Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Pondělí 23. října 2017 Teodor, Theodor

Diskuse k článku

Kam s olympiádou? Strahov, nebo Letňany?

Kde má být v Praze olympiáda? Redakce Mladé fronty DNES oslovila tři osobnosti s otázkou, která lokalita v hlavním městě by byla ideální pro výstavbu centrálního stadionu olympijských her - letňanské výstaviště, nebo chátrající sportovní komplex na Strahově?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

čirokéz

Olympiáda
IMHO je to asi takto -  sedět v nějakém výboru na uspořádání OH a kdákat do světa báchorky o uspořádaní her v ČR, může být docela dobrý penězovod pro pár vyvolených. A jestli tady OH někdy budou, nebo ne, je jim srdečně jedno.
0/0
11.1.2007 11:58

pesimista1

Kam???
Na Plzeň Vávro,na Plzeň
0/0
10.1.2007 16:43

lokko

Olympiáda?
Já jsem proti. Raději bych se ucházel o pořádání MS, ME aj. v různých sportovních odvětvích. Je to ekonomičtější a přinese to mnohem více zábavy.  
0/0
10.1.2007 16:43

Kazimír Nelida

zájem
by mě zajímalo, kdo platí takové megalomanské hypermegaosly, kteří chtějí v praze olympiádu ...kdyby bylo referndum, tak nesouhlasí asi tak 99,9 obyvatel
0/0
10.1.2007 15:23

milec

Kam s olympiádou?
ja bych vedel... ...tam kde zada ztraci dobre jmeno
0/0
10.1.2007 15:22

donvito2

Re: Kam s olympiádou?
PLNĚ S TEBÓ SÓHLASÍM. KDYŽ UŽ MÁME V PRD+LI VŠI, TAK TA OLYMPIÁDA SE TAM VEJDE TAKY
0/0
10.1.2007 17:35

paskudilek

My na to máme!
Dluhy se platit nemusí. Jiří Pablbek
0/0
10.1.2007 14:34

trdlo

Re: My na to máme!
ted rikal jeho poskok SobHas ze rezervy má !!! tak do toho... tiskari pripravte se budou se tisknout penize
0/0
10.1.2007 15:56

uroboros

Kandidatura jako propagace
At Praha chce olympiadu nebo nechce, stejne ji nedostane. Po minulych zkusenostech v Recku uz dalsi experiment MOV v male zemi nepripusti. Uplatky neuplatky.
0/0
10.1.2007 14:28

NaPulCech

to je Cesky humor nebo myslite to vazne.
Ceska republika nemuze poradat OH, protoze na to nema. Na poradani hry je potreba skoro 1 billion korun a jsou banky kteri maji zajem pujiciovat takovou sumicku ale pak kdo to zaplati??? Tak ze je to hudba budosnost tak mozna za 50 let budou OH v Praze.
0/0
10.1.2007 13:50

marte

olympijáda vypije náš rozpočet...
a budem v perdeli jako řekové...
0/0
10.1.2007 13:48

zapikj

Re: olympijáda vypije náš rozpočet...
A třeba olympiáda v Sydney byla ztrátová? Že jsou řekové blbci a dali nesmyslný ceny za vstupenky, který tvoří podstatnou část příjmů (a ještě ty skoro prázdný stadiony.....) je jejich problém.
0/0
10.1.2007 14:26

Mick0001

Re: Re: olympijáda vypije náš rozpočet...
Srovnávat Austrálii a ČR je dost naivní. Doporučuji osobní návštěvu. Není to jen o stadionech, ale také infrastruktuře, přístupu k organizaci.... V Sydney se budovali jen stadiony, všechno ostatní bylo v podstatě hotové. V Praze bychom budovali úplně všechno a byl by to jeden velký průser, na kterém bychom všichni prodělali kalhoty....Olympáda v ČR je nesmysl a doufám, že se žádnému lobistovi nepovede v následujících 50ti letech ji tady uskutečnit.
0/0
10.1.2007 14:39

Pepi_Bouchac

Re: Re: olympijáda vypije náš rozpočet...
Nejsem expert a taky na to nemam zadne dukazy, ale nechce se mi verit, ze vstupenky tvori "podstatnou cast prijmu". Podle me je nejvice penez z TV prav, protoze takovou udalost vysila v podstate kazda zeme. Ale treba se pletu
0/0
10.1.2007 16:19

cassul

Sazka arena
Stejně Sazka Arena ještě není hotová a taky nikdy nebude... Svůj účel už splnila - vytáhnout prachy ze systému...
0/0
10.1.2007 13:33

DaveQStone2

to si nekdo mysli
ze postavi stadion a muzeme mit OH ?!? Jdete uz fakt nekam , at je OH nekde kde to je pekny a kde neni kocourkov coz bohuzel u nas je. Zadna olympijska myslenka by pri pripravach nebyla , jen by kazdej promyslel jak na tom co nejvic trhnout. Je to smutny , ale odrazi to stav u nas.
0/0
10.1.2007 13:31

zapikj

Re: to si nekdo mysli
Víš ono je to poslání soukromých firem co nejvíce trhnout. Samozřejmě by jistě probíhala výběrová řízení na dodávky atd. Je pouze otázkou kdo to bude celé zastřešovat...Nicméně korupce by byla, iluze si nedělám...
0/0
10.1.2007 14:31

cassul

Co by nemohly byt OH v Praze?
To je jednoduché - někde za Prahou se na louce postaví stanová olympijská vesnice, civilní ochrana dodá stany, polní kuchyně a ešusy na guláš dodá AČR, stejně jim to ve skladech plesniví. Nějaké ty gymnastiky a basketbally se rozstrkají po školních tělocvičnách, opraví se strahov, tam půjde ta atletika rychle (kde jinde můžou běžet 400metrů rovně?), veslování přirozeně na vltavě (češi mají výhodu, zatáčku pod Vyšehradem už mají zmáklou), na střelbu se postaví terče někde v Šárce, plavání v Podolí, box a zápas má tradici v Lucerně. Kdo z olympioniků nechce bydlet v olympijské vesničce, ať si najde podnájem, osobně nabízím ubytování několika gymnastkám, nejlépe asijským...
0/0
10.1.2007 13:26

looki25

Re: Co by nemohly byt OH v Praze?
0/0
10.1.2007 13:39

matysek-k

Re: Co by nemohly byt OH v Praze?
dobrý, poprskal sem si monitor :-)))
0/0
10.1.2007 13:54

zapikj

Re: Co by nemohly byt OH v Praze?
cassul ručí za kvalitu :-)
0/0
10.1.2007 14:36

_buran

Re: Co by nemohly byt OH v Praze?
:))))))))
0/0
10.1.2007 16:34

chorimehbooba

je to hloupost , olympiada uz je o nicem
 vyspele zeme kolem sebe musi stavet zdi , aby se ubranili zaplave imigrantu z tretiho sveta a jednou za 4 roky si na olympiade vsichni namlouvame jak jsme si   rovni a jake jsou krasne pratelske vztahy mezi staty a narody......
0/0
10.1.2007 13:06

ia01mnov

Re: je to hloupost , olympiada uz je o nicem
souhlas
0/0
10.1.2007 13:20

DaveQStone2

Re: je to hloupost , olympiada uz je o nicem
souhlas , jen tech zdi by mohlo byt vic
0/0
10.1.2007 13:25

Obcasnykomentator

Olympic Legacy
Klíčový bod Olympic Legacy - to je vážně dojemné. Kdepak bylo tohle zásadní kritérium, když kvetla korupce v MOV, z níž se na veřejnost dostala jistě jen nejkřiklavější část a kvůli které se měnila pravidla kandidatur?
A kde bylo, když ke 100. výročí Atén 1896 dostala "Coca Cola olympiádu" Atlanta?
A slohové cvičení na téma Motivace, dopad a dědictví jímavě sepíše jakýkoliv tým jen trochu lepších pisálků.
Proolympijský brainwashing začíná přitvrzovat. Obávám se, že brzy semele i "zbytek" Česka mimo Prahu. Ten by měl ve vlastním zájmu zabránit tomu, aby se nestoudně mnoho peněz investovalo v Praze a okolí, zatímco regiony utřou hubu. Nevidím totiž šanci, že by to mohlo proběhnout jinak.
Každý čtenář či divák detektivek zná onu klasickou zásadu Cui bono, kdo z toho má prospěch. I tady se hodí si ji položit a zapřemýšlet.
0/0
10.1.2007 13:05

stefi_ul

CR a Olympiada
Nevim, proc bysme se meli do toho hrabat. Praha jako takova na to NEMA, aby to utahla z vlastni rozpoctu a takovej balik si myslim nemuzeme dovolit ani jako stat. Takze pokud si prazaci rozhodnou ve svym referendu, ze chtej Olympiadu, tak at si to zaplatej ze SVYHO. Nemame ani more, ani poradny hory... jen samy dluhy a tohle by nam moc cestovni ruch nerozjelo. 14 dni budeme pupkem sveta a pak se z toho budeme 10 let lizat. Maximalne na tom zase vydela jen Praha, kde vyrostou nove ubytovaci prostory a par vyvolenych mist v republice,kde budou nejaka nova sportoviste... Ale kolik to spolkne miliard?? Staci se kouknout do Recka... ekonomicky na tom prodelali... No nic. To je jen nazor z lidu
0/0
10.1.2007 13:02

mistrzs

Re: CR a Olympiada
máš pravdu v řecku to budou splácet ještě 50 let a tady u nás by na tom pár vychcánku z prahy vydělalo a to už stojí za zmanipulování průzkumů názorů obyvatel
0/0
10.1.2007 13:06

Obcasnykomentator

Re: CR a Olympiada
Protože by OH postihly celou ČR, nelze imho referendum zredukovat jen na pražské. Tak by pouze obyvatelé Prahy rozhodovali o akci, která by významně zasáhla celý stát. Referendum ano, ale celonárodní.
0/0
10.1.2007 13:11

stefi_ul

Re: Re: CR a Olympiada
s tim souhlasim, bez namitek... ale ikdyby vyslo z referenda, ze olympiadu chceme, mela by byt vladou dana predem pravidla. Na jaky ukor to bude... co takhle sahnout nemakacenkum na davky... to by bylo pro olympiadu najednou malo lidi... tenhle stat ma v pr.eli vsi a snupe tabak. Kam se kouknete sami dluhy. A nekolik miliard vyhodit do par sportovist??? Staci se kouknout na zbytecnou Sazka Arenu. Kolik stala miliard... polovicni hala by to vyresila... takhle prichazi CSTV o mraky penez...
0/0
10.1.2007 13:18

Boldrick

Re: Re: Re: CR a Olympiada
Vládou? Z který seš země? Mluví se v cože anglicky?
0/0
10.1.2007 14:23

Eva_V

Re: CR a Olympiada
Rozhodně požaduji, aby předtím, než se bude Praha ucházet o kandidaturu, bylo vyhlášeno referendum o jejím konání, a to nejen v Praze, ale i v místech, kterých by se to taky týkalo (např. okolí Lipna)  Jinak já jsem pražačka a rohodně budu hlasovat PROTI olympiádě   Nesouhlasím s promrháním tolika peněz, které by se daly využít jinde (jenže to banky sponzorovat nebudou, protože v tom nejsou vidět ...) A taky pochybuju o tom, že by se podařilo zlepšit dopravní infrastrukturu v Praze - současný stav je otřesným svědectvím, že takhle to rohodně  nepůjde!  Pro zajímavost: naše čtyřčlenná rodina (všichni dospělí, žijící v Praze) je v názoru na OH rozdělená 2:2
0/0
10.1.2007 14:43

chorimehbooba

kravina
0/0
10.1.2007 13:01

sanborn

a co výzkum
Dle agentur již 60 %občanů ČR je pro OH ,když tu příspěvky tak to vidím tak na 10 -15 %.Kde berou agentury ty čísla?
0/0
10.1.2007 12:58

Obcasnykomentator

Re: a co výzkum
Podobně vypadají všechny internetové diskuse, které jsem přečetl. Odpověď nabízím v příspěvku kousek vedle a opakuju zde:
Proolympijský brainwashing začíná přitvrzovat.
V obměně nechvalně známého Fučíka: Lidi, bacha!
0/0
10.1.2007 13:08

Lektik

Re: a co výzkum
Protože sem chodí samí zamindrákovaní jedinci. Nikdo je nebere v normálním životě vážně, tak blejou svý výplody tady. Normální člověk se diskuzi na iDnes obloukem vyhne...
0/0
10.1.2007 13:10

frazo

olympiada
olympiada a v Praze, nesmysl, Praha na to nebude pripravena ani za 20 let. uz ted nezvlada dopravu a jak by to vypadalo behem OH? taky ty odhady kolik by to stalo a kolik by se vydelalo - myslim ze by to bychom na tom nevydelali spis naopak. zase by vsechny love rozkradli a pak by povidali ze se sekli v odhadu atd...
OH pouze a jedine pokud tady budou schopni lide co by to opravdu dokazali zorganizovat, zatim jsem je nepotkal takze jsem proti.
0/0
10.1.2007 12:46

duschman

Peč te na to
na www.stes.cz se už dobrou třičtvrtě hodinu daj obědnávat lístky na ČR : NĚMECKO..
0/0
10.1.2007 12:42

Vilém Hynek Jarmila

Olympiádu v ČR může chtít jen blázen
Já teda rozhodně OH v Praze nechci  Jsou to vyhozený peníze, který stejně natečou do soukromejch kapes. Myslím, že jsou tu důležitější investice než výstavba sportovišť, který pak budou využívat jen soukromý kluby pro vrycholovej sport registrovanejch sportovců a amatérskej sport pro radost zas ostrouhá.
0/0
10.1.2007 12:41

duschman

Re: Olympiádu v ČR může chtít jen blázen
Ostrouhá protože místo toho aby si běhal venku, tak se válíš doma u compu..
0/0
10.1.2007 12:43

stefi_ul

Re: Re: Olympiádu v ČR může chtít jen blázen
ty si dobry jatro... pokud pise o amaterskym sportu, asi neco dela... rozhodne se tu dela vice pro profesionalni tymy, nez pro amaterska sportoviste vseho druhu... Ted sice udelali v Plzni na Lochotine umelou bruslarskou drahu a peknou, ale bohuzel zase sklidili kritiku, ze proc zrovna tohle a ne tamto... Nezavdecis se lidem vsem, ale za ty miliardy, co by spolkla jen organizace olympiady by bylo placku pro deti a nejen pro dost. Z kazdy miliardy postavis 1000 hrist na blbnuti. Jeden milion na upravy placku bohate staci. A 1000 mist, to je do 100 mest 10 upravenych hrist... To uz je slusny... myslim.
0/0
10.1.2007 13:07

duschman

Re: Olympiádu v ČR může chtít jen blázen
A navíc k čemu by Ti asi tak byly ty amatérský sportoviště, když akorát dřepíš doma u compu, cpeš se a pak jdeš leda do hospody...
0/0
10.1.2007 12:50

stefi_ul

Re: Re: Olympiádu v ČR může chtít jen blázen
aaa podle sebe, soudim tebe??? Kdepak... je nas dost, co chodime neco delat, ale vetsinou je to horsi, nez v prasecaku.... Sportoviste ne sidlistich nejsou. Kdyz si chce jit nekdo zahrat volejbal, tenis, basket... nemas nic verejne, jen musis zacalovat nekde halu nebo hriste. U nas v Usti jedno novy hokejbalovy hriste udelali... ovsem diky lidem na sidlisti bylo taky jedno zruseno, protoze tam vadilo, ze se tam kricelo... no na hristich moc lidi nebyvaji tise... takze pro sport rekreacne se v tomhle bananastatu nic nedela....
0/0
10.1.2007 13:15

cassul

Re: Re: Re: Olympiádu v ČR může chtít jen blázen
No a kdo to zaplatí? Postaví se nějaká tělocvična a kdo bude platit provoz, údržbu, vytápění, úklid? Jseš ochotný zaplatit za hodinku nohejbalu s partou kamarádů 2000,-, aby se zaplatily alespoň náklady? Z hlediska města nebo obce jsou mnohem důležitější věci na financování...
0/0
10.1.2007 13:40

duschman

Re: Re: Re: Olympiádu v ČR může chtít jen blázen
Tak já chodim dělat furt něco...ale když sem byl malej tak nám teda stačilo chodit hrát fotbal na louku za barák a pozemní hokej na vyasfaltovanej plácek a nějaký sportoviště za milion jsme k tomu fakt nepotřebovali...Zaběhat si můžeš i do parku atd..
0/0
10.1.2007 13:42

bierboy

proč
Proč si  Češi vůbec v ničem nevěří?Proč by nemohla Praha organizovat ziskové OH?To je samá kritika bla,bla,bla...Všechno jde,když se chce,když někdo jen sedí a kritizuje,hovno dělá,tak nemá právo nic kritizovat a odsuzovat.
0/0
10.1.2007 12:37

Nobleman

Re: proč
To je holt takové to české přizdisráčství...
0/0
10.1.2007 12:40

we.ah

Re: proč
Cesi si veri, Cesi neveri ceskym institucim.Kdyby poradal olympiadu Honza a Filip z Uhrinevsi, tak jim drzim palce a verim, ze to dotahnou do konce :-) kdyz ji chce poradat ceskej svaz v cele s budizknicemama, tak jim neverim.Ale ty ses evidentne emocne vyspelej sebevedomej mladej muz, takze jdi do politiky a UZ S TIM HERGOT NECO UDELEJ!
0/0
10.1.2007 12:43

stefi_ul

Re: proč
ty to zaplatis ze svyho??? Jako stat na to nemame ekonomiku, tak se do toho proste nemuzeme cpat... Neumeli jsme udelat ani MS v hokeji, aniz by to bylo bez problemu... a myslis, ze bylo ziskovy jako v jinych statech??? Kulovy s prehazovackou. Sazka arenu snad ani nikdy nesplatime - my vsichni rikam proto, ze na to doplaci hlavne CSTV, ktera ma o nekolik melounu nizsi prijmy, protoze to jde do Husakdomu
0/0
10.1.2007 13:21

we.ah

Asi tak...
Olympiada v Praze?Lidi proberte se!!!Vzpomente si, jakou praci dalo postavit halu pro hokej.Tohle bude jeste vetsi ryto pro chamtivce, navic v tomhle kocourkove se to proste NEDA!!!Olympiada mimo Prahu? :-) no to snad nemyslite vazne.Jako ze by jezdili sportovci po polich na zavody?Nebo ze by se sli kulturne vyzit na nejakou krupanskou diginu?To je ale podivana...Jarin u traktoru pokukuje na kolbiste :-)))) Olympiada v CR je blaznovina a utopie, at v Praze, nebo u senochrupu kdekoliv jinde...
0/0
10.1.2007 12:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze