Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Sobota 21. října 2017 Brigita

Diskuse k článku

Když olympijský vítěz neumí čtverný skok? Tance na ledě, rýpl si Pljuščenko

Hned po vyhlášení vítězů si stříbrnou medaili sundal z krku. Jevgenij Pljuščenko přijel do Vancouveru pro zlato, s druhým místem v jednom z nejsledovanějších závodů olympijských her se ruský krasobruslař smiřoval těžko. A jeho roztrpčení vzápětí demonstrovala ostrá slova, jejichž adresátem byl hlavně americký vítěz Evan Lysacek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

captain cook

rodina

k drivejsi diskuzi o Lysackove ceskem puvodu:

"Evan Frank Lysacek is of Italian and Czech descent; his great-grandfather František Lysáček, emigrated from Czechoslovakia to Chicago in 1925. His father Don and mother, Tanya (née Santoro)..."

Jeho dedecek Frantisek emigroval do Chikaga, USA v 1925. Jeho otec Don je v USA narozeny. Matka Tanya (za svobodna Santoro) je italskeho puvodu.

Evan je tedy American druhe generace s predky ceskeho a italskeho puvodu. Zajimave je, ze se hlasi k reckemu orthodoxnimu nabozenstvi, ne ke katolickemu, jak by se dalo ocekavat.

0/0
22.2.2010 10:18

captain cook

Pljuscenko je politiky nasazena figura

jemu docela vyhovovalo zustat nadale "ve vysluzbe " a nezavodit, ale rusky krasobruslarsky svaz nemel po letech zadnou prominentni hvezdu v muzich. Proto prisli za Pljuscenkem a premluvili ho k navratu. Mel pry hodne kilo nadvahu, musel shazovat. Pak se do toho zapletla "prominentni podnikatelka" Jana Rudkovskaja, kterou si on vloni vzal. Zatimco hned po svatbe on zustal doma trenovat, pani novomanzelka si odjela s prateli 'na svatebni cestu" bez manzela. Vystavili ho v Rusku predem do prominentni pozice jako zadneho jineho olympionika a tlacili ho na verejnosti jako nekoho kdo ma zlatou predem v kapse. Jako vysokoprofilovy sportovec a take diky manzelcinym vladnim konekcim, Pljuscenko se pohyboval v nejvyssich kruzich a byl oslavovan kam prisel. Proto take Putinovi ta stribrna sklapla hubu a primela ho i Rudkovskuju ke kritice rozhodcich, ze tu blondatou velehvezdu patricne nedocenili.

Dovede si nekdo predstavit treba Hilary Clinton jak kritizuje rozhodci, kdyby Lysacek dostal jen st

0/0
22.2.2010 1:54

captain cook

Re: Pljuscenko je politiky nasazena figura

stribrnou...nebo kritizovani jinou prominentni politickou osobou?Ja ne. Vyjimkou je ten drzy, arogantni povyseny vladce Kremlu Putin!

0/0
22.2.2010 1:56

proctonejde

Pluscenko

Pluscenko ma svetove jmeno a hlavne ma svuj osobity styl ktery dostava do varu plno fanousku po celem svete.... kdo si bude pamatovat nejakeho Lysacka za 5 let?? NIkdo! Ale Pluscenka tak jako treba Jagudina, Stojka, Barnu, Sabovcika, Bojtana, Petrenka, Candelora, Nepela to jsou jmena ktere se pamatuji.....

0/0
21.2.2010 20:44

osvetitel

Re: Pluscenko

Dostava nebo dostaval do varu hlavne Amiky ten krivak a ti mu udelali tu nejvetsi svetovou reklamu, jako ostatne i jinejm uspesnejm Rusum ! Ale ten krivak se cpe posledni dobou do ruske politiky a uz je to poznat !:-))

0/0
21.2.2010 20:47

captain cook

Re: Pluscenko

tak mam pro tebe novinku. Kdo je nejaky Nepela to si uz zadny fanda mimo Cesko nebo Slovensko nepamatuje, dokonce ani ruzni zahranicni komentatori ne. Mimochodem, Nepela se nedostal ke zlate protoze by byl vynikajici ve volne jizde, ale zaklad k tomu daly predevsim ty nudne povinne figury, ktere se uz dneska davno nejezdi.

Barnu, Sabovcika a Candelora jsem take uz dlouho neslysel, ze by se o nich nekdo zvlast zminoval. To spis o Dicku Buttonovi z r. 1948/52.

Ze se TOBE nelibil Lysacek a blijes tady po cele strance zlosti nad jeho zaslouzenou zlatou medaili, to jeste neznamena, ze Lysacek skonci zapomenuty jak predpovidas. Jedno je totiz zrejme - tve slovo nema zadnou vahu, je to jen osobni dojem emocialne zabarveny odporem ktery citis vuci narodni prislusnosti viteze. Dale proto, ze neznas soucasna pravidla krasobrusleni a co hur, ani se je nesnazis pochopit.

0/0
21.2.2010 23:46

captain cook

Re: Pluscenko

pokr.

Pises dole, ze te nezajima jak se boduje dnesni krasobrusleni, ale libi se ti bodovani pred 10 lety. Proc ne? Tak si tedy prehravej videa z te doby a libuj si jak ti bodovani vyhovuje. Krasobrusleni jako prakticky kazdy jiny sport pokrocilo a zmenilo pravidla. Bud se s tim smiris a preorientujes se do novych pravidel a soucasneho sportu, nebo budes nadale koukat dozadu a fnukat po "starych zlatych casech".

Kdyby ve sportu zustavalo vse pri starem, meli bychom nadale nerealisticke OH se "lziamatery" nebo synacky /dceruskami z bohatych rodin, kteri si mohou dovolit sportovat pro zalibu a nemusi se starat o vydelek. V atletice by zenske nebehaly nic delsiho nez 200m a o nejakem marathonu, trojskoku nebo kladivu by se jim jen zdalo. Gymnaste by skakali pres stare kone a zenska bradla by byla muzska bradla vytazena nahoru. V krasobrusleni by se jezdily figury a ten s nejlepsi volnou by casto byl porazen nejlepsim figurarem.atd atd

0/0
22.2.2010

AntiPolicajt

Re: Pluscenko

ja len k tomu, že ako vravíš, šport sa má rozvíjať ako vraví aj Pljuscenko, teda aj krasokorčuľovanie, ale ten Američan ho nejak nerozvíja... lebo ho bolí noha. Mohol ísť na istotu aj Pljuscenko skákať rutinu a bolo by... ale asi by aj tak nechali vyhrať toho Amíka.

0/0
22.2.2010 2:46

captain cook

Re: Pluscenko

tobe jsou pravidla asi take velkou neznamou. Zatimco Lysacek mel i v druhe polovine sve jizdy ( kde se dava za skoky extra 10% bonus) skoky s dokoncenim jak maji byt, aby dostal max bonus, Pljuscenko to zacal v druhe polovine flakat a usekavat. Bud byl presprilis sebevedomy, ze ctverak atd z prvni poloviny mu dal dostatecny bodovy naskok , takze to nemusi rvat perfektne az do konce, nebo mu proste dochazely sily a nemel dost sily na dojeti skoku podle pravidel, aby dostal max. bonus.

Nejde jen o zarazeni prvku urcite obtiznosti, ale kazdy z nich musi byt proveden podle predepsane formy, jinak body dolu. V druhe polovine jizdy, kde se berou extra body proste Pljuscenko ztratil vic, nez byl jeho naskok z prvni poloviny.

0/0
22.2.2010 7:03

Generál Ugarte - resucitado

......

Pljuščenko byl o třídu lepší, ale podcenil umělecký projev - neošéfoval si rozhodčí. Tak už to v krasobruslení chodí a divím se, že si takový starý harcovník stěžuje. :-P

0/0
21.2.2010 19:56

captain cook

Re: ......

nepodcenil- jeho umelecky projev byl vyborny. Jeho chyba byla v druhe polovine programu, kdy se zavodnikum dava za kazdy skok 10% bodovy bonus. Nestacila mu kondice az dokonce a v te bonusove druhe polovine mel par skoku s odflaknutym, useknutym, dojezdem, coz stalo nejen normalni body ale take znamenalo mensi bonusy. Kdyby skocil ctveraka v druhe polovine a dokoncil ho jak ma, dostal by 10% bonus za skok a vyhral by.

0/0
21.2.2010 20:01

Generál Ugarte - resucitado

Re: ......

Pokud byste četl pořádně, všiml byste si, čemu říkám umělecký projev.

0/0
21.2.2010 20:05

captain cook

Re: ......

v tom se mylis. On totiz behem jizdy drzel vizuelni kontakt s rozhodcimi a byl presne nasmerovan ve sve choreografii tak, aby ruzne prvky vypocitane na efekt skoncily prave pred nimi. Take smerem k nim a v jejich bezprostredni blizkosti poslal behem jizdy vzdusny polibek.

Mozna, ze se rozhodcim ten polibek od Pljuscenka nelibil! ;-)

0/0
21.2.2010 20:20

Martina312

Pljuščenko dělal chyby

Já moc nechápu, proč se Pljuščenko rozčiluje, viděla jsem při jeho jízdě minimálně 3 chyby při doskocích a to nejsem odborník, takže si za to může sám. Kdyby zajel perfektně, tak zlato mohl mít a já mu ho i přála, tyhle uraženecký řeči se mi ale od něj vůbec nelíbí a nečekala jsem, že je takový, takže pro mě zklamání...Čtverák prostě není všechno,  chce to i perfektní zbytek jízdy.

Lysačka jsem neviděla, jelikož je mi tak nesympatický, tak jsem o tom prostě nestála, ale jestli zajel perfektní jízdu s výjimkou chybějícího čtveráka, tak asi bohužel, kdyby to nebyl on, tak by to byl třeba někdo jiný.

Ale aspoň má tedy Plujščenko motivaci do dalšího závodění.

0/0
21.2.2010 17:58

proctonejde

Re: Pljuščenko dělal chyby

chyby??? Prosim?? A to jste profesionalni trener krasobrusleni nebo jste v krasu neco dokazala?? Asi ne, protoze jinak by jste nenapsala takovy kydy...... uffff. To ze clovek skoci skok a ustoji jej, jej dela sampionem! Mimochodem i Lysacek kdyz uz jsme u tech vasich chyb udelal podle vas chybu...... Pluscenko zajel volnou jizdu tzv. najistotu... jel totiz posledni a nervy u nej pekne pracovali ale protoze je to profik tak to zvladl a nemel ani zadne zaskobrtnuti, vzdy vse vytahl.Chyba je pokud druha noha se pri dopadu dostane take na led a nebo potom pad ale ani jedno z techto dvou chyb Pluscenko neudelal a pokud ctverak nic neznamena tak potom vsichni ti co se o nej pokousi asi delaji podle vas zbytecne kdyby vsichni skakali jen trojne skoky tak poradi by bylo jiste jine a Lysacek by tezko vyhral a rozhodci by meli problem s hodnocenim. Vsichni zavodnici co se behem roku soustredili na skakani ctverneho skoku tak zbytecne vyvijeli energii, kterou mohli dat do perfektni jizdy....

0/0
21.2.2010 19:22

captain cook

Re: Pljuščenko dělal chyby

tobe je mozne vytknout presne to same, co ty vytykas ji. Z tveho textu je nanejvys jasne, ze vubec nevis jak se ty skoky - a vubec cela jizda- boduje. Napsat "To ze clovek skoci skok a ustoji jej, jej dela sampionem!" je blbost. Nedela. Skok ma presny popis od najezdu az po dojezd. Chyba v kteremkoliv komponentu skoku je chyba, ktera stoji body. Kde to zavodnik neustoji, automaticky jde dolu 1 bod a dalsi desetiny jdou dolu za jine chyby ve skoku. Pokud ustoji, ale udela jinou chybu -napr. ztrati rovnovahu bez padu, nedokonci dojezd, nebo dojezd "usekne", jako to nekolikrat udelal Pljuscenko (to je vylozene odflaknuti skoku!), bodiky jdou dolu po desetinach.

Pokud mi neveris, najdi si pravidla a promluv si s nekym ze sekce krasobrusleni, kteri ti mohou presne vysvetlit.

Mimochodem, sport se nejmenuje Skoky na lede, ale krasobrusleni a to se sklada z mnoha prvku, trebaze ty nejznamejsi a nejvice efektivni jsou skoky; zvlast videno z hlediska laiku.

0/0
21.2.2010 19:45

captain cook

Re: Pljuščenko dělal chyby

jeste bych chtel dodat, ze Pljuscenko vyjel na led s nesmirnou jistotou a take s nesmirnou jistotou po par vterinach vybalil ctveraka a prvnich par skoku. Jeho odflaknuti skoku prislo az v druhe polovine programu. Vypadalo to, jakoby Pljuscenko ke konci ztracel kondici ( tady asi se nejvic projevila jeho 3 leta pauza) a dojezd skoku usekal. Pro nej nanestesti to byla prave ta druha polovina, v niz se zavodnikovi dava za skoky a obtizne prvky extra 10%bodovy bonus. Dela se to proto, aby se zajistila technicka a umelecka rovnovaha programu. Ucelem hry je zajistit aby zavodnici neodskakali vsechno v prvni polovine, kdy jsou jeste fit a v druhe se jen vozili a tancovali.

Oproti Pljuscenkovi mel Lysacek nesporne lepsi kondici az do konce a proto si v druhe polovine vybojoval bonusy, ktere nakonec ovlivnily vysledek..

0/0
21.2.2010 19:56

proctonejde

Re: Pljuščenko dělal chyby

ano Lysacek zajel enerhetickou volnou, ale jak rikam na urovni zenske kategorie a ne muzske.... pokud clovek da ctvreny skok znamena to ze dava do tohoto skoku mnohem vice energie nez do trojiteho skoku..... system hodnoceni ano popisujes spravne, ale i tak se da presne jak popisujes zneuzit..... a nerikej ze cela evropa na techto zavodech jak uz to byva zvykem mela nizsi ohodnoceni viz treba nas maldej Brezina po kratkem programu kdy zajel uplne stejne jako na evrope ale ziskal mensi pocet bodu..... ehm o necem svedci a dat olympijske zlato jen za predvedeni trojitych skoku je presne jak rika Stojko dat krasobrusleni dyku do zad..... vykony jsou dolu a rozhodci tento trend jeste pojistili..... takze misto lepsich vykonu ted muzeme jen ocekavat staganaci a rozhorceni.... vsichni ti co tento rok venovali energii na ctverny skok tak vyvijeli sve usili zcela zbytecne a tom to je!!!!

0/0
21.2.2010 20:13

osvetitel

Re: Pljuščenko dělal chyby

SVEDCI TO AKORAT OTOM ZE EVROPANE JSOU BAMBULOVE , protoze prevazne rozhoduji evropane a ne americane v tom brusleni ! A kdyz vychodonemeckej Hoffman kdysi rozhodl nerozhody pocet bodu a zlatou ve prospech Rusky nad Americankou za "umelecky dojem" a ne za skakani , tak tito nahodou nevadilo, DA? Ono seto totiz jak pro chlapy tak pro zenske jmenuje KRASOBRUSLENI a ne krasoskakani !

0/0
21.2.2010 20:22

osvetitel

Re: Pljuščenko dělal chyby

nerozhodny

0/0
21.2.2010 20:23

proctonejde

Re: Pljuščenko dělal chyby

tim jako chcete rict ze Pluscenko neumi bruslit? ;-D A co teda tak zazracneho prevedl Lysacek??? 8-o  Lysacek nepredvedl nic extra vyjimecneho.... zadny extra narocny prvek v jeho volne jizde nebyl..... slozite krokove variace ;-D jste k smichu..... Pluscenko mel take narocnou krokovku.... mimichodem povinny prvek......

0/0
21.2.2010 20:25

captain cook

Re: Pljuščenko dělal chyby

ze rikas TY, ze Lysacek neprovedl nic vyjimecneho, to jeste v krasobrusleni nerozhoduje. Mam ale dojem, ze ti ze vseho nejvic vadi fakt, ze vyhral Amik. Tak proc to nepriznas?

0/0
21.2.2010 20:31

proctonejde

Re: Pljuščenko dělal chyby

ja nefandim ani rusku ani americe...... me vadi celej novej system a fakt, ze vsichni co tento rok dreli na ctvernem skoku zbytecne vydavali energii, kterou mohli dat do perfektniho vice promysleneho programu a o tom to je.... co je vic zdamaximalni  vykon nebo promysleny akt????

0/0
21.2.2010 20:53

proctonejde

Re: Pljuščenko dělal chyby

a jinak me opravdu zajima co tam vyjimecneho ten Lysacek predvedl??? Kokretne jmenujte..... dekuji

0/0
21.2.2010 20:57

proctonejde

Re: Pljuščenko dělal chyby

mimochodem Lysacek zas az tak skvely umelecky vykon neprevedl..... jeho jizda je typicky americka.... tedy volny styl zamereny na jednoduchosti a estetickych pohybech a hlavne na pohled aby pusobila sveze a rychle....... s cim musi jasne vyuzivat beznych technickych neprilis narocnych prvku ktere pomahaji k docileni teto lehkosti a rychlosti...... me vubec nenadchl.... nepokusil se o nic extra narocneho treba nejakou roznozku nebo narocne prvky ktere potrebuji technicke nebo energeticky narocne predvedeni....... nemel moc pro tuto jizdu energie vybijejicich narocnych prvku...... proto take po teto jizde vypadal jako kdyby nic nezajel....... a co se tyce povinych piruet a prvku tak Pluscenko vse zvladl, to ze "vyhorel" v konecne casti programu, ze nepodal vykon ktery behem roku podaval je diskutabilni s tim, ze nejakou velkou chybu neudelal a jeho jizda tak byla ciste provedena tzv. najistotu..... A amikovi proste pridali.....

0/0
21.2.2010 20:22

osvetitel

Re: Pljuščenko dělal chyby

Dulezite je ze nadchl vsechny ostatni krome toho ubeleneho krivaka Pljuscenka, Putina a tebe !:-)))

0/0
21.2.2010 20:25

proctonejde

Re: Pljuščenko dělal chyby

;-D jsi asi hodne povrchni clovek ;-D opravdu me zajima co teda podle tebe Lysacek predvedl tak uchvatneho??? Vyjmenuj aspon nejaky ten narocny prvek ci pasaz? Pro me krokovka nic moc..... To kmitani nohama jako kopani do vysokeho balonu bylo tak uchvatne??? 8-o

0/0
21.2.2010 20:28

captain cook

Re: Pljuščenko dělal chyby

krasobrusleni neni zalozene na ctveraku a neni to disciplina skoku na lede. Take jeho hodnoceni je dnes mnohem otevrenejsi a matematicky presnejsi, nez byvalo i jen pred par lety. To dela z krasobrusleni mnohem otevrenejsi sport, nez kdy byval.

Lysacek vedel, ze ma vyboprnou kondici a mel choreografii tak rozvrzenou, aby nasbiral maximum bonusu v druhe polovine. V krasobrusleni se jezdi take hlavou, nejen skace.

0/0
21.2.2010 20:26

proctonejde

Re: Pljuščenko dělal chyby

jo to mate pravdu, ale hodnoceni skoku bylo a bude vzdy na prvnim miste.... to potom opravdu potom se muze krasobrusleni omezit jen na techniku brusleni a skakat se vubec nemusi...... s tim s Pluscenkem souhlasim..... proste krasobrusleni vzdy bylo hlavne o skocich a pokud dnesni system vede jinou tak potom by se to melo zmenit a nebo skoky uplne vypustit kdyz nejsou tak dulezite... protoze skoky jsou v krasobrusleni to nejtezsi a nejnarocnejsi..... od toho jsou potom tance na lede pro ty kteri skakat neumi ale kteri umi krasne a technicky bruslit...... takze Lysacek se asi minul kategorii......

0/0
21.2.2010 20:32

proctonejde

Re: Pljuščenko dělal chyby

a od rozhodci je to pekna podpasovka aby davali na prvni misto techniku brusleni misto technicky a energeticky narocnych skoku..... skoky by meli byt na prvnim miste a potom teprve ta umelecka cast aby kdyz se sejdou zavodnici na stejne technicky skokove urovni aby ta umelecka cast rozhodla kdo bude prvni.... o tom krasobrusleni jeste pred 10 lety bylo..... jenze zmenou systemu slo do kytek RvRvRv

0/0
21.2.2010 20:34

osvetitel

Re: Pljuščenko dělal chyby

Jeden nasprtanej skok jeste nedela celej program, tak uz se stim smir ! Za toho ctveraka byl promptne ten nosatej kaspar oznamkovan ale ztratil body jinde !:-))

0/0
21.2.2010 20:37

proctonejde

Re: Pljuščenko dělal chyby

skoky vzdy delali krasobrusleni atraktivnim takze pokud se z krasobrusleni stava opravdu spis tancobrusleni tak potom pujde opravdu do kytek co se uz stejne deje...... ;-D zensky totiz obdivuji muzsky projev spjaty prave s tema skokama..... na Lysacka a typy jemu podobnym poleti jen buzny..... a chlapi se na kraso moc nedivaji...... a kazdej sport potrebuje fanousky...... takze by se meli vrchni predstavitele tohoto sportu nad celou tou olympijskou fraskou zamyslet......

0/0
21.2.2010 20:50

osvetitel

Re: Pljuščenko dělal chyby

Jaky tancobrusleni ty detino? V historii krasobrusleni se rok od roku vymejslej skoky na misto brusleni a to co skacou dnes drive nebylo mozne, at uz jde o ctveraky nebo trojaky ! Ten nosatej ruskej kaspar se tam klati tak , ze uz mu chybej pouze rolnicky !:-))

0/0
21.2.2010 21:01

proctonejde

Re: Pljuščenko dělal chyby

 rok od roku se vymysli nove skoky ;-D  kdyz uz tak se vymysli a nove kombinace a najezdy ze slozitych krokovych pasazi a takovej Jagudin byl na takove kombinace profik a i Pluscenko drive podaval lepsi vykony v tech kombinacich jenze vykon sel dolu a tak letos se misto 4+3+2 predvadeli jen pouhe 3+2+2 tot nejlepsi kombinace vaseho Lysacka RvRv   Pluscneko misto toho dal jen 4+3 proste podal horsi vykon nez je u neho zvykle a proto jej mohli rozhodci potopit ale jak smesne ze nemeli na kom a tak diky spatnym vykonum asijatu vyhral amik s jedinou narocnou kombinaci 3+2+2 jak smutne

0/0
21.2.2010 21:11

captain cook

Re: Pljuščenko dělal chyby

jsi jak maly jarda nebo ten arogantni blbec Putin.

Proste se budes muset smirit s tim, ze tvuj protezovany favorit nevyhral protoze naskok nad Lysackem nasbirany v prvni polovine jizdy ztratil odflaknutymi skoky ve druhe polovine. Lysacek zajel celkove vyrovnanejsi jizdu, byl v lepsi kondici a silnejsi v druhe polovine kde se za to plati. Proto tam dostal bonusy podle pravidel a zbytek rozhodla cista matematika. Kdyz je vic minusu nez plusu, tam je vysledek minus....jako u Pljuscenka.

Pravidla zajistuji, aby si zavodnici zbytecne neladovali program skoky, ktere zvladnou jen nekdy a zridka jsou schopni je dokoncit az do posledniho prodlouzeni. Neplati se za vyber skoku, ale jejich obtiznost se soudi soucasne s provedenim a kde to bylo zarazeno.

A jestli se ti to nelibi, jdi si poustet stare filmy a brecet nad zmenami pravidel krasobrusleni.

0/0
22.2.2010 7:25

madqwert

to co zajel lysacek bylo na urovni toho

co zajela slucka v salt lake city 2002 ;-D

0/0
21.2.2010 15:31

proctonejde

Re: to co zajel lysacek bylo na urovni toho

presne.... Lysacek zajel fantasticky vykon to ano, ale pro zenskou kategorii a ne pro muzskou!!!!!! Nechapu jak lidi se nechaji tak lehce zblbnout.... i ta jeho slova Lysacka.... ze ctveraka skace, ale ze kvuli zraneni jej z treninku vypustil..... takze proto ze byl nekdo zranenej tak se mu bude odpoustet???? Nechapu??? Chudak Lambier ten byl take po zraneni a ctveraka dal dokonce dvakrat a ti tupi rozhodci ho potopili..... cele Evropsko-ruske vyprave bych doporucili cele hry bojkotovat a odstoupit aby tak olympijske hry byli tim cim opravdu jsou, asijsko-americky prebor Rv

0/0
21.2.2010 19:27

captain cook

Re: to co zajel lysacek bylo na urovni toho

cim vic pises, tim je jasnejsi, ze krasobrusleni po odborne strance vubec nerozumis a nevis jak se boduje.

0/0
21.2.2010 19:48

proctonejde

Re: to co zajel lysacek bylo na urovni toho

jak se boduje v dnesni dobe opravdu nevim protoze me to nezajima, ale jak se bodovalo pred 10 lety vim..... a vzdy byli problemy vzdy se resilo to same..... ale v me ere se krasobrusleni zamerovala hlavne na skoky a kvuli nim bylo zajimave a diky nim se vsichni snazili o maximalni vykony a pokud se sesli dva stejni zavodnici na stejne urovni tak potom rozhodovala prave ta umelecka stranka.... jenze v dnesni dobe a jak predvedla olympiada ma ta umelecka stranka navrh od atraktivnich a narocnych skoku..... to si potom ti zavodnici reknou ze je zbytecne si denne nrazet prdel pri skocich a budou se vic venovat tem ostatnim vecem a potom to nebude krasobrusleni ale tancobrusleni....... od toho jsou tance na lede..... mimochodem i u nich jde videt ze je tato olympiada asijsko-americky prebor.....

0/0
21.2.2010 21:03

Golfista45

remíza

Závod jsem neviděl ale pokud měj Pljuščenko čtverák a ten druhý jen nějaké obyčejné skoky tak to měl dostat. Určitě tam byl vliv i toho že byl rus, v Rusku by to ale  zase za druhé situace dostal Pljuščenko.

0/0
21.2.2010 14:26

tuccy

Re: remíza

Jmenuje se to KRASObruslení, ne TECHNIKObruslení :-P

0/0
21.2.2010 17:54

proctonejde

Re: remíza

jenze pravidlem krasobrusleni je prave technika! A predvedeny vykon v podobe skoku a piruet a predvedenych prvku.... Pluscenko zvladl vse perfektne a do toho prevedl nejnarocnejsi skok o ktery se pokousi krasobruslari jiz takovych 20 let...... a takovych 5 let je to skok kvuli kteremu se vyhrava!!!!!!!! A bez ktereho se az do letosni olympiady vyhrat nedalo......

0/0
21.2.2010 19:30

proctonejde

Re: remíza

omyl bohuzel vyhrat dalo..... jo kde jsou ty doby Jagudina a Pluscenka (2002), Stojka aFfrantiku co davali jak skoky tak i super krokovky a vypadali na lede jako muzi a ne jako buzny...... Rv

0/0
21.2.2010 19:50

captain cook

Re: remíza

prosim te nekecej a najdi si pravidla. Nevis co rikas.

Vyhrat se to dalo pokud by Pljuscenko mel kondici do konce a neodflakl skoky kdyz se davaly bonusy.

0/0
21.2.2010 20:04

DrID

Když už sem motáte Majdičovou...

Tak jet s takovým zraněním je obludná nezodpovědnost a kdyby zemřela (velmi reálná možnost!!!) tak kdo by za to mohl - zase ti zlí imperiální pořadatelé olympiády že :-P

0/0
21.2.2010 13:06

DrID

Evan L. se mi strašně líbil!

Ve sportu je mi jedno, kdo je z jaké země, i když je fakt, že východní mafie nenechají nikoho bez dozoru...ale Evan Lysacek bruslil nádherně, mělo to ducha, kultivovanost a mimo to taky špičkové provedení a vysokou náročnost. Souhlasím se sudími, třeba má nějaký mínusek za neexistenci čtverného skoku, ale plusíků má mnohem víc! Pljuščenko je technicky brilantní, ale ono to není jen o tom, taky je fakt že na něm byly nervy vidět a zdaleka to nebyla volná jak ji on umí - a hlavně trochu to začíná připomínat něco mezi cirkusem a spartakiádou a taky si myslím že to není cesta budoucnosti KRASObruslení!

0/0
21.2.2010 13:04

Kobácpacka

Svatá pravda Pljuščenko

Pro mě jsi ty Moloděc a vítěz..R^R^  Amík je druhá třída a to jen v tancích na ledě..RvRvRv

0/0
21.2.2010 12:52

captain cook

Re: Svatá pravda Pljuščenko

rekla to bolsevicka packa, tak to musi byt prava pionyrska pravda, ze?

0/0
21.2.2010 13:37

Camino

Re: Svatá pravda Pljuščenko

Kapitane, skoda slov, je to zde jako ve vcelim ulu. A stejne nikdo nic nezmeni!!!!!

0/0
22.2.2010 3:39

osvetitel

Ja nechapu proc porad nekteri cesti nebo jini

cesky mluvici bambulove buli nad tim krivackym nosatym muzikem?:-))) Uz prej dotoho zatahnul i Putina a ten se take zlobi !:-)))) Nosatej bambula ma narozdil od druhych  nasprtaneho ctveraka ktereho predvedl a take byl zanej bodovan ! Ale jeden skok neznamena celou jizdu a proto seto jmenuje KRASOBRUSLENI a v tom byl v te volne horsi nezli Lysacek !! U me je  Pljuscenko  "LOW LIFE" uz jen proto jak blbe kecal o americke konspiraci do predu ten nosatej kaspar  a porad v tom buleni pokracuje i kdyz uz je po vsem !:-)) A jelikoz se tez cpe  Pljuscenko v Rusku do politiky, tak bude mit Putin dobreho nastupce, pokud to nekdy sam "zabali".

0/0
20.2.2010 14:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze