Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Neděle 22. října 2017 Sabina

Diskuse k článku

Osmé zlato! Fenomenální plavec Phelps překonal olympijský rekord

Osm závodů během osmi dní = osm velkých triumfů! Americký plavec Michael Phelps ovládl hry v Pekingu. Nikdo před ním během jedné olympiády nezískal osm zlatých medailí. Fenomenální třiadvacetiletý plavec je olympijským rekordmanem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Laswell

Jsem jediný

komu je protivná ta plavecká spolukomentátora Kaplanová? Mě strašně ruší tím svým kvákavým pištěním, zpívanou řečů a vzorňáckým slovním projevem s podivným oddělováním hlásek. A obsahově je taky nudná, furt se snaží zastávat standartní komentář a dělá, že všechno ví.

0/0
17.8.2008 17:31

blakk

Re: Jsem jediný

jedinej nejseš... ta baba má opravdu strašně nepříjemnej hlas... nejlepší bylo když plavání komentoval bartůšek, ten se do toho uměl fakt položit... apropos phelps - něco nevídaného, obdivuju jeho kondici, zvládnout tolik závodů na takové úrovni ( všechny časy kolem WR ) je fantazie... ALE královská disciplína je pouze jedna - 100 m v.zp. a tu neplave! Biondi, Popov, Hoogenband rulezz!

0/0
17.8.2008 19:03

Laswell

Re: Re: Jsem jediný

ano Phelps je sám o sobě je neuvěřitelnej. A jsem rád, že mu dvakrát strašně přálo štěstí, měl fakt na mále. Málokdy přeje štěstí někomu, kdo si vytyčí takhle náročný cíl. Vypadalo to skoro jako zásah shůry, hlavně s tím Čavičem.

0/0
17.8.2008 20:06

osvetitel

Dejte si bacha bambulove,aby si neponechali vzorky

R.Sebrle, kdyz se tak strachujete o Phelpse!;-DAz nekdo treba "zobanim" vyhraje 8 zlatych, tak se mu bude moci teprve rovnat!Zadnej desetibojar kterej soutezi na body o vsestranneho atleta a vzadne sve discipline nemuze o sobe tvrdit, zeje v ni nejlepsi na svete,se snim nemuze merit!Protoze takovy soutezi na body,ktere si muze nahonit na kterekoliv discipline a v ostatnich  byt podprumnerny!A tudis muze mit za ty body pouze jednu placku!:-P

0/0
17.8.2008 16:02

mosulský machredz

Re: Dejte si bacha bambulove,aby si neponechali vzorky

http://www.sportvital.cz/cz/k1,111,112-nejvetsi-dopingove-skandaly/c310-2-olympijsky-zazrak-z-ndr/

0/0
17.8.2008 16:23

mosulský machredz

Re: Dejte si bacha bambulove,aby si neponechali vzorky

http://www.sportvital.cz/cz/k1,111,112-nejvetsi-dopingove-skandaly/c323-4-americka-atletika/

jedinej kdo nedopuje na rozdíl od amerických atletů jsou američtí plavci ;-D

0/0
17.8.2008 16:25

Narkotrafikante

některé z vás nechápu.

Phelps 8 ztatých.... naprosto fenomenální.... Kvůli některým z vás by jsme lezli ještě po stromech a žrali bobule....tací jako vy kritizoval všechni vědce středověku a chtěli je upalovat.. Je dobrej... je setsakra dobrej....A má i "štestí". vemte si kilo bobulí a nikdy to neuplavete.

0/0
17.8.2008 13:38

TurboFrank

Re: některé z vás nechápu.

  "by jsme", "všichni vědce"......Ty jsi slezl asi hodně brzy. Tak se tam vrať, nauč se gramatiku a pak zkus něco napsat bez chyb, troubo.

0/0
17.8.2008 13:44

insane maniac

Re: Re: některé z vás nechápu.

Omlouvám se, ale trouba jste vy. Pokud neumíte poukázat na obsah, ale pouze na formu, tak je to docela smutné. Ukazovat na chyby druhých je velice jednoduché a primitivní. Jedno přísloví říká: Hoď kamenem, kdo jsi bez viny!  A další mnohem výstižnější říká: Zameť si před vlastním prahem. Nebylo by od věci, kdyby jste se nad tím alespoň pokusil popřemýšlet.

0/0
17.8.2008 15:08

mahas.7

Re: Re: Re: některé z vás nechápu.

R^R^R^

0/0
17.8.2008 15:19

Martin HSJ

Úctyhodné

ale přeci jen doufám, že si WADA jeho vzorky ještě pěkných pár let ponechá. Bylo by hodně smutné, kdyby byl nejlepším olympionikem největší bobulář.

0/0
17.8.2008 13:21

blazir1

Re: Úctyhodné

Davam Phelpsovi maximalne 10 let. Ted je slavnej, na reklamach vytriska majlant a po 10 letech se uz bude moct klidne priznat a v tichosti odevzdat medaile - nasetreno bude mit vic nez dost:-/:-©:-©

0/0
17.8.2008 13:53

Jindra85

Re: Re: Úctyhodné

Co to tady meleš? Má 8 zlatych a nikdo na něm nic nenašel. Je to stejný, jako bych já řek, že ty kradeš v supermarketu, protože to pár ostatnich dělá. Teď můžeš tak leda zavřít hubu a obdivovat ho, kritizovat za doping ho můžeš až kdyby mu něco našli. Závist je hrozná, viď?

0/0
17.8.2008 13:59

Martin HSJ

Re: Re: Re: Úctyhodné

Souhlas, ale musíš si uvědomit, že nejšpičkovější laboratoře mají na WADA náskok.

0/0
17.8.2008 14:27

Kakarel

Phelps i Spitz

jsou borci a frajeři! Navzdory některým závistivcům tady. Viď sepíku.;-D

0/0
17.8.2008 12:24

mosulský machredz

plavání nade vše

Tlama zarytá pod vodou, všechno cáká, z Phelpse je vidět akorát rypák při nadechnutí a všichni sledují časomíru, jestli to vyjde urá - a naflákáme disciplíny - krátká polohovka, dlouhá polohovka, naznak, motejlek, kraula prsíčka - příště dáme ještě superkrátkou a superdlouhou, prsíčka naznak, kraula pozpátku a všechny disciclíny se poplavou na 50,100,150,200,250,300 ... metrů - to muší bejt potřebujeme aby nějakej nextFelps udělal patnáct zlaťáků ;-D

.

Kam se hrabe nějakej Bolt, kterej v nej královských disciplínách na 100 a 200 metrů před 90 000 diváky, kteří při startu ani nedýchali, předvede famózní běhy, nad kterými fandové královského sportu strnou úžasem - možná je to tím, že Bolt nevystrkuje jen rypák z vody :-P

0/0
17.8.2008 12:21

komentator-1

Re: plavání nade vše

zajímavé, kolik podobných chudáků vylezlo z děr. Umí bolts i 400m a překážky? Prdlačku. Víš o plavání houby a honíš tady machra.

0/0
17.8.2008 13:01

Captain-Morgan

Re: plavání nade vše

Phelps si ty placky zaslouží. Plavání a gymnastika jsou disciplíny, ve kterých se dá snadněji získat více medailí, ale bez celoživotní denní dřiny by to opravdu nešlo.

0/0
17.8.2008 13:07

Tryskomys Muf

Re: plavání nade vše

Zase jsi spapal tatinkovi krabicku laxativ? :-©

0/0
17.8.2008 13:37

sojkal

Re: plavání nade vše

Naprostý souhlas. Zbytečný počet disciplin. Má asi také nejlepší "chemiky".  Ten sprinter mě naštval tím jak vypustil ten konec.

0/0
17.8.2008 13:37

TurboFrank

Re: plavání nade vše

Souhlasím. Je to všechno komedie i když borec to určitě je. Čekám, že přibude plavání nohama dopředu a čubička. A rázem by bylo 10 zlatých.

0/0
17.8.2008 13:48

vladino

A teď už zbývá jen modlení...

A teď mu už zbývá jen modlení, aby vědci nepřišli na metodu, jak zjistit moderní druhy dopingu... ;-D

0/0
17.8.2008 12:17

blekkal

Re: A teď už zbývá jen modlení...

Osobně bych přivítal spíš to, kdyby přišli na vysvětlení, jak se může jeho organismus tak rychle regenerovat. Myslím, že by to bylo hodně využitelné i mimo sport... ;-)

0/0
17.8.2008 12:55

George63

nadpis nechci vypisovat, to mě votravuje furt něco vymýšlet

Nemám ho rád, ale je to machr a štěstí si na něj tady sedlo až moc. Mělo trochu skočit na Emmonse.

0/0
17.8.2008 12:02

db2002

*

nejvetsi borec je Bolt, jak ten si vytrel se vsema pr*el to se jen tak nevidi, nejake plavani s Phelbsem s x moznyma startama a x rekordama muze jen tise zavidet. Orezat pocet plaveckych disciplin minimalne na polovinu. At Phelbs startuje i mezi akvabelma a ukaze jaky je machr, trochu by se priblizil napriklad Seberlemu :) a ted do me :D

0/0
17.8.2008 11:35

objektiv 81

Skoda, ze nezvitezil Milorad Cavic

Phelps zvitezil o jednu Setinu nad Cavicem. Cavic se nechal slyset, ze pristi zavod uz nenecha vyhrat Phelpse... Tak uvidime, zda tento Srb dodrzi slovo. Ja mu to preju!!R^!

0/0
17.8.2008 11:16

paly74

Re: Skoda, ze nezvitezil Milorad Cavic

jj ja taky, mimochodem velka frajerina od tohohle kluka byla jak vystoupil na podporu srbska a cerne hory kdyz se odtrhlo kosovo a on vystoupil pro evropske zlato v tricku kosovo je srbskoR^

0/0
17.8.2008 11:52

blekkal

Re: Re: Skoda, ze nezvitezil Milorad Cavic

Frajeřina by byla, kdyby vystoupil pro stříbro tady s nápisem "Tibet není Čína". Ale to asi nee, že? :-)

.

V Evropě jsme civilizovaní, tam si může Srb nosit co chce. To není, jako by u nej doma provokoval Albánec a skončil roztrhaný davem na kusy :-P

0/0
17.8.2008 12:58

drek

Fenomén

Sám jsem plaval 7 let a vím jaká to je dřina a kolik to je denně hodin a kiláků v bazénu. Kdybych tohle neviděl na vlasní oči, tak tomu neuvěřím :-)

0/0
17.8.2008 10:25

Captain-Morgan

Re: Fenomén

jj, zatímco ostatní ještě spí, talent musí před školou ještě na bazén a po škole samozřejmě zase na bazén.

0/0
17.8.2008 13:11

seppiblb

Mně je nějaká olympiáda u prdele!

Kdyby raděj šli dělat něco pořádnýho a ne běhat jako magoři na hřišti! :-©;-ORv

0/0
17.8.2008 10:14

suchar

Re: Mně je nějaká olympiáda u prdele!

nezáviď, nic ti neříká heslo: Chléb a hry, to už znali staří Římané

0/0
17.8.2008 10:17

Spalovač šancí

Re: Mně je nějaká olympiáda u prdele!

tak to můžeš být spokojen, protože phelps neběhá jako magor na hřišti, alébrž plave si v bazénu jako delfín :-);-DR^

0/0
17.8.2008 10:18

seppiblb

Re: Re: Mně je nějaká olympiáda u prdele!

v bazenu bordel, špína, sinice a voda je drahá a je jí nedostatek! Takový plýtvání!:-©;-O

0/0
17.8.2008 10:25

mahas.7

Re: Re: Re: Mně je nějaká olympiáda u prdele!

Ty určitě nesplachuješ ani na záchodě,co?;-D

0/0
17.8.2008 10:26

Aleksmoon

Re: Mně je nějaká olympiáda u prdele!

to by ne zajimalo co delas ty... jak tvoje ciny dokazou oslovit tolik lidi

0/0
17.8.2008 10:29

Spalovač šancí

Re: Re: Mně je nějaká olympiáda u prdele!

jako správně uvědomělý člověk diskutuje na internetu a přináší tím spásu třetímu světu R^

0/0
17.8.2008 10:32

apokalypsa

Setiny....

Tak jestli je rychlesi jen o setiny sekundy, tak mi z toho vychazi, ze jsou prakticky vsichni stejne rychli. Nevidim rozdil. Podle me nema uz dnes profesionalni sport nic nabidnout. Co prijde priste? Mereni na tisiciny nebo miliontiny? Vzdyt je to smesne.

0/0
17.8.2008 10:08

mahas.7

Re: Setiny....

Máš pravdu, ve sprintu na 100m to bylo jenom o 2 desetiny;-D

0/0
17.8.2008 10:17

apokalypsa

Re: Re: Setiny....

No to uz ma aspon smysl. Ale setiny?

0/0
17.8.2008 10:27

mahas.7

Re: Re: Re: Setiny....

No právě proto to píšu. Ta stovka byla taky pořád o setiny a všechny to moc bavilo právě proto, že to bylo tak těsný. Teď vyhrál borec o čtvrt dráhy, všem nám vypadli oči z důlků, ale když takhle bude vyhrávat pořád, tak to bude nuda a to je špatně.

0/0
17.8.2008 10:40

Volič ČSSD

Borec....

Největší borec je stejně Paroubek.....všechny vyškolil a pak jim to ještě daroval vladu, to chce zlaté srdce.R^

0/0
17.8.2008 10:08

Captain-Morgan

Re: Borec....

Největší borec je křišťálový Standa ;-D Sociální demokrat, kudy chodil, tudy krad

0/0
17.8.2008 13:13

paly74

respekt uzasnej vykon!!!

zapsal se do historie, sledovat ho bylo uzasny, opravdu je to nejvetsi plavec vsech dob, nerikam sportovec nebo osobnost her, ale je to nejlepsi plavec co kdy plaval pod 5ti kruhy...

neberte tohle jako kritiku phelpse, je mi jedno, ze je to american, i kdyby to byl cinan, rus, nebo australan napsal bych to samy tohle je spis kritika systemu:

Phelps dostal v podstate 2x zlatou za 200 m vz, 2x zlatou za 100m motylek, 2x zlatou za polohovku(vim je rozdil ve vzdalenostech, ale podivejte se do vyvoje svetvych rekordu, kdo ho drzel na kratke, ten ho drzel vzdy i na dlouhe

moje pritelkyne je plavkyne a dohadujem se o to jiz dlouho, prijde mi, ze plavci jsou extremne zvyhodneni...extremni priklad vemte si ostepare ktery ma ziskat 8 zlatych...musi zavodit a byt nejlepsi 28 let oproti tomu plavci ze silne zeme(stafety)staci 1 hry...

rikam Phelpsuv vykon je fenomenalni!! ale nejakym zpusobem bych upravil pravidla ne kvuli nemu, kvuli tem ostatnim co maji ve sve discipline jednu sanci za 4 roky...

0/0
17.8.2008 10:02

tx999

Re: respekt uzasnej vykon!!!

Tak vem to tak, ze je potreba porovnavat s historickymi vysledky v danych sportech a nikoliv napric  vsemi sporty.

Proste treba  v atletice je asi nemozny ziskat vic nez 4 (v extremnim pripade mozna 5) medaili. Tech 5 mas kombinaci jako Carl Lewis: 100m, 200m, dalka, 4x100m (ten extrem by byl, kdyby to byl jeste velmi dobrej ctvrtkar a bezel by stafetu 4x400m - mam pocit, ze to kdysi absolvovala Marion Jones). Jinak treba v atletice neni tak ridkym jevem, ze nejaky sprinter ziska 3 zlate (100, 200, 4x100; resp. 400, 200, 4x400).

Ale musime to proste brat tak, ze kazdej sport ma svoje a hotovo, takze nelze srovnavat plavce s atletama. Ano Phelps dokazal ziskat 8 zlatych na jednech hrach, cimz se stal nejuspesnejsim plavcem v historii her, ale nechtel bych soudit, jestli podal obdivuhodnejsi vykon on, nebo Zatopek..

Jinak podle me byla vrcholem vcerejsi stovka, i kdyz Phelpsuv motylkovej dohmat byl taky skvelej..

0/0
17.8.2008 10:41

paly74

Re: Re: respekt uzasnej vykon!!!

no vyhrat na vrcholne akci jak 100 tak 200 m se uz docela dlouho nepovedlo...teda na me pred 2 lety to zvladl francis obikwelu,ale na ms nebo olympiade se to nepovedlo snad 20 let.

jinak ano, mas pravdu s tim co si napsal plne souhlasim. chtel jsem spis naznacit, ze to kdo je nejuspesnejsi sportovec v historii her ne neda rict jednoduse "jen" podle poctu zlatych medajli... takto se daji porovnavat sportovci ve stejne discipline a stejne jako ty tvrdim i ja, ze phelps je "jen" nejlepsi nebo spis nejuspesnejsi plavec v historii.

stovka byla famozni, bylo mi lito asafy, ten to nema v hlave dost dobre srovnany, kdyz je velke finale, mozek mu zahlasi stop, bylo videt uz nekdy na 30 metru, ze nebezi ladne jako vzdycky, ale rve to silou...:-/ ale bolt...neveril jsem svym ocim:-)

ten motylkovej dohmat, to byla jedna z tech nejvetsich kulisaren co jsem videl, ten srb to moc podcenil...:-)

0/0
17.8.2008 10:48

tx999

Re: Re: Re: respekt uzasnej vykon!!!

Tak me napada napr. Gay loni..:)

0/0
17.8.2008 11:13

paly74

Re: Re: Re: Re: respekt uzasnej vykon!!!

no vidis, toho si proste nikdy nevybavim;-D;-D

0/0
17.8.2008 11:49

tx999

Re: Re: Re: respekt uzasnej vykon!!!

Jinak jeste k tomu Powellovi. Ja jto psychous, ale rikal jsem si, ze kdyz neni v roli hlavniho favorita, tak by mu to mohlo jenom prospet. Ale jak je videt, tak proste to neni sampion, protoze vitezstvi na dulezitych zavodech je predevsim o hlave.

0/0
17.8.2008 11:16

kerim003

Re: Re: respekt uzasnej vykon!!!

a co treba kdyby se dobrej zapasnik ci judista prihlasil do dvou vahovych kategorii - do sve a o jednu vis - to by mu asi neproslo co?

0/0
17.8.2008 11:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze