Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Čtvrtek 17. srpna 2017 Petra

MAFRA a Český olympijský výbor pořádaly seminář pro sportovce a svazy

OSOBNOST V PUBLIKU. Mezi desítkami hostů v publiku byla i dvojnásobná olympijská vítězka Štěpánka Hilgertová. | foto: Jan Malý, Olympic.cz

5 2014
V publiku olympijští šampioni Štěpánka Hilgertová a Martin Doktor, další sportovci, funkcionáři a představitele svazů či hnutí nebo také studenti. Poslouchali i diskutovali o tradičních tištěných novinách, o internetovém zpravodajství a možnosti prosadit se do médií.

Seminář na toto téma společně uspořádaly vydavatelství MAFRA a Český olympijský výbor. Úvodní slovo pronesli šéf olympijského hnutí Jiří Kejval a předseda představenstva vydavatelství Štěpán Košík.

ÚVODNÍ SLOVO. Konferenci o psaných médiích zahájil krátkým proslovem Jiří...
Úvodní řeč pronesl také Štěpán Košík, předseda představenstva vydavatelství...

ÚVODNÍ SLOVO. Konferenci o psaných médiích zahájili krátkým proslovem šéf Českého olympijského výboru Jiří Kejval (vlevo) a Štěpán Košík, předseda představenstva vydavatelství MAFRA.

Pak postupně promluvili vedoucí sportovní redakce iDNES.cz, MF DNES a Lidových novin Ondřej Trunečka, za Klub sportovních novinářů Tibor Alföldi, zástupce šéfredaktora iDNES.cz Jaroslav Beránek nebo ředitel komunikace Českého olympijského výboru Alexandr Kliment. Závěrečný blok narušil zásah policie, která uzavřela část pražského Anděla kvůli podezřelému nálezu (více).

Fotogalerie

Konference byla třetím dílem cyklu „odborných seminářů pro sportovní prostředí zaměřených na mediální komunikaci“.

Český olympijský výbor se jím obrací na sportovní svazy či zástupce sportovně-marketingových organizací, vysvětluje jim nové trendy v komunikaci, ve způsobu informování fanoušků, jak budovat vztahy s veřejností.

První seminář se konal loni v listopadu na Kavčích horách v Česká televizi. Druhý díl následoval v květnu, kdy se v pražském sídle společnost T-Mobile mluvilo o digitálních médiích, především o sociálních sítích: jak je využívat, jaké informace a typy informací publikovat. Třetí pokračování se věnovalo „psaným“ médiím.

Autor:






Najdete na iDNES.cz



mobilní verze