala se sama se sebou hrozne moc, upatlane hody. Uz kdyz odchazela od Zelezneho, tusila jsem, ze to je spatna volba, coz se na olympiade potvrdilo bohuzel.

+4/−7
19.8.2016 12:10

L78u70k32á58š 25Č96i97p76e47r22a 4623808916814

Otázka na ty, kteří včera sledoval pozemní hokej: Jak se vám líbil ten komentář??? Mě přišli suprový, ty to prožívali jako by tam byli Češi.

0/0
19.8.2016 11:16

J95a11n 34Š37e71s83t96á41k 3618899849634

tak ten pozemák jsem sledoval asi před dvěma dny pár minut, a to jak se pořád hrbili k zemi s tou krátkou baldou, to jsem fakt dýl sledovat nevydržel, natož poslouchat komenty;-D

+1/0
19.8.2016 11:27

A50l20e13š 27T46r52o16j58a28n 3374914464249

Vím,že budu u většiny z vás za kverulanta,ale výkony a výsledky některých našich sportovců mě opravdu zklamaly - nebudu nikoho jmenovat.Myslím si,že by bylo poněkud laciné a neférové kritizovat zrovna atletku Hejnovou,které se její finálový závod vůbec nepovedl,byt ́jsem očekával,po jejich optimisticky laděných veřejných prohlášeních,že ji zlato uniknout snad ani nemůže - byla v nich až docela moc suverénní (v těch proklamacích)- ale stalo se to,co ona ani my nechtěli;-(Určitě je ona z onoho finále, ze svého výsledku, velice neštastná a není zapotřebí do ni ještě "kopat".Upřímně řečeno,zlato od obou těchto atletek bylo námi fanoušky nejvíce očekáváno - takový je ale sport.:-(

+2/−11
19.8.2016 9:43

P62a72v79e71l 41P43o19s13p16í36š59i80l 3471724473135

tak kverulant nejsi, ale celkem jiste jsi troll a neinformovany... Hejnova nikde nepsala, ze ma na zlato... a spis v nej doufala nez si jim byla jista... Letos neni loni a po tom zraneni co mela, kazdy, kdo delal nekdy nakej sport, tak vi... Ve finale si zabehla season best... tak opravdu nevim, kde je to nepovedeny finale... Ostatni proste byly dnes/vcera lepsi. Loni by se to nestalo, letos je situace jina.

+5/−2
19.8.2016 9:46

A88l84e68š 17T15r93o80j40a93n 3164134614649

Tvoje reakce ,Pospíšile,na můj text je jen primitivní nenávistný osobní útok, protože kdyby tomu tak nebylo,nemohl by si takto sprostě ,zareagovat8-oZřejmě nechceš či neumíš,primitive, pořádně číst - nechápeš správně texty-já jsem nepsal,že tvrdila,že bude mít zlato,ale,že věří v nejlepší výsledek,je v pohodě a ve formě - tak mi, prosím,nevkládej za vinu něco,cojsem ani netvrdil.Z psychologického hlediska,mohou a také měla její slova na většinu z nás takový dopad,že jsme mohli doufat,že to zlato může respektive bude mít.Kdybys uměl číst a pochopit napsané,pak bys pochopil,že já naopak její pofinálovou situaci hodnotím objektivně a prosím fandy o zdrženlivost a pochopení její situace.Svoji frustraci z výsledku jsi prachobyčejně přenesl ubohým a zlovolným útokem,upozorňuji,že nespravedlivě a nepochopitelně, na mě. Holt,takový jsi a zřejmě jiný nebudeš ( s tykáním jsi začal ty).:-P

0/−8
19.8.2016 10:21

T89o59m85á71š 64N91o21v65o97t51n85ý 6785367909399

???

0/−1
19.8.2016 10:30

T64o53m97á48š 26N72o59v29o86t51n43ý 6325787739679

Omlouvám se, ale vůbec se mi nedaří pochopit za co a proti čemu bojujete.

Zkuste prosím hodit 3-4 odkazy na její nemístně optimistická prohlášení, kterými vás uvedla v omyl.

+2/−1
19.8.2016 10:53

A78l77e29š 53T29r63o94j88a35n 3164484604129

Opravdu jste mne nepochopil, pouze jsem vyslovil zklamání nad výsledky některých sportovců, kteří v sezoně před olympiádou měli lepší výsledky než jejich pozdější olympijští " přemožitelé " - je nutné abych tyto naše sportovce vyjmenovával ? Proti ničemu a nikomu nebojuji,nevím,kde a jak jste k tomuto svému názoru přišel.Já naopak v širším kontextu vyzývám ke schovívavosti a pochopení např. k pofinálové situaci atletky Hejnové,která je zcela jistě ze svého 4. místa neštastná.Vidím,že nejste z těch,kteří by neměli mít tzv. poslední slovo a proto se chytáte slovíček.Ty omyly kritzovaného Trojana jsem myslel obecně,když se stal terčem kritiků za jeho první text .Později jsem napsal : " nezaobírejme se však detaily z vašeho pohledu omyly a blbostí toho Trojana ...." Co se týče oněch odkazů Hejnové,potom si znovu prohlédněte rozhovor s ní v olympijském studiu den (večer) před finál. závodem i některé dřívější,které " nejen ve mně " vyvolávaly důvěru,že by snad dokonce i zlato mohla vybojovat.Tomu se může říkat psycholgický dopad - vyvolávání nadějí a proto i pozdější zvýšená frustrace.Samozřejmě,že to nebyl její úmysl, a je mně jí dvojnásobně líto,což jsem také již v prvním textu,za který jsem byl napaden ale jasně napsal.O to více mne to nepochopení od vás a dalších dvou kritiků překvapilo ,ale takový je už život.Hezký a slunečný víkend;-)

0/−1
19.8.2016 11:28

M16i41c25h74a38l 36M41i54l88l40e12r 9446122179522

kdo mluvi porazenecky pred zavodem, je predem porazen.!!

Sportovec si musi verit, musi byt optimista, ne nejaky polekany zajic, ktery utika pryc jak uslysi hluk.

+2/−1
19.8.2016 12:05

T48o85m27á53š 86N30o32v42o58t72n95ý 6495397479599

Já jsem si prostě přečetl, že jste napsal "nekopejme do Hejnové" a přitom jste si do ní dvakrát kopnul.

Jednak, že se jí vůbec nepovedl závod, za druhé, že byla suverénní ve svých prohlášeních, podle kterých to vypadalo, že jí zlato nemůže uniknout.

Když jsem požádal o vysvětlení, proč považujete závod za nepovedený, napsal jste, že to není tak těžké pochopit, že vám vkládám jiné úmysly, překrucuji text a jsem uražený.

+2/−1
19.8.2016 12:28

A86l24e66š 27T14r21o23j16a89n 3334844374759

Pokud tato slova považujete za "kopance" potom máte pravdu,já to za nic umfér nepovažuji - to považuji za konstatování skutečnosti.Nebyla snad spokojená se svojí formou,neprohlašovala,že se cítí být v pohodě a že se těší na závod-to jsem do ni kopnul či dokonce jsem lhal ?Sama po závodě prohlásila,že je zklamaná s umístěním,že v cílové rovince vytuhla - to byl také můj kopanec ,moje lež a sprostý útok na ni.Nerozumím vám, pane.Na to proč považuji závod za nepovedený jsem již odpověděl.Čtvrté místo bude historicky vždy považováno za zklamání,především pro samotnou atletku.Historie se nebude ptát na to,jak to vlastně bylo - nejste nějaký přecitlivělý ? Asi jen tehdy,kdy se vám to hodí !To,že jsem se ji zastal a za ni stojím,.nikterak neznehodnotíte,žádným slovíčkařením Copak mi ještě napíšete .. ,;-).

0/−1
19.8.2016 13:19

T42o26m46á75š 25N19o70v81o28t28n38ý 6695567689299

Škoda, že nejste schopen racionální diskuze a sebestředně se pořád stavíte do role mučedníka. Nevadí. Není třeba to dál protahovat.

0/−1
19.8.2016 14:09

A35l98e88š 81T66r73o72j84a40n 3904934464589

Za mučedníka se nepovažuji,mrzí mne jen,že můj text (první) byl častokrát vykládán nesprávně a jeho smysl byl zlovolně a především vámi,který jen útočí a není SCHOPEN RACIONÁLNÍ DISKUZE (což přisuzujete nepochopitelně právě mně) mylně interpretován - jinými slovy : na křivdu a osočování budu vždy reagovat,umlčet se nedám ani vámi,člověkem,jenž je přesvědčen o tom,že jedině on pozřel všechnu moudrost a je mu předurčeno jiné poučovat a urážet. ;-OJe zřejmé,že vy byste nikdy svůj omyl či pochybení při vedení dialogu nepřiznal,tudíž v otázce SEBESTŘEDNOSTI si asi nemáme co vyčítat - jsem-li já dle vás sebestředný,co potom jste v tomto ohledu,pane, vy ;-)

0/0
20.8.2016 1:09

T61o41m25á21š 86N15o94v81o56t86n77ý 6575287409589

Vy jste tady začal nějakým svým hodně kontroverzním pohledem. Pokoušel jsem se s vámi diskutovat. Ptal jsem se, proč považujete ten závod za nepovedený. Místo abyste reagoval k věci, tak tady pořád omíláte "ten Trojan" a napadáte.

Přestože tu diskuzi stále zabíjíte, tak vám taky napíši svůj pohled.

a) Hejnová byla po celou dobu ve svých vyjádřeních strašně opatrná - "fakt nevím, uvidíme, není to letos optimální, chybí mi trénink, chybí mi závody, prát se budu". Před rozběhem "nevím, jak na tom jsem, chtěla bych hlavně pošetřit síly". Před semifinále "rozběh byl optimální, teď uvidím, co ve mně je". Před finále "jsem tam, zadarmo jim to nedám". Sorry, ale fakt nevím, kde jste v jejích vystoupeních našel, že zlato snad ani uniknout nemůže. Zajímalo by mě to, ale koneckonců je to vaše věc.

b) Ve finále podle mého zaběhla své maximum. Neznám rozbor, jak šla jenotlivé stovky, jestli se čistě teoreticky nedala nějaká setinka získat optimálnějším rozvržením sil. Ale těžko říct, jestli se v kontextu závodu dala běžet třeba druhá stovka maličko pomaleji. Třeba by netuhla, ale naopak doháněla, byla by taky čtvrtá a někteří by jí vyčítali, že měla zrychlit dřív. Zaběhla o víc než půl vteřiny lépe než v tom optimistickém semifinále. Tři ženské byly lepší. Co nadělá? Není to tak snadné, že si řekne "vida, jsou nějak rychlé, zrychlím na úroveň světového rekordu". Věděl někdo před finále, jak rychle kdo poběží. Proto jsem se ptal, proč ten závod považujete za nepovedený.

+1/−1
20.8.2016 4:18

A53l19e57š 83T85r23o27j17a65n 3204644894129

Podle mě není " hodně kontroverzního " na tom nic,když prohlásím,že jsem zklamán z umístění (výsledků) některých našich reprezentantů.Na to mám v diskusi právo a i nadále na tom trvám,naposledy z umístěním našich oštěpařů.Závod nepovedený Hejnové okomentovala ona sama a HISTORIE se nebude ptát, proč se svými předešlými výsledky v sezoně nedosáhla na medaili,to jste konec konců vcelku správně zhodnotil právě nyní,a já s tím souhlasím a ani před tím jsem její zdravotní neduhy nepodceňoval, toliko jsem jen hodnotil ,že z hostorického a psychologického hlediska,zpětného pohledu i jejího,šlo o zklamání,za což jsem ji politoval a vybídl ke shovívasti i ostatní diskutéry.Proto jsem se po jejich optimistických těsně předzávodních prohlášeních domníval,mylně,že by mohla na medily dosáhnou,což jsem ji poté nijak zvlášt ́ nevyčítal ,naopak jsem se ji zastal.Nevím,co tedy na tomto mém omylu (společného zklamání) bylo kontroverzního a tolik provokujícího,aby mi vámi a některými dalšími dikutéry (mínusmeny) bylo předhazováno,že jsem k ní nespravedlivý a ničemu nerozumím - v tom spatřuji míru svého nepochopení k němuž jsem nemohl mlčet,obzvláště,když mne hned napoprvé rádobydiskutér Pospíšil označil za trotla !Pane Novotný,již PODRUHÉ ! vám odpovídám,proč její závod jsem viděl jako nepovedený : 1) historický pohled , 2) laický pohled zmanipulovaného fanouška ,fanouška doufajícího a zklamaného,přesto ji chápajícího a zastanuvšiho se ji ho . Budu to muset zopakovat ještě POTŘETÍ ?Jak vidíte, diskusi se nevyhýbám,jenom mne unavuje donekonečna opakovat to,co jsem již jednou napsal.Chcete-li však,můžeme si povídal třeba i dál,ostatní to už asi ale nezajímá. Podat někomu v diskusi vysvětlení,odpovídat mu na je

0/0
21.8.2016 16:27

A35l51e39š 65T56r38o65j17a41n 3324734744219

pokračování .... jeho otázky považuji za právo,povinnost a dokonce i slušnost, nikoliv za " omílání ",jak jste se také vyjádřil.Nashledanou;-);-D

0/0
21.8.2016 16:35

J42i56ř51í 69V50o18r30l62í36č55e14k 9797284503956

Tímto jste svůj trollismus opuncoval ;-D;-D

0/−1
19.8.2016 11:01

A31l60e30š 83T79r53o51j90a39n 3484904204989

Děkuji vy génie za váš hodnotný příspěvek ;-D

0/−1
19.8.2016 11:32

A35l79e44š 45T51r39o71j56a66n 3564894114639

Čurdová,ještě stručnější a hodnotnější diskutérka ;-D

0/0
19.8.2016 13:23

J55a30n 71Š21e25s59t17á14k 3858569529304

to bylo jinak, to řekl někdo jinej včera asi v bedně, že se mu líbí přístup Hejnové, která jde do závodu jako favoritka, s tím že jim to natře, či tak nějak

0/0
19.8.2016 11:23

T32o30m12á17š 59G58ü50r82t50l28e89r 3147745188708

Tak jasný no, hromada "fanoušků" jako vy, co si občas přečte někde titulek, je zklamána furt, protože nemají páru o realitě.

+2/−1
19.8.2016 10:07

T82o48m40á59š 66N38o58v80o40t74n78ý 6415857339529

Asi by chtělo vysvětlit, jak jste přišel na "... Hejnovou,které se její finálový závod vůbec nepovedl ..."

+1/−1
19.8.2016 10:10

A82l58e21š 25T49r31o21j97a25n 3734494814729

....nemyslím,že by to bylo tak těžké ?! Myslím si,že čtvrté místo není zrovna to nejlepší,co by bylo a je v jejich silách.Nerozebírejme se však detaily a z vašeho pohledu, omyly a " blbostí " toho Trojana,on za toto všeobecné zklamání nad jejím výsledkem přeci jen snad nemůže,ale hlavně si přečtěte pořádně,co vlatně napsal,pochopte ho,a nevkládejte mu jiné úmysly než skutečně měl a nepřekrucujte jeho text - prosím vás všechny uražené o to.Hezký slunečný den:-)

0/−3
19.8.2016 10:30

T51o55m62á49š 41N21o76v54o29t27n92ý 6485917549329

Třeba se najde někdo, kdo vaše sdělení pochopí tak, jak byste si přál, aby to pochopil.

Já jsem se soustředil pouze na neosobní pochopení psaného textu.

+2/−1
19.8.2016 10:40

A75l72e34š 97T98r90o17j74a63n 3524954724679

......což ovšem,bohudík,není mojí chybou - je mě vás líto.Ano věřím,že se najde někdo,kdo můj text pochopí správně,ta jak jsem jej NEOSOBNĚ !zamýšlel-nic zlého a nepřátelského v něm nebylo a nikomu jej nevnucuji - " TAK JAK BYCH SI PŘÁL " - vaše podivná slova 8-o Hezký den.

0/−2
19.8.2016 10:56

M73a89r77t93i86n 12C27a89j43t67h63a41m14l 3341888196290

Já Alešovi rozumím. To vás nepřekvapuje, že? ;-D:-/;-D:-P

0/−2
19.8.2016 11:04

J69a26n 55Š47e72s27t73á58k 3748969869134

a neměla Hejnová včera náhodou svůj nejlepší letošní čas? mám dojem že jo, prostě ostotní se vyšponovaly ještě víc. ale čtvrtej flek je naprosto skvělej

+3/0
19.8.2016 11:25

A65n76d72r46e86a 75N35o40v90a 3308124205642

Coze? Zlato ocekavano od obou? V teto sezone plne zraneni? Skutecne?

