Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Pátek 20. října 2017 Vendelín

Diskuse k článku

Kubánský taekwondista zaútočil na rozhodčí, jednoho kopl do hlavy

VIDEO Duel o bronz v kategorii taekwondistů nad 80 kilogramů na olympijských hrách měl skandální dohru. S porážkou se nehodlal smířit Kubánec Angel Valodia Matos a fyzicky napadl dva rozhodčí, přičemž jednoho z nich kopl do hlavy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

TectosagosOld

nejvýše bodovanou technikou je zabití člověka :-/

odpověď cvičence bojových technik (mydooom): "Neni v tom touha zabijet, ale "laska" k cloveku, k lidem. Nemusite to pochopit napoprve."

.

námitka (boy): "Takový trapný sporty kde je kontroverzní rozhodování"

reakce z bojového (mydoom):  "Sejdem se na tatami a uvidime, co je trapne a co ne."

.

0/0
24.8.2008 14:43

mydoooom

Re: nejvýše bodovanou technikou je zabití člověka :-/

Je rozdil ve vyzyvani a necekaneho utoku.

0/0
24.8.2008 14:48

mydoooom

Re: Re: nejvýše bodovanou technikou je zabití člověka :-/

A prosim, ja se pisu mydoooom, ne mydooom. Dekuji

0/0
24.8.2008 14:49

mydoooom

Re: Re: nejvýše bodovanou technikou je zabití člověka :-/

A myslite si, ze si v klubu mezi sebou vzajemne nenavidime a touzime kazdeho do jednoho zabiti? Na co nas uci, abychom se pred kazdym vstupem na tatami, pred kazdym zapasem nebo sparringem uklonili? Aby to vypadalo dobre? Nemyslim si.

0/0
24.8.2008 14:56

Bonelord

Re: Re: Re: nejvýše bodovanou technikou je zabití člověka :-/

Ty jsi neskutecny pito/mec. Bohuzel lide jako jsi ty a ten posahany Kubanec udelali ze sportu jako tenhle zcela neco jineho, nez co byly puvodne. Je mi z tebe na :-©.

0/0
25.8.2008 11:45

mydoooom

Re: Re: Re: Re: nejvýše bodovanou technikou je zabití člověk

Vy jste me videl pri akci? Kdy to bylo? Jsem zcela jineho druhu nez tenhle Kubanec.

0/0
25.8.2008 14:46

Kleki Petra

Re: Re: Re: nejvýše bodovanou technikou je zabití člověka :-/

Blbečku.

0/0
25.8.2008 12:16

mydoooom

Re: Re: Re: Re: nejvýše bodovanou technikou je zabití člověk

Podle ceho me degradujes?

0/0
25.8.2008 14:46

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Re: nejvýše bodovanou technikou je zabití člověk

Tak si to po sobě přečti. Mám kamaráda, bývalého dobrého karatistu. Takovéhle hlody jsem od něj ovšem neslyšel ani jednou.

0/0
25.8.2008 14:58

mydoooom

Re: Re: Re: Re: Re: Re: nejvýše bodovanou technikou je zabit

A ten clovek neprojevuje respekt ke svemu cvicisti, ucitelovi atd.?

0/0
25.8.2008 15:00

mydoooom

Re: Re: Re: Re: Re: nejvýše bodovanou technikou je zabití čl

Mimochodem, i zde, na diskusi, vidite, ze boj nemusi byt nutne fyzicky:-)

0/0
25.8.2008 15:08

Adam.Cipisek

Ja bych ho kopl taky

Ja bych toho rozhodciho kopl taky, ale nekam jinam.... nemusim rikat kam?

0/0
24.8.2008 10:40

toono

..

cernouskove v praxi..:-©:-©

0/0
24.8.2008 10:23

osvetitel

Myslim ze kdyby ho chtel kopnout opravdu do hlavy

tak ze by se rozhodci valel po zemi!Ale kazdopadne si to nemel dovolit a navic to udelal zbytecne,protoze ten protest by mozna vyhral.

0/0
24.8.2008 7:32

Bůh Nejvyšší (12)

ty všeználku z emeriky drž radši hubu.

rozumíš všemu a ničemu, jsi emerická tupá lopata, tak sklapni.

