Diskuse k článku
Na výstavbu oválu pro Sáblíkovou nemá kraj peníze, tvrdí hejtman Rath
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
JabraHa haA na vracení peněz za poplatky v lékárnách ano??????????
0/0
25.2.2010 15:09
|
![]() |
woodward5pazdrrrráth!
0/0
25.2.2010 14:42
|
![]() |
lumirpsenkorathRathe, Vy nemáte penize na nic duležitého, jen na blbosti. V politice nemáte co dělat, nestydím se říct že se mi protivíte.
0/0
25.2.2010 14:27
|
![]() |
forevefinance pana hejtmanaNáš pan hejtman je ohromný lidumil, hradí za lidi poplatky v nemocnicích (60 korun za celodenní stravu, péči a prádlo je částka, kterou by snad mohl každý uhradit sám), platí dětem dojíždění do škol (nesmysl ještě větší). K druhé platbě bych jen chtěla poznamenat, že mám dvě děti, které si cestu do školy hradí, protože s touto "ráthovinou" bytostně nesouhlasím. Silnice v našem kraji jsou v katastrofálním stavu a hejtman vyhazuje peníze oknem. Pak řekne, že na stadion není, musí se šetřit. Myslím si ovšem, že alespoň část nákladů by měl kraj zaplatit.
0/0
25.2.2010 14:09
|
![]() |
JinotajNo, hlavně, že máme na...Pandury, Gripeny, nejdražší dálnice na světě, populistické hrazení poplatků v nemocnicích, "zdarma" dopravu pro některé vyvolené a další hovadinky Každý národ má takovou vládu, jakou si zaslouží...
0/0
25.2.2010 13:49
|
![]() |
fajnsportovecNejlepšíStačilo by, aby každý z nás dal 150Kč a stadion by mohl stát. To je míň než cena lístku na Olympiádě. A myslím si, že každý kdo jí viděl by to rád za její výkon zaplatil. Pan Rath by na to nic nedá neb nesnáší lidí uspěšnější než on. A hlavně potřebuje prachy na poplatky a jiné blbosti, aby se zalíbil voličům duchodcům. Při tom kdyby dlouhodobě podporoval sportovní aktivity, tak se víc lidí bude hejbat a zravotnictví v důsledku ušetří.
0/0
25.2.2010 13:39
|
![]() |
kverulantA na Rathův plat má?Kraj má peněz - jéje. Pouze je míní utrácet na zlodějny těch, kteří tyjí z daní.
0/0
25.2.2010 13:35
|
![]() |
PetroleumLampoIdorabloMYslím, že pokus o další tunel nevyjdejá bych ji dal 100 milionů a ať si trénuje, kde chce. Mělo by to na tréninky třeba v Rakousích, stačit. Ovšem patrně Synot a podobní začuchali šanci.
0/0
16.2.2010 8:44
|
![]() |
Greybeard+Na jednu stranu,ačkoliv ho nemohu ani cítit chápu a 2mld je dost peněz, nicméně v tomto státu se rozkradli a prošustrovali daleko větší částky a hrazení poplatků za pacienty v nemocnicích dá okolo 20mil. ročně, podobné částky za dopravu zneužívanou školáky, takže o penězích na případnou údržbu haly bych být p. Rathem raději pomlčel. Otázkou ale zůstává máli to opravdu praktický význam stavět něco podobného pro pár lidí. Martina věčně mladá nebude a následníci? |
![]() |
EuronymosRe: Na jednu stranu,Karolínka je dobrá a její brácha na tom také není 2x nejhůře |
![]() |
Hlodavec_vodniPravdu má Adolf,doteď to šlo na rybníku, proč by to nemohlo jít na rybníku dál
0/0
15.2.2010 23:28
|
![]() |
sirkeciNechápu, proč Velký Osek?Byl jste někdy někdo ve Velkém Oseku? Nevím, proč se taková stavba, jediná v republice - má stavět kdesi na vesnici. Vždyť se ten stadion ani omylem neuživí. Ano, bude tam trénovat Sáblíková a možná pár dalších bruslařů, kteří to se sportem myslí vážně, ale jinak ta hala bude naprosto nevyužitá. Kdyby ji postavili v Praze nebo Brně, tak ji bude moct využívat mnohem víc sportovců a ještě si hala přivydělá na provoz přístupem veřejnosti. Jinak Sáblíkové fandím a chci, aby měla kde trénovat, ale zase přesunovat celou horu kvůli jednomu Mohamedovi...?! |
![]() |
EuronymosRe: Nechápu, proč Velký Osek?Ano byl jsem ve Velkém Oseku a to snad milionkrát. Btw. Martina je rodačka z Vysočiny a když jí Otta ( starostenské vyžrané smradlavé prase z VO) přislíbil dráhu. Takže proč radši nemlčíte, když o tom nic nevíte. Jinak VO je snad nejbohatší vesnice v ČR |
![]() |
petyoRe: Nechápu, proč Velký Osek?Nejbohatší? Včera ji ukazovali, že tam nemají spravenou cestu a ani kanalizaci. Nejbohatší vensnice v Česku jsou podle mě na Hodonínsku. Nevím jak se jmenuje, ale těží se tam ropa. |
![]() |
petyoRe: Nechápu, proč Velký Osek?A pak ještě vesnice u JETE bude taky dost bohatá. |
![]() |
fajnsportovecRe: Nechápu, proč Velký Osek?Jde o to, že v Praze jí nikdo pozemky nanbízí narozdíl od Vel. Oseka, kde jí darují pozemky v hodnotě 17 mil. Pro trénink to tam bude určitě lepší než v Praze, kde vzduch není zrovna nejlepší. Doprava z Prahy tam není zas tak hrozná a tak párkrát do roka by se tam na Sáblíkovou zajet dalo. Horší by to bylo z maldými taletny, kteří by musely být převážně z okolí Oseka, aby se chytli. A nebo by museli mýt zapálné rodíče, co by je tam vozili. |
![]() |
moimir.papalescuRathezalez a nemektej, nebo se radši vzdej svého platu a hned bude na velkou část MULTIFUNKČNÍ haly
|
![]() |
play-boyBoha mojho...Vy tupci...70 lidí to tu smaží proto, protože není hala. Když může být km dálnice za XY, proč nemůže být hala s životností 20-40 let za miliardu? Takže hala nebude kvůli Sáblíkové, hala bude kvůli možnám desítkám talentů v budoucnu. Poměrem registrace závodníků bych došl k závěru, že v porovnání s Kanadou, USA, Ruskem nemáme mít ani hokejové stadiony. |
![]() |
kolyvanovRe: Boha mojho...Tak to ale muzeme postavit taky bobovou drahu - kvuli desitkam talentu v budoucnu... Nebo obrovskou halu na curling. Taky pro pripadny talenty. Mozna by bylo lepsi misto toho postavit nejakou skolu - kde by taky vyrustali talenti. A mozna vic nez 2 za 10 let |
![]() |
djdave2vyhozene penizedyt Martina je dukaz ze staci obycejny rybnik, tak nac miliardove haly nekde v prd.i, kdyz dalsi Sablice se muze narodit na jinym konci republiky, to tam postavime dalsi :) ? |
![]() |
SUNickoRe: vyhozene penizeTak hlavně, Martina není od Kolína, ale z Vysočiny. Tolik k tomu místu narození :) |
![]() |
Pucmeloud obecnyStavet halu kvuli jedny zavodnici v dire jako je Osekje pitomost. Neco takoveho bych cekal od rozhodnuti UVKSC.
0/0
15.2.2010 21:33
|
![]() |
Extra Želvu smazání nezastavíosekNechápu proč to chtěj stavět ve Velkým Oseku. Vždyť tam nic není, kousek od tam je hradec, pardubice a nebo ještě líp praha, u velkýho města se to líp uživí, můžou tam poštět třeba školy na bruslení, nebo veřejnost - pokud si dobře pamatuju, tak tam jsou plánovaný uprostřed oválu dvě ledový plochy uprostřed oválu. Jedinej ovál v ČR a oni ho chtěj stavět uprostřed ničeho, už vidím jak nějakej cizinec pojede na závod a bude bloudit v naši silniční džungli při hledání novýho oseku. No není to na hlavu? Fakt si ten ovál přeju kvuli sáblíkové a jak je vidět u erbanové, tak to třeba nebude vyjímka a nějakej ten gen tu možná je, ale stavět něco takovýho uprostřed ničeho, to mi přijde trochu blbý. |
![]() |
kolyvanovRe: osekV cizine to ale taky nebyva zrovna v hlavnich mestech... V Norsku je hala v Hamaru. Ten ma o neco vic jak Podebrady a o neco min jako Kolin. V Hamaru jsem nebyl, ale na centralnim namesti to myslim nebude... |
![]() |
ELAPHURUSJe dost ubohoučkéRatha srážet přes Sáblíkovou.... Chtěl bych vidět reakce, kdyby tvrdil pravý opak... David se nezavděčí ničím..... |
![]() |
MaC707Re: Je dost ubohoučkéHlavně je to zbytečné, když se sráží sám každým otevřením úst |
![]() |
King_Feanorještě aby mělkdyž ty peníze rozdal simulantům, dětem zadarmo na bus a podobně... |
![]() |
mokrykcbRe: ještě aby měltam ty prachy alespoň pomohly(áhají)...a ne stavět za dvě miliardy halu pro pět lidí |
![]() |
2_130_202_135Osek je špatná volba(byť tam právě Otta dokázal moc pěkně využít stavby automobilky). Chtělo by to něco blíž k Praze, s lepší infrastrukturou atd. Třeba je někde u Prahy nějaká školní jídelna bez školy - k té by mohla hala vzniknout jako sportovní přístavba! |
![]() |
EuronymosRe: Osek je špatná volbaJak špatná volba. Vždyť je to dráha pro Martinu a Martina bydlí kousek od plánované dráhy ( necelých 10 min. ). |
![]() |
wyattRe: Osek je špatná volbatak při vší úctě k Martině, hala to není jenom pro ni, to by byl trošku drahej špás. Za 2. Martina může jezdit ještě tak 10-15 let, jenže ta hala tam bude pořád...A argument, že to má 10 minut od baráku - teď trénuje v Německu a Holandsku, což je podstatně dál než např. Praha, nemyslíš? |
![]() |
EuronymosRe: Osek je špatná volbaA proč asi trénuje v NL a DE ? Že by to nebylo kvůli tomu, že u nás není jediná dráha, kde by se dalo jezdit ? Já se vůbec divím, že Martina vůbec bydlí, popř. závodí v takovém východním zapadákově jako je ČR. |
![]() |
ŠimišRe: Osek je špatná volbaOna se tam, ale naivně přestěhovala i s trenérem, poté co uvěřili utopickým slibům starosty, že tam halu postaví. Po sportovní stránce je Martina a její trenér fenomenální úspěch, ale je snílkovství myslet si, že v ČR "uživíme" halu pro sport, kterému se věnuje 70 lidí. To je lepší sponzorovat Martině soukromé tryskové letadlo, kterým bude na tréninky a zpět v DE nebo NL "dojíždět". |
![]() |
EuronymosRe: Osek je špatná volbaAktuálně naprosto nejlepší, kdyby Martina závodila za jiný stát, který se o ní dokáže postarat. |
![]() |
slunyRe: Osek je špatná volbaza nikoho jiného závodit nebude a i kdyby, tak co? |
![]() |
EuronymosRe: Osek je špatná volbaTo je bohužel škoda. A kdyby ano, tak by možná některým lidem došlo, že to tu stojí za 2 věci. |
![]() |
caly11Pocta Martině z TeplícPocta Martině z Teplic, aneb i na Zámeckém náměstí se rychrobruslí: http://teplice.naseadresa.cz/cz/s176-detail-zpravy/Regionalni-zpravodajstvi/c809-Sport/n33763-VIDEO-Olympijska-vitezka-Sablikova-ma-v-Teplicich-sve Postavte jí stadionm nebo přijedte bruslit do Teplíííc!
0/0
15.2.2010 20:07
|
![]() |
karelvesely-To je snad poprvé, kdy s tím slizounem souhlasím....
0/0
15.2.2010 20:03
|
![]() |
Rudý přízrak fights for freedomopet a zase znovuudeluji dr. Rathovi bezvyznamne plus.
0/0
15.2.2010 19:59
|
![]() |
mokrykcbzbytečná diskuzena srandičky prostě není a tím to hasne!
0/0
15.2.2010 19:57
|
![]() |
CART09RathJo najednou je tenhle populista hrozně rozumný a vážný, a nechce plýtvat penězi... to mu tak žeru... |
předchozí | 1 2 3 | další |