Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Pátek 23. června 2017. Zdeňka

Diskuse k článku

Průlom? IIHF je ochotna pokrýt náklady na účast hráčů NHL na olympiádě

Mezinárodní hokejová federace se rozhodla uhradit hráčům NHL cestovní náklady a pojištění ve snaze zajistit jejich start na olympijských hrách v Pchjongčchangu v příštím roce. Informovala o tom agentura Reuters. Mělo by jít o částku až 20 milionů dolarů (zhruba půl miliardy korun).

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V41o72j94t36ě10c98h 64G40r69o40s56s 9529444765216

Tak jsem zvědavý, s jakou výmluvou ti nenažraní majitelé klubů NHL v čele s ubožákem Bettmanem přijdou teď.

0/0
31.3.2017 18:30

J62a67r42o56s15l18a28v 23S89t92r39o45m18m49e38r 3367556114749

Pan Adler podniká a dělá chytrého a zatím je tak hloupý ale problém je v tom že on o tom neví ale sport je o penězích ale já vím že to není pak sport jak se na něj koukalo dříve a proto je to tak jak to je nejdřív byznys a pak až to ostatní.Rv

0/−2
30.3.2017 6:30
Foto

P76e28t39r 75A80d18l72e62r 8903912226531

ono je to trochu jinak, a meli byste si nejdrive precist vse, co mark adams napsal ... a, pane kloucku, drobnost: kdybyste podnikal, a konkurent by si od vas chtel pujcit vase nejlepsi zamestnance, protoze ma prusvihy, chtel byste alespon, aby si je dopravil tam, kde je potrebuje mit, a aby vam je pojistil a ubytoval na sve naklady ... jenze vy asi nepodnikate ... ono je to totiz neustale tak, ze olympiada je kseft prinejmensim takovy jako je nhl ...

+3/0
29.3.2017 23:04

A11n13t42o50n94i59n 27B57l37a85z54e81k 4578392177241

Kdyz slysim jmena Fasel a Bettman, tak se mi otvira nuz v kapse.....

0/0
29.3.2017 16:18

F24i34l12i44p 65L91o94u52k80a 4376366838851

Tak to si teď zubařobijci budou muset najít jiný terč. Rukavice je na straně NHL, uvidíme, jak s tím naloží a jakou výmluvu si případně vymyslí.

+2/0
29.3.2017 15:56

R68u45d17o10l84f 21K49l90o71u63č54e24k 6210359292761

To teda čumím, že federace je ochotna uhradit těm chudáčkům nemajetným z NHL náklady na olympijskou účast. Jen ať si klidně hrají své hvězdné utkání a na olympiádu zapomenou. Bez nich bude turnaj alespoň zajímavější!

0/−8
29.3.2017 15:53

F67r50a46n80t71i27š67e32k 52K69l56o29z 7532655741741

V NHL mají kluby týdenní volna + je tam utkání hvězd, takže to přerušení ani nic nenaruší. Navíc by klidně mohli hrát zápasy týmy bez reprezentantů a nebo každý tým jeden zápas s absencí svých hráčů, pokud bude chtít.

0/−3
29.3.2017 15:24

L66u93k61á98š 15P45a41j65a54t44s12c40h 5112121956312

To 5 denní volno si vyjednali hráči výměnou za to, že se bude utkaní hvězd hrát 3na3. Myslíš si, že se hráči tohoto volna vzdají kvůli OH. To si myslím, že ne. Navíc každý tým má to volno v jiný termín. To, že by se soutěž nepřerušovala a týmy by hráli bez svých nejlepších hráčů je naprostá blbost. Například takový WSH by přišel nejspíše o cca 12 hráčů základní sestavy. Pittsburgh o cca 6 hráčů, Chicago přibližně o 10 hráčů. Plus se samozřejmě klubům během sezony zraní i ostatní hráči, takže za takový WSH,CHI a Pens by hráli převážně hráči z AHL v případě, že by se NHL během OH nepřerušovala, což je naprostá blbost a NHL na to nikdy nepřistoupí, protože by to narušilo regulérnost soutěže.

+3/0
29.3.2017 15:47

F95r52a42n24t13i72š71e44k 65K32l18o80z 7362375241361

Tak oni se ho nevzdají, oni ho totiž budou mít mnohem delší, většina hráčů na OH nepojede. Ne každý tým přijde o 10 hráčů, některé týmy nepřijdou o nikoho nebo o hráče na úrovni 4.lajny a ti by klidně hrát mohli, kdyby chtěli. Takže jsem vám vše argumenty vyvrátil :-)

0/−2
29.3.2017 18:18

V28á48c59l97a86v 97K32o59v46á83ř 4450694571168

Takže to že jeden klub přijde o 10 hráčů a druhej klub přijde o dva hráče, ti připadá jako nenarušení regulérnosti soutěže? To je vyvraceení argumentů jak stehno.

+2/0
29.3.2017 18:42
Foto

P18e88t64r 37A43d51l50e75r 8123292626351

nevyvratil jste nic, pane klozi ... i kdyby nektera muzstva nemela na zoh jedineho chlapa, ostatni muzstva, ta, jejichz hraci by jeli, by byla bita ... a jeste neco: nhl neodpovida ceskym fanouskum, ba dokonce zadnym jinym, krome SVYCH ... je skoda (vase), ze se vam to nelibi, ale ti hraci, kteri se ohaneji vlastenectvim, by se meli poptat svych vlastnich federaci (svedsko, finsko, atd.) proc ony lpeji na ucasti nhl: proto, aby ONY nemusely prerusovat svojhe souteze ... a kdyz tak touzi jet, at se poptaji sebe samotnych, kdo jim plati vyplaty ... mov? iihf? nebo jejich muzstva v nhl?

0/0
29.3.2017 23:10

D18a28n 82R92o83z73s77í59v47a96l 3530752610924

Naprostí blázni. Příště budou chtít víc, pak zase víc a roztočí se spirála ze které už nebude úniku.

0/−7
29.3.2017 15:12

L81a18d77i42s59l74a35v 32P67a81v28l54a83t75a 9493295452964

Snad hráči z NHL nepřijedou, zas bychom byli za otloukanky.

0/−2
29.3.2017 15:10

J22a83n 45S76v38o29b21o25d86a 3677644599203

Budu za hráče za hráče z NHL na olympiádě samozřejmě rád, ale nesouhlasím s tím, aby tyto náklady platila zrovna "chudá příbuzná" IIHF, která s tím nemá de facto nic společného a rovněž ze zisků z OH nic neinkasuje (stejně jako NHL).

Náklady má zaplatit jedině a pouze MOV, ale ne, to by bylo přece proti olympijské myšlence. Zajímavé je, že peníze v kapsách jejich papalášů proti olympijské myšlence zjevně nejsou. MOV je nejodpornější spolek na světe.

+10/−1
29.3.2017 15:03

F66r27a17n43t51i41š23e94k 41K64l94o71z 7102325591461

Myslíš, že MOV platí za účast běžkařům, skokanům, curlerům, bruslařům?

+1/−1
29.3.2017 15:11

T80o51m66á81š 59N96a87v64r15á18t74i34l 9201143801287

Tyhle sporty mají své federace, které dostávají nemalé prostředky od MOV. Prezentuje se to sice jako nějaké vyšší poslání alá boj prosti dopingu, příspěvky na mládež, více žen ve sportu, pomoc při organizování soutěží, ale defakto tak MOV rozděluje své zisky do federací, kterí si rozhodnou kam ty peníze dají.

Samozřějme peníze inkasuje i IIHF, či federace zaštiťující běžecké lyžování, skoky na lyžích atd.

Bohužel NHL je mimo, takže neinkasuje nic. Takže pokud se vrátíme k vaší otázce. Ano, MOV platí běžkařům, skokanům, curlerům atd. Platí organizacím zašťutující jejich sport.

Co se z penězi dejě, to netuším, třeba jdou na dobré věci.

+4/−1
29.3.2017 15:30

F55r67a44n40t41i87š24e89k 97K23l21o12z 7442935411241

A co bězči, co běhají dálkové běhy? Ty jsou taky mimo, jejich týmy nepatří pod MOV ani FIS. To samé další sportovní týmy lyžařů (Red Bull) apod. Na OH hraje Kanada, která patří pod IIHF. NHL má všechny hráče od IIHF podle vás, IIHF vychovává hráče pro NHL a co z toho má?

+1/−3
29.3.2017 15:34

J43a40n 34S76v34o52b98o93d81a 3127724129873

IIHF vychovává nějaké hráče pro NHL? Lepe řečeno "vychovává IIHF vůbec nějaké hráče?"

Pokud byste nějakou "hokejku" doma měl, tak víte, že peníze na její rozvoj jsou hlavně z peněz městských rozpočtů a z kapes rodičů. IIHF si akorát tak honí triko na mezinárodních akcích "rybníkového formátu." Jediné její světově důležité akce jsou MS juniorských kategorií.

+2/0
29.3.2017 15:42

F91r35a62n66t46i48š24e67k 90K60l37o13z 7672495581391

soutěže spadají pod IIHF, MS juniorských kategorií nikoho u nás nezajímá, tak tady netvrďte nesmysly, naopak MS dospělých je nejpopulárnější akce v ČR.

0/0
29.3.2017 18:20
Foto

P25e21t12r 89A39d76l43e18r 8843922506101

vidite to, a zrovna v kanade berou juniorksa mistrovstvi velice vazne, ba vazneji nez mistrovstvi dospelych

0/0
29.3.2017 23:16

J15a78n 33S84v63o15b78o88d39a 3947254919533

ČR ale není pupek světa. Mluvím o popularitě akcí v globálu.

0/0
29.3.2017 23:43

T80o53m96á24š 30N87a73v93r79á93t48i12l 9881193541627

Tohle je ale na jinou debatu.

Já jsem třeba proto, aby vše fungovalo tak, jak funguje NHL. Aby se třeba sport nijak nedotoval, jen mládež či nějaké naprosto veřejné zázemí. To, že si IIHF neumí vyjednat podmínky s NHL není chybou NHL, ale chybou IIHF. IIHF je prostě malý pán v hokeji. Ano Kanada hraje pod IIHF, ale jen proto, protože musí. NHL má bohužel takovou dominanci, že by si klidně mohla udělat vlastní MS (jen jinak pojmenované) a IIHF utře, neboť kvalita hráčů bude u NHL. To jestli je to špatně a nebo dobře, to tady hodnotit nebudu.

Ale celý ten princip na vlně soukromé je mně dost vlastní. Obecně nějak ty struktury a organizace nemusím. Třeba případ NHL, nebo NBA je super, ale nějaká FIS nebo UCI to je prostě peklo.

+1/0
29.3.2017 15:46

F18r53a92n77t84i63š94e34k 22K50l77o93z 7652435131351

Pokud by si NHL udělala vlastní tak tam nikdo hrát nebude, protože reprezentace můžou hrát jen v IIHF. Ale tak můžou hrát modří proti černým třeba.

0/−2
29.3.2017 18:23

V83á84c82l73a95v 33K35o41v79á92ř 4650434111388

Tak určitě, takovej Světový pohár se hrál přece pod hlavičkou IIHF;-D;-D

+3/0
29.3.2017 19:08
Foto

P79e98t46r 90A65d49l86e26r 8623472936831

pane klozi: prerusuje nekdo ze jmenovanych kvuli olympiade soutez? a vite, ze nhl prisla na zoh proto, ze mov a iihf upenlive prosili, nebot jim jejichhokejova soutez umira na ubyte? a vite, ze mov zrusil smlouvu s nhl jednostranne, aniz by s ni jednal predem? vite tedy, ze nhl neni vazana nikym a nicim? diky nemeckemu buranovi bachovi, ktery snad umel sermnovat, ale jinak ...,

+1/0
29.3.2017 23:12

M42a21r28t29i66n 90H16l53a39v42a42c 1192103839288

tak at se nhl neprerusuje a jen budou na par zapasu chybet reprezentanti. nebo se muze prerusit ne na celou dobu.treba jen na nejaky tyden pro trvani zaklanich skupin. washington tomu pujde urcite prikladem. sanci na 3-4 zapasy dostanou hraci z farem. staci jen trochu lidsky pristup a nevidet v tom, ze na týden až dva ztratím v mužstvu v průměru 3 hvězdy jen negativa.

+2/−3
29.3.2017 14:10

M60a96r91t97i61n 32H82l70a78v57a73c 1772633489668

pry ze z toho nic nemaj..ona to neni pro nhl reklama po celem svete, ze ma hrace na olympiade? pokud ty finance uhradi iihf, nevidim problem v tom aby kazdy klub prisel o sve nejlepsi hrace treba na 3 zapasy a nhl se prerusila treba jen na tyden, cehoz si poradne nikdo ani nevsimne

0/−5
29.3.2017 14:12

T32o44m79á21š 89J23e23l60í36n73e36k 4570970479662

Podle mě má zdaleka nejlepší kvalifikaci rozhodovat o tom, co se vyplatí pro NHL, samotná NHL. A NHL zjevně nesouhlasí.

+5/0
29.3.2017 14:18

V36l89a80s31t35i29s69l49a41v 60Š59ů50d48a 8704913239522

To si zase nemyslím, prostě se snaží vytřískat co nejvíc, podobné tahanice jsou před každou olympiádou a vždy to už vypadá, že je na 99% jisté, že NHL se přerušovat nebude a stejně vždy nakonec povolí.

+1/−1
29.3.2017 14:21
Foto

P15e71t19r 96A39d87l92e14r 8473462656331

pane hlavaci, po peti ucastech zni odpoved na vasi otzku: ne, nhl z toho opravdu nema vubec nic... reci o sireni obliby hokeje zatim nikdo nepodlozil jedinou cislici

0/0
29.3.2017 23:15

J34i74r83i 33G22a31z82d96a 8414223474614

kolik to je cca na hrace?

uprimne, plud bych tam chtel hrat , tak bych se kldine i s klubem dohodl...nemyslim, ze sju takovi chudaci , aby si nemohli cestovne , potazmo pojistku zaplatit sami, nebo cast prispet ...

0/0
29.3.2017 13:58

F94r47a59n40t72i73š88e44k 60K83l52o35z 7372685951121

Tak většinou se jedná o peníze pro Kanaďany, jejich účast stojí nejvíc.

0/0
29.3.2017 15:14

R86a26d87e81k 14N25ě17m85e74c 1277362495186

IIHFR^

+3/−1
29.3.2017 13:49

R25u20d91o34l57f 12K91o38m62á40r72e57k 7318729492329

podle mne se jim tam nechce, naklady a pojisteni byl argument. vymysli zas neco jineho. treba ze je to v cine.

0/−1
29.3.2017 13:51

R57o94m53a35n 80V19o24n34d64r57k78a 9406736644552

Do Číny v roce 2022 právě chtějí, ale Korea jim nevoní. NHL vystupuje jako pěkný vychcánek

+2/−4
29.3.2017 14:04

T47o49m36á44š 73N59a11v79r65á14t72i34l 9841243341827

Takže MOV opravdu nehne prstem? Hmm jsem zvědavý, jak tohle dopadne. Leč tohle je dobrá zpráva, akorát bych chtěl, aby to platil MOV a ne hokejová federace.

Dost nechápu, proč lidé kolikrát hází špínu na NHL. Já mít firmu a někdo po mně chtít, abych mu půjčil své zaměstnance na nějaký ten týden, jen tak zadarmo a ještě k tomu ke konkurenci, tak bych to taky neudělal zadarmo a dost by se mně to nelíbilo. A ano MOV je v podstatě konkurence, protože si během turnaje syslí snad úplně všechno.

Největší máslo na hlavě má prostě MOV a basta.

+19/−1
29.3.2017 13:47

R52o66m63a26n 31V81o23n36d16r94k67a 9686986334602

stát a reprezentace není jen tak někdo. Co fotbalové kluby, proč taky třeba Barcelona nedělá takové obstrukce, když má pustit hráče na reprezentační srazy ?

+4/−3
29.3.2017 13:50

T64o96m84á35š 17N93a37v75r71á56t25i86l 9301173841387

Od kdy fotbalisté hrají na OH? (nemyslím tím tu srandu, co je tam teď)

Kdyby byly OH někdy během sezony, kdy vrcholí ligy ve Španělsku, Anglii, Itálii, Francii atd, tak byste viděl ten povyk. Už vidím, jak by fotbalové kluby pouštěly své hvězdy zadarmo na nějaký turnaj během svých časů, kdy probíhají ligy a neměli by z toho ani korunu.