0/0
24.8.2008 7:49

osvetitel

Re: ty všeználku z emeriky drž radši hubu.

Me nemuzes nas*at ty sebevrazednej pivni pupku nevyssi!Nato ses moc velka nula!;-)

0/0
24.8.2008 7:55

Bůh Nejvyšší (12)

Tady nejde o nasrání, pouze o poukázání na tvoji nezměrnou

tupost. Nerozumíš ničemu, ale přesto máš potřebu se ke všemu vyjadřovat. Snad je v tvé vysněné emerice blázinec zadarmo... Rv

0/0
24.8.2008 7:57

Bůh Nejvyšší (12)

Ještě se vyjádřím k tvým invektivám:

Jsou naprosto vykonstruované. Možná reflektují tvůj vlastní život. Že bys byl ošklivý, neúspěšný, stárnoucí muž s pivním pupkem a sebevražednými sklony??? Nedivil bych se ti, při těch moudrech, kterými nás tu z emeriky oblažuješ... Rv

0/0
24.8.2008 8:03

osvetitel

Re: Ještě se vyjádřím k tvým invektivám:

Nejak si se rozbreptal menecenej svejku s nickem BLAZEN NEJVYSSI! !Zakoho tu mluvis ty psychopate krome sebe?Za Jedlickuv ustav?;-DTy me nestojis ani za kopanec do vajec,bambulo!Rv

0/0
24.8.2008 8:10

JP007

Re: Re: Ještě se vyjádřím k tvým invektivám:

Já sice nevím, za koho tu mluví, ale třeba já to cítím hodně podobně jako on, a to už delší dobu...

0/0
24.8.2008 11:42

osvetitel

Re: Ještě se vyjádřím k tvým invektivám:

Prej tam mate Jedlickuv ustav a Bohnice,tak se priznej,ze ktereho jsi utekl,ty blazne nejvyssi!Vas blazny lze oblazovat?;-DLepsi nezli abys zacal zurit!;-)

0/0
24.8.2008 8:18

Bonelord

Re: Myslim ze kdyby ho chtel kopnout opravdu do hlavy

Moc tomu nerozumis. Tenhle sport je "zavodne" o tom dostat body a ne mit ucinnou techniku. Tihle"borci" jsou nauceni zasahovat jen "naoko". Je to rychlejsi.

0/0
25.8.2008 11:49

captain cook

casovani limitu

Jakmile rozhodci prerusil zapas, casomeric zapnul zarizeni, ktere na svetelne tabuli ukazovalo uplynuly cas. Nasi komentatori (jedna z nich byv. olympijska vitezka v taekwondo) rekli, ze rozhodci upozornil zavodnika kdyz bylo 10 vterim pred uplynutim limitu. Sirena pak oznamila rozhodcimu, ze casovy limit vyprsel. Rozhodci jednal presne podle platnych pravidel. Nase olympionicka poznamenala, ze osetrujici tym je jako Pitstop na F1, kdy se pracuje co nejrychleji mozne. Proto zdravotnici nemaji cas na svetelnou tabuli ani kouknout a je na trenerovi zavodnika, aby to sledoval a daval jim a zavodnikovi vedet jak to je se zbyvajicim casem....coz trener NEUDELAL! Byla uplne sokovana nasledujici reakci Kubance i jeho trenera, ze jejich reakce naprosto odporuji zakladni filosofii taekwondo.

Povazuji take za neuveritelnou vymluvu trenera, ze on ani zavodnik casovani moc nerozumeli....ten Kubanec totiz neni zadny zelenac, vyhral zlatou uz v Atenach...ze by na konec kariery zapomneli pravidla???

0/0
24.8.2008 6:23

Bůh Nejvyšší (12)

Neznam pravidla taekwon-do,

ale z obecně platného principu mravního musím souhlasit. V jakémkoliv bojovém umění je takovýto zkrat neomluvitelný a doživotní dostanc je adekvátním trestem.

0/0
24.8.2008 6:54

captain cook

Re: Neznam pravidla taekwon-do,

jeste nez to bylo znamo oficielne, rekla ta komentatorka, ze dozivotrni distanc je jediny mozny zpusob jak potrestat nekoho, kdo napadl rozhodciho a snizil tim tento sport na "bulvarni standard".

0/0
24.8.2008 6:58

Bůh Nejvyšší (12)

To zni dobre, ale bojove umeni neni o bulvaru,

kdo se neumi ovladat, je nerizena zbran, takovych je treba se zbavit. Sportovne i organizacne = technicky.

0/0
24.8.2008 6:59

Bůh Nejvyšší (12)

Jenom se divím jednomu:

Viděl jsem podobné zkraty v karate, UFC a boxu a vždy rozhodčí závodníka umravnil tak, že ten byl pak do konce života hodnej kluk. Proč to neudělal i napadený rozhodčí?

0/0
24.8.2008 6:58

captain cook

Re: Jenom se divím jednomu:

tenhle rozhodci jenom udelal, co mu nakazovala pravidla - ukoncil zapas pro prekroceni casoveho limitu a vyhlasil viteze. Za to pak dostal kopanec do hlavy. Nasledovne pak uz o dalsim osudu Kubance nerozhodoval on, ale mezinarodni vedeni a jury taekwondo.Rozhodci ma pravomoc jen vyloucit zavodnika ze zapasu. Nejak distanc je udelovana zasadne z vedeni sportu.

0/0
24.8.2008 7:18

Bůh Nejvyšší (12)

To máš pravdu, tak je to všude.

Ale je-li rozhodčí napaden, může se adekvátně bránit, ať už podle pravidel příslušné organizace nebo podle občanského zákoníku v zemi konání závodu.

0/0
24.8.2008 8:00

Bonelord

Re: To máš pravdu, tak je to všude.

Co to meles za nesmysly? Nehraj si na pravnika, kdyz mas zjevne maximalne dochozenou zvlastni skolu?:-P

0/0
25.8.2008 11:51

Bůh Nejvyšší (12)

OT: tae-kwon-do mi přijde jako zbytečná kulisa OG

V Soulu bylo jako ukázkový sport, nyní v Pekingu se ukázalo, jak je to trapná a nezajímavá odnož bojových umění. Bohužel, MOV trvá na jednotném celosvětovém vedení příslušného sportu, než ho přijme jako člena - přisluhovače. To karate ani celá řada jiných zajímavých bojových umění nesplňuje. Je otázkou, jestli zesportovnění bojových umění je ta správná cesta. Euro-americká civilizace ale nezná jiná měřítka úspěchu než rychle - první - za každou cenu. V tomto kontexu se tradiční hodnoty bojových umění (zdůrazňuji UMĚNÍ ne sportů) ztrácejí a to je škoda.

0/0
24.8.2008 7:08

captain cook

Re: OT: tae-kwon-do mi přijde jako zbytečná kulisa OG

Taekwondo se dostalo na program OH podvodem a korupci. Samaranch sveho casu potreboval pro neco zajisteni bloku asijskych hlasu a ty mu slibil dodat zprofanovany jihokorejsky delegat, myslim, ze se jmenoval "Mickey" Kim. Samaranch se mu ovsem musel odmenit. Proto nasadil natlak na MOV, aby byl velmi popularni korejsky sport taekwondo pripusten na program OH ve dvou stazich (ukazkovy sport pri jednech hrach a nasledovne jako permanentni sport).....na ukor jinych, vice zaslouzilych sportu.

 "Mickey" Kim byl pred nekolika lety odhalen jako zkorumpovany cinitel MOV, kdyz si MOV musel udelat ve svych radach cistku po odchodu zprofanovaneho Samaranche a nastupu noveho sefa Rogge. Vyslo to najevo v souvislosti s vysetrovanim jakym zpusobem byly priklepnuty ZOH Salt Lake City a jaka dalsi korupce v MOV vladla.

Stoji za to precist si knihy Andrew Jenningse "The Lords of the Rings" a "Five Ring Circus". Nevim, zda existuji v ceskem prekladu, ale divil bych se kdyby nebyly.

0/0
24.8.2008 7:30

captain cook

Re: Re: OT: tae-kwon-do mi přijde jako zbytečná kulisa OG

Bude zajimave sledovat jak dlouho taekwondo na programu her zustane.

0/0
24.8.2008 7:51

Bůh Nejvyšší (12)

Myslím, že je zbytečné to číst.

Je snad někdo normální, kdo si myslí, že přidělení pořadatelství OH nebo zařazení nového sportu na OH je zadarmo? ;-D

0/0
24.8.2008 7:52

captain cook

Re: Myslím, že je zbytečné to číst.

;-D

 V olympijskem hnuti je tolik spinavosti, ze dve Jenningsovy knihy sotva odhalily spicku ledovce! Mel jsem velkou radost, ze se Samaranchovi nepodarilo dostat Nobelovu Cenu Miru.To byl jeho nejvyssi cil a proto tak dusledne podporoval kandidaturu Bejingu pro OH v 2000, ackoliv se navenek tvaril neutralni. Meli mu pomoci Asijci zorganizovani Kimem a Jihoamericane pod vedenim tehdejsiho sefa FIFA Brazilce Havelange. Samaranch doufal, ze uspech Ciny bude pricten jemu jako "bojovniku za mezinarodni spolupraci, porozumeni "atd bullshit a poukazkou na Nobelovku. Asijci a Jihoamericane delali co mohli, ale nakonec ho "zradila" Evropa, ktera po vyrazeni Manchesteru z hlasovani dala sve hlasy Sydney. Samaranch byl vysledkem tak nas*any, ze se ani nezmohl Sydney na jmeno a vylezlo z nej neco jako "Syd-den-ney". Pak se provalily korupcni skandaly v MOV a to byl smytec s Nobelovkou

0/0
24.8.2008 8:13

captain cook

Re: Re: Myslím, že je zbytečné to číst.

PS videl jsi senilniho Samaranche na tribune pri zahajeni OH jak tam skoro usinal? Kdyz predaval zlatou "Kapitanu Hookovi" = Steeve Hookerovi za vitezstvi ve skoku o tyci, sotva se smajdal. Toho meli dat na pastvu a nechat ho tam, ne oprasit ho kazde 2 roky a dat ho mezi VIP.Rv

0/0
24.8.2008 9:03

banesto

Re: casovani limitu

ČR má nějakou olympijskou vítězku v taekwondo? Nebo o jaké komentátorce mluvíte???

0/0
24.8.2008 9:47

captain cook

Re: Re: casovani limitu

ja neziji v Cesku;-)

0/0
24.8.2008 9:49

Bůh Nejvyšší (12)

Naučit bubáky chování? Nesmysl, to nejsou lidi!

Jako člověk, který o bojových uměních něco ví, můžu pouze konstatovat, že ten bubák je ubožák. Měl by se umět kontrolovat a měl by ctít filozofii toho, co cvičí. Aspoň je vidět rozdíl mezi sportovní "formou" a opravdovým bojovým uměním. Rv

0/0
24.8.2008 1:49

Bůh Nejvyšší (12)

Tou "formou" jsem myslel upravenou verzi

pro olympiádu. Kdo ví, ten ví...

0/0
24.8.2008 6:55

malej pipík

Dyk to je RASYZMUS voe...

:-©Rv

0/0
24.8.2008 0:06

hajd-al-ak

ale to je prd skandal

cekal jsem, ze nekdo sebere odvahu a zaprovokuje s Tibetem. cekam na to cele hry a asi to vysumi..RvRvRvRv

0/0
23.8.2008 22:56

pinguone

Re: ale to je prd skandal

;-O free tibet;-O

0/0
24.8.2008 1:27

Anthemis

Rozhodci nepostrehly...?

To byly rozhodci - zeny? No teda, to jsou mi veci...Jak maji decka psat spisovne, kdyz ctou na netu toto, a to je tu iDnes a denne...

0/0
23.8.2008 22:41

vace59

Re: Rozhodci nepostrehly...?

ano, byly

0/0
23.8.2008 23:40

Psychor

Trest

Tak taekwondista zaútočí na rozhodčího a dostane doživotí, zatímco Řepka div nezabije všechny kolem sebe a dostane směšných pár zápasů Rv :-©

0/0
23.8.2008 21:59

kraxna

Black rape ...

0/0
23.8.2008 21:19

Andee

Chachá

miluju diskuze, kde se řeší, které sporty mají a které nemají být na Olympiádě... ;-D

0/0
23.8.2008 21:15

Apophis1

Pekny kop

0/0
23.8.2008 21:13

Apophis1

Re: Pekny kop

Na hlavu za 3 body.;-D

0/0
23.8.2008 21:14





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze