Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Pátek 20. října 2017 Vendelín

Diskuse k článku

Číně bych netleskala, říká Věra Čáslavská

Mlčet a závodit? Nebo mluvit o lidských právech? Nejslavnější česká olympionička Věra Čáslavská by zvolila druhou možnost. "I Mezinárodní olympijský výbor by měl Číně připomínat, že se zavázala k dodržování lidských práv," říká v exkluzivním rozhovoru pro MF DNES.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

usměv sluší

Cine netleskam
Velice si vas vazim pani Vero, dekuji za vase nazory a preji hodne stesti a spokojenosti. Cine take netleskam.
0/0
31.3.2008 17:24

ZZZZZZZZ

Ach jo
Pripada me ze vsichni (Caslavska atd) jen papouskuji co nekde cetli a v zivote v Cine nebyli, napriklad vyrok "...se lidem žijícím v područí a nevědomosti otevře docela jiný svět. Bude tam spousta cizinců" je tak NAIVNI - Cina se otevira jiz od roku 1978, vetsina Cinanu muze cestovat kamkoli chce (pokud na to maji a dostanou vizum o kterem NErozhoduje strana ale jednotlive zeme). Stovky milionu lidi maji internet, cenzura se da snadno obejit akorat to vetsinu lidi proste NEZAJIMA. Podnikat se tu smi jiz nekdy od 1980 kdy v Cechach se jeste chodilo do pruvodu mavat mavatkem Husakovi a spol. Zije tu statisice cizincu ktery se tady drzi zuby nehty protoze se jim odsud nechce odejit, treba Americani uci anglictinu na skolach za 1000 dolaru i min...
0/0
27.3.2008 12:09

usměv sluší

Re: Ach jo
Pani Caslavska projezdila cely svet a v Cine byla jiste take. Vazim si jejiho nazoru a souhlasim s nim. Pro kazdeho sportovce jsou OH vyustenim celozivotni kariery a celozivotni tezke driny. A kdo jiny o tom vi vice nez ona ? Nase nejslavnejsi reprezentantka a cestny a rovny clovek, kt. neodvolal to co podepsal a v 68  rusakum  - okupantum natrhla zadek. A estebaci ji nikdy nedostali, tak jako mnoho jinych slavnych, do svych řad. Clovek by nemel byt lhostejny ani k tomu co se deje za humny. Pani Caslavska je vzdelana zena a dost tezko bude mit potrebu neco papouskovat.
0/0
31.3.2008 15:34

Dědeček Vševěd

Já myslel, že už zemřela... Tak to jsem ale pěkně hloupý... Omlouván se.
0/0
27.3.2008 8:44

captain cook

diky pani Vero
byla jste nam inspiraci a symbolem narodni hrdosti v tech tezkych dobach bezprostredne po sovetske okupaci v 1968. Fandili jsme Vam tenkrat nahlas u televize v hodne brzkych rannich hodinach a breceli jsme radosti, kdyz Vam na pocest hrali na stupnich vitezu Kde domov muj. Kdo to tenkkrat mel moznost slyset, nikdy nezapomene nehudebni "buceni" ktere s radosti a dojetim vyluzoval TV komentator Karel Malina kdyz se snazil zpivat hymnu pri prenosu z Mexika! Diky za to, ze jste tenkrat vsem lidem ukazala jak nejlepe bojovat proti presile okupantu...nenechat je zvitezit, abychom nemuseli poslouchat nenavidenou sovetskou hymnu....Kdyz jsem o nekolik let pozdeji videl vystoupeni sovetskych gymnastu v Australii, zatleskal jsem jejich jednotlivemu sportovnimu umeni, ale pri sovetske hymne jsem sedel....symboly esese-ser jsem od sveho odchodu do zahranici nikdy vic nebyl nucen zdravit a take nezdravil
0/0
27.3.2008 6:47

hadak1

rozhodl jsem se,
že tam na protest proti chování Tibeťanů v Číně na žádné hry nepojedu     
0/0
26.3.2008 13:41

meduzka555

fuj
běhá mi z toho mráz po zádech...
0/0
26.3.2008 10:36

Aveva

Sport jsou především velké peníze!
Moc peněz je vždy rovna pokrytectví mocných. Sportovci jen ať závodí a podávají maximální výkony. [R^] Rozhodnout by měli zákazníci - diváci. Diváci mají klíč k bráně, která je z jedné strany střežená mocí peněz a z druhé strany mocí čínské totalitní vlády. Diváci mohou projevit soucit s lidmi utlačovanými v Číně. Nejezdětě na Olympiádu ani nesledujte přenosy! Pomozte Číně ke svobodě! Olympismus v olympijské chartě: http://www.olympic.cz/?sec=103
0/0
25.3.2008 22:46

eBalkan

Pani Caslavska
dekuji moc, moudra a lidska slova...
0/0
25.3.2008 22:21

pujcovnaprivesu

Co se opět ČR
s e r e do věcí,do kterých jí nic není.
0/0
25.3.2008 21:42

elixir1

komu
se do číny nechce, ať tam prostě nejezdí. Jednou už se hold OH budou konat v číně. Pokud má sportovec pocit, že tam nepojede, tak ať tam jednoduše nejezdí. Čína je hostitel a jako hostitel má také právo na to, aby mu tam nikdo nedělal bordel. Nesouhlasit s režimem může každý jak chce, ale plánovat si už předem co všechno budu podnikat jenom proto, aby bylo vidět, že protestuju, mi přijde trošku divné. Sportovci tam jedou nejedou jako politický zástup, ale jako "herci", na jejihž divadlo se budeme dívat. Keci o tom, jak všichni sportuji čísté z lásky k sportu už bohužel od doby, kdy se v tom točí velké peníze, dávno neplatí.
0/0
25.3.2008 20:19

Kocek.

???
Nechápu jak se někdo může zastávat čínského totalitního režimu, který jasně potlačuje svobodu člověka na vlastní názor, sebeurčení tibeťanů a vyhání objektivní novináře.... Je přeci jedno jestli to jsou číňané nebo francouzi.... Svobodu si zaslouží každý člověk!
 
0/0
25.3.2008 19:44

precincan

Re: ???
Také Baskové v Španělsku,Irove v VB,Kurdové v Turecku, Srbové v Kosovu atd.
0/0
25.3.2008 21:22

petr-pavel

Re: ???
nezastávám se režimu v Číně, jen s i myslím, že pokud by neměly být OH v Číně, neměli být ani třeba v USA, Rusku, či jinde...
0/0
26.3.2008 6:45

cestář

Re: Re: ???
O té Číně všichni víme jen od novinářů a politiků. Nikdo neví pravdu o Tibetu. Kdyby sse takhle chovali i jiné části států,tak potom by měli národ Baskové,a  jiní. Podívejte se jak to vypadá v Kosovu. Co kdyby přišla takhle Morava nebo jihočeský kraj. Tibet je zaostalý a Čína tam opravdu přináší pokrok, Nevěřím,že ti Tibeťané nebyli zorganizováni zvenčí. Hodilo se to v tuhle dobu. Pleteme se do něčeho,čemu nerozumíme. Je to jen o politice. Potom plácá Ruml nesmysly v televizi. A prdu rozumí. Kdyby v Číně byl jiný režim,nevadilo by to ani panu Rumlovi.
0/0
26.3.2008 17:53

usměv sluší

Re: Re: Re: ???
Jenze v Cine jiny rezim neni tak o cem to tady mluvite ? Je tam tvrda totalita a diktatura jedne strany. Vsichni si to dobre pamatujeme neb sami jsme to zazili. Jasne !  Vzdyt je mozne pred vsim zavirat oci a hrat si na vlastnim pisecku....
0/0
31.3.2008 15:38

petr-pavel

OH v Číně jsou vážně ohroženy :-/
Domovnice činžovního domu v Tibetské ulici na Praze 6, paní Marie Uhlířová, se rovněž rozhodla, že nezatleská. Její rozhodnutí přišlo okamžitě poté, co přistihla mladého chlapce žluté pleti a šikmých očí, jak močí na schodišti, které musí dvakrát týdně zamést a vytřít... Oceňme všichni společně tento její hrdinný postoj
0/0
25.3.2008 15:30

pilsener

Zlato J. Kůrky v Mexiku
Ještě se měla paní Věra rozhovořit o tom, jak střelec Kůrka získal zlatou medaili - jak mu jí rozhodčí "darovali" a jak Maďaři s našimi řadu let nemluvili, protože zlato měl dostat Laszlo Hammerl... Někdo holt na 68. doplatit a někdo z toho celej život žije...
0/0
25.3.2008 14:10

Yaroukh

Re: Zlato J. Kůrky v Mexiku
A co s tim jako?
0/0
25.3.2008 16:29

Wes Parmalee

!!!
Tibeh je Čína! Kosovo je Srbsko!
0/0
25.3.2008 13:56

petr-pavel

Re: !!!
 a nejhorší jsou trpaslíci, swině jedny malý swinutý
0/0
25.3.2008 13:59

Destroyer7

Re: Re: !!!
Všude vlezou a rychle se množej.
0/0
25.3.2008 14:29

Todd Berrtuzzi

Re: !!!
Wes Parmalee je blbec.
0/0
25.3.2008 15:25

petr-pavel

Re: Re: !!!
to já taky, tady seš nejchytřejší ty
0/0
25.3.2008 15:31

bufalobil

Re: Re: Re: !!!
jo všichni jsou blbci jenom todík je letadlo
0/0
25.3.2008 15:39

Yaroukh

Re: Re: !!!
a ještě k tomu teplouš
0/0
25.3.2008 16:29

precincan

Re: Re: !!!
Troll Bertrruzzi z Vatikánu??
0/0
25.3.2008 21:27

petr-pavel

Avevo
a jak spolu souvisí Tibet a olympijské hry?
0/0
25.3.2008 13:53

Aveva

Re: Avevo
Olympismus v olympijské chartě „Olympismus je životní filosofií, vyváženě spojující tělesnou zdatnost, vůli a ducha v jeden celek. Spojením sportu, kultury a výchovy olympismus usiluje o vytvoření způsobu života, založeného na radosti z vynaloženého úsilí, na výchovné hodnotě dobrého příkladu a na respektování základních etických principů.“ „Smyslem olympismu je zapojit sport do procesu harmonického rozvoje člověka s cílem vytvořit mírovou společnost zachovávající lidskou důstojnost. Za tím účelem vyvíjí olympijské hnutí samo nebo ve spolupráci s dalšími organizacemi a podle svých možností činnost ve prospěch míru.“ „Cílem olympijského hnutí je přispívat k budování mírového a lepšího světa výchovou mládeže prostřednictvím sportu prováděným bez jakékoliv diskriminace a v olympijském duchu, to je spojením vzájemného porozumění, ducha přátelství, solidarity a fair-play.“ „Provozování sportu je lidským právem. Každý jednotlivec musí mít možnost provozovat sport podle svých potřeb.“ „M
0/0
25.3.2008 14:06

petr-pavel

Re: Re: Avevo
"Tady všude seděl. Tam jak sedíš ty. Ty i ty." "Trpaslík je dobrý plavec. Ale nevydrží."
0/0
25.3.2008 14:14

Swiss Toni

Cine bych netleskal
A v prvni rade bych netleskal tem, kteri ji OH pridelili!
0/0
25.3.2008 13:51

petr-pavel

Re: Cine bych netleskal
tak si zatleskej menšině, když v demokracii neuznáváš právo většiny, ta totiž rozhodla o tom, že OH budou v Číně
0/0
25.3.2008 14:03

Swiss Toni

Re: Re: Cine bych netleskal
Ale ja jsem prece nijak pravo vetsiny nezpochybnil. Jenom tvrdim, ze i vetsina se muze mylit.
0/0
25.3.2008 14:23

petr-pavel

Re: Re: Re: Cine bych netleskal
jistě to může, ale i ta menšina
0/0
25.3.2008 14:29

Destroyer7

Re: Re: Re: Cine bych netleskal
To je důvod, proč je demokracie tak drahá sranda.
0/0
25.3.2008 14:30

petr-pavel

Co tu pořád žvaníte o
o porušování lidských práv v Číně Vždyť bez jejich PeCek, na kterých tu většinou píšeme své hlubokomyslné demokratické výplody, by tu žádná diskuse ani nebyla  ... a většina z nás by u nich seděla navíc skoro nahá
0/0
25.3.2008 13:45

Todd Berrtuzzi

Re: Co tu pořád žvaníte o
Bez německé důkladnosti by vývoj techniky po válce také nešel tak rychle. A o to je Hitler menší ksindl ?
0/0
25.3.2008 15:26

petr-pavel

Re: Re: Co tu pořád žvaníte o
než ty?
0/0
25.3.2008 15:31

pius99

každý , skoro každý
tady používá výrobky made in china, když máte něco proti číně, tak bojkotujte jejich zboží. Tak je potrstáte :-)))) 
0/0
25.3.2008 13:39

pius99

Re: každý , skoro každý
potrestáte, error
0/0
25.3.2008 13:40

socna

Re: každý , skoro každý
potrsáte- já rád tak trsám trsám
0/0
25.3.2008 13:50

pius99

a čína ?
to je jako dodržování lidských práv na Quantanámu ? Nebo tak jak izrael okupuje golanské výšiny, pásmo gazy od roku 1967 a čina okupuje tibet ? Nebo jak izrael vlastní JZ a Irák byl jen nařčen ? Hm dvojí metr není demokracie, spravedlnost. Pokud si to kdokoliv myslí, je to jeho věc.
0/0
25.3.2008 13:38

petr-pavel

Re: a čína ?
Číně patří Tibet již tisíce let...
0/0
25.3.2008 13:46

Buster

Re: Re: a čína ?
Tak to máš z dějepisu za 5! Mj. v letech 1913 až 1951 byl nezávislým územím, které Čína anektovala.
0/0
25.3.2008 14:40

petr-pavel

Re: Re: Re: a čína ?
Tibet měl autonomii, ale patřil Číně.
0/0
25.3.2008 14:50

koxxx

Re: Re: Re: Re: a čína ?
stale za 5
0/0
25.3.2008 15:30

petr-pavel

Re: Re: Re: Re: Re: a čína ?
já vím, máš pravdu, nicméně i Nové Mexiko patřilo kdysi Mexiku a nikoli Spojeným Státům, rovněž taky my bychom si mohli dělat nárok na kus Polska či Rakušáci nebo Němci na Čechy
0/0
25.3.2008 15:34

maroua

Re: Re: a čína ?
Vrat se do skoly, udelas lip
0/0
25.3.2008 17:36

pius99

vše souvisí se vším
Co jí kdo dělal nebo nedělal za socialismu nevím, já si pamatuji, že byla za své sportovní úspěchy a proslavení československa vynášena do nebe¨. Pamatuji si také ale to, že si u havla vydyndala amnestii pro povedeného synáčka. A člověk, který žije s protekcionalismu u mě kredit nemá. Může prndat co chce, mě je to vuřt.
0/0
25.3.2008 13:36

petr-pavel

Re: vše souvisí se vším
Máš na mysli toho hanebného otcovraha?
0/0
25.3.2008 13:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze