Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Středa 18. října 2017 Lukáš

Diskuse k článku

Naštvaný Pljuščenko: Rozhodčí by měli za čtverné skoky dávat vyšší známky

Rozhodčí na olympiádě jsou špatní, nepřímo vzkázal ruský krasobruslař Jevgenij Pljuščenko. Vadí mu, že po krátkém programu vede jen s minimálním náskokem, přestože jako jediný předvedl čtverné skoky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Míra2

Rozhodčí by neměli

takovéhle cirkusáky vůbec nechávat závodit na OH! ;-€

0/0
18.2.2010 9:29

plooton

špinavost, byznis

....nemají Pljuščenka v oblibě - zajídá se jim jeho totální dominance (která je zcela jednoznačná a zjevá - to je prostě fakt), je třeba zajistit co největší televizní sledovanost (drama, v podstatě 3 závodníci, z nichž jeden musí být američan a Japonec z bohtého státu se taky hodí; Březina, který zajel podobně obtížnou jízdů jako Lysaček - skoky dokonce lepší, vyšší, a za projev mohl ztratit max tak 5 bodů, dostal méně o bodů 12 - kde, že tedy je ta daleko větší exaknost bodování v krasobruslení?), no a nakonec je třeba zajisti americkému svazu krasobruslení co největší zájem, reklamu - to je zas ten byznys.

 Je to můj názor

0/0
18.2.2010 1:42

hisaak

Je to sice nafoukany mamlas

ale s temi body za ctverne skoky ma absolutni pravdu. Bohuzel sport zalozeny na subjektivnim hodnoceni nekolika panacu na tom bude vzdycky spatne.

0/0
17.2.2010 21:41

sovjetskij sjekundomjer

Upřímně, Pluščenkova jízda na mě působila

stejně jako na ME. Že si tam to zlato jel profesorsky vyskákat. Žádná přidaná hodnota, nic navíc. žádný dojem. Já jsem známý skokan a skákat pořád umím. To je málo. :-P

0/0
17.2.2010 18:54

TJK

Re: Upřímně, Pluščenkova jízda na mě působila

Ne pane... když koukám na krasobruslení v podání chlapů, chci vidět skoky skoky skoky. Když chci vidět tu vaši přidanou hodnotu koukám se na ženské

0/0
17.2.2010 19:28

norayellow

Re: Upřímně, Pluščenkova jízda na mě působila

S tim souhlasim. Diky tomu si souteze muzu nenecham nikdy ujit.  Jsou v krasobrusleni ze vsech nejdal.R^

0/0
18.2.2010 0:16

toz to je sepot kvetin

Ivan

ses a Ivanem zustanes,ale jinak mas pravdu skaces jak ruskej zajic;-D

0/0
17.2.2010 18:53

osvetitel

Tady snad zatoho nosatyho muzika bulej cely Karlovi Vary, DA

0/0
17.2.2010 18:35

forhend

Re: Tady snad zatoho nosatyho muzika bulej cely Karlovi Vary, DA

taliján, rumun nebo křovák???;-D;-D;-D

0/0
17.2.2010 18:37

osvetitel

Jen se stim nosatym MOTEJLEM nepokakejte

VY kteri nad nim bulite ! Je to trapne jak sichce vse vybulit dopredu poukazovanim na domele konspirace.! V Evrope nadhodnotili pry Frantika a tady v Canade jsou zase spiknuty proti evropanum?:-))) Nejvetsi svetovou reklamu tomu nosatymu ruskymu bambulovi udelali v USA, kde se snim zabejvaj vice nezli z vlastnima ,takze nema proc bulet ! To ze Cinani poslali na letni olympiadu ilegalni nezletile ktere pripravili americanky o zlate, nad tim nikdo nebuli,da?:-))

0/0
17.2.2010 18:32

Jan Spatny

Re: Jen se stim nosatym MOTEJLEM nepokakejte

buli, bulis, bulime, bulimie .... a tryskajici osvetitelska blbost

0/0
17.2.2010 21:58

Dalibor_S.

Choď Lysáčku, choď !!!

R^

0/0
17.2.2010 18:03

R.Jan.

Je to byznys a má svá pravidla.

Stejně jako okradli na olympiádě v Aténách toho korejského gymnastu a dali to Amíkovi, dokonce se chyba rozhodčím dokázala, ale výsledek to nezvrátilo. Tehdy tam okradli i tu ruskou gymnastku Chorkinovou a dali to nějaké Američane.

Sporty, ve kterých se hledá nějaká estetická hodnota, by mohly fungovat, ale nesměl by je ovlivňovat byznys a lobbing. Nějaké osobní sympatie se dají zvládnout, kdo by mu podléhal, prostě by nebyl rozhodčí. Nátlak a intriky se zvládnout nedají a jsou to samé jako doping třeba v atletice, jenže nepotrestatelné.

Amíci jsou v obchodu první na světě a to je všechno.

Dokud bude sport hlavně obchod, zůstane to takhle.

Nedivil bych se, kdyby Pljuščenko, až sám skončí, podobným způsobem ovlivňoval rozhodčí, kdyby za to něco měl, nebo prostě jen z přebujelého nacionalismu.

0/0
17.2.2010 17:18

osvetitel

Re: Je to byznys a má svá pravidla.

Tebe rodice okradli o rozum hned po narozeni bambulo !

0/0
17.2.2010 18:34

R.Jan.

Re: Je to byznys a má svá pravidla.

Zapamatuj si muj nick a už na mě prosím nikdy nereaguj. Nesnáším idioty, kteří nějaký svůj nesouhlas místo věcných argumentů a myšlenek, čehož nejsou schopní, zformují jen do trapných urážek. A ještě si dají tak trapný nick jako ty! Takže: Prosím, zapamazuj si můj nick a už nikdy na mě nereaguj! Předem děkuju.

0/0
17.2.2010 19:01

osvetitel

Re: Je to byznys a má svá pravidla.

Strc si sve rady a povely tam kde mas mozek "ceskej" bolsane ! Ty muzes radit tak akorat sve mama bambulo co ma delat a co ne ! Hlavne se z toho sveho ubuleneho nosateho ruskeho motejla nepokakej a nijak si neublizuj , paklize tu zlatou placku ziska na misto nej amik !

0/0
17.2.2010 19:23

R.Jan.

Re: Je to byznys a má svá pravidla.

Jenom prosby. Chápu ale, že žádat o něco chudáka většinou bývá zbytečné.

0/0
17.2.2010 19:40

osvetitel

Re: Je to byznys a má svá pravidla.

Tak proc si delas zbytecne nasili bambulo, kdyz "chapes"? To te zato ten ruskej muzik plati a nebo ses jeho milacek, zese zanej tak bijes?:-)))

0/0
17.2.2010 19:45

Anti-Que

Re: Je to byznys a má svá pravidla.

Poslouchej, nebyl to zrovna Rus a Ukrajinec ktere zachytila kamera jak se u stolku rozhodcich snazi podvadet ?  Vzpominas, myslim ze to byly OH v USA.

0/0
17.2.2010 21:50

Lyndon

Re: Je to byznys a má svá pravidla.

To snad není pravda, jací neználkové sem píší.Vy v rusku jste dopingová velmoc,ivani dopovali, dopují a vždy dopovat budou, tak si ty svoje moudra o byznysu strč za klobouk.

0/0
17.2.2010 20:06

osvetitel

Re: Je to byznys a má svá pravidla.

Co ocekavas od neodsunuteho ruskeho agenta s nickem R.Jan? Ze napise pravdu otom jak vzdy s vychodnima Nemcema a "svym" blokem znamkovali ty u kterych ted hledaji kontraverze?!:-)) Jeto kaspar jako Pluscenko, kterej zde v USA zvani anglicky a lisa se na reklamu k tem , ktere obvynuje ze spiknuti proti nemu ! Krivacka taktika nadrzeneho a zapadem rozmazleneho ruskeho KASPARA !:-))

0/0
17.2.2010 20:14

Doubledecker

Je to skandal

Kdyz Hughesova "porazila" v Salt Lake diky nesmyslne nadhodnocenym skokum Sluckou, tak to bylo u rozhodcich naprosto v poradku a ted najednou zacnou uprednostnovat "umelecky" dojem? Pripada mi jako kdyby na OH dostavali nekteri krasobruslari 10 bodu za vlajku. Uz to tak bije do oci, ze je to na zvazeni odstoupeni ze zavodu. At Pljusu opravdu nemuzu vystat, tak pokud jako jedinej skoci ctveraka, tak proste musi byt prvni. Budouci olympijsky vitez si proste nesmi dovolit nezaradit ctverny skok jen protoze mu v treningu nejde.

0/0
17.2.2010 17:08

waaroo

hloupost v hodnoceni

jakmile jde o esteticky dojem tak to bude problem ...jednomu se libi bila, druhemu cerna a je jedno kolik skoci a jak ...takze bohuzel ...narocnost by tady mela byt v popredi dle meho nazoru ...estetiku at resi u paru tak to patri

0/0
17.2.2010 17:07

MartinHSJsecondban

Protest ?

Je možné, proti výroku sudích podat nějaký protest. Na onlajnu na seznamu psal asi odborník ,,Omlouvám se technickému panelu, ale jeho levely za piruety prostě neodpovídají. Zvlášť poslední pirueta, která měla pět charakteristik, je ohodnocena jako trojka. Tohle je ostuda´´. Vždyť přeci na videu musí být jasné jestli se jedná o tři nebo pět charakteristik takže jestli je evidentní, že sudí chybovali tak proč se o něco takového nepokusit. I když asi hrozí, že by mu to pak dávali rozhodčí pravidelně sežrat.

0/0
17.2.2010 16:35

Cyco Miko

Flusčenko je legenda busnobruslení

asi ví vo čom mluví...

0/0
17.2.2010 16:28

Homer _ 9

Krasobruslení patří

do cirkusu (lední revue, Berousek, apod...) a ne do sportu.

0/0
17.2.2010 16:12

petyo

Re: Krasobruslení patří

Sport to bezpochyby je.

0/0
17.2.2010 16:17

Homer _ 9

Re: Krasobruslení patří

To jízda na motorce v kleci nebo manéžová drezůra koní bezpochyby taky...

0/0
17.2.2010 16:29

petyo

Re: Krasobruslení patří

Co má manéžová drezůra koní společného se sportem?;-D

0/0
17.2.2010 18:23

Homer _ 9

Re: Krasobruslení patří

Zrovna tolik co krasobruslení - NIC.

0/0
17.2.2010 21:17

chruyeager

Amerika Amerike

Videli ste včera biatlon mužov? Tie zmätky okolo vypúšťania pretekárov. Nejakého Kanaďana a Američana pustili omylom skôr. Mala by následovať diskvalifikácia (ako som to už videl v preteku svetového pohára), no oni ich namiesto toho ´´korigovali počas pretekov´´. Ako tomu máme rozumieť, ako si môžme byť istí, že ich skorigovali o správny čas. A aj keby, znamenalo by to pre nich, že si oddýchli počas preteku - to je sakra nefér výhoda

0/0
17.2.2010 16:10

osvetitel

Re: Amerika Amerike

Comas proti Americe SOMAR? Vypousteli je Cech a Emental ty bambulo, tak si jdi stezovat na evropany !!

0/0
17.2.2010 18:37

chruyeager

Amerika Amerike

0/0
17.2.2010 16:05

Alekks ban

pljuščenko je sice magor

ale s timhle naprosto souhlasim. stejný je to v akrobatickym lyžování. taky se upřednostňuje čistota skoku oproti náročnosti fakt nehoráznym způsobem. vždyť kdo jiný táhne takovéto sporty dopředu než valentové a pljuščenkové.

0/0
17.2.2010 15:45

Martin HSJ

Nemám ho rád ale doufám, že vyhraje

a to, že má i přes bezchybnou jízdu a jedinej skočenej čtverák minimální náskok je skoro tak skandální jako zaříznutí Březiny.

0/0
17.2.2010 15:34

terez.ka

Re: Nemám ho rád ale doufám, že vyhraje

konecne poradnej nazor R^

0/0
17.2.2010 15:36

xyndel

Re: Nemám ho rád ale doufám, že vyhraje

tak pod tohle se podepisujuR^

0/0
17.2.2010 16:26

retkini

Re: Nemám ho rád ale doufám, že vyhraje

R^

0/0
17.2.2010 18:47

Semper Fidelis

Re: Nemám ho rád ale doufám, že vyhraje

R^R^

Trochu mi to připomíná scénky z Ivánku, kamaráde. Ale jakýkoliv citát má za následek ztrátu nicku, což bych nerad.

0/0
17.2.2010 20:23

obláček

z jiné diskuze......

- má hloupou hlavu, stačí mu akorát tak na to, aby si v českém špinavém rybníčku hrál na célebritu. Z jednoho náhodného úspěchu celou kariéru žít nemůže. Pljuščenka jsem viděl jen v ranním rychlém přehledu, skoky mizerné, sotva se odlepuje od země, je to už jen hračka té rusácké milionářky, měl zůstat v cirkusu! Doufám, že se rozhodčí proberou.

0/0
17.2.2010 15:32

terez.ka

Re: z jiné diskuze......

oblacku, to nemyslis vazne, ze ne ;-)

0/0
17.2.2010 15:34

obláček

Re: z jiné diskuze......

to je přízpěvek na jiné diskuzi, vždyť to v názvu píši.....

0/0
17.2.2010 15:35

kraus

Re: z jiné diskuze......

Přízpěvek je také super slovo.:-D

0/0
17.2.2010 15:39

obláček

Re: z jiné diskuze......

díky

0/0
17.2.2010 15:40

terez.ka

Re: z jiné diskuze......

...asi to myslel tak, ze priSpevek se pise se S

0/0
17.2.2010 15:46

obláček

Re: z jiné diskuze......

Vážně? ;-D;-D

0/0
17.2.2010 15:49

Alekks ban

Re: z jiné diskuze......

to jo :-) já si občas po ránu přizpívávám na záchodě ;-D

0/0
17.2.2010 15:46

Kei: cenzorova noční můra

Pljuščenko je pro krasobruslení to, co Gretzky pro hokej.

Takže když něco řekne, tak to prostě platí. Žádný Pljuščenko, žádné krasobruslení.

0/0
17.2.2010 15:25

obláček

Re: Pljuščenko je pro krasobruslení to, co Gretzky pro hokej.

;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
17.2.2010 15:27

terez.ka

Re: Pljuščenko je pro krasobruslení to, co Gretzky pro hokej.

smich? prejde...

0/0
17.2.2010 15:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze