"V minulosti jsme ještě takový případ neměli. Svědčí to především o velké vzájemné důvěře mezi námi," řekl Milan Jirásek, předseda Českého olympijského výboru (ČOV).
Po společnostech ČEZ a RWE Transgas je Plzeňský Prazdroj třetím generálním partnerem Českého olympijského týmu. Výše částky, kterou přispěje, nebyla zveřejněna. Ovšem v minulém olympijském cyklu získal ČOV od každého generálního partnera zhruba 40 milionů korun.
Český olympijský výbor letos změnil dodavatele oblečení, firmu Adidas nahradila česká společnost Alpine Pro. V jednání je stále prodloužení smlouvy s automobilkou Škoda Auto. Marketingová agentura Česká sportovní má v následujícím čtyřletém období pro ČOV zajistit 155 milionů korun.
Navzdory ekonomické krizi tak ČOV počítá s tím, že bude mít pro další olympiády k dispozici obdobný balík peněz jako dosud.
"V současné době si myslíme, že se nám podaří zabezpečit tento olympijský cyklus stejně jako ten minulý. Spolupráci ukončily i Skanska a Unipetrol, ale nahradíme je jinými partnery," uvedla Alena Kindová, ředitelka marketingové agentury Česká olympijská.