Když se hraje MS ve fotbale, tak je to taky po skončení sezony, navíc kluby dostávají dost vysoké sumy za to, že jejich hráči tam hrají, navíc i pojištění atd je celé jinak. Stačí si o tom něco přečíst. Srovnáváte naprosto rozdílné věci.

Souhlasím s tou větou o tom, že stát a reprezentace nejsou jen tak někdo. Ale nekoukejte na to pohledem hráče, fanouška, ale pohledem majitele firmy.

Co je majiteli firmy, do nějakého státu, on na tom tratí nemalé peníze, riskuje zranění svých investic atd. Můj zaměstnavatel taky netrpí, že se chci účastnit nějakých akcí jako reprezentace, hrál jsem na úrovni gomoku, ale stejně jsem si na turnaje mimo zemi musel brát dovolenou.

+4/0
29.3.2017 14:08

R19o40m74a35n 72V19o48n33d64r35k98a 9386776914422

fotbalové ligy se taktéž přerušují v době kvalifikace, zrovna teď byly všechny evropské ligy přerušeny na týden. Že proti tomu nějaký ten zaměstnavatel taky neprotestuje

+2/−4
29.3.2017 14:21

A79l42e52š 18K37r10i88š26t87o25f 1905918696160

Matláš pátý přes devátý.

+3/0
29.3.2017 14:29

R94o91m28a31n 65V57o38n34d97r87k54a 9586616694812

opravdu "přínosný" komentář.

0/0
29.3.2017 14:30

A94l98e96š 78K24r45i54š77t98o56f 1385308236850

a kolikrát to tu chceš ještě napsat? Tak ještě jednou... NHL = FIFA nebo UEFA. To že pod NHL spadá pouze jedna soutěž a občas ještě SP na tom nic nemění. Národní ligy spadají pod národní organizace (např FAČR) a ty zase pod UEFA. Tak proč by si sakra UEFA zakazovala pouštět "svoje" hráče na kvalifikace EURA či MS????

+3/0
29.3.2017 14:51

F19r81a27n77t27i69š42e80k 16K22l43o13z 7542445641621

Nesmysl, co jsi napsal.

0/−3
29.3.2017 15:15

T77o47m28á44š 92N25a92v22r55á70t50i24l 9291733361377

Zkusíme to jinak.

Fotbalové kluby jsou vázany na FIFA potažmo UEFA, hokejové kluby v Evropě zase na IIHF. Kvalifikace MS, i samotné MS a EURO jsou akce těchto organizací, pod které spadají i kluby. MS v Hokeji či Euro Hockey Tourje to samé, je to pod záštitou té organizace. Jsou v podstatě podřízení a nemají právo mumrat. Stejně ale mají dost tučné odškodnění + jsou i jinak zajištěny pojistky + cestovní náklady atd zase platí fotbalové svazy, dostávající peníze od těch organizací.

Kdežto u NHL je to jinak. Ta je mimo. Když se dělal teď světový pohár, to byla akce NHL, tam si pojistky řeší sama NHL, termíny si dělá sama NHL, různé PR, reklamy to vše má ze světového poháru pod palcem NHL.

Takže světový pohár je pro NHL kluby něco jako MS ve fotbale pro fotbalové kluby. Jedni jsou podřízeni NHL, druzí zase FIFA.

Ale tady jde o MOV, to nemá s NHL nic společného. Což je taky věc, proč není fotbal na OH, protože FIFA by nepřistoupila nikdy na ty praktiky MOV, nikdy. Proto tu fotbal netahejte. Až bude pravý fotbal na OH, pak můžete srovnávat s hokejem a situací s NHL:

NHL stojí bokem IIHF, stojí bokem MOV, je to vlastní soukromá hokejová liga, která má vlastní pravidla. Kdyby NHL zavedla, že se hokej bude hrát 4na4 a bude se hrát na poloviny, tak s tím nikdo nic neudělá, žádní hokejová federace. Kdežto třeba PL v Anglii bez své organizace moc změn neudělá, protože je podřízená, to NHL ne.

Už to chápate? Už chápete, proč se tak bijí za svůj byznys, proč chtějí něco z toho koláče MOV?

+4/0
29.3.2017 14:33

F25r48a87n15t37i80š44e10k 49K23l91o84z 7442205891191

Prosím vás, to je úplný nesmysl, co jste napsal. Kluby nepatří pod žádnou FIFU nebo UEFU. Když budou chtít, tak si založí "fotbalovou" NHL a nikdo s tím nic neudělá. Na SP startovali členové IIHF, takže NHL jim musela za účast určitě zaplatit. Fotbal na OH je samozřejmě, organizován FIFOU, a soutěže se kvůli tomu přerušují nebo odkládají, viz ČR. Premier League je taky soukromá firma jako NHL. To samé Football League. Vy evidentně nic nechápete.

0/−3
29.3.2017 15:20

T22o45m78á90š 11N77a92v93r88á14t31i56l 9281273611427

Nemáte pravdu.

Fotbalové kluby jsou podřízené organizaci UEFA, FIFA atd. Tohle je snad napsané všude na internetu. Struktura je asi následující: Barcelona, Real, Slavie, Juventus jsou podřízené svým národním svazům, národní svazy jsou zase podřízené zaštiťující organizaci viz výše.

Ano, založit si mohou svoji NHL, ale byl by problém s těmi organizacemi nahoře. Takže kdyby se třeba UEFA či FIFA postavila hlavu, tak hráči/kluby z takové ligy by nemohli hrát Ligu mistrů, či hrát na MS či na EURU atd.

Momentálně jsou prostě podřízení organizacím a basta.

Premier League je možná soukromá frma, ale opět je zařazená do nějaké struktury organizací. PL nemůže přijít s tím, že by se hrál fotbal na čistý čas, nebo že by neměla přestávku když je reprezentační pauza. Kdyby si tohle chtěla udělat, musela by nejdříve vystoupit ze struktur, a jsme opět na začátku, když vystoupí, může PL přijít o LM, či její hráči o účasti na akcích, přijdou o nějaké ty příspěvky atd.

Kdežto NHL je sama, nikdo ji nezašťituje, není podřízená nějaké jiné organizaci či struktuře. Když si NHL upraví pravidla hokeje dle sebe, tak IIHF nemá žádné páky, nikdo nemá páky. To je hlavní rozdíl.

+1/0
29.3.2017 15:39

F84r16a87n16t55i58š35e96k 13K27l94o78z 7332175771451

Podívejte se na basketbal, kde si kluby založili vlastní Euroligu a FIBA s tím nemůže nic dělat. A to samé může být ve fotbale. Proč by hráli LM? Oni by hráli vlastní LM. A basketbalisti taky hrajou na MS, i když hrají Euroligu. To jsou jasné argumenty pro mé tvrzení, které dokazují, že nemáte pravdu. Víte, že v PL mají jiná pravdila než jinde? PL vystoupila ze struktur, vystoupila z Football League a je i mimo anglický svaz. Kdyby si 32 nejbohatších klubů udělalo vlastní ligu (Bayern, Real, Barca, ManU, Live, Celtic, PSG, Ajax atd.) tak s tím UEFA ani FIFA nic neudělají, protože zákaz účasti hráčů na MS poškodí jen UEFU a FIFU. Víte o tom, že si evropské kluby založili v hokeji vlastní evropskou ligu bez IIHF? Víte že Euro Hockey Tour je soutěž bez vlivu IIHF?

+1/0
29.3.2017 18:32

A79l40e11š 82K94r45i36š46t54o93f 1265338586870

protože je to ale úplně něco jiného. NHL je naprosto nezávislá narozdíl od fotbalových klubů, které jsou vázáni FIFOU nebo UEFOU. NHL je v podstatě na úrovni FIFA nebo UEFA.....

+2/0
29.3.2017 14:09

F81r31a61n59t10i38š31e82k 62K62l20o80z 7862825821241

Podívejte se na basketbal, kde si kluby hrají vlastní soutěže a to může být ve fotbale taky.

0/0
29.3.2017 15:21

A69l80e35š 84K75r87i25š77t47o48f 1795518616610

To je sice možný, ale ve fotbale zatím nic takového není-mluvím o aktuálním stavu a odpovídám na nesmyslné srovnání fotbalu s NHL. A když budeš jen trochu přemýšlet (opravdu jen trochu) tak právě NHL je na IIHF naprosto nezávislá.

0/0
30.3.2017 7:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze