Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Úterý 24. října 2017 Nina

Diskuse k článku

Souboj fenoménů: Jágr byl nejlepší na ledě, Pálffy musel jenom přihlížet

Ve své době patřili k nejlepším na světě. A i když jim oběma táhne na čtyřicítku, stále mají hokeji co dát. Jaromír Jágr a Žigmund Pálffy to znovu dokázali na olympiádě ve Vancouveru ve vzájemné česko-slovenské bitvě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vítek z prčice

Díky Jaromíre !

Bratři Slováci, hráli jste dobře, tak proč ty kompexy? Někteří jste jako moje tchýně, vidíte to, co chcete vidět ... Jágr je v životní formě, Vokoun taky, mužstvo poskládané z 20 klubů se sehraje, výkon půjde nahoru. Budeme hrát finále, uvidíte. [>-]

0/0
18.2.2010 19:39

francoa

Velkohubý název článku -

Trošku skromnosti by neškodilo. To jsou články jak na objednávku agentů. Navíc Jágr nebyl zdaleka ten nejlepší, ale dobrej byl, to jo.

0/0
18.2.2010 17:13

Elias_26

:-)))))

Chtěl bych znát toho týpka co to fotil. Zajímalo by mě jak získal fotky 27. února :-))). Chci na něj číslo :-D

0/0
18.2.2010 14:41

Dzondo

Jágr

nebol, ani zdaleka najlepší. X zlých prihrávok a niekolko krát ostali visieť v útočnom pásme. Striedali ste ako druhí a to bola výhoda. Najviac šancí sme mali keď bol Jágrov útok na ľade.

Na toto budú hrať tie lepšie týmy - zaútočia na najväčšiu slabinu Cz tímu -defenzíva Jágrovho útoku (tak ako Švédi na poslednej olympiáde).

Bez srandy.

Inak gratulujem Cz tímu k zaslúženému víťaztvu. Takticky ste to zvládli lepšie.

0/0
18.2.2010 14:20

sriver

Re: Jágr

Bože ...měli jste nejvíc šancí když byl Jágr na ledě? My asi taky;-D.

Jágr gól a asistence, plusmínus bodování tedy+2, zkus příště u TV nechrápat;-D;-D.

JJR^R^

0/0
18.2.2010 14:50

radek006

Skvělé !

Utkání bylo od začátku vyrovnané,čekal jsem,že Slováci budou dobří,skvěle jim zachytal Halák. Naši na 1. zápas výteční,mohli jsme dát gól hned ve 2. minutě,Halák to zastavil na čáře.

Pro další průběh turnaje.....Rusy můžeme porazit,ale povede se to jen jednou na takovém turnaji,ta samé s Kanadou. A neměli bychom narazit na Švédy,v Naganu jsme se jim vyhnuli a vyhráli jsme. Vokoun je výtečný,jak říká Jágr,je to o momentu=jedné akci,která rozhodné o výhře/prohře. Proti předchozí ol. se tým zdá ve větší psych. pohodě. Můžeme celý turnaj vyhrát.

Díky Jaromíre !

0/0
18.2.2010 13:02

IceLander

pro Netboostra :-)

koukam ses nejakej oblibenej :-)))

jasne ze mas pravdu, ale novinari jsou holt takovi, fanousci maji velke oci vzdycky ..

nicmene, v Naganu nasi byli taky hrozni, snad jen zapas s Amerikou ve ctvrtfinale snesl srovnani, jako utocnejsi - a nejkrasnejsi gol Dopity, kteremu bohuzel predchazel faul.. finale jsem trpel

slovaci v diskuzich pisou, ze s jednim golem se vyhrat neda.. ale da :-)

0/0
18.2.2010 12:44

m.opo

PRO RÁDOBY ODBORNÍKY

Komentovat krásu hokeje po jednom tréninku je nesmysl, vše směřuje jen k jednomu zápasu a to je čtvrtfinále, sladit mančaft, umlátit povinné body a pak bojovat o medaile, kdo si myslí že uvidí na tomhle hřišti pohledné akce je blázen-to by musely hrát na kluzišti jako je na spartě a né tady kde to maj obránci sakra blízko.Tým nesklamal a hlavně splnil povinnost-ted Lotyše!![>-]!!

0/0
18.2.2010 12:39

Sir Humphrey Appleby

Re: PRO RÁDOBY ODBORNÍKY

vzhledem k tomu že před čtvrtfinále nás velmi pravděpodobně čeká ještě osmifinále, tak tohle opravdu není turmaj jen o čtvrtfinále :))  jinak poledné akce jsou možné i na úzkém kluzišti. To že je na všechno míň času neznamená že se to nedá...

0/0
18.2.2010 12:43

m.opo

Re: PRO RÁDOBY ODBORNÍKY

S povinejma bodama jen čtvrtfinále :-)[>-]

0/0
18.2.2010 12:46

IceLander

Re: PRO RÁDOBY ODBORNÍKY

no nevim .. povinnymi body mas na mysli vyhru nad obema ruskyma mansaftama? :-)

0/0
18.2.2010 14:49

IceLander

jaky souboj fenomenu?

nerikam, ze palffy je nula, dokazal toho hodne, ale rikat o nem, ze je fenomen? to si snad mysli akorat slovaci .. srovnavat jagra je nesmysl, jagr je fenomen

0/0
18.2.2010 12:38

Sir Humphrey Appleby

Re: jaky souboj fenomenu?

já si taky myslím že žiggy je fenomén a slovák rozhodně nejsem.

0/0
18.2.2010 12:44

IceLander

Re: jaky souboj fenomenu?

tak znova - Palffy 180.misto v historicke tabulce NHL, ze slovaku sestej.. v nejlepsi sezone 90b (48g)

nerikam, ze je to spatne, je to vyborne, ale fenomen je teda v cem? a v cem si zasluhuje srovnavani s Jagrem? podle me zadny fenomen neni, je to vyborny hokejista, tak asi tak

0/0
18.2.2010 14:48

tomannn

nett

mě to fakt nedá nenapsat...milý Netboostře,nevím jak ty,ale já hokej ještě pořád trochu hraju a hrál jsem ho 20 let...můžeš mít i ve spoustě věcí pravdu a dá se s tebou zasouhlasit...ale s jakou škodolibostí a českou nepřejícností se projevuješ je hnus...cáká to z tebe na všechny strany a ještě si v tom lebedíš.To je strašná česká vlastnost a povaha,bohužel...Jinak tedy Vokoun skvělý,super Eliáš,Polák,Jágr...i Kaberle na přesilovce.Jeho jistota jak zaveze a získá pásmo je parádní...a k Židlovi?Na posledním MS náš nejhorší bek...a dnes podobné...hraje zvláštně,jakoby laxně,hoří to u nás když je na ledě...s Kubou se možná k sobě nehoděj.Ale uvidíme..

0/0
18.2.2010 12:37

Semper Fidelis

Nevím proč se tady navážíte do netboostera

Vždyť má skoro ve všem pravdu. Se štěstím jsme vyhráli, Jágr to zhodnotil pěkně. Dali tyč a my z protiútoku gól. Spoustu toho vychytal Vokoun, párkrát puk tancoval před brankovou čarou a pomohli obránci. Gáborík je opravdu ve výborné formě, měli jsme kliku, že nemohl nastoupit tam, kde měl. Nesouhlasím jen v jeho pohledu na rozhodčí, minely dělali na obě strany, asi taky ještě nejsou rozoukaní :-)

Jinak první třetina byla na oko moc hezká, takových téměř bezkontaktních zápasů nahoru-dolu už tam moc nebude, užíval jsem si to. Po vyrovnání už moc ne (naštěstí nekouřím), Slováci v té chvíli byli daleko lepší mužstvo a klidně jsme mohli prohrát my. Jestli nezlepšíme hru vzadu a budeme nechávat takové díry a nekryté hráče před Vokounem, tak už moc zápasů nevyhrajeme a budeme rádi za čtvrtfinále. Věřím, že se kluci v dalším zápase sehrají a s Rusy na závěr skupiny sehrajeme dobré utkání.

0/0
18.2.2010 12:03

pawn

Re: Nevím proč se tady navážíte do netboostera

Na hodnocení tohoto zápasu má ale nesporný vliv to, jak jsou na tom Slováci ve srovnání s ostatními týmy. A to se zjistí až v průběhu turnaje. Proto neuznávám netboostera. Po naší výhře se do českých hráčů naváží, jako by propadli. Pokud by se hodnotila naše výhra proti Finům v Naganu z toho pohledu, že jsme porazili bronzový tým, taky by to bylo jiné než tehdy v zahraničních médiích. Tehdy se všichni zajímali jen o CAN a USA a na tento zápas se nahlíželo jako že tým do počtu porazil jiný tým do počtu.

0/0
18.2.2010 12:31

neron

Blahoželáme!

Osobne si myslím, že zápas bol veľmi vyrovnaný, ale ako obvykle naša nedisciplinovanosť a stará choroba v podobe nízkej efektivity rozhodla. Jágr hral fantasticky a tentokrát naozaj Žiga zatienil.

0/0
18.2.2010 11:43

pawn

Re: Blahoželáme!

To samozřejmě není nic nečekaného. Jágr má díky svému silovému pojetí ještě na to, aby byl přínosem pro tým srovnáván s hráči typu Gáboríka či Eliáše, tedy oproti němu s mladíky. Je to skutečná legenda. Na nhl.com napsali při zmínce o něm připomínku ve smyslu "his career in NHL is Hall of Fame worth". takových hráčů je na OH jen pár a v CZE či SVK týmu jen on.

0/0
18.2.2010 11:51

antihnup

Jagr je neuskutecnej..

To co predvadi je nadhera, nemuzou mi to zkazit ani idioti, kteri se zde musi vyjadrovat, pritom vetsina z nich videla hokej jen z rychliku..

0/0
18.2.2010 10:52

framy

Re: Jagr je neuskutecnej..

to jsou zamindrákovaní a závistiví blbci.Jarda je parádní.

0/0
18.2.2010 11:05

astrix

Re: Jagr je neuskutecnej..

R^

0/0
18.2.2010 11:07

Duck Egg

Re: Jagr je neuskutecnej..

Jj, v osmatřiceti ty skluzy ;-D Je idět, že si věří a je v pohodě, to je dobrý znamení, snad ho nějakej bláznivej Rusák nesestřelí, budou hrát jako howada, tuším...Rv

0/0
18.2.2010 11:08

Vlk-Honzi

Re: Jagr je neuskutecnej..

bohužel i s tím je třeba počítat - důležité bude i "jak nastaví rozhodčí laťku"

jinak se připojuji k obdivu - Jágr ukázal vše co umí - je vidět, že se uklidnil a pořád patří do špičky. Myslím, že mu bude letos vyhovovat stav, kdy je tam dost jiných hvězd a on může překvapit a podpořit, když se ostatním nebude dařit, ale nebude to viset jen na něm. I Eliáš předvedl několik hezkých akcí a až se jejich lajna sehraje, bude to velká hrozba pro soupeřovu obranu.

Jinak mě hodně zklamalo Slovensko - útok dobrý, ale obrana hlavně v oslabeních byla mizerná. Nic moc (naviděl jsem celý zápas) neukázal ani Chára - v roli kapitána dvě vyloučení najsou dobrou vizitkou.

0/0
18.2.2010 11:43

kajmik

Euforie

Já bych tu euforii trochu krotil... Na můj vkus kluci nechávali Slovákům v některých pasážích moc prostoru. Na druhou stranu, byl to první zápas, tak snad se proti Lotyšům sehrajou a pak už to bude lepší.

0/0
18.2.2010 10:50

seesul1

Re: Euforie

ono také záleží, proti komu se hraje. Co si pamatuju, proti Slovákům se hraje vždy hokej nahor a dolů, nikdy beton. S tím bychom samozřejmě proti jiným soupeřům neuspěli. Teď už jde jen o to, jestli se náš tým dokáže přizpůsobit hře Ruska a pod.

Uvidíme. Stylem, jak to bylo dnes, by to nešlo.

0/0
18.2.2010 10:58

kajmik

Re: Euforie

tak tak, na Rusko budeme muset hrát jinak...doufejme, že to půjde...myslim, že je dobře, že máme Rusáky až jako poslední zápas ve skupině

0/0
18.2.2010 11:07

Mullen

Pro Netboostra

Poslouchej, já myslím, že je naprosto v pořádku chovat se v případě českých sportovců nacionalisticky. Tvůj přístup dokumentuje opačný rys typický pro nespokojeného Čecha - závist a nepřejícnost. Ty se doslova těšíš až nás rusáci roznesou na kopytech. Samozřejmě, že se to může stát, ale proč na to čekat s nadějí, že se nám potom budeš posmívat... to nechápu Rv

0/0
18.2.2010 10:39

Jáosobně

Re: Pro Netboostra

Až šášula pochopí, že se hraje tak co druhej tym dovolí, tak mu smysl něco psát.Holt někdo je lepší a někdo horší....a někdo vyhraje.ON by snad chtěl aby se to hodnotilo dávali "góly" i za uměleckej dojem....na turnaji.;-D

0/0
18.2.2010 10:47

netbooster

Re: Pro Netboostra

No to určitě;-D A to jsi vyčetl kde, že "hraje tak, co druhej tým dovolí"? Výkonnostní rozdíly musí být znatelné, ať si soupeř usmyslí, co chce. A pokud k tomu přistupuješ v duchu "Holt někdo je lepší a někdo horší ... a někdo vyhraje", tak pak nevím, co tady řešíš - vždyť je vlastně jedno, jak to dopadne.

Aby nám náhodou ten "umělecký dojem" v podání Rusů řádně nezhořkl...

0/0
18.2.2010 11:01

netbooster

Re: Pro Netboostra

S tím nemám problém, ale nechápu, proč nacionalističtí (a proč to neříct: zaslepení) fans jsou tak podrážděni, když někdo napíše objektivně, jak zápas vypadal, případně jaké jsou naše šance. Nikdo mi nevymluví, že naši se nijak zvlášť nepředvedli, naopak, že měli daleko spíše kliku jako hrom. Tady se pořád chválí Jágr, ale není naopak spíše k zamyšlení, že největší hvězdou týmu je 40ti letý forward. Taktéž ať se na mě nikdo nezlobí, ale už po (byť) první zápase je celkem jasné, kteří z nominovaných jsou víceméně jen do počtu. Nebudu jmenovat, dočkal bych se jen dalších výlevů chorých hlav.

Já bych si samozřejmě moc přál, aby naši rozsekali Rusy třeba rozdílem 5ti gólů, ale objektivně - to se s největší pravděpodobností nestane, daleko spíše budeme rádi, pokud to nebude opačně. A pokud naši zahrají stejně jako proti Slovensku...

0/0
18.2.2010 10:58

pawn

Re: Pro Netboostra

Rusáky nikdy nerozsekáme a nikdo to ani nečeká. Dělat ale po zápase, který se vyhraje, že nás rozjedou je hloupé. Pevně věřím, že Slováci ukážou v zápase s Ruskem, že jim mohou být vyrovnaným soupeřem.

0/0
18.2.2010 11:09

netbooster

Re: Pro Netboostra

Že to nikdo nečeká? Ale nepovídej, soudě dle této diskuse se od toho zápasu ve světle "výkonu" proti Slovensku čeká nejméně 5ti gólový rozdíl - "fantastický Jágr", "důraz před brankou", "chytré kombinace", "týmový výkon"... Já čekám po rozpačitém výkonu proti Slovensku se šťastným průběhem a koncem velký tlak Rusů do brány a brankáře, aby vyvedli Vokouna z klidu, napadání některých našich hráčů ve snaze jim znechutit hru, a výsledek s nulou či jedničkou na našem kontě.

Ale jinak si přeju, aby naši 2:1 vyhráli.... ;-)

 

0/0
18.2.2010 11:19

antihnup

Re: Pro Netboostra

ty bys mohl psat knizky inteligente, akorat nevim kdo by je cetl.. ze se na to vubec divas, kdyz vis jak to skonci, typickej malomestak

0/0
18.2.2010 11:39

pawn

Re: Pro Netboostra

Vyhráli jsme, Jágrbyl skvělý, 3. gól byl důrazt na brankovišti, výkon mně osobně připadal skutečně jako týmový a taktický, Vokoun byl famózní. Z tohohle přeci nikdo neusuzuje na výsledek s Rusákem. Lze i kritizovat a dokonce pokud chce někdo hnidpišit, poukáže na to, kdy se Jágrovi tolik nedařilo, kdy jsme na brankovišti puk nedorazili. Bude se točit na tom, že Eliášův gól byl šťastný apod. Ale takový lidi jsou chudáci. Když se vyhraje, má se především radovat a s vědomím chyb se připravovat na další zápas. Rusáci budou chtít něco hrát, ale my taky nebudeme přešlapovat. navíc dnes ještě Rusáky čeká Chára a spol.

0/0
18.2.2010 11:43

m.opo

TO JE SÍLA

co tady je zas nepřejících odborníků, co se těšily že to nevyjde ale ono vyšlo, tak to aspoň zkritizujou a možná je ani nikdy nevzal fotr na zimák si to skusit-jste břídilové!!!!

0/0
18.2.2010 10:29

netbooster

Re: TO JE SÍLA

Víš, co je nejlepší vtip? Že jsme si všichni přáli, aby to vyšlo, ale v nemenší míře i to, aby naši předvedli skutečnou hokejovou sílu. Což se nestalo, a to právě vzbuzuje obavy směrem k dalším utkáním, kde už tolik štěstí a náhod mít nemusíme.  Já viděl spoustu zbytečných přihrávek, minimum střelby, nedůraz před vlastní i před soupeřovou brankou, a několik ukázkových minel. Zejména ta snaha hrát na úzkém kluzišti přesilovku jako na širokém se nám může hrubě nevyplatit. Absolutorium zaslouží jen a pouze Vokoun. Mě prostě nestačí, že vyhráli, daleko důležitější je JAK...

0/0
18.2.2010 10:37

pawn

Re: TO JE SÍLA

byl to 1. zápas, píšeš, jako bys hodnotil ukončené OH. Je smutné, že taková CAN nabo USA by se takovými věcmi netrápily.

0/0
18.2.2010 10:39

Jáosobně

Re: TO JE SÍLA

Historie se neptá ty chytrej...to si nech na ligu.Tohle je turnaj ty chytráku, esli víš co to slovo znamená.;-D

0/0
18.2.2010 10:42

Nannius

Re: TO JE SÍLA

vidis. a ja si pamatuju spoustu zapasu, kde jsme meli 35-40 strel a presto zapas skoncil 1:0 nebo 2:1 pro soupere.

Dal jsem videl treti gol 2 vteriny pred koncem tretiny, dosazeny dorazkou z brankoviste, coz je podle mne znamka durazu a hry az do konce...

Pak jsem taky videl zapas, kde se minimalne 2 tretiny hralo nahoru dolu a predevsim zapas, ve kterem mi nasi prisli jako skutecny tym a ne jako soubor primadon...

0/0
18.2.2010 10:46

Jáosobně

Re: TO JE SÍLA

Prostě je potřeba zvolit taktiku že musej dát o jeden gól víc než soupeř.Je to nejučinnější taktika co znám.;-)

0/0
18.2.2010 10:48

netbooster

Re: TO JE SÍLA

Neblbni, ta dorážka z brankoviště nebyla výsledkem žádného důrazu, ale chyby slovenské sestavy, která se (pokolikáté už) vrhla nejméně ve dvou lidech směrem k Jágrovi hned jak tam směřoval puk, a nestihli se pak vrátit k druhé tyči. Zato jsem si celý zápas nevšiml, že by směřovala na Haláka střela, a ihned za ní dva-tři naši útočníci, kteří by to na brankovišti mydlili do brány. Nelze čekat, že na úzkém kluzišti se někdo prosadí nějakou chytrou a překvapivou kombinací, na to je tam málo prostoru a času.

I proto opticky hra vypadá, že je nahoru dolů, protože kdo chvíli nebruslí, už je z něj buď "placka", nebo je mimo hru. Pro oko fanouška sledujícího v podstatě výhradně evropské soutěže je ta změna opravdu výrazná a znatelná.

Nechci, aby to vypadalo, že to vidím vyloženě jen a černě, ale kromě Vokouna jsem na tomto vystoupení opravdu další výrazná pozitiva nenašel...

0/0
18.2.2010 11:12

Taffey

Re: TO JE SÍLA

No, já se přidám na stranu Netboostera. Vítězství je sice krásná věc, ale cesta k němu ještě důležitější. V podstatě se dá říct, že první a třetí gól byly takové ušmudlané, skutečnou hokejovou akci jsem viděl jen u Jágrova gólu. To byla paráda. Hned jsem si ale všiml, jak někteří hráči, zejména, a to je alarmující, obránci, přistupují mnohdy vlažně k rozehrávce. Zase jsem trnul v mnoha momentech, kdy obránce měl kolem sebe fůru prostoru, ale otálel s rozehrávkou do doby, než k němu přijel protihráč. To se může krutě vymstít. A příznačné je, že to byl málokdy chlap z NHL.O úspěšnosti a přesnosti střelby ani nemluvím, kolikrát byl Čajánek v dobré pozici a minul. Hrát s Rusákama nebo Kanaďanama, rozhodně by to nebyla taková výsledková selanka. Musím opět konstatovat, že jedině Jágr a Eliáš byli výteční, v obraně se mi líbil Kaberle. U Židlického byly mé obavy, jako vždy, největší.

0/0
18.2.2010 10:59

pawn

Re: TO JE SÍLA

Cesta na turnaji jako jsou OH samozřejmě není důležitější než vítězství. To je naprostý nesmysl, který nemá cenu komentovat. Chyby byly a uvidí se. Rusák taky dělá chyby a ukázaly se klady i zápory. Tak to prostě bývá. Jinak pokud jde o góly, nevím, proč by měly vydit ušmudlané góly, pokud jsou projevem velmi nadprůměrný šikovnosti (Eliáš - 95% hokejistů by to nedalo) či důrazu u brankoviště (plekanec + Jágr jako nahrávač). Právě takové góly rozhodují vyrovnané zápasy. Ty hezké si můžeme nechat na zápas se slabším týmem.

0/0
18.2.2010 11:06

viking

Celkovy pohled,

hra na urovni Norska a Danska ! ;-D

0/0
18.2.2010 10:12

Zachariáš

Re: Celkovy pohled,

Kéž by byla na stejné úrovni i naše životní úroven.

0/0
18.2.2010 10:18

Vlk-Honzi

Re: Celkovy pohled,

to si nemyslím - první zápas, nervozita a tradiční rivalita - nečekal bych souhru jako mužstvo, které hraje celou sezonu spolu v lize.

0/0
18.2.2010 11:45

Třetí reinkarnace Obraceče

.....

Nejlepší byl náš první útok Štěstí - Klika -Náhoda ........... R^

0/0
18.2.2010 10:10

Bubrak

Re: .....

..i tomu stesticku musis jit trochu naproti ;-D

0/0
18.2.2010 10:11

netbooster

Re: .....

:-)... společně s prvním obranou dvojicí Odraz - Teč, která měla rozhodující podíl na všech třech vstřelených brankách :-)

0/0
18.2.2010 10:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze