"Naším cílem zůstává prodat 83 procent lístků," dodal. V případě prodeje kompletní kapacity by mohli Italové počítat s příjmem 76 milionů eur.
Největší zájem je zatím o vstupenky na hokejový turnaj, kterých se prodalo 144.000, následují rychlobruslení (54.000), krasobruslení (46.000), alpské (42.000) a klasické lyžování (32.000).
V zahraničí se podle organizátorů nejvíce prodávají lístky ve Spojených státech, Kanadě, Japonsku, Británii, Francii, Norsku a Německu. Majitele už jich má zhruba 350.000, v Itálii zatím ten menší zbytek.
"Jsme přesvědčeni, že prodej v Itálii rapidně naroste poté, co začne (8. prosince) zemí putovat olympijská pochodeň," řekl Castellani. Zároveň směrem ke svým krajanům nadhodil, že olympijská vstupenka je vhodným vánočním dárkem.