Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Pátek 20. října 2017 Vendelín

Diskuse k článku

Faul? To je jedno. Víc mě bolí, že jsem tou chybou prohrál zápas, řekl Jágr

Jaromíru Jágrovi nebylo po utkání s Ruskem do řeči. "Jestli se mě budete ptát na ten Ovečkinův zákrok, tak to byla moje chyba," řekl ještě předtím, než padl první dotaz. Hokejisté Česka prohráli v posledním utkání skupiny B s Ruskem 2:4 a o postup do čtvrtfinále budou s největší pravděpodobností muset bojovat v předkole.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ZeeZ

Jagr je porad borec!

S Ruskem se mu ocividne nedarilo i kdyz par svetlych okamziku mel. Kazdy den neni posviceni, ale Jagr uz nejednou na nynejsi olympiade prokazal ze umi puk podrzet, natahnout na sebe hrace a zaroven se jim osvobodit sikovnou klickou. Kdybychom meli vic takovych hracu, tak se Kozlin, Kravin, Volin i Ovečkin trepou strachy :-) Jagr je porad borec a vazim si ho jako hokejisty, ktery tvrde na sobe maka a neni tou namachrovanou NHL hvezdickou, jakou je hromad nasich jinych hracu. Hodne stesti ceskemu tymu, ma na to!!

0/0
22.2.2010 20:13

quido

Re: Jagr je porad borec!

R^

0/0
23.2.2010 2:44

xprim01

Jarda rozhodně nic nepokazil

Ztrát puku ve středním pásmu jsou mraky. Byla to hlavně chyba Poláka, který si nepohlídal křídlo.

0/0
22.2.2010 17:44

Big Dick

Havlat zatim nic moc, ale verim,

ze se teprve rozehrava a sehrava a to nejlepsi si schovava na rozhodujici goly v semifinale a finale....R^R^R^

0/0
22.2.2010 16:47

Big Dick

Ten hit na Jardu

faul nebyl...Ovecka hraje takhle (jako prase) uplne normalne a nekdy jeste hur. On uz jiny nebude....A tim, ze jsme prohrali, mame cestu do semifinale pres Finsko otevrenou a USA se da taky porazit, takze pak finale bud s Ruskem a nebo se Svedskem, vsechno je hratelne.....Zapas s Lotysskem nasim jenom prospeje, muzou natrenovat hlavne tu presilovku, protoze ta je opravdu zoufala!!!RvRvRv

0/0
22.2.2010 16:43

xprim01

Re: Ten hit na Jardu

Souhlas, a prohra byla nakonec výhra, protože další "tréninkový" zápas potřebujou jako sůl.

0/0
22.2.2010 17:45

Ghost.78

Re: Ten hit na Jardu

Podle pravidel je uder do hlavy povazovan jako faul. A tady slo o uder do hlavy, coz dokazal zpomaleny zaber a rozbite plexi na prilbe Jagra!!

0/0
22.2.2010 21:05

quido

Re: Ten hit na Jardu

sorry, bylo to přesně za hranicí, kdy to rozhodčí písknout měl - jako nedá se na to svalovat prohraný zápas, ale byl to hit evidentně NAD úroveň hrudníku, což jednoznačně pravidla (i ty "kanadskoamerické") nedovolují ...

0/0
23.2.2010 2:47

Kicker

český hokej

Jak řekl komentátor při zápase, Chybí nám střeli. Češi ať počítám fotbal nebo hokej všude se snažíme puk / míč donést až do brány. Rusové střílí jakmile mají prostor, stejně tak většina týmů. Když máte střeli můžete dát gól. A čím víc tím větší šance. Bylo to vidět na přesilovce. Hoši si hledali minutu správné místo a pak to nahodili na branku. Ale je lepší poučit se teď než v pozdějších fázích turnaje. A ještě abych nezapomněl. Naši hokejisti musí v zápase prohrávat, jinak usnou na vavřínech. Jde jen o to jestli to dokážou