Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Neděle 22. října 2017 Sabina

Diskuse k článku

Za politiku hrozí vyhazov z olympiády

Sportovec mává na olympiádě v Pekingu tibetskou vlajkou. Nebo ukazuje transparent: "Dodržujte v Číně lidská práva!" Takové scény mohou za pět měsíců nastat. Avšak pozor. Brzy po nich může následovat protiakce: dotyčného olympionika vyloučí z her, přijde o medaili.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ppelc

Kazdy kdo
vyhraje na OH v Cine a rekne co si o Cinskem rezimu mysli bude superhrdina, ostatni budou hanebni pokrytci. Alespon v ocich obycejnych lidi, na tomz adny bafunar svymi clanky a smlouvami nic nezmeni!!!
0/0
21.3.2008 13:29

i_včera

pokrytectví
Protestuje se proti porušování lidských práv na Kubě, v Bělorusku nebo v KLDR..ale ne v Číně, páč ta má ekonomickou moc a západ s ní radši kolaboruje..viz. Google, kterej cenzuruje sám sebe podle přání čínských vládců..každopádně Číňani to udělali velice chytře..komunisti se tam udrželi u moci výměnou za ekonomický rozkvět a na to lidé slyší..nebyli tak hloupí jako místní Jakešové..a Tibeťani mají holt smůlu..
0/0
14.3.2008 10:14

double_K

Takové jsou konce!
Coubertin se musí obracet v hrobě. Tahle olympiáda je zločinem bafuňářů podplacených nadnárodními koncerny, pro které je Čína obrovský trh a olympiáda obrovský kšeft. Sportovci tam logicky pojedou - za čtyři roky může selhat zdraví, věk nezastavíš, může se stát cokoliv. Takže já sportovce chápu. Taky se budu dívat a fandit - protože když už tam jsou, tak bude možné vidět pěkný sport. Ale zakázat sportovcům, aby třeba v rozhovoru pro televizi vyjádřili svůj názor, to je fakt vrchol! Ostatně, když někdo vyhraje svůj závod, a pak jim do TV řekne svoje, můžou mu vzít medaili, ale ne skutečnost, že na OH vyhrál. To není jako v případě dopingu (ten domácí repre už určitě přivedla k dokonalosti). Až by pak v závodě druhý atlet měl převzít medaili, musela by ho hanba fackovat, kdyby ji přijal. Takže rada sportovcům: Po posledním vystoupení říct klidně, co si myslím. Na světě je hodně lidí, kteří to ocení!
0/0
13.3.2008 17:01

Ulrich

Absurdita: Vrazi a zloději pořádají olympiádu
0/0
13.3.2008 16:25

Ulrich

Totální bojkot nejen her, nýbrž i olympioniků!
V Číně je druhý nejhnusnější režim na světě. Horší je to už jen v KLDR. Já osobně vylučuji, že bych sledoval sportovní stránku těch her. A každý sportovec, který tam pojede, aniž by vyjádřil odpor k tamnímu komunistickému režimu, je u mě darebák a nebudu mu nikdy fandit.
0/0
13.3.2008 16:23

Todd Berrtuzzi

Cože ?
To si nebude moct Šebrle na stadionu ani zahajlovat ?
0/0
13.3.2008 15:53

stavik88

Re: Cože ?
čím dál tím horší...
0/0
13.3.2008 16:41

wildge

Vetsine
olympioniku je nejspis nejaky Tibet zcela u ...
0/0
13.3.2008 15:38

wildge

Jake tresty
ma pripravene OH pro Cinu, pokud bude pri hrach propagovat Stranu?
0/0
13.3.2008 15:36

wildge

Uz to vidim
Jak vtipnymi otazkami na tiskovce po atletickem zavode cinsti politruci vydiskvalifikuji vsechny dobehnuvsi pred Cinanem.
0/0
13.3.2008 15:35

coyotte

Bojkot bolševické ZLOlympiádě!!!
Tak tímto považuju čínskou olympiádu za nehodnou sledování. Na náměstí nebesky tankového neklidu se ne dávno zabíjeli lidé, Tibet má co dělat, aby jej bolševici plně neasimilovali. Zajímá mě však, kolik sportovců odmítne kvůli těmto gestům síly a zastrašování účast. Že by se dali spočítat na prstech jedné ruky? Doufám že aspoň někdo...
0/0
13.3.2008 14:59

spartaman

OH 2008
 BOJKOT
0/0
13.3.2008 14:39

clickman

FREEDOM TO TIBET
!!!
0/0
13.3.2008 14:01

ce4you

Sportovci
Ja hlavne nerozumim tomu, proc maji problem s Cinou odnaset sportovci. Sportovci jsou profici, kteri se sportem zivi a pro ktere je olympiada jednim z vrcholu kariery. Ktery se navic kona pouze jednou za 4 roky a tim je extra vzacny. Takze reci o tom, ze by tam vubec nemeli jezdit, protoze uz samotnou ucasti podporuji Cinu a jeji politiku, jsou uplne mimo. Jedinym zodpovednym za tuhle Potemkinadu je MOV a bafunari, kteri Cine hry priklepli...
0/0
13.3.2008 13:59

Flap

Re: Sportovci
Sportovci mají naopak výjimečné postavení. Když je někdo mistrem světa, tak může symbolicky (třeba tričkem) protestovat a nikdo mu nevezme ani slávu ani medaile a zůstane na prvních stránkách novin. Ale ti naši zbabělci se ani toho neodváží.
0/0
13.3.2008 15:09

Chlupaty Knedlik

Charta sem charta tam
hlavne je to pokrytecka spina, kdy se Cine proste musi podle oficialni politiky lezt do riti
0/0
13.3.2008 13:12

aljav

jsem fakt zvědavej
1/ když vysloví názor sportovec, třeba na problém Tibetu, tak ho MOV vyloučí z her, sebere medaile atd.
2/ když Čína zneužije OH ke své politické proapgaci, což se v podstatě už děje, tak co udělá MOV ? Jak chce Čínu potrestat ? Důraznou protestní nótou ? Diskvalifikací ? To jsem fakt zvědav !
0/0
13.3.2008 11:51

juniorpraha

Re: jsem fakt zvědavej
Kdyby je chtěl nějak trestat, tak to nikdy nemohl Prking dostat.
0/0
13.3.2008 11:54

juniorpraha

Re: Re: jsem fakt zvědavej
Peking
0/0
13.3.2008 11:54

aljav

Re: Re: Re: jsem fakt zvědavej
překlep ještě poznám :-)
0/0
13.3.2008 11:57

aljav

Re: Re: jsem fakt zvědavej
mě je to jasné, já jen komentuji tu "spravedlnost" !
0/0
13.3.2008 11:56

John.Major

Re: Re: jsem fakt zvědavej
Máš tam překlep. Je to Prdking...;)
0/0
13.3.2008 14:42

juniorpraha

.
Olympijáda už dávno není o Coubertenovi, ale o penězích a politice. Proto jí má Čína.......... Politiku, ale nechme stranou.
Nechtějme přece po sportovcích, aby tam nejeli, když je to (alespoň pro část z nich) šance zabezpečit sebe a své blízké do konce života...  
Podle mě je to chyba těch lidí, kteří OH Pekiongu přiklepli - ale to už jsme zase u politiky....
Nicméně Čína nečína, lidská práva či nepráva, já  budu fandit českým sportovcům až do roztrhání těla. A teď si du dát voňavou a křehkou kočičku do jedné čínské prima restaurace.
0/0
13.3.2008 11:32

Heralik3

Re: .
No to sou teda názory......
0/0
13.3.2008 11:41

juniorpraha

Re: Re: .
1)Ty to budeš bojkotovat?  2)Nebudeš fandit? 3)Nechodíš na  čínská jídla? 4)Myslíš si, že to není o penězích? 5)Doufáš v to, že to dostal Peking pouze proto, že byl nej kandidát?
Pokud jsou Tvé odpovědi ano tak věz že 1) - dej se na politiku, 2) jsi hloupý, 3) přicházíš o několik dobrot, 4) jsi buď Kelner, nebo úplně chudý, 5) jsi neuvěřitelně naivní.
6) Ber to s rezervou!
 
0/0
13.3.2008 11:53

aljav

Re: Re: Re: .
no míchat do toho čínská jídla je trochu silná nadsázka, ale jinak  
0/0
13.3.2008 11:59

John.Major

Re: Re: Re: .
Ty čínská jídla se vozí Číny? To musej bejt hluboce zmrazený;) Navíc by mě zajímalo, kolik těch čínskejch restaurací je opravdu číňanů a kolik vietnamců...;)
0/0
13.3.2008 14:41

aljav

Re: .
souhlasím. Olympijská myšlenak leží v hrobě, a peníze velí !  To že Čína dostla OH díky úplatkům vedení MOV je na 98% jasné. Chápu sportovce, že tam přeze vše pojedou, ale kdyby z nich někdo oficiálně odmítl do Pekingu jet, na protest proti porušování lidských práv, tak by v mých očích hodně stoupnul !
0/0
13.3.2008 11:54

Martin111

Zahájení
Udělal bych to takto: při slavnostním zahájení nastoupit klasicky se svou  vlajkou, následně vyndat tibetskou, sundat si bundy a pod nimi bude tričko "svobodu Tibetu", kdyby to udělalo více výprav najednou, pochybuju že by je všechny někdo vyloučil
0/0
13.3.2008 11:29

sazex

Re: Zahájení
A co se stane? Obyvatele Ciny se vzbouri a svrhnou sve nenavidene vladce? To je jen pohadka.
0/0
13.3.2008 11:44

aljav

Re: Re: Zahájení
takže je lepší nedělat vůbec nic ?
0/0
13.3.2008 12:45

_lu

...
Pokud vím, tak vždy když je olympiáda, taxe vždy symbolicky uzavíral mír i tam, kde byla válka (pokud o olympiádě věděli) a OH jako takové na celosvětový mír poukazovaly. OH a mír a lidská práva jsou v jedné rovině. Jestli někdo říká, že si tam jede zaběhnout pro zlato, tak asi nepochopil pravý význam sportu a OH.
0/0
13.3.2008 11:24

Mangoo

V Berlíně 1938 také všichni mlčeli
... a byla to chyba. Olympiáda je ideální příležitost říct miliardě Číňanů, že se nemusí obávat mluvit a jednat. Že celá hrozivá komunistická mašinérie se sesype jak domek z karet, když se do ní opře vítr v podobě svobodného projevu. Chtějí vylučovat sportovce? Oka. Jsem zvědavý, co budou dělat, když těch sportovců bude sto. Sto lidí, kteří se vzepřou za pohledu všech médií světa. Nikomu se nestane nic, komunisti vždycky vyhrožujou a cítí se silní v kramflecích, ale nenadělají nic. Hitlerovi se taky měli vysmát a poslat jeho haknkrajce do ...
0/0
13.3.2008 11:23

honza_

Re: V Berlíně 1938 také všichni mlčeli
jenomže z tý miliardy je asi tak třičtvrtě miliardy, kdo žil jenom v "komunismu" neví a nechápe, že to může být jinak
0/0
13.3.2008 12:33

jenkiii

Olympiada=penize
Bezesporu je krasne divat se na sportovce na olympiade jak prekonavaji jeden svetovy rekord za druhym.Dnesni olympiada uz neni ten krasny sport,kde jde o idaly o svobode,ale spis je to obrovska medialni masinerie,ktere jde predevsim o to jak vydelat.Vetsina sveta vidi Cinu jen jako obrovsky trh s nekonecnymi ekonomickymi moznostnmi.Nikdo se nepozastavuje nad obcanskymi pravy obcanu v Cine a i v Tibetu. Kdyby byl Olympionismus zdravy nikdy by se v Cine olympiada nekonala.Zadna zeme verejne nerakne vy Cinska vlada porusujete lidka prava a my s vami nechceme mit nic spolecneho.
0/0
13.3.2008 11:19

vasekpasek

Aha
Takže boj za lidská práva je vlastně politická propaganda... To jsme to s tou politickou korektností tedy dopracovali... :-\
0/0
13.3.2008 11:08

Heralik3

Re: Aha
A Olympiáda je vrcholem konzumu. BOJKOT!!!
0/0
13.3.2008 11:17

Martin108

.
BOJKOT
0/0
13.3.2008 11:06

Heralik3

Re: .
BOJKOT
0/0
13.3.2008 11:18

spartaman

Re: Re: .
BOJKOT
0/0
13.3.2008 14:36

telcontar.en

Jsou i další hrůzy
Jsou i další hrůzy, které se dějí právě kvůli olympiádě: http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/asie-a-oceanie/peking-do-olympiady-zmasakruje-az-200-tisic-kocek_48232.html
0/0
13.3.2008 11:02

telcontar.en

To není politika
To přece není politika, jestli se někde vraždí a nedodržují lidská práva.
0/0
13.3.2008 11:01

Luc123

Nechápu některé názory
Já nechápu co od těch sportovců čekáte, celý svět s čínou obchoduje, světové firmy tam investují miliardy dolarů aby vydělaly a měly z toho prospěch a najednou by měla nějaká skupina lidí , sportovci, držet zásadový postoj že se s číňany nemluví a měli by se vzdát třeba životní šance na olymijskou medajli a co si budem vykládat i na velmi slušné peníze. Není morální od někoho vyždaovat něco co sami neděláme. Já si ale myslím, že OH v číně uděljí pro zlepšení lidských práv více než miliony planých keců politků v evropském parlamentu a podobně. Izolací se diktatorský režim drží déle při životě a připady z historie to jen potvrzuji. Jako přiklad bych uvedl Jižní koreu která na počátku svého ohromného rozvoje byla vojenská diktatůra ale časem se přeměnila v solidně fungujcí demokracii. Stejně tak to možná dopadne s čínou , naopak održinuta severní korea bude tvrdě komunistická dalších 50 let ..
0/0
13.3.2008 10:59

Heralik3

Re: Nechápu některé názory
Kecy, prdy, řečičky. Na rozdíl od tebe a některých sportovců, kteří maji ze sportu v mozku kostku víme, co je to komunismus a na jak brutálních zákonech stojí. A nelíbí se nám to. A takl děláme to, že budeme ignorovat olympijske hry, postavené na lži, bezpráví, utlačování a pogromech. Viz Mnichov!!!!! Tfuj Hitlerovi , tfuj Číně. je to stejné jako za Hitlera, kdy podobní tobě tvrdili, že Olympijske hry v Nemecku pomuzou a ze Hitler koneckoncu neni tak špatný... třikrát fuj lidem, co se stále neumí poučit ze své, byť krátké historie...
0/0
13.3.2008 11:08

Reinkarnace Obraceče kalendáře

Re: Re: Nechápu některé názory
0/0
13.3.2008 11:15

Luc123

Re: Re: Nechápu některé názory
Máš pravdu, poučit se z historie je dobré, ale je třeba v první řadě tu historii znát. A podle mě ty jses uplně mimo, když dáš na stejnou úroveň hitlerovo německo a současnou činu tak jě někde v tvé hlavě chyba. Klidně buď antikomunista jaký chceš mě to vůbec nevadí, taky bych přál číně jinou vládu a jiný režim ale srovnám na základě faktu a ne vyplodů chorobné mysli. A ještě jedna poznámka, mluv vždycky za sebe, nesnáším když někdo používa množné číslo. Každý se u nás může vyjádřit a tak nech každému tohle právo a neupírej mu ho.
0/0
13.3.2008 11:30

Heralik3

Re: Re: Re: Nechápu některé názory
Myslíš že všichni, kdo poukazují na Hitlerovský Berlín a na Pchjongchjang v Číně, jsou hlupáci? Myslíš, že to není to samé? Opravdu si to myslíš? Pokud ano, je to s lidstvem horší než si myslím a asi opravdu pomůže jen to, aby civilizovaný svět byl opět smeten barbary a začlo se od začátku. Nebylo by to poprvé ani naposledy. A vše právě vzniká podobně - podcenováním nebezpečí.
Kvuli hloupému sportu nebudu ze sebe dělat duševniho mrzáka, za ten vlastní pocit ignorace olympiády stojí...
0/0
13.3.2008 11:40

Luc123

Re: Re: Re: Re: Nechápu některé názory
A copak ty nevidíš rozdil mezi Pjongjangem v Severní koreii a Pekingem v číně? Je vidět že neznáš ani hisotrii ani zeměpis, nevím o čem se s tebou mám bavit. Ale i přesto ti mohu dát za pravdu, že režim v Pjongjangu je podobný tomu hitlerovskému v mnoha aspektech a čím dříve skončí tím lépe pro všechny. Ale čina a sevrní korea to jsou nebojím se říct uplně jiné světy. Před dvaceti lety na tom byly skoro stejně ale ted je rozdíl patrný pro každého kdo není dogmatik.
0/0
13.3.2008 12:05

rychloslimejs

Re: Nechápu některé názory
proboha kde to zijete? tyhle nazory mam nejradeji, ze OH udelaji neco pro utlacovane. Jedine, komu to pomuze, bude zase a znovu cinsky vladnouci rezim a pak ty nadnarodni giganty, ktere tam udelaji vic obchodu...
0/0
13.3.2008 11:19

Hagrid23

:)
Já se těším na to co sportovci předvedou a nějaká politika Číny je mi celkem fuk.
0/0
13.3.2008 10:55





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze