Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Čtvrtek 19. října 2017 Michaela

Diskuse k článku

Whistler den po tragédii. Velkou pietu za gruzínského sáňkaře však nehledejte

Rychleji, výše, silněji, zní motto olympiád. Možná by se hodilo další adjektivum - smutněji. Měly to být usměvavé hry, jenže po tragické nehodě gruzínského sáňkaře se Whistler halí v šeď. Obří slzy padaly celý den i z nebe.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Georgik-I

Tak pánové, tohle je teda výkon.

...co to je za příšernou slátaninu. To se mají jako všichni návštěvníci, trenéři a závodníci nastříkat na černo? Nebo nejlépe, že by to celé zrušili, ale komplet !!!

0/0
15.2.2010 8:35

tablet

Kdo chce kam...

:-/

0/0
14.2.2010 20:22

Pucmeloud obecny

A co by se jako melo dit?

zrusit OH? Vsichni chodit v cernym?

0/0
14.2.2010 19:57

sovjetskij sjekundomjer

Prostě smiřte se s tím

že žijem ve svobodném světě. Vaše levicové uvahy o tom, že řítit se na sáňkách 150kilometrovou rychlostí v ledovém korytu je nebezpečné a měl by to nejlépe stát zakázat :-) jsou mimo. Ti sáňkáři jsou si těch rizik vědomi. Přečtěte si někde rozhovor s Petrem Urbanem.

0/0
14.2.2010 19:21

orkrist

...

s tím molitanem to fakt vychytali, fakt ta olympiáda není někde na Ukrajině?;-DRv

0/0
14.2.2010 19:05

Georgik-I

Re: ...

hele molitane, samozřejmě, že je to šaškárna...  protože když vypadneš ve 150 ven, tak něco trefíš tak jako tak, proto jsou dneska zatáčky stavěné tak, že z nich nelze vyletět přímo ven, bohužel, čas od času se stane toto, že se člověk dostane ven až za zatáčkou...

0/0
15.2.2010 8:39

weiss.und.stolz

Z duvodu precitlivelosti

cenzora a zrejme i nekterych zdejsich informatoru formuluji svoji myslenku jeste jednou a verim ze uz 100% v souladu s kodexem (byt jsem se o to snazil i predtim). Proc mame jiz paty clanek o nekom, kdo doplatil na chybejici zkusenosti a chyby, misto abychom cetli o tech, co opravdu umi, jako je treba OEB?

0/0
14.2.2010 19:04

geroc

Re: Z duvodu precitlivelosti

Protože podporovat Gruzii je podle iBěsu naší povinností proti podlému a zlému Rusku.

0/0
14.2.2010 20:48

MartinHSJsecondban

No je to zvláštní

přeci jen smrt sportovce na OH je mimořádně vzácná (naštěstí) událost.

0/0
14.2.2010 18:36

černý banánovník

a co tam dát retardéry?

;-D:-P

0/0
14.2.2010 18:29

PLASTOVEJ KBELIK

Nejsem sáňkař

ale nějak tenhle sport nechápu. Vlítnout do ledovýho koryta, kde tak nějak nemůžu nic ovlivnit a pro diváka u trati pěkné vteřinové představení...

Ale nejsem sáňkař

0/0
14.2.2010 18:25

tomasay

Re: Nejsem sáňkař

nemůžu nic ovlivnit?? jste mimo pane...

0/0
14.2.2010 18:34

PLASTOVEJ KBELIK

Re: Nejsem sáňkař

Tak tohle jsem čekal,proto to tam  máš  2 x nejsem sáňkař, ale dík za detailní a obšírné vysvětlení ....

0/0
14.2.2010 18:37

pazz

Re: Nejsem sáňkař

Kdybys ty saně neřídil, tak skončíš v první zatáčce

0/0
14.2.2010 18:37

PLASTOVEJ KBELIK

Re: Nejsem sáňkař

Nějak to určitě ovládáš, ale kurňa ve 150 ti na ledu v korýtku to přece nejde mít  pod kontrolou.

0/0
14.2.2010 18:40

Beldor

hmm..

Uz to trosku prehanite (zase) , vite kolik v CR zemre kazdy den lidi?To mame o tomdle ZASE cekat 3 clanky denne? Ach jo...:-PRv

0/0
14.2.2010 18:02

namestii

Re: hmm..

8-o ... :-P

0/0
14.2.2010 18:10

sovjetskij sjekundomjer

"Stroj na peníze jménem vrcholový sport?"

To bezesporu. Ale veškerá ekonomická aktivita je založena na poptávce. Mají-li lidé zájem vrcholový sport sledovat a utrácet za něj penize, je logické, že se do toho investuje. Nevidím na tom vlastně nic špatného. Holt,  někdo se stále nedokáže smířit s neomezitelným vlastnictvím.

0/0
14.2.2010 17:22

sovjetskij sjekundomjer

Re: "Stroj na peníze jménem vrcholový sport?"

jako chápu, že hezčí by byl harmonický svět, bez snahy "vykořisťovat" druhé, ale to už jsme tady jednou měli a ke spokojenosti všech to nevedlo.

0/0
14.2.2010 17:25

MH4

Re: "Stroj na peníze jménem vrcholový sport?"

Já jsem právě přesvědčen, že takový systém tu ani zdaleka nebyl. Socialismus vykořisťoval lidi stejně jako kapitalismus.

0/0
14.2.2010 17:38

My.WinCleaner

Re: "Stroj na peníze jménem vrcholový sport?"

Je ovšem otázkou, jakým způsobem byla vyvolána ta poptávka. Kdyby to bylo vššechno tak jak píšeš, k čemu by byly ty tuny reklamních letáků v našich schránkách a obrovské plochy bilbordů za miliardové sumy...

0/0
14.2.2010 17:53

sovjetskij sjekundomjer

No co

Být proti olympiádě je v dnešní době IN. Ostatně, v této zemi [>-] je těžké najít někoho, kdo by něčemu věřil, něco měl rád. Jen samý negativismus, všechno špatně a kyselé držky na ulicích. Ale to, že ti sportovci mají možnost výběru a na OH jedou zcela dobrovolně a další miliony to zcela dobrovolně sledují, jaksi opomíjíte. A k populárním všcem se prostě komerce pojí. Neřekl bych, že zrovna OH jsou drastickou přehlídkou byznysu. Napadá mě spousta jiných sportovních i kulturních akcí.

0/0
14.2.2010 16:56

ladaxxt

Re: No co

já třeba nesnášim tyhle kecy..;-)

0/0
14.2.2010 17:30

sovjetskij sjekundomjer

Re: No co

;-)jak je libo.

0/0
14.2.2010 17:46

MH4

Re: No co

Ale to záleží jen na tom, jakými lidmi se obklopuješ. Já také nesnáším takové neustále ufňukané stěžovatele na cokoliv. Proto si je nepouštím k tělu. Přestože v profesním životě je to dost těžké (a hodně mi to pije krev), tak v soukromém životě to jde ovlivnit celkem úspěšně.

0/0
14.2.2010 17:40

norayellow

Re: No co

:-), to berte s rezervou. Mnozi z tech co jsou jakoby proti hltaji vsechny porady a vsechny clanky ktere se o Olympiade napisi. Vzdycky je nekdo pro a nekdo proti. Nakonec slovni opozice neni spatna a vede nas k zamysleni, mate i zakuklence kteri ve Vancouveru rozbijeli vylohy. Ty cekaji na jakoukoliv akci aby byli proti. Proti teto opozici ovsem protestuji, to je vandalstvi. Ja sportovcum penize ktere vydelaji preji, nezvladla bych nic z toho co oni umi. Odmalickou drou a jejich kariera je vetsinou kratka a zdr. nasledky si nesou cely zivot. Vzdyt se o to muze pokusit kazdy dostat se na takovyhle vrchol, ring volny! A ty firmy ktere na OH vydelaji z toho take zaplati dane, nevim co je spatneho na tom vydelavat penize? Ja jsem fanda sportu a OH, ale kdyz chce byt nekdo negativni at je. Kazdeho vec jak si uzije zivot. Sportovcum CR drzim palce!

0/0
14.2.2010 17:49

kolčman

Re: No co

Ale komunisti nemají rádi , když má někdo víc než oni , takže jenom nadávají. Vidím to u nás v hospodě : prostě všechno je špatně .

0/0
14.2.2010 18:22

norayellow

Re: No co

To mate vice lidi, ze neradi kdyz druhy ma vic. Tihle lide jsou vlastne nestastni, protoze vzdycky bude nekdo kdo bude mit vic a oni se jen sami zavisti uziraji. U nekterych je to uz psychicka porucha.

0/0
14.2.2010 18:40

P.spk

V Kanadě neumějí předvídat?

Nedovedu si představit, kdyby kdekoliv v ČR např. při soutěži motocyklů byly 2m od tratě obnažené železné sloupy a nikdo by se nevzrušoval.........a pokud by se o ně nějaký závodník přerazil, že by se řeklo, je to jeho chyba, má si dávat pozor........!!!!

0/0
14.2.2010 16:50

Jarouch777

Re: V Kanadě neumějí předvídat?

Naprosto souhlasim, naprosto nechapu predpisy ktere dovoli stavet sankarsou drahu timto zpusebem. Pri 140 ti kilometrove rychlosti je riziko ze jezdec pri chybe  vyleti z trate pomerne velike. Po te co ovsem potka betonovy sloup je smrt temer jista. . . trochy ruska ruletaRvRvRv

0/0
14.2.2010 19:37

sovjetskij sjekundomjer

Sledovali jste vůbec ty saně

někdo? Žádný závodník neměl v tom místě nejmenší problém. Nestát se ta nehoda, tak si těch sloupů ani nevšimnu.

0/0
14.2.2010 16:48

oId fashioned Vince III..

naprosto profi obalení sloupků

:-)R^

0/0
14.2.2010 16:45

P.spk

Re: naprosto profi obalení sloupků

to jo...........a určitě výpočet výšky, do které je obalit a kdy už to je zbytečné byl jistě vypočítán podle velmi složitého vzorce.....;-D

0/0
14.2.2010 16:55

ODS+plus

Re: naprosto profi obalení sloupků

To bylo to první co mě napadlo když jsem záznam viděl. Nejen obalení, ale co tam tak blízko dělají vůbec ty sloupky ???

0/0
14.2.2010 17:29

MH4

Re: naprosto profi obalení sloupků

Ve 140 km/h je úplně jedno, jestli tam těch pár cm molitanu je nebo není. Jde o to zpomalení, kdy se dostane na nulovou rychlost během zlomku sekundy. I kdyby tam bylo 2 m molitanu, tak přestože navenek bude možná OK, bez zlomenin a pohmožděnin, vevnitř bude mít potrhané orgány a zařve zrovna tak. Jediným řešením by mohla být síť, která ho nasměruje zpět do koryta, aby se klouzal až do plynulého zastavení.

0/0
14.2.2010 17:45

Brkoslav IV

hmmm....

Olympiada a vsechen profesionalni 'sport' uz neni o sportu. Je to show pro lidi a toci se v tom neskutecne penize. Uvedomte si treba , ze napriklad hrac Terry z Chelsea dostava DENNE cca 730 tisic korun, a to nepocitam penize ze smluv na reklamy. Tahle show eufemisticky nazyvana sportovni klani je soucasti rimskeho: chleb a hry....Sport je ale aktivita, ktera prospiva lidskemu zdravi a nenici telo a mysl...je to fotbalek pro radost, cyklisticky vylet, plavani si podle chute....a tak dale :-)

0/0
14.2.2010 16:35

P.spk

Re: hmmm....

Ano, to je výsledek neregulované volné soutěže, ve které vítězí největší dravci, kteří požerou dravce menší...................opakem je regulování věcí nějakou radou moudrých a takpod., kteří by nedopustili, aby se věci dostaly do těchto extrémů.   Problémem je vždycky člověk, ten vždycky všechno pokazí, na nikoho se nedá spolehnout....

0/0
14.2.2010 16:43

sovjetskij sjekundomjer

Re: hmmm....

No vidíš, sám jsi našel odpověď. Lidstvo je naivní a pořád bude nějaké ty moudré hledat, volit, přerozdělovat. Svět je přece tak zkažený :-P

0/0
14.2.2010 16:45

packa1

Re: hmmm....

Jenze do te rady moudrych by se zas dostali ti nejvetsi dravci a ne moudry deda z chaloupky u lesa :-)

Tak to je co lidstvo lidstvem je.

0/0
14.2.2010 18:27

sovjetskij sjekundomjer

Re: hmmm....

Je to jeho zaměstnání, které mu poměrně vynáší a asi ho i docela baví.

A lidi se na to rádi dívají.

Kde je problém?V tom, že ty tolik nebereš?

0/0
14.2.2010 16:43

retkini

Re: hmmm....

problém je spíš v tom, že jsi nepochopil, co chtěl Brkoslav sdělit.

0/0
14.2.2010 16:50

sovjetskij sjekundomjer

Re: hmmm....

Ano, je to show,  je to business, je to sport business...

A sport není jenom rekreační sport, je to taky vůle dřít, být nejlepší, porazit ostatní...

V podstatě neřekl nic nového, jen zopakoval tradiční klišé, s tím, že samozřejmě neopomněl zdůraznit, jak nehorázně velké peníze bere fotbalista.

apropos, tohle je článěk o OH, kde sportovci za své výkony dostávají peníze od národních výborů. A to jsou pouze prémie za medaile. Drtivá většina olympioniků jsou normální smrtelníci, kteří takovouto gáži neberou, naopak tvrdě musí bojovat o sponzory, aby se mohl ivěnovat své oblíbené činnosti...

0/0
14.2.2010 17:03

sovjetskij sjekundomjer

Re: hmmm....

A jestli pak někdo svůj úspěch náležitě zpeněží, s tím já problém nemám. Jak říká Karel Roden: "Život je hra o žetony. Říkejme jim peníze" :-), což je mi rozhodně bližší než "Každému dle jeho zásluh a potřeb."

0/0
14.2.2010 17:06

retkini

Re: hmmm....

jasně souhlas, ale olymp. myšlenka odchází jaksi do pr...........e

0/0
14.2.2010 17:22

osobnostx

Re: hmmm....

Víš ale sáňkaři jsou zrovna poloprofesionálové či dokonce amatéři...nechápu proč do toho taháš fotbal, naprosto nesmyslný a hloupý plk....

0/0
14.2.2010 16:50

retkini

Re: hmmm....

Víš, tenhle článek není jen o sáňkování, ale o olympiádě. Prostě The show must go on. Terry asi měl bejt jen příklad k tomu stroji na peníze jménem vrcholovej sport. Takže zkuste něco počíst, než to začnete komentovat a tvrdě kritizovat.

0/0
14.2.2010 17:01

P.spk

Bezpečnost

Na každé motoristické soutěži jsou všechny stromy a sloupy, které mohou ohrozit život závodníka  zastvěny pytli, slámou, pneumatikami  atd.  Jde o to, že se prostě s chybou závodníka počítat musí a ne říct, když jsi udělal chybu, zemři.

Kdyby se totéž stalo v ČR nebo v Rusku, už by celý svět tvrdě a nemilostrdně  zkritizoval pořadatele, že by hrozilo zrušení ZOH.

0/0
14.2.2010 16:16

sleepcz

Re: Bezpečnost

kdyz ve 140kmh vyletis jako sankar z trate je uplne jedno jestli je ten sloup necim obestaven .. umres tak jako tak

0/0
14.2.2010 16:24

P.spk

Re: Bezpečnost

Jen tak od pasu nedokážu odpovědět, zda v této rychlosti lze nějak tyto překážky utlumit nějakým materiálem, myslím si však, že nejhorší je nechat tyhle železné sloupy holé, každá ztlumení může mít význam. Ale i kdybys měl pravdu, pak vůbec neměly být v takové blízkosti žádné sloupy.  Že tam jsou je chyba těch, co tuto trať navrhovali.

0/0
14.2.2010 16:28

Profesor_Nula

Re: Bezpečnost

100% souhlas s Vámi!!! Je to přesně tak, jak říkáte. Bohužel lidstvo je nepoučitelné a vždy bude muset nejdřív někdo zemřít, než se skutečně něco stane. Dále jsem si celkem jistý, že zde hraje určitou roli fakt, že se jednalo o nějakého outsidera z Gruzie, který prostě "pochybil". Kdyby se to stalo Američanovi, Francouzovi, Britovi nebo Němcovi, který patří k favoritům, tak jsme svědky něčeho 10x vetšího ve všech rozměrech - rozčarování, opatření, pieta. A to mi přijde nejsmutnější, protože olympiáda má být oslava lidskosti bez rozdílu.

0/0
14.2.2010 16:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze