Diskuse k článku
Olympiáda komentátorů: Čí projev se vám líbí nejvíc?
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
paličNejlepšíbyl tradičně Pavel Čapek. Jeho vždy kultivovaný a slušný projev je balzámem po těch uječených Dusíkách. |
![]() |
afroditaVichnar a dalšíStrašně mě pobavil pan Vichnar (doufám, že to byl on), kterým svým klidným až uspávacím hlasem komentoval, myslím, sjezd lyžování - ženy. Říkal něco ve smyslu, že přece jen mají lepší pozici Američanky a Kanaďanky kvůli aklimatizaci. A pak dodal, že on to řeší tabletkou na spaní. A následovala hláška: "No, a dnes ráno jsem si bohužel vzal místo B-komplexu zase tu tabletu na spaní." Jinak většinou jsou mi komentátoři milí, bavím se jak pan Čapek používá fráze typu "tento lyžař je klasická přísavka", "je to typický zarputilý Němec" atd. Souhlasím s tím, že někdy mi neuškodilo méně řevu, pan Záruba někdy řve jak protržený a nic se na ledě neděje.
0/0
1.3.2010 15:29
|
![]() |
atletka05nejlepší komentátorTohle jméno tu myslím ještě nezaznělo a podle mého názoru je to nejlepší komentátor ČT- pan Vladimír Drbohlav. I když v případě zimních her komentuje pouze slavnostní ceremoniály, jeho fundovanost,erudice a nadšení pro sport a olympismus je vidět, jakož i slyšet dále taky chválím Vojtu Bernatského- jeho moderování studia má šmrnc, šťávu:-) |
![]() |
Usmolená štětinaRe: nejlepší komentátorDrban je takový relikt minulosti. Vždy, když se chopí mikrofonu, tak na mne dýchnou krásné dny letních spartakiád na Strahově. Ženy s kužely, učňovská mládež, prostná mužů a hlavně naše lidová armáda. Drbanův patos je neopakovatelný. Lepší byla jenom dvojice Poláková - Hrabovský při komentování prvních májů... |
![]() |
Mirek CikačSmetana, Budka aj. namísto starých trubců typu ČapkaPro mě už jsou ZOH a výkony čt minulostí. Rád bych věděl, kolik ten jejich zájezd do Kanady nás koncesionáře stál. A byl tam zase Ota Černý i s manželkou? Chtělo by to od ředitele ČT Janečka udělat zásadní řez. Poslat Otíka do kina nebo ještě lépe do důchodu. Vyházet třetinu přebytečných redaktorů, expertů, hlasatelek a hlasatelů, kteří se málem pletou jeden druhému. Pro mě jsou nadějí jména jako Honza Smetana na basket nebo Budka. |
![]() |
novtomikRe: Smetana, Budka aj. namísto starých trubců typu ČapkaBudka mě pobavil po skončení skoku mužů na velkým můstku, když řekl, že nejrychleji to zajeli ti samí závodníci jako na malém můstku. Vůbec si toho nevšiml a pokračoval dál, ale jinak je pravda, že jsou to nadějní komentátoři. |
![]() |
Mirek CikačHolický! Výborný!Vezmu to po řadě: hokej..tradičně skvěle připravený ale už poněkud vyhaslý Záruba, obstojný Dusík. Šílenost bylo angažmá Pospíšila. Jeho blábolení hlasem štamgasta po pátém pivu je neposlouchatelné. běhy na lyžích...Čapoun to je tragédie, ať komentuje fotbal nebo lyže. Jeho hlasová intonace je otřesná, banality, šplechty ap. Neumannová první dny rozprávěla jihočeským nářečím. Pak ji asi někdo napomenul a začala mluvit česky. Sjezdové lyžování...Vichnar střídmý, profesionální. Pro mě jedničkou mezi všemi, i profíky z ČT byl Jan Holický. Vždy skvěle připravený, znalý věci, závodníků, lyžování a neskutečně vtipný! Bosáka beru jako specialistu na rozhovory. Svačina obstojný na skoky. Bauer při rychlobruslení, to byla tragédie! Jeho protivná fistule při jízdách Sáblíka mi zní v uších ještě teď. Většina ostatních (Tomek, Bažant aj.) tam vůbec nemusela jezdit. Sporty jako boby, saně, curling ap. mohli komentovat z Prahy. Všude se šetří a ČT vyšle do Kanady tolik zbytečného personálu. |
![]() |
Mirek CikačRe: Holický! Výborný!No a co. Vždyť říkám, že komentuje bohužel nejen fotbal ale i běh na lyžích. o co ti jde? |
![]() |
koncepce1Re: Holický! Výborný!se hned nečil |
![]() |
woodward5záruba, dusík, bosák jsou slušnýjinak spíš průměr, spolukomentátoři ve studiu i na místě jsou spíš podprůměr.
0/0
28.2.2010 15:23
|
![]() |
šohajPříliš moc řevu!Jako odborníka na hokej p.Zárubu uznávám.Je vidět,že své práci rozumí a přirovnal bych ho dokonce i k legendám komentátorů-Vítu Holubcovy a Karolu Polákovy!Co mu ale nemůžu odpustit je jeho frenetický řev!!!!!!!Tím u mne pak spadá do průměru komentátorů české televize!Jak říkám(to je můj názor,většině se ten řev tšeba líbí)po odborné stránce nemá u nás konkurenci,ale pane bože ten řev!!!
0/0
28.2.2010 11:35
|
![]() |
Etistuta8Neřval to náhodou Vichnar???Otevíráme zlatou bránu olympijského turnaje! Jsme olympijští vítězové! Přepište dějiny, Česká republika vyhrála zimní olympijské hry v ledním hokeji!" Tak tehdy prožíval finálový zápas.
0/0
28.2.2010 10:00
|
![]() |
melvinaProfesionálJakou dobu,se připravujete před zápasem,který budete komentovat,odkud čerpáte informace?Díky za to jaký jste profesionál,jak parádně umíte každý zápas popsat,moc vám fandím, myslím si ,že jste nejlepší hokejový komentátor v česku,díky moc s pozdravem Martin ŠČUČKA |
![]() |
oukiRe: Profesionál18 hodin |
![]() |
krausČapounMně se líbí snad všichni až na Pavla Čapka. Ten mi leze na nervy čím dál tím víc. Tak blbé kecy snad musí mít dopředu připravené. Každá druhá věta je pitomá fráze a když u každého běžce na lyžích, který zrychlí, řekne, že zapnul své pověstné turbomotory, tak mě vždycky vytočí. Už jsem na ten jeho hlas alergický a doufám, že dnes nebude komentovat 50 km. |
![]() |
ydenRe: ČapounČapounova nejoblíbenější fráze - xxx je starý lišák.... už se těším na 50KM to si to zas pár lyžařů vyslechne... |
![]() |
Usmolená štětinaRe: ČapounČapoun naštěstí na padesátku vyfičel. Zvládl to Svačina a v pohodě. Kdo ví zda měl Čapek průjem, bolely ho zuby nebo někde usnul... |
![]() |
RoobKomentátoři dobří až na Svačinu..Celkově spokojenost, příjemný Vichnar s lyžařem spolukomentátorem, dobří hokejoví komentátoři, překousl jsem i upjatého Čapka a Neumanovou s jejími "chlapci a děvčaty". U Jiřího Reimana při bitalonu mohlo být trochu více náboje. Dobrý Radek Bauer.
Nejvíce mi ale vadil velice kritický a neshovívavý Marek Svačina u skoků na lyžích, pro něhož je kloudný úspěch českého sporotvce asi jen medaile. Navíc se pasuje do role odborníka, aniž dobře zná všechny pravidla a specifika daného sportu. Již při světovém poháru a MS v cyklokrosu byl velice kritický k výkonům našich a k taktice týmů.. Chtěl bych vědět na jaké úrovni on dělal sport, že má takhle vysoko postavenou laťku.. |
![]() |
RoobRe: Komentátoři dobří až na Svačinu..Ještě jsem zapomněl pochválit Bernatského, pohodový, srdečný a hlavně akce šampáňo byla super. Ohlas jiného diváka na Svačinu: libuje si ve shazování skokanů Vyučený pokrývač, opravář kopírek, vyléčený alkoholik atd... |
![]() |
Mirek CikačRe: Komentátoři dobří až na Svačinu..Bernatský je maskot do TV estrád. Nic víc, nic míň. |
![]() |
Nick SlaughterRe: Komentátoři dobří až na Svačinu..ale jak se mu vzdycky rozzarili ocicka, kdyz mohl chlastat |
![]() |
Zabral68Krize Českého hokeje!Dobrý den p. Zárubo! Chce-li se v dnešní době prosadit nějaký vyjímečný talent a nemá od rodičů potřebné finance zůstane tzv.na "ocet"! Ale zohlední li-se nějaký netalentovaný finančně dajný jedinec, klub ho bere všemi deseti. Tahleta strategie u nás spěje k záhubě našeho ledního hokeje! Moc by mě zajímalo jak vyjít z této krize a jak to dělají státy, které jsou již v současnosti o ten jeden krůček před námi! S pozdravem Zabral Marek Ostrava-Fifejdy |
![]() |
Usmolená štětinaRe: Krize Českého hokeje!Nazdar, Fifejdy! Raději vem lopatu a běž z těch chodníků uklízet psí lejna. Je jich tam hafo! |
![]() |
petisek007Děkuji ČTDobrý večer všem.Ja jsem spokojený se všemi komentátory ČT. Komentátoři stanice novasport jim nesahaj ani po kotníky... |
![]() |
Hawkey01Re: Děkuji ČTJá jsem taky spokojený s tím, jak komentátoři ČT přibližují vancouverské hry. Víte, kritizovat je strašně snadné a bohužel, kritici jsou vždy nejvíce slyšet, v případě internetu vidět. Osobně si myslím, že většina zdejších kritiků by do mikrofonu nebyla schopna vypustit jedno celé spisovné české souvětí bez jakéhokoliv přebrebtu, natož odkomentovat celý přímý přenos! |
![]() |
krausRe: Čapkův komentářTen musí být být s Blekottou velký kamarád. Jinak už musel dávno letět. |
![]() |
Aka86Kritika?Koukám že 99% přispěvatelů do diskuze umí opravdu bezkonkurenčně kritizovat...Zajímalo by mě zda by i jejich komentáře byly tak bezkonkurenční...Já tedy spíše smekám před lidmi, kteří se v ČT starají o televizní olympijské přenosy. V mnohonásobně nižších počtech dokáží zvládnout (a myslím si, že povětšinou velice dobře) stejnou práci jako velké zahraniční televize.
0/0
27.2.2010 21:03
|
![]() |
hampiMoje hodnoceníDěkuji všem komentátorům zejména ve studiu - to byla neskutečná dřina a zvládli to výborně - zejména p.Bernatský, ale i všichni ostatní jsou dobří !!! Horší to už bylo z Kanady - Vichnar i Holický - trapas, neví, která bije a jsou mimo mísu !!! Ještě horší je duo Čapek s Neumannovou - nevím, kde ta ženská bere tu odvahu s arogancí jí vlastní lézt do televize, když zadlužila republiku za loňské MS a ještě teď, rok po ukončení MS, dluží dodavatelům !!! Všichni ostatní z Kanady se mi moc líbili a také jim děkuji za potřebné informace !!!
0/0
27.2.2010 4:39
|
![]() |
Nick SlaughterČí projev je nejhorší?1. capek 2. vichnar 3. hoelzel 4. bauer 5. dusik |
![]() |
Nick SlaughterRe: Čí projev je nejhorší?a jeste sem zapomel na kozohorskyho, to je taky utrpeni |
![]() |
Mirek CikačRe: Čí projev je nejhorší?Kozohorský, Vlášek, Bauer, Lípa, Tomek, Pernická....to jsou jen namátkou největší loseři tv redakcí ČT. Kdo už konečně vymete ten Augiášův chlív? |
![]() |
M-a-J-a-Kvojta a jeho fanclub:Dhttp://www.facebook.com/?sk=nf#!/pages/Vojta-Bernatsky-aneb-Cim-vic-medailitim-vetsi-sranda-ve-studiu-DD/332537243183?ref=nf
0/0
26.2.2010 23:23
|
![]() |
VOPÍCHDusík je ostuda!To co předváděli při ženském hokeji to bylo něco, co každá třetí věta to sexuálně šovinistická narážka |
![]() |
Mirek CikačRe: Dusík je ostuda!Já se mu nedivím. Ten sport nemá na ZOH co dělat. Kdo viděl zápas Can-SVK musí dát za pravdu. Kdysi jserm se chodil takhle bavit na druhou ligu hokeje, třeba zápasy Baník Ostrava-Slovan Hodonín nebo Tatra Kopřivnice výborné byly i mače krajského přeboru Vsetín - Třinec. Poloci z Třince měli každý jiné kalhoty, často děravé, polátané, manšestrové |
![]() |
tulpasČapekVíceméně souhlasím co je tu psáno, sice co člověk to názor, tak taky přidám, Čapek se teda fakt nepovedl, jen jednou si u mě šplhnul, to se fakt povedlo: http://www.youtube.com/watch?v=mHjt_kNv-5g
0/0
26.2.2010 20:08
|
![]() |
vinnie22Moje hodnoceníVýborný: Dusík (dříve jsem ho nemusel, dneska je pro mě jasná jednička), Langer (komentuje takový "divný" sporty, ale dělá to dobře), Svačina (velkej záběr sportů, hlavně v dostizích je skvělej) Chvalitebný: Záruba (už to není co to bejvalo, ale pořád je to špička), Bosák (totéž co Záruba) Dobrý: Bauer (docela mě překvapil), Vichnar (zavčasu přestal komentovat hokej) Dostatečný: Čapek (jejda, jejda, hmmmmmm, navíc mistr všech klišé a frází) Nedostatečný: Rejman (absolutně nemá přehled, biatlon raději na eurosportu), Tomek (hlavně při basketu je šílenej) |
![]() |
travinhoRe: Moje hodnoceníBosák 4 přinejlepším...Vichnar jasná 5, Tomek komentuje boby výborně. |
![]() |
vinnie22Re: Moje hodnoceníBoby jsem nesledoval, hodnotím ho celkově. Legendární byl především jeho komentář Fed cupu ve Francii. |
![]() |
vinnie22Re: Moje hodnoceníA na závěr Hoelzel - toho přímo nesnáším, tomu bych nedal ani tu pětku, nejhorší je, že teď docela často komentuje hokej Bernatský: nehodnotím, to je komediant, ne komentátor Ovšem nejlepší slovní projev má Ota, takhle nemektá ani pětiletý dítě |
![]() |
travinhoRe: Moje hodnoceníSvačina přinejlepším za tři, při dostizích je skvělý, ovšem to se o skocích na lyžách říct nedá... |
![]() |
Pucmeloud obecnyNagano, Naganodokud neprestaneme dojeme vzpominat na 12 let starou udalost, tak se nas hokej nikam nepohne. Z minulosti se zit neda
0/0
26.2.2010 18:24
|
![]() |
sovjetskij sjekundomjerČapeks Kocumovou - milá roztomilá dvojka, fundovaná, skvělá spolukomentátorka s lehce zmateným, ale srdečným komentátorem. s Neumannovou - nepřirozené duo - složené z lehce arogantní dámy a nervózního pesimisty.
0/0
26.2.2010 18:00
|
![]() |
TomasesecekČapekBezkonkurenčně největší mimoň je Čapek,poslouchat při každém závodě,že tento nástup nebo ztráta je v tuto chvíli nepodstatná a nedůležitá mě fakt nebaví. |
![]() |
pipilRe: ČapekCelou dobu mele hubou a co vyplodí za kraviny," Nojmanová" kapitola sama za sebe, duo Vichnar, Holický hotový neštěstí, komentujou to příliš direktivně, Vichnar z Manfreda udělá jeho sestru Manuelu a vůbec ho to nes..., a toho koktání a přeřeků, no zkrátka je to na vyhození obou i s Otíkem. A žoviálního Bernatského raději nebudu komentovat, děs, ještě že se to dá přepnout na jinou TV, protože ty komentáře to člověku znechutí a vůbec si to nevychutná, viz: rychlobruslení, raději už končím |
![]() |
krausRe: ČapekSouhlasím s Čapounem. To je tragik. Ale Holický s Vichnarem jsou výborní a Bernatský ve studiu také. |
předchozí | 1 2 3 4 | další |