Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Čtvrtek 19. října 2017 Michaela

Diskuse k článku

Uhasl oheň, olympiáda skončila. Příští je za čtyři roky v Londýně

Sportovci všech zúčastněných zemích už postávají na ploše obrovského stadionu. Českou výpravu reprezentuje 53 olympioniků včetně diskařky Věry Cechlové, jež při nástupu nesla vlajku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Fidelio

profibox?

Přátelé, znalci olympismu, vysvětlete mi někdo, proč na OH nemohou startovat profesionální boxeři? Ta fraška, co tam předvádějí amatéři nelze považovat za box.

0/0
25.8.2008 14:28

ELAPHURUS

Re: profibox?

LOH je nezajímají....

0/0
25.8.2008 14:32

Kleki Petra

Re: profibox?

A kdo by jim to zaplatil?

0/0
25.8.2008 14:41

Martin HSJ

Re: profibox?

Protože amatérskej a profesionální boxy jsou prakticky dva odlišné sporty. A pokud by na OH byl profi box tak by to dost pravděpodobně znamenalo zkázu boxu amatérského. A jak už ti bylo odpovězeno, ti největší hvězdy které boxují párkrát do roka by tam stejně nejely protože by to bylo pro ně finančně nevýhodné.

0/0
25.8.2008 17:40

Fidelio

Re: Re: profibox?

ale já slýchám, že účast na olympiádě je čest, že reprezentovat republiku je touha každého sportovce - vrchol kariéry, a milionek korun si Ruda Kraj nebo Lukáš Konečný za tři zápasy nevydělají (zatím). Myslím že problém není v profiboxerech, ale v MOV.

Jaké zaměstnání má Usian Bolt nebo Phelps? Jen boxeři jsou opravdu amatéři... A ta komedie, co tam předvádí místo boxování a ta hrůza co předvádějí bodoví rozhodčí.... to je zkáza boxu

0/0
25.8.2008 21:35

Kleki Petra

Postrádám v hodnoceních české účasti

zejména v atletické části her to jepodstatnější: 11 atletických finálových účastí není rozhodně málo, navíc nelze přehlédnout věk atletů, který až na již zkušené výjimky (Cechlová, Špotáková, Janků, končící Šebrle) nepřekročil 22 let. Nikdo z mladých nezklamal a očekávám v blízké budoucnosti zlatý věk české atletiky. A obdobné platí i v dalších sportech, máme spoustu mladých nadějí, které dosud nedosáhly na medaile, ale to je jen otázka času. Zcla zavádějící hodnocení úspěšnosti podle kvality a počtu získaných medailí nemá žádnou výpovědní hodnotu. Slovensko skončilo o jedno místo za ČR, přitom ale ve finálových soutěžích nemělo oproti ČR ani zlomek účatníků. Hodnocení podle dosažených umístění, resp. olympijských bodů, by bylo rozhodně objektivnější. Podle mě jedinou opravdu neúspěšnou výpravou tak byli plavci.

0/0
25.8.2008 10:14

Fidelio

Re: Postrádám v hodnoceních české účasti

Souhlasím, že jsme byli poměrně úspěšní, ale zase ne moc. Naprosto zcestný názor máte, co se týče sousedů - Slováci měli o dvě třetiny menší výpravu (56 osob, my 158) - Medailí přivezli stejně. Naši plavci, Baďurová, basketbalistky a ještě spousta dalších tam jeli na hezký výlet.

NAVRHUJI: Kdo si na OH neudělá osobák, bude mít 50% finanční spoluúčast na náklady jeho cesty a pobytu.

0/0
25.8.2008 13:56

Kleki Petra

Re: Re: Postrádám v hodnoceních české účasti

Prosím, četls pozorně, co jsem napsal? Měřítkem pro mě není počet medailí, protože pak by mohla být teoreticky nejúspěšnější výprava takového, dejme tomu, Vatikánu, pokud by tam přestoupil například Clay a vybojoval za něj zlato při jednočlenné výpravě. Podstatné jsou totiž ty výhledové výsledky, a tam máme zaděláno velmi pěkně.

0/0
25.8.2008 14:14

Fidelio

Re: Re: Re: Postrádám v hodnoceních české účasti

Dejme tomu, že se máme na co těšit - to máš pravdu, ale stejně si myslím, že kdyby neúspěšní museli za svůj "výlet" platit, že by se jich tolik nevracelo s ostudou.

Pokud jsem podnikatel, a chci vyvézt výsledky své práce do ciziny, musím si to zacvakat sám. Proč tam sportovce vozíme zdarma? Chápu, že je to pozůstatek z dob, kdy opravdu bývali amatéři. Teď jsou všichni profíci, jedou si tam vydělat, tak ať si cestu zaplatí.

0/0
25.8.2008 14:27

captain cook

Re: Re: Re: Re: Postrádám v hodnoceních české účasti

byla snad tvoje mama za totace zaslouzila domovni duvernice? Ze se vyjadrujes jako kdybys v takovem cechackovsky zavistivem prostredi vyrostl. Kdo nekdy s reprezentacnim tymem nekde byl, ten dobre vi, ze se nejedna o zadnou dovolenou. Viz muj prispevek dole. Dostat se do reprezentace je cest a ze si to sportovci neplati vsechno z vlastni kapsy (cast si plati prostrednictvim svych vlastnich dani) jeste neznamena, ze reprezentace je takovy med, jak se domnivaji ti kteri nikdy na reprezentaci sami nebyli dostatecne dobri.

0/0
25.8.2008 14:41

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Postrádám v hodnoceních české účasti

Zajímavý až vtipný názor. Něco takového si mohou dovolit fotbalisti, tenisti a spol. Ovšem sportovní střelci, atleti, vodáci atd... Kde by na to jako vzali prachy?

0/0
25.8.2008 14:43

ELAPHURUS

Re: Re: Postrádám v hodnoceních české účasti

Kulhánkovi na horském kole by se těžko dělal osobák....

0/0
25.8.2008 14:33

captain cook

Re: Re: Postrádám v hodnoceních české účasti

ne kazdy je schopny udelat osobak i kdyz se snazi o nejlepsi vykon. Nadavani "sportovnim turistum" = kazdemu kdo neudelal placku nebo komu se neco nepovedlo je cesky prezitek z dob totace, kdy bylo zavideno kazdemu kdo se jednou za uhersky rok dostal na Zapad. Presto to tady lide s fosilizovanou cechackovskou mentalitou dodnes pouzivaji. Je to bohuzel takova specielne ceska dusevni zaostalost.

Dneska muze jet na Zapad bez omezeni kazdy a sportovec nepotrebuje cekat az na nominaci do tymu, aby si tam vyjel. Na rozdil od normalnich turistu, kteri si delaji cestovni program jaky chteji, jet se sportovni vypravou znamena podepsat kontrakt a prijmout tim na sebe kazdodenni omezeni: neustale zachovavat reprezentacni vystupovani, zavazat se k dodrzovani tymovych pravidel a moralky (narizeni o vecerce, zivotosprave,  chlastu, dodrzovani treninkovych hodin, vychazeni s ostatnimi cleny tymu) a spokojit se s kazdodenni "bu*eraci" od vedeni tymu. Kazdy clen vi ze reprezentace neni zadna dovolena!

0/0
25.8.2008 14:36

Englaw

Peking za jedna, bez diskuze

Skončila olympiáda, o které se bude mluvit asi ještě hodně dlouho, pro některé kontroverzní, pro jiné megalomanská a pro někoho dalšího zase perfektně zorganizovaná, s perfektním zázemím pro sportovce i diváky. Já bych se přidal k zástupu těch, kteří chválí. Zorganizovat bez jakéhokoliv vážného problému tak náročnou akci je jednoznačný úspěch a že to není nic snadného bylo vidět např. v Atlantě, kde se to Amíkům prostě vymklo z ruky. Před prací pořadatelů her v Pekingu nezbývá než smeknout. Můžeme tu prodebatovat hodiny a hodiny o lidských právech v Číně, "zasvěceně" řešit otázku Tibetu a tak dále, ale to že se Hry podařily, to je neoddiskutovatelné.

0/0
25.8.2008 10:08

Kleki Petra

Re: Peking za jedna, bez diskuze

S tím zázemím pro sportovce bych byl opatrnější, v mnoha případech to nebylo nic moc (zádody na divoké vodě atd). Kromě toho není náhoda, že organizačně se nejvíc daří státům, jako je Čína (Moskva 1980 byla prý také úžasná). Když nesmí nikdo protestovat proti ničemu, natož hatit z nějakých mrzkých důvodů (např, vlastnické právo, ekologie apod.) výstavbu čehokoli, to se to pak organizuje. Jsem zvědav, kolika firmám za čtyři roky Britové zakážou v průběhu her vyrábět a jakým rigidním způsobem zmenší provoz na londýnských komunikacích. Ke slavnostnímu zahájení a zakončení se vyjadřovat nebudu. To je naprosto zbytečný "vopruz" na každé olympiádě (Moskvou počínaje).

0/0
25.8.2008 10:36

palic z edelstadtu

Re: Re: Peking za jedna, bez diskuze

No myslím, že Tvůj rigidní způsob, jak jej nazýváš byl využit už v Aténách, prostě moderní město a tak velká akce jako olympiáda nějaké dopravní omezení vyžaduje. Nebo si myslíš, že Londýn se svými zacpami (regulovanými už třeba poplatkem za vjezd do města) snese nápor dalších milionu navštěvníků? Ale jinak souhlas, v "totalitních" zemích to jde samozřejmě jednodušeji (výstavba stadionu, stěhování obyvatelstva, vyvlastňování), protože na lidská práva nikdo nekouká.

0/0
25.8.2008 15:15

crook.crook

super olympiada

jen skoda ze na to zhebne a bude odsouzeno par set tisic lidi..ale to je fuk. Imhi mame ted do roku 2012 presne 4 roky...Hitler mel olympiadu 1936 ..vidi nekdo podobne jako ja?

0/0
25.8.2008 9:11

Kleki Petra

Re: super olympiada

Ale co?

0/0
25.8.2008 10:05

NumLk

OH = Emons a Spotakova ?

Tak to vypada ze se  autorovi olympijske hry smrskly na strelbu z malorazky a zensky ostep ... Na to ze to ma byti resume z OH v Cine , trochu slabsi postreh.

0/0
25.8.2008 0:39

rafton

Účel byl splněn

Když čtu příspěvky níže tak zjišťuji, že účel OH byl splněn.

OH již od roku 1936 jsou jen politickou proklamací. Proč to lidé nechtějí vědět dnes znali již staří Římané a že masu ovládnou, když jim dají chléb a hry.

Bohužel lidé mají krátkou paměť a co bude zítra je nezajímá.

0/0
24.8.2008 23:59

popteam

Re: Účel byl splněn

R^R^souhlas - POLITIKA, MEGALOMÁNIE, PRACHY NIC VÍC - RÁDOBY FANTASTICKÁ PREZENTACE - K ČEMU

0/0
25.8.2008 10:51

Fidelio

3 body

Mám k této diskuzi 3 bodíky:

1)olympiáda byla fantastická

2) Peking odrovnal pana Béééma. Těším se jak ze 5 let někdo vyhraje výběrové řízení na projekt národního stadionu jménem třeba Slepičí kukaň, a pak se budou 20 let soudit, jestli ta výběrová soutěž byla právoplatná, nezfalšovaná apod (viz Kaplický)... Nedej bože aby se to v Praze uskutečnilo těším se na zděšený komentář: "Hlásíme se z prázdného atletického stadionu, diváci i sportovci uvázli v zácpě na Jižní spojce, Lanovém mostě... Barandovském mostě.... To co Číňani, my nikdy nedokážeme

3) Čína ať si porušuje čí práva chce, v tak velké zemi i kdyby bylo 10 miliónů politickejch vězňů, je to jen zlomek obyvatelstva - a vést takovou říši, to si žádá oběti. Můžem být rádi, že nám nebombardujou Jugoslávii, Irák a nechystají válku s Iránem.

0/0
24.8.2008 22:35

kiv

Re: 3 body

Plný souhlas!! On totiž nikdo, kdo se musí řídit alespoň zbytky demokracie není schopen uspořádat takovýto tyátr :-/ Vystěhovat  miliony lidí, zastavit fabriky a chod města jen pro svou propagandu to v normální zemi dmes už opravdu nejde ... Jestli toto obdivujete, Vaše volba  a koníček a v klidu si jednou zemřete s obrázkem Maa a jeho pohrobků v dlani ale veřte,  že normální to  reozhodně není ...;-)  

0/0
24.8.2008 23:08

dnb

Re: 3 body

jejich Ň-16, Ť-18,3, CHŇ-14 dělaným z džínoviny se vždycky rozepne v souboji zip, ale určitě na tom soudruzi pracují ;-D

0/0
24.8.2008 23:12

jaroslav-s

Re: 3 body

Dost tvrde nesouhlasim s bodem 3. To co pisete je prinejmensim demagogie.

K bodu 2. si myslim jen tolik. CR ma na to zvladnout OH! CR nema na to papouskovat mega akce po Cine! Starosta Londyna to rekl jasne, jejich hry take nebudou tak mega. Zkratka, pokud si nebudeme verit, pokud budeme jen lezt do pr..le jinym a sami sebe ostouzet, pomlouvat, okradat a udavat. Pokud nam bude jedno, ze kdokoli na svete i u nas ponizuje a poslapava lidstvi. Pak skutecne nezvladneme nic a budeme stale v zacpe, ne na Jizni spojce, ale ve vlastnich srdcich. 

0/0
25.8.2008 12:40

Silence

Nádhera

Nádherná olympiáda.

51 zlatých olympijských medailí do Činy, fantastická střelkyně Emmons s dvěmi medailemi, U.Bolt a geniální světové rekordy atd.

Díky Číno za nádherné a neopakovatelné sportovní zážitky.:-)R^R^R^

0/0
24.8.2008 22:29

captain cook

Re: Nádhera

Tech 51 zlatych Ciny pripada na jejich 1300milionu obyvatel, pribl. jedna zlata placka na 25.5 milionu Cinanu.

Ceske 3 zlate placky na 10.5 milionu davaji mnohem lepsi pomer 1 zlata na 3.5 milionu Cechu. Normalne sportovne uspesne zeme jako Svedsko a Jizni Afrika nemaji letos ani jednu zlatou....Jihoafricane si vezou domu jednu jedinou stribrnou a nic vic. Proto bych se nad cinskymi 51 zlatymi nijak moc nerozplyval...oni meli z ceho sve talenty vybirat!

0/0
25.8.2008 7:17

Profhate

Tibet?

Co sem porad nekdo plete Tibet nebo lidska prava? Na svete jsou i v mnohem popularnejsich zemich utlacovany stovky jinych narodnosti, ale ovce budou podporovat medii a tupymi celebritami adorovany Tibet... Takhle krasne hry v Londyne sotva budou a s Atlantou se to srovnavat ani neda.

0/0
24.8.2008 21:39

Lanta2004

Re: Tibet?

Ale jo,v pořádku - potlačování lidských práv v Tibetu  bylo v době Olympiády dobře připomenout,nicméně všechno má svý meze.

Nebyla snad jediná reportáž v TV z Pekingu,která by se neotřela o politiku.Pověstnou korunu tomu dal dnes reportér Etzler,kterej prtohlásil,že si Olympijský výbor ,krom jiných věcí dovolil neodsoudit Rusko za konflikt v Gruzii8-oRv

0/0
24.8.2008 21:45

marla

Re: Tibet?

U tebe se pořadatelům jejich záměr povedl dokonale, vypláchnout hlavičku a posuzovat Čínu podle "krásných her", pak kdo je tupý a ovce.Pokud bys o Číně něco věděl, bylo by ti jasné, že zdaleka vůbec nejde jen o Tibet, ale i o miliony Číňanů, které tamní režim dusí, tam by ses takto svobodně ani na internetu vyjadřovat nemohl.Život lidí v Číně se nedá posuzovat podle rozjuchaných dobrovolníků.A když už do toho motáš Atlantu, tak v USA nikdo před olympiádou nezavíral tisíce lidí s odlišným názorem na tamní politiku do vězení.

0/0
24.8.2008 22:23

Fidelio

Re: Re: Tibet?

v USA ty nepohodlné a a odlišné (třeba jen barvou pleti) zlikvidovali před 100 - 150 lety. odlifrovali je z Atlanty a ze všech jejich území do rezervací, dopustili se největší genocidy v dějinách lidstva a teď kážou o lidských právech - až amíci rehabilitují (zejména pozemkově) Siuxy, Apače, Čejeny a všechny ostatní národy, které zlikvidovali, pak mi budou stát za řeč

0/0
24.8.2008 22:40

tarkurius

Re: Re: Re: Tibet?

Problém je, že doba už je dneska dál a v Číně se to děje pořád.

0/0
25.8.2008 0:14

captain cook

Re: Re: Re: Tibet?

a az Cesi rehabilituji - aspon posmrtne - ty vyhynule Kelty a dalsi puvodni obyvatele, pak ti take budou stat za rec, ale do te doby ne ?:-P

 Fidelio = zase jeden anti- ami chabeho ducha.;-D

0/0
25.8.2008 7:20

Fidelio

Re: Re: Re: Re: Tibet?

Praotec Čech s Kelty nebojoval, ti to tu vyklidili už dřív díky Hunům. Nepamatuju si, že by staří Slované posílali kohokoliv do rezervací.... to jsi vedle

A že jsem anti ami - za to se nestydím, nerad lezu do pr*ele komukoliv, o síle ducha a jeho chabosti si můžeme myslet každý co chceme, ale jsem rád, že mé příspěvky vyvolávají ostré reakce, znamená to, že jsem se přece jen trefil

0/0
25.8.2008 21:30

Martin HSJ

Stats

Podle počtu medailí evropských zemí jsme na 16 - 19 místě a v počtu obyvatel na jednu medaili na 20 místě.

0/0
24.8.2008 21:26

osvetitel

Kazdopadne je poznat,zese nato Cinane ,dlouho

a peclive pripravovali, a ze tomu podridili vse!

0/0
24.8.2008 21:25

Volič ČSSD

Ja musim pořad pracovat

tak že jsem na Olympiadu vubec nekouklal. Ale socky se meli dobře, videli všechno a ted nevim na co budou koukat?;-(;-(;-(

0/0
24.8.2008 21:22

Karawetari

Re: Ja musim pořad pracovat

nejen socky se koukaj na TV:-)))) a hlavne na HO.....ale chapu ze nektere socky nemaj ani na TV :-)))) takze se nemuzou koukat:-))))

0/0
24.8.2008 21:23

Celebrise

Cina

Cina to zvladla absolutne super ! Nadhera. A taky hned po skonceni byla BOMBA na CT ten souhrn s tou hudbou !

0/0
24.8.2008 21:19

tarkurius

Čínská komedie

Tak, teď  ze sebe udělali civilizovaný národ, vymyli hlavy několika milionům občanů a řeknou si:"Hurá už nás nikdo nesleduje tak můžeme vesele dál vraždit tibeťany, potlačovat lidská práva a dělat politické čistky, máme ozkoušeno, že nám to projde i během Olympiády, tak se můžeme spokojeně vrátit do starých kolejí. ;-€

0/0
24.8.2008 21:16

osvetitel

Re: Čínská komedie

oni si stejne udelaji co chteji,to je narod sam pro sebe!Nejake zmneny mohou prijit pouze zevnitr,nato aby jim je nekdo vnutil nasilim,nikdo nema!

0/0
24.8.2008 21:22

Karawetari

OH

Bylo to esteticky i technicky špičkově zvládnuto, Takové OH jsem jeste nevidel. Nezbývá na závěr dodat......"Čína je veliká"

0/0
24.8.2008 21:15

hyperhrosik

Re: OH

technicky mozna, esteticky to byla esence kyce. (ale abych nekrivdil cinanum, tak tyhle ceremonialy jsou na olympiadach kycovite uz pelnou radku let)

0/0
24.8.2008 21:17

Karawetari

Re: Re: OH

ja to nehodnotim jako kyc nebo nekyc........ja to vidim tak ze se mi to bud libi nebo nelibi......a v tomhle pripade to bylo opravdu velkolepé

0/0
24.8.2008 21:20

hyperhrosik

Re: Re: Re: OH

no vsak prosim, to libeni vam nikdo nebere. Velkolepe, bombasticke, libive - kyc, ktery by neuchvatil masy by byl nepovedeny kyc.

0/0
24.8.2008 21:26

Karawetari

Re: Re: Re: Re: OH

Tak vytvorili to lidé,bylo to urceno pro lidi a hlavne to bylo vytvoreno aby se to libilo.......a povedlo se jim to:-))))

0/0
24.8.2008 21:29

xaeris

Nic nového

Stejně jako Němci v minulém století, tak i nyní využila Čína olympijské myšlenky k tomu, aby oznámila světu, teď přicházíme MY.Miliardy zaostalých čínských rolníků se staly minulostí, nastupuje silná světová supervelmoc.Pro začátek nás lehce poškádlila  nekompromisní likvidací třeba textilního průmyslu.Ale to byl jen předkrm.Soudě podle super zvládnuté olympiády se může svět, tedy ta jeho bohatá část, těšit v brzké budoucnosti na hlavní chod.A nebude to určitě žádná troškařina.Tak jim k té naší příští likvidaci spolu s exsoudruhem Jiráskem zatleskejme, ať se blázni radujou.....

0/0
24.8.2008 20:52

osvetitel

Re: Nic nového

Tezke vinit  Jiraska zato ze snima vetsinna zemi kseftuje a dela vysi politiku!Hlavne ty nadnarodni korporace v USA,kterym to vyhovuje ekonomicky,a politici , kteri vsadili na misto izolace na investovani do Ciny na ukor Americanu!A nejen oni ale vetsinna svetovych politiku!S Cinou nasilim ani bojkotem nikdo nehne ,a nezbejva asi nezli doufat, zese zcivilisuji zevnitr,a moc je pritom nedrazdit!Kazdopadne ale mohou byt v budoucnu nebezpecni tak jako tak,pokud  neco takoveho v zakulisi planuji!

0/0
24.8.2008 21:36

gotzur

Pěkná olympiáda

Klidně bych jim to "za čas" zase svěřil.

0/0
24.8.2008 20:30

Silence

Re: Pěkná olympiáda

Naprostý souhlas...před 16 roky jsem byl z olympiády v Barceloně naposledy unešený jako z této. Ikdyž jsem spoustu přenosů viděl pouze ze záznamu. R^

0/0
24.8.2008 22:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze