Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Pondělí 23. října 2017 Teodor, Theodor

Diskuse k článku

Do vancouveru se chystá rekordní výprava, v návrhu nominace je 91 sportovců

Devadesát jedna! Tolik českých sportovců zatím míří na hry do Vancouveru 2010. Od 17leté rychlobruslařky Karoliny Erbanové po 39letého bobistu Ivo Danileviče. Dvě generace nadějí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

travinho

Nepochopitelné...

Proč nejede Simaová když splnila podmínky mezinárodního výboru? Horší než třeba sáňkaří být nemůže...Co tam dělá Razym to nechápu už vůbec, není tam žádná jeho disciplína, kdyby tam byl sprint volně, tak bych možná ještě pochopil a Šperl jenž je dlouhodobě z formy taky ho tam nechápu...hold nenominuje se dle kvality, ale dle kamarádství, chudák Novák, který má mnohem lepší výlsekdy než ti dva...je mi z Petráska na blití

0/0
19.1.2010 17:00

pcepardubice

Re: Nepochopitelné...

A co zajel Novák ty jelito?

0/0
19.1.2010 21:27

travinho

Re: Nepochopitelné...

no rozhodně lepší závody než Šperl...

0/0
20.1.2010 9:58

smějící se bestie

***

co je to vancouver ?

0/0
19.1.2010 13:25

pedr64

tak ženský v běhu jedou jen 3

a nejede ani Řezáč s Novákem

0/0
19.1.2010 12:18

Paul David Hewson

sudová

no nevim, ale kdyby měla přetrženej křížovej vaz, tak by nedošla ani na kraj lesa, podle mě, když už, tak má možná přetrženej zkříženej vaz

0/0
19.1.2010 11:26

Jojna Brutman

Ad: Děti olympioniků

Jak tak občas člověku uvízne v paměti nějaká pytlovina, tak mám uloženo slovní spojení Urban - Jíra.

Je tam souvislost s nominovaným sáňkařem Jírou?

0/0
19.1.2010 9:23

Zubr007

Razým, Šperl ?

Vzít tuhle komickou dvojici na ukor Řezáče s Novákem když je ve hře klasická padesátka muže jen naprostej magor. Petrásek jasně ukazuje, že u něj převažuje falešné kamrádství nad jakokoliv profesionalitou. Když se k tomu přidá co provedl s Jakšem, tak je jasné, že by se měl soustředit jen a pouze na Bauera a vedení mužů předat komukoliv jinému. Rv

0/0
19.1.2010 8:41

Pycan_10

Re: Razým, Šperl ?

Souhlas, že Razým se Šperlem formu rozhodně nemaj, ale Řezáč s Novákem nikdy v SP nic nezajeli... To, že jsou špička v laufech nejspíš nic neznamená, tam asi ta úroveň nebude taková, ne?

0/0
19.1.2010 8:53

Zubr007

Re: Razým, Šperl ?

Takže Standa Řezáč má z posledních 4 svěťáků co se zučastnil 4. 19. 37. místo a nedojetí.

Novák je na tom hůř, ale naposled byl 22 na 15 což rozhodně není jeho trať.

Šperl byl za poslední dvě sezóny jedno 26 v Kanadě v posledních zavodech byl 62. 67. a 76. to je fakt důvod pro jeho výběr.

Razým se naposled kvalifikoval do sprintu minulou sezónu v Davosu.Od té doby nic. Letos jel jen kvalifikace sprintů a skončil 41. 38. a pak 2* 54. Co asi může předvést na OH.

Výsledkově to je víc než naprosto jasné. Bohužel u Petráska rozhoduje kamardství a protekce pro jim trenované srábky. Rv

0/0
19.1.2010 9:26

Pycan_10

Re: Razým, Šperl ?

4. a 19. byl na laufech 90 a 70 km a ne ve SP... V klasickym svěťáku je na tom podobně jako tihle dva...

0/0
19.1.2010 9:34

Zubr007

Re: Razým, Šperl ?

Tak 50 bude blíž k těm loufům než k těm 15. Nebo ne? Koukal ji jet nechce, takže k Bauerovi jsou logickou volbou Novák s Řezáčem a asi Magál....

0/0
19.1.2010 9:55

Pycan_10

Re: Razým, Šperl ?

To asi jo, ale nepřeceňoval bych výsledky z laufů, kde podle mě neni taková kvalita, jako ve SP. Vždyť ani hvězda laufů Svärd nikdy na MS nebo OH nejezdí...

0/0
19.1.2010 10:05

petyo

Re: Razým, Šperl ?

Co provedl s Jakšem? Ten měl nějaké zdravotní problémy, ne?

0/0
19.1.2010 9:03

hellboy9999

Re: Razým, Šperl ?

Ano, Martin zdravotní problémy. Pozdě odhalená mononukleoza na MS juniorů ve finském Rovaniemi, si vyžádala ukončení sezony a následné 6 měsiční léčení. Od té doby oslabená imunita, často nemocný. Od toho se odvíjí jeho forma, když je zdravý dostatečnou dobu aby mohl trénovat tak je schopen být ny urovni světové 10-15.

0/0
19.1.2010 9:13

Zubr007

Re: Razým, Šperl ?

Kecy. Všichni kolem lyžování vědí, že ho hlupák Petrásek přetáhnul a s virozou ho nechal na treninku prochladnout a zdravotní problémy jsou toho důsledek. Podobně u zbytku týmu není schopen odhadnout ani přibližně zátěž a díky tomu vlastně celý tým stagnuje. Koukal je dlouhodobě přetrenovanej. Kožíšek se naprosto zbytečně rozptyluje treninkem dlouhých useků, místo zaměření se na vrozenou výbušnost a rychlost. Na to jaký měl material k dispozici to Petrásek neskutečně zabíjí. RvRv

0/0
19.1.2010 9:31

hellboy9999

Re: Razým, Šperl ?

Zase ten Zubr;-D

Už jsem ti to psal včera u clánku o Standovi Řezáčovi a Petrovi Novákovi. Tak si to jdi přečíst tam......

0/0
19.1.2010 9:07

Nantes

Re: Razým, Šperl ?

Nejsem si tak docela jist... Řezáč je při vším respektu k jeho výkonům tak trochu magor... samorost, který si bude sám mazat lyže a dělat si vše po svém... i z rozhovorů s ním jsem měl pocit, že olympiádu vlastně bere jako takový možný bonus, ale ani neví, jak by se na ni specielně připravoval... on by si od Petráska radit nenechal. A přece jen - týmový duch a souhra s ostatními, to je na OH jedna z hlavních věcí. Souhlasím, že výkony Razýma, Jakše, Šperla i Magála jsou letos tristní, ale naši nejednou na vrcholné akci dokázali (hlavně ve štafetě a na 50 km) nečekaně zazářit... Řezáč si to prokoučoval sám

0/0
19.1.2010 9:12

Zubr007

Re: Razým, Šperl ?

Tak nakonec i to 37 místo je jasně lepší než to co protekční komici pana Petráska zajíždějí. Je naprasto evidentní, že štafeta by byla s Řezáčem případně s Novákem na klasice daleko silnější než s kýmkoliv s bandy tragédu lehko žijících ve stínu Bauera.

0/0
19.1.2010 9:41

Luc123

Re: Razým, Šperl ?

To je nesmysl, Řezáč byl 37 jen díky tomu že tam byl z první desítky svěťáku jen Bauer. Jinak by dojel za padesátkou. On je laufař, ale ze světovým pohoárem se to nedá srovna. Na tu padesátku ho v pohodě porazí Bauer, Jakš, magál i Koukal. Podle mě na to prostě nemá.

0/0
19.1.2010 9:56

Zubr007

Re: Razým, Šperl ?

Naprostej nesmysl. Když se jela delší štreka s komletní špičkou tak by z našich nejlepší, teď ho možná porazí Bauer z ostatních ani náhodou nikdo. Magál klasiku neumí a letos je evidentně strašlivě pomalej. Jakš 50 km neujede. Zvlášť teď po problémech s fyzičkou. Koukal 50 na OH neplanuje jet což je škoda, ale i on je nevhodným Petráskovím treninkem skoro zníčený Razým je totálně bez fyzičky a Šperl na to ani náhodou nemá. Takže pro padesátku je Řezáč naše jasná 2. To samé pro klasickej sprint kde Razým , tím jak je přetrenovanej poztrácel dinamiku a v rukou to ani náhodou nemá.

0/0
19.1.2010 10:08

pablo21

Re: Razým, Šperl ?

teda pardon, ale davat specialistu na dlouhy behy na sprint????

0/0
19.1.2010 10:43

Zubr007

Re: Razým, Šperl ?

Sprint bude klasický a půjde jen o sílu rukou. Navíc Standa tu výbušnost v sobě vždycky měl a nikoho lepšího prostě nemáme.

0/0
19.1.2010 10:51

Luc123

Re: Razým, Šperl ?

Jako já ti neberu, že jsi jeho kamarád, ale nemáš pravdu. V Rogle jel Řezáč 30 km s hromadným startem a ani se nudržel v balíku. Ani nemusím dodávat, že v závodech s hrom. startem se nejezdí žádné zabijácké tempo, takže to dost vypovídá o jeho kvalitách.Co si tak zběžně pamatuju, tak na 50 km klasicky byl Šperl na  MS v Obersdorfu na 6 místě a Magál byl hodně aktivním běžcem, takže je nesmysl tvrdit že na to tihle dva nemají i když letos jsou jejich výkony špatné. Řezáč je prostě běžec na Maratony. Marotonu se ovšem ti nejlepší jezdi nezučasňují, je to něco jako druhá liga.

0/0
19.1.2010 11:18

hurrrikan

Re: Razým, Šperl ?

Druhá liga? Nesmysl. Je to jako porovnávat běžce do vrchu a maratonce. Najdou se univerzálové, ale jsou typy co si na jiném typu závodu totálně vylámou zuby. Prostě pokud jede Novák jen na 50, měl jet spíš Řezáč. Nějakou Roglu ze začátku prosince bych nebral.  O tom, že Razým a Špek nic nezajedou nepřeba moc diskutovat.

0/0
19.1.2010 11:43

Luc123

Re: Razým, Šperl ?

To není pravda, ty běhy si nejsou až tak nepodobné. Pro běžce ve světovém poháru je ale vyčerpávající odskočit si na závody, které nejsou ani bodované. Když je na konci roku dlouhý běh zpravdila na 50 až 70 km tak vždycky vyhrávají závodnici ze svě´táku a nikdy tam neprorazili štrekaři. Vem si že Aalsgard vyhrál Jizerskou padesátku a to už je nějaký pátek v důchodu a je to spíše rekreační běžec a přesto dokáže vyhrát. Kdyby přijel na svěťák tak prostě nemá sebemnší šanci. I profily tratí na dlouhých bězích jsou výrazně lehčí než je světový pohár. Výkonst je prostě nesrovnatelná.

0/0
19.1.2010 11:52

hurrrikan

Re: Razým, Šperl ?

Brát Thomase jako rekreačního běžce to totální nesmysl. Trénuje míň než když běhal SP, ale pořád to budou koňské dávky. Tyhle typy neradi prohrávají a když už se vrátí a vyhlašuje boj o vítězství na Vasáku, tak ta příprava podle toho vypadá. Pokud je výkonnost dálkových bežců tak špatná, jak je možné, že Veerpalu na jiz50 skončil mimo stupně vítězů a takový Jaak Mae ani neuvysel vedoucí skupinu a vyfasoval přes dvě minuty. A to přitom tito dva budou na OH patřit k velkým favoritům.

0/0
19.1.2010 12:49

Zubr007

Re: Razým, Šperl ?

Řezáč ve svých bězích když byly zařazeny do svěťáku byl v plné konkurenci 4. a 19. proč by to na OH mělo být jiné. Verpala na 50km klasicky porazil v Bedřichově a na OH bude Verpalu jeden z hlavních favoritů. 50 se běží jako masák navíc klasicky. Řezáč tam má z našich minimálně druhé největší šance po Bauerovi... Bohužel rozhodla protekce a křiváctví trenéra Petráska...

0/0
19.1.2010 12:57

hurrrikan

Re: Razým, Šperl ?

R^

0/0
19.1.2010 13:23

Luc123

Re: Razým, Šperl ?

Kdy byl Řezáč v plné konkurenci 4? Já si na takový závod opravdu nevzpomínám. Mohl by jsi napsat kdy a kde tomu tak bylo? Děkuji

0/0
19.1.2010 13:25

Zubr007

Re: Razým, Šperl ?

http://www.fis-ski.com/pdf/2006/CC/2845/2006CC2845RL.pdf

0/0
19.1.2010 14:08

Luc123

Re: Razým, Šperl ?

To si jako teď děláš legraci? Vždyť to je výsledek z roku 2006 a ze závodu na 90 Km. To je nejdelší závod jako se kdyv rámci světového poháru jel a rozhodně tam nebyla celá špička. Byla tam celá špička dálkových běžců to ano. Stejně tak ti tady můžu hodit odkaz jak byl Špek na 6 místě na MS na klasickou padesátku. Je to podobně vousaté, ale je to alspoň stejná trať a v opravdu plné konkurenci.

0/0
19.1.2010 14:22

Zubr007

Re: Razým, Šperl ?

Byla tam kompletní špička ze světového poháru a Řězáč ji v klasice jasně pobil. Na rozdíl od Šperla jezdí Standa pořád podobně dobře. Rozhodně se nepropadnul výkonostně o 2. třídy dolů. A jinak to jeho 6. místo přišlo v naprosto specifickým závodě kdy se jelo za chumelenice a nikdo nemohl ujet, přesto to uspěch byl nezávysle na tom, že 50 na MS jede ze špičky daleko míň lidí než závod SP už jen kvuli tomu, že je tam míň Švédů, Norů.... Bohužel Šperl od té doby trenuje s Petráskem a je to naněm pořádně vidět.

0/0
19.1.2010 14:58

Dave Skalič

Re: Razým, Šperl ?

Zubr , co to tu meleš , jaká protekce ...petrásek je člověkem na svém místěR^ a nedokážu si tam představit nikoho jiného ..znám ho osobně a měl sem tu čest pod ním trénovat a věř není lepší trenér než on !!!!

Petře , držím ti palce at se tam nominuješ , já věřím zajedeš hodně dobře ..vždy když jde do tuhýho ,tak umíš zaject !!!! [>-][>-][>-][>-]

0/0
19.1.2010 10:09

Zubr007

Re: Razým, Šperl ?

Petrásek je grázl kterej svojí neschopností totálně rozhasil nadějný tým mužského běžeckého lyžování a navíc protekčním jednáním bere šance v současnosti daleko lepším závodníkum mimo hlavní tým. Jediná jeho klika je, že nezníčil Bauera, ale ten spíš trenuje sám a má výhodu svého diagnostikovaného astma a tudíž legálnímu dopingu.

0/0
19.1.2010 10:36

Dr.Fidel

Výlet za peníze daňových popůatníků

Skoky na lyžích a severská kombinace pryč, alpslé lyžování všichni kromě Záhrobské pryč, akrobatické lyžování kromě Krause a Sudové pryč, krasobruslení všichni kromě Vernera pryč, prostě kdo nemá na medaili všichni pryč a ono by se to zlevnilo a smrsklo tak na 30 sportovců a bylo by to fér. [>-]

0/0
19.1.2010 7:24

Adam.Cipisek

Re: Výlet za peníze daňových popůatníků

Ty jsi sportovec jenom u klavesnice a monitoru, vid?

0/0
19.1.2010 7:32

hurrrikan

Re: Výlet za peníze daňových popůatníků

Všechny diskutující s podobnými názory zabanovat podle IP, a hned by byly diskuze přehlednější.:-P

0/0
19.1.2010 7:51

ndee - victim of censorship

Re: Výlet za peníze daňových popůatníků

tak takR^

0/0
19.1.2010 8:09

pedr64

Re: Výlet za peníze daňových popůatníků

Churavý má při současné formě větší naději na placku než Záhrobská

0/0
19.1.2010 8:13

levandulak

Re: Výlet za peníze daňových popůatníků

Tohle je dost ubohý co jsi napsal. Jsou to naši špičkový sportovci. Nemyslíš, že asi musí něco umět, když splňují Olympijské limity!!! Kdyby na Olympiádu jeli ze všech zemí jen sportovci, kteří mají reálnou šanci na zisk medaile, tak by byla Olympiáda dost chudá. A navíc by si ty medaile mohli rozdat rovnou a raději nikam nejezti.

Olympiáda je vrchol pro každého sportovace a každý by se tam chtěl jednou dostat. A co se týká peněz, tak Olympiádu pro prachy fakt nedělají. A pokud mají někam mé peníze z daní někam vyletět, tak raději tímto směrem, než do vlády...

0/0
19.1.2010 8:19

pedr64

Re: Výlet za peníze daňových popůatníků

ona v tom ale část pravdy je. když na zimní OH jede závodník někde z Afriky, aby si splnil svůj sen a skončí beznadějně poslední, přejme mu tu účast. Když ale jen o pár míst před ním skončí závodník ze země,která má v zimních sportech dlouholetou tradici i podmínky, je to ostuda

0/0
19.1.2010 8:31

francoa

Re: Výlet za peníze daňových popůatníků

Ž jsi tam nenapsal hokej. Tam placka nebude určitě, kdež to u kombiňáků být může a ušetřil by si jedním vrzem cca 35lidí (vč doprovodu).;-)

0/0
19.1.2010 8:19

Tesik

Re: Výlet za peníze daňových popůatníků

Ty seš ale trubka... Rv Jednak jakýkoli závod by při účasti jen potenciálních medailistů ztratil smysl a druhak ti nic neříká Coubertinovo heslo, viď? Tohle je Olympiáda, ptáku. Sice se taky usmívám nad nominací Šperla, který neměl formu ani v Turíně, ale ctím nominaci všech ostatních..

0/0
19.1.2010 9:01

pedr64

Re: Výlet za peníze daňových popůatníků

no tak pan Couberin se musí v hrobě obracet, co se z OH stalo;-D

0/0
19.1.2010 9:15

incorrupt boy

Re: Výlet za peníze daňových popůatníků

Fidele, je vidět, že zimní sport vůbec nesleduješ. Možná tak fotbal na Nova sport, protože jinak bys věděl, že v severské kombinaci jezdí Churavý stabilně v první desítce a občas se tam objeví i jiní naši, a tak ani štafeta by nemusela být špatná. Bank, Krýzl a Trejbal jezdí také velmi slušně. Skokané na tom jsou také dobře.

Jediné zbytečné mi přijdou sáňkaři a ženské biatlonistky, které jsou opravdu tragické. Ani mužský biatlon  není bohužel o moc lepší. Jinak je dobře, že se zimní sport prosazuje a nominace je široká a kdo kouká na Eurosport či německé programy, tak má o něm větší přehled než někdo, kdo ho vidí jednou za uherskej rok. Třeba i ten druhej náš krasobruslař není špatný, ale to lidi, co koukají jenom na Novu těžko budou vědět.

0/0
19.1.2010 10:13

hurrrikan

Re: Výlet za peníze daňových popůatníků

Taky tomu moc nedáváš... Ženské biatlonistky skončili při posledních štafetách páté. Jinak Vítková má na top ten, Rezlerová top 20... Spíš nominace Koudyse, ale především Sedláka mi přijde dost směšná..

0/0
19.1.2010 13:53

forhend

Re: Výlet za peníze daňových popůatníků

souhlas s Fidelem....Dobrej výlet...

0/0
19.1.2010 11:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze