"Budovu jsme přebrali v dobrém stavu, až na menší potíže se zasíťováním jsme na žádná úskalí nenarazili," pochvaluje si Blanka Ježková z agentury Česká olympijská, a.s., která je marketingovým partnerem Českého olympijského výboru.
"Do Atén jsme dorazili desátého, na přípravu nám zbyly tři dny. Cargo z Prahy dorazilo až ve středu, takže práce bylo dost. Rozmisťovat reklamní panely a nápisy sponzorů, zařizovat místnosti technikou, připravit zázemí pro Českou televizi," popisuje jen malou část úkolů.
"ČOD má šest lidí a k ruce máme deset dobrovolníků z řad českých studentů," představuje prozatímní osazenstvo domu.
To se od pátku o poznání rozroste. Setkávat se zde budou sportovci, novináři, funkcionáři, zástupci sponzorů a partnerů ČOV. "Ve druhém patře je vyhrazen pracovní prostor pro zástupce akreditovaných médií, k dispozici budou mít počítače s internetem."
V nejvyšší patře budou probíhat mimo jiné tiskové konference s medailisty, a také doprovodný kulturní program. Pro hosty je připravena i výstava mapující českou historii od jejích počátků až po současnost.
Zpravodajský portál iDNES a nejčtenější seriózní noviny MF DNES připravili pro návštěvníky olympijského domu on-line olympijské zpravodajství. Ve 3. patře je umístěna plazmová obrazovka, na které může každý nepřetržitě sledovat nejaktuálnější zprávy z olympijského dění.
Návštěvníkům ČOD bude samozřejmě k dispozici i aktuální vydání deníku MF DNES. Dále je ve 2. patře Českého olympijského domu připravena internetová kavárna. K dispozici jsou čtyři počítače, z nichž dva jsou vybaveny interní čtečkou fotografií pro všechny typy digitálních fotoaparátů.