0/0
19.8.2016 10:27

A21l41e30š 72T20r80o86j14a47n 3954574104509

Nebudte na mě tak přísná ;-) Pouze jsem vyjádřil možná očekávání (nikoliv však nutně určitá),a možná se budete divit,většiny nás ,jak už jsem se DOČETL HLOUPÝCH FANDŮ poté,co jsme si v posledních dnech přečetli v našich médiích o náladách a připravenosti našich sportovců,které v nás tato,ukázalo se ,že přehnaných očekávání vyvolalo.Sorry,na pranýř snad za to ještě nepatřím,či ano ;-)

0/0
19.8.2016 10:46

M10a41r13t95i98n 97C61a22j69t30h76a64m78l 3921978876260

Já už jo! ;-D

0/0
19.8.2016 11:05

A59n61d43r16e51a 53N63o76v86a 3928494175182

Na pranyr urcite ne :), jen me prekvapilo, ze mluvite za "vetsinu fanousku". Ja jsem totiz mela za to, ze fanousek sportovce ma o jeho vykonech trochu prehled, takze "ocekavat zlato" od Zuzany ci Bary skutecny fanousek v teto sezone asi nemohl...

+1/0
19.8.2016 11:39

A76l32e46š 54T72r38o41j91a68n 3884504434449

A víte,že s vámi jako médii manipulovatelný "nesportovec" dokonce takto mohu souhlasit.Já i vám opětně zopakuji,že jsem vyslovil názor nás velké části "nesportovců", kteří masírováni našimi médii očekávali poněkud více a to nejen od zmiňovaných atletek.Omlouvám se i vám za to,že jsem si dovolil napsat svůj pohled za který jsem byl nekompromisně,byt ́ se nedomnívám,že by byl konfliktní, tvrdě v demokratické diskusi ocejchován.Na věc jsem pohlížel více méně z psychologického hlediska.Nebyl jsem pochopen a byl za to " řádně ponaučen ." Je však dobré,že právo vyjádřit se ještě stále mám a do diskuse jsem byl připuštěn. Takovouto mně nepochopitelnou averzi,kterou jsem vyvolal,však jsem opravdu nečekal.Věřte,že nejsem žádný nepřítel našich sportovců a nebojuji proti nim, jak mne jeden z diskutérů označil,co bych z toho měl !? Hezký víkend:-)

0/0
19.8.2016 12:41

V75o51j79t22ě92c70h 54K84o61n50í57ř 8951455647252

Mě by zajímalo, co je na těch příspěvkách nenávistného? Jedině snad označení troll. To, že jste neinformovaný jste sám přiznal. Jinak můj názor na věc. Hejnová přijela na olympiádu s neznámou formou. To bylo i v médiích. Dostala se v pohodě do finále a tam ze sebe vydala na co měla. Což třeba já považuji za povedený závod.

+2/0
19.8.2016 18:15

M13i59l90o52š 45H46l83a31v91á49č 9613151287374

Přesně takto to vidím i já! Proto je třeba rozlišit závod Hejnové a Špotákové! První do toho dala všechno a vynikajícím časem byla čtvrtá. Dvě soupeřky si musely zaběhnout osobní výkon, aby ji porazily! Bára by při standardním a obvyklém výkonu musela hodit víc a tudíž by zřejmě získala placku vyšší hodnoty! A v tom vidím já rozdíl mezi našimi atletkami a i přes medaili hodnotím výkon Zuzky výš![>-]

0/0
19.8.2016 19:42

A18l28e98š 40T10r73o50j82a26n 3474644544669

Pane Koníři a Hlaváčku,co mně tedy vytýkáte,když jen potvrzujete můj názor,že Hejnová chtěla víc a nepovedlo se jí to, a kdy jsem přece jasně diskutující a veřejnost vyzval,aby za to nebyla dehonestována ?Nevím,že bych se vyslovil o diskutujících,kteří na mne zareagovali,že mne snad nenávidí,pouze jsem se vyjádřil,že mne mrzí z jejich strany nepochopení smyslu mého prvního textu . Že některými z nich docházelo,právě z důvodu nepochopení onoho textu, i k překrucování smyslu a významu napsaného,k čemuž jsem pocítil povinnost dovysvětlit, oč mně vlastně šlo .Sledoval jsem v něm především problematiku psychologického vlivu médii na myšlení a nálady i nás tzv. fandících " nesportovců ",kteří poté byli v poněkud " větším očekávání " a dolehla tudíž na ně z výsledků více či méně jistá frustrace. Nic víc a nic míň jsem na mysli neměl. Udivovalo a udivuje mě, že se včetnně vás, našlo tolik diskutérů,kteří cítili potřebu mne dokazovat,že se mýlím a nemám v něčem pravdu,když ve výslednici se nakonec s mým názorem v podstatě ztotožníte.8-o Nepřipadám si být snad nějakým sebestředným mučedníkem,jak mne pan Novotný nazval,cítím jen potřebu reagovat s jistou dávkou pocitu křivdy za nepochopení,které jsem u některých z vás vyvolal.Sorry,pánové,přeji vám oběma příjemný víkend ;-)

0/0
20.8.2016 1:56

M29i36l10o89š 57H34l80a10v25á53č 9133581237834

Vážený pane, já vůbec nevím o čem mluvíte. Já vůbec nereagoval na Váš příspěvek, ale na příspěvek pana Koníře. Navíc ani s jistotou nevím, jestli jste chtěl jmenovat mě, protože zcela jistě co vím, je, že navíc neumíte číst! Já totiž nejsem žádný Hlaváček! Rv

0/−1
20.8.2016 3:30

A11l27e16š 73T42r45o65j62a20n 3564324934809

...no tak ,pane Hlaváči,přece jste souhlasil nepřímo s panem Konířem,že si Trojan vymýšlí,když se domnívá,že je napadán nenávistnými příspěvky (reakcemi) ač to on ani nenapsal.Přesto to mylně (snad provokativně) o něm pan Koníř napsal......8-o Já číst umím a dokonce i mezi řádky,ironické dvojsmysly atd. Nemyslím si,že byste mne proto mohl nazvat přecitlivělým stihomanem - pouze jen čtu,protože číst umím.Hezký den ;-);-)

0/0
21.8.2016 16:48

A98l65e94š 46T85r25o20j82a41n 3434254794149

..... pouze jednou jedinkrát jsem označil páně Pospíšila za "nenávistného útočníka ",když mne za můj úplně první text nazval trotlem - dovolil jsem si snad příliš 8-o?

0/0
21.8.2016 17:15

M13i82l15o68š 85H56l98a55v43á19č 9823121977904

Já Vás ničím nenazýval, jen stále dedukuje o něčem, co tam není, ale to Vám stejně nikdo nevymluví.

0/0
22.8.2016 2:03

A56l71e13š 15T19r57o68j85a63n 3394374914759

...a tvrdil jsem snad, že " VY " jste mne něčím nazval ? Mně vyčítáte,že neumím číst ? Naopak, nesouhlasné reakce mých oponentů právě jsou k něčemu,co v mém prvním textu nebylo.Mám dojem,že jste si to nějak špatně vyhodnotil.Celou dobu poukazuji na to ,že jsem byl nepochopený a tudíž jsem musel oponenturu odvracet,opětně dovysvětlovat svoji nesprávně pochopenou myšlenku,za kterou jsem byl panem Pospíšilem označen trotlem,k němuž se poté svými mínusy bezargumentačně přidalo dalších nemálo oponentů.Je mojí povinností,právem i slušností na nedorozumění reagovat.Co mně tedy,podle vás, není možno co vymluvit - právo na diskusi jsem-li nepochopen a někým dokonce i osočován. ?8-oOpakuji,že vámi né,vy jste pouze jedním z nich,tedy těch,kteří mé názory nepřijímají,na což máte právo,jakož i já na to,že s některými výkony sportovců mohu být nespokojen - zklamán - to je to jediné ,co mně opravdu nikdo NEVYMLUVÍ a v čem můžete mít pravdu.!Nejsem POVINEN ,v demokrat. společnosti,přijímat názory většiny (třebas jen pocitově jen na těchto stránkách), natož pak za ně být vulgárně označován (trotl atd.) Ani tomuto upřesnění snad již jedenáctému neporozumíte ani vy,pane Hlaváči - potom už nevím ,jak diskutovat dál-více už říci snad ani už nelze-nemohu.Sbohem.

0/0
22.8.2016 10:38

A80l49e85š 47T11r70o58j39a95n 3764624574769

....pane Hlaváči,omlouvám se za zkomolení vašeho jména.Jinak vězte,že číst umím, a dokonce i mezi řádky lze vysledovat jizlivosti a dvojsmyslné narážky . Vyslovil jste přece souhlas s názorem pana Koníře,o tom,že se mylně domnívám,že kritické připomínky k mému textu nejsou nenávistné,ač nevím,jak tomuto termínu přišel,nebot ́jsem jej před tím nikde ani nepsal ...Prot jsem oslovil i vás.Sorry. Hezké dny. ;-)

0/0
21.8.2016 17:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze