Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Úterý 24. října 2017 Nina

Diskuse k článku

Průzkum: Olympiádu v Praze lidé nechtějí

Obyvatelé republiky nechtějí olympiádu v Praze. Každý čtvrtý Čech se domnívá, že pořádání olympiády v Praze je fantazie, na kterou nemáme peníze. Přibližně stejný počet lidí si myslí, že peníze by se měly dát na důležitější věci. Na druhou stranu si 31,9 procenta lidí v Česku myslí, že zisk z prestiže stojí za náklady.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Stone_Pilot

Projekt za 600 mld.?
Na takovej projekt prostě Praha (ani ČR) nemá zdroje.Museli bychom se pořádně zadlužit.
Argument, že na tom město (stát) vydělá, neberu. Stát se má starat o vybírání daní (pokud možno co nejmenších) a poskytování základního servisu. Vydělávání peněz s 20-ti letou perspektivou s nutností zadlužení do kompetence státu nemá patřit.
 
Uspořádejme třeba MS v atletice nebo ME ve fotbale, na to naše malá ekonomika má. Nechci mít za krkem další spekulativní dluh, já myslím, že už v současnosti máme dost na splácení.....
A nakonec, co se týče OH - ruku na srdce - kdo z vás je zvědavý na koňskou drezuru nebo lukostřelbu?
0/0
12.5.2005 22:18

RicciPicci

Re: Projekt za 600 mld.?
ja bych se na to klidne sel podivat, bylo by to zajimavy zpestreni...
0/0
12.5.2005 22:33

t-o-m-a-s-m

Re: Projekt za 600 mld.?
mno, my bychom na OH prostřdky měli, měli bychom i na podplacení MOV, aby nám to přiklepli, jen kdyby vrchovní politici vrátili ty prachy co si ze státní kasy nakradli.
0/0
13.5.2005 6:49

keni

Re: Projekt za 600 mld.?
Jenomze jset taky zapomenil ,ze v tech 600ml. jsou take byty, obchvaty, nove drahy metra apod, ktere stejne Praha tak i tak bude muset postavit. Tay se to jenom zaplati najednou, misto postupne a hlavne se tooh cast vrati. Jinak pokud nekdo bude zase proti Praglu, tak at si uvedomi, ze v Praze makaj Prazaci a vetsin lidi ze Strednich Cech, coz je pres 2mil obyvatel a to je skoro 1/4 naroda. Takze si snad zaslouzime min 1/4 rozpoctu na dopravu apod. Bude to drahy, hodne prizivniku z rad politiku a magistratu si hodne nakrade, ale jsem pro. I kdyz bych ti zlodejicky nejradsi zavrel nadozivoti do 2x2m samotky a jenom o chlebu.
0/0
13.5.2005 12:57

RumFighter

Re: Re: Projekt za 600 mld.?
teda ty tvoje pocty me celkem rozesmaly  
0/0
14.5.2005 10:42

keni

Re: Re: Re: Projekt za 600 mld.?
Neco proti ??? 30. 12. 2004 Česká republika 10.220.577 Praha 1.170.571 Střední Čechy 1.144.071 co se ti dal nezamlouva. Zeberu pocet vsech obyvatel a neproduktivnich. Kam jezdi deti do Skol apod. Zase vetsinou sem. Mozna reknes, ze plno stredocechu maka u sebe, ale zase prlno dalsich z jinejch kraju jezdi do Praglu. To nemluivm o studentech. No a priznavam se, ze pocet obyvatelsctva v produktivnim veku nemam naladu hledat. Jeste neco proti ???
0/0
15.5.2005 16:22

forhend

Další
výplod chorobných mozků "manažerů" z prahy...:-((((
0/0
12.5.2005 20:58

Homer1

Do ).( s olympiádou!!!
V této zemi se stejně minimálně 50% rozpočtu rozkrade.
 
No a za zbytek se cosi postaví a v tom se uspořádá monstrózní přehlídka chemické a medikamentální šikovnosti všech národů. Vyhrají Číňani, Rusáci budou v těsném závěsu, protože jedině tyto dvě země pokročily nejdále v institucionalizovaném a státem podporovaném podvádění.
 
V Praze bude akorát bordel, hlava na hlavě, no prostě k hovvnu život po dobu minimálně jedenoho měsíce...
0/0
12.5.2005 20:39

RumFighter

to je zase diskuze...
Clovek by se pomalu stydel, ze se narodil v nasi krasne, stovezate   Sice se mi napad s olympiadou nelibi, ale plati zde moudro: je mozne s tim nesouhlasit, je mozne o tom pochybovat, ale to je tak vsechno, co se proti tomu da delat  Hlavne by si mimoPraglovsti mohli uvedomit, ze totalne ucpana (opravena) Praha, davy turistu, ze vypadavas z MHDecka a neprojdes Vaclavakem, plny vsechny pekny hospody a dalsi a dalsi veci by byli na obtiz NAM, Prazakum
0/0
12.5.2005 20:23

RumFighter

0/0
12.5.2005 20:07

Bertuzzi

Olympiáda v PRAZE ????
Byly by to první Olympijské hry , které se museli o rok odložit kvůli pozdě vydanému stavebnímu povolení na stadion :-)))))
0/0
12.5.2005 15:59

LaDinek007

tolik penez
Opravdu nerozumim tomu, jak nekdo muze uverit zvastu, ze se tech 600 mld zaplati z olympiady nebo nedej boze na tom jeste nekdo vydela. 600 mld korun je zhruba cesky rozpocet na jeden rok, kde je zarhnuto zdravotnictvi, vystavba sinlnic, socialni programy, platy statnich zamestnancu. vse nac si jen clovek vzpomene a nekdo si tu mysli, ze par ldiciek, co na tu olympiadu prijede to za tech 14 dni (mozna tyden pred a tyden po, takze mesic) zaplati? V recku ted nevedi, co delat s prazdnymi domy, se sportovisti, ktera jsou nadbytecna. U nas by se ale urcite vyuzila. napada me proc olympiadu neporadaji romerove stejne ,ale ekonomicky mnohem vyspelejsi evropske zeme jako holandsko, rakousko, svycarsko, uz vubec se nebavim od nas na vychod. copak nechteji rozpumpovat sve ekonomiky?
0/0
12.5.2005 15:04

Nik

Olympiádu (prozatím) nebrat...
1) Pořádání MS v hokeji jsme museli o jeden rok odložit (prohodit si pořadatelství s Finskem), protože byl problém postavit jeden stadion...
2) Jakmile se v Praze kolem něčeho ometá J. Bürgermeister a další jeho kamarádi-filištíni, tak z toho obvykle vznikne průšvih a/nebo tunel (stejný případ je v Brně P. Zbytek, ten naštěstí již rezignoval)...
0/0
12.5.2005 14:09

Vanous1

Re: Olympiádu (prozatím) nebrat...
jo jo, Zbytek, Jonas a dalsi z brnenskyho magistratu jsou fakt dobraci. jejich vystavbe mestskeho baseballovho stadionu je toho dukazem :(
0/0
12.5.2005 16:56

marte

Paříž bude hostit v roce 2012
Takže další  evropské město příjde na řadu nejdříve v roce 2024. Celý tento humbuk je jen podvod, jak zadlužit socansky Prahu a stát o další stovky miliard korun/euro...
0/0
12.5.2005 14:01

DeDust

Re: Paříž bude hostit v roce 2012
Mozna mas pravdu v tom zadluzeni, pomer politickych sil ve vedeni hlavniho mesta ti vsak unikl...
0/0
12.5.2005 14:18

marte

Bych blil...
Tak co vlastně chcete?...
0/0
12.5.2005 13:54

minusak

je brzy
1. Jezdí sem spousta turistů, kvůli obrovské historické hodnoty centra Prahy. Víc jich zatím netřeba. Až přestanou jezdit kvůli historie, pak můžeme lákat na sport
2. Nedovedu strávit představu, že by sa zase 10let cpaly všechny prachy jen do Prahy. Nebo, že by si to financoval samotný magistrát??????????
0/0
12.5.2005 13:18

1suomi

nevím
Je to samozřejmě utopie ale třeba by to pomohlo k tomu aby se konečnš dostavěly dálnice, spravily silnice, zrekonstruovala se většina potřebných objektů apod. Tady už by nešlo couvat jako s hokejem těžko bychom si to pořadatelství mohli s někým prohazovat  takže ty věci by se musely dodělat a bylo by.
0/0
12.5.2005 12:56

DeDust

Re: nevím
Neni to ani tak utopie jako kravovina. Kravovina, jejiz jakoby priprava (i kdyz vsichni vedi, ze realizace nebude) stoji spoustu penez za projekty, analyzy, pripravne prace a co ja vim za co jeste. A to jsou penize, ktere se prihrajou kamosum a samozrejme i zpet do kapes magistratniku. A to jsou penize, za ktere by se jinak mohlo udelat to o cem pises...
0/0
12.5.2005 13:50

cactus

blbost
boooože,vy chudáci,...samozřejmě že olympiáda v Praze je blbost(peníze,devastace),ale poslouchat kecy o tom,že sponzorujete pražáky je opravdu dojemná,je vidět,že Vám Praha platí i dost velkej komplex ....oni totiž ti největší vyžírkové v Praze jsou z Ostravy apod.
0/0
12.5.2005 12:44

BerryB

Re: blbost
O kom mluvíš cipe?
0/0
12.5.2005 13:29

laukums

olympiáda - proč ne
Pro pořádání olympiády v Praze je několik dobrých důvodů:
1. Všechna města, která LOH pořádala v posledních letech, na tom nakonec vydělala.
2. LOH se vždy musí někde pořádat a obyvatelstvo je zpočátku všude spíše proti.
3. Velká část peněz, které jsou potřeba na přípravu, by stejně bylo třeba vydat (metro, silniční okruh kolem Prahy apod.).
4. Není pravda, že "vše bude jen v Praze". Řada sportovišť by nepochybně byla lokalizována jinde v Česku (jako tomu bylo v Aténách, Sydney...). Tím se jednak aspoň trochu odlehčí náporu na hlavní pořadatelské město, a jednak z toho "něco mají" i jené regiony.
5. V posledních letech konečně přichází do módy pořádat sportovní akce včetně OH levněji a méně megalomansky. Trendem je snažit se více využívat stávající zařízení a nestavět vše na zelené louce. Na tom by se mohla "svézt" i Praha.
0/0
12.5.2005 12:43

RazorBlade

Olympiadu ne!
Jasne ze ne! Olympiada v soucasne podobe nema se sportem nic spolecneho, kazdemu jde jen o to udelat co nejvetsi a nejdrazsi akci, polovina "sportovcu" dopuje atd. Navic by to zdevastovalo Prahu.
0/0
12.5.2005 12:40

Vanous1

Re: Olympiadu ne!
jeee, to bylo hluboky.
cinani se uz totiz taky tesi, az se jim zdevastuje Peking, Sydny je od olympiady v troskach, stejne jako Ateny a Atlanta.
nedopuje polovina, dopujou vsichni, rvou si to rovnou do zil a pak jdou a devastujou poradatelsky mesta.
tak tys mne fakt pobavil :)
0/0
12.5.2005 12:48

RazorBlade

Re: Re: Olympiadu ne!
hochu, Praha je trochu jine mesto nez Sydney, to jen tak naokraj. Ale jed se podivat do Bruselu a uvidis olympiadou znicene mesto.
0/0
12.5.2005 13:04

Vanous1

Re: Re: Re: Olympiadu ne!
tak ty jses fakt skvelej bavic :) a v jakym roce ten Brusel znicily OH??? tak tohle mne dostalo ze zidle :) :) :) je videt, ze pan je kampancinta na OH :) :) :)
 
0/0
12.5.2005 13:13

RazorBlade

Re: Re: Re: Re: Olympiadu ne!
Ano, omlouvam se, spletl jsem si to s jinou megalomanskou akci v Belgii - svetovou vystavou. Olympiada se konala v Antwerpach.
0/0
12.5.2005 13:35

Vanous1

Re: Re: Re: Re: Re: Olympiadu ne!
prosim te, cim se zivis? jako komik jses totiz vybornej :) v Antverpach byly OH v roce 1920, to je pred 85ti lety! :)
0/0
12.5.2005 13:45

RazorBlade

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Olympiadu ne!
Co to s tim ma spolecneho? Ja rikam ze Brusel - mesto (narozdil od Sydney) Praze podobne zdevastovala megalomanska akce - Expo 1956 (nebo kolik). Ne ve smyslu vybitych vyloh ale mnozstvim betonu ktere se do Bruselu muselo kvuli tomu nalit. Je VELMI pravdepodobne, ze totez by se stalo Praze.
0/0
12.5.2005 13:53

Arny_71

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Olympiadu ne!
Pletes pate pres devate, bud radeji zticha, at se dal neztrapnujes. Jinak samozrejme, Olympiada v Praze je megalomansky prelud. Nastavesti nam to panove z MOV nikdy neprideli.
0/0
12.5.2005 15:05

Vanous1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Olympiadu ne!
v Praze taky bylo EXPO - a co nam tu zdevastovalo? ty jses vopravdu dabel :) apropos - na Atomium laka Brusel docela turistu dodneska.
0/0
12.5.2005 17:00

RazorBlade

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Olympiadu ne!
Narazit na dva idioty behem jednoho dne, to je teda stesti...
0/0
12.5.2005 22:50

uran235

K tem 600 miliardam
je treba jeste pripocist "premie" soudruhum do kapsy. To zase bude stat jedno obycejne PC pres 40 tisic atd.
0/0
12.5.2005 12:09

atvar

Ani korunu z dani!!!
At si poradaj, co chteji, ale ne za prachy danovych poplatniku!
 
Stejne to prosazujou jenom proto, ze budou moct rozdelovat miliardovy zakazky.
0/0
12.5.2005 11:58

dr_x

Re: Ani korunu z dani!!!
Z daní budu radši platit olympiádu než církve, armádu, divadla a podobně zhovadilosti.
0/0
12.5.2005 12:32

DollyBastard

Re: Re: Ani korunu z dani!!!
zalezi na uhlu pohledu, ale ty instituce, ktere jsi jmenoval, bych zrovna moc nepodcenoval. Divadlo a cirkve - jejich upadek by znamenal jeste strmejsi kulturni a moralni pad nez je tomu dnes. A armada? 60 let po valce a clovek uz si mysli, ze se nemuze nic stat...nicmene gripeny kupovat nemeli...
0/0
12.5.2005 12:57

dr_x

Re: Re: Re: Ani korunu z dani!!!
Mělo by to fungovat tak, že přinejmenším část daní by si mohl každý směrovat kam uzná za vhodné. Když je bude chtít většina dávat do sportu, bude olympiáda, když do armády, ať mají třeba padesát grippenů, když do církve, ať si staví kostely. Nemělo by to fungovat tak, jak to funguje teď, že o všem rozhoduje spolek rádobymoudrých politiků, kterým jde jen o vlastní koryto.
0/0
12.5.2005 14:08

DollyBastard

Re: Re: Re: Re: Ani korunu z dani!!!
to si myslim, ze nemas pravdu. Politiky sice nemame nejlepsi, ale system absolutni demokracie, tedy spis system chaosu a anarchie by jen prohloubil rozdil mezi elitou a spodinou - vetsinou. Ta by byla jen zatizena dalsimi neprehlednymi urednickymi machinacemi, kterym stejne neporozumi. Vydelali by na tom jen ti, kteri v tom umeji chodit - elita. pak by ti obyc. lide delali sbirky na chatrajici kostely, protoze stat se nechce starat o stovky let stare pamatky, ktere skrasluji nase mesta.
 
s demokracii se to nesmi prehanet.
0/0
12.5.2005 14:48

dr_x

Re: Re: Re: Re: Re: Ani korunu z dani!!!
Nepřipadá mi, že třeba v Rakousku vládne anarchie a podobný systém tam funguje. A nemluvím o žádných sbírkách, ale o daních. Rovnostářské kecy o elitě a spodině radši neberu v úvahu, protože bych se tak akorát nasral.
0/0
12.5.2005 14:59

BerryB

!!!
Nestačí vám Sazka Aréna?
0/0
12.5.2005 11:55

Ezóp

Re: !!!
ne.
0/0
12.5.2005 12:31

DollyBastard

s olympiadou jdete do riti
nebo si to Prazaci zaplatte sami!
0/0
12.5.2005 11:35

Zedford

Re: s olympiadou jdete do riti
a Tys odkud??? Praha to taky sama zaplatí, se neboj
0/0
12.5.2005 11:36

DollyBastard

Re: Re: s olympiadou jdete do riti
ha! uz vidim jak Bem taha 600 mld z kapsy! To bude jako s tim metrem, na ktery se udelala vyjimka v rozpoctu. To metro ale aspon vyuziji, kdyz uz v Praze jsem, ale na olympiadu fakt se*u!
0/0
12.5.2005 11:41

LaDinek007

Re: Re: s olympiadou jdete do riti
nezaplati. nech si uz ty zvasty od cesty. praha si nikdy nic sama nezaplatila a nezaplati. je to preci vecnej kolotoc. v praze je to, protoze je praha stovezata. a proc je stovezata? protoze se do ni po staleti vrazely prachy z dani cele republiky.praha neni samostatny subjekt .jsme jeden stat.. vse se nas tyka spolecne.
0/0
12.5.2005 11:46

Vanous1

Re: Re: Re: s olympiadou jdete do riti
precti si neco z danovy teorie, neco o tom, jak se tvorej rozpocty samospravnych jednotek, praha je samostany "subjekt", stejne jako kazda samospravna fiskalni jednotka s vlastnim rozpoctem. tyhle informace z hospody a z blesku si vopravdu strc za klobouk!
0/0
12.5.2005 11:58

DollyBastard

Re: Re: Re: Re: s olympiadou jdete do riti
1. rocnik ekonomky nebo snad stredni ekonomicka?
0/0
12.5.2005 12:06

Vanous1

Re: Re: Re: Re: Re: s olympiadou jdete do riti
VSE, praxe, logika, inteligence, atd.  - proste to, co tobe evidentne chybi.
0/0
12.5.2005 12:09

DollyBastard

Re: Re: Re: Re: Re: Re: s olympiadou jdete do riti
chybi a chybet bude. Stat se takovym magorem jako ty? Kdo by po tom touzil?
0/0
12.5.2005 12:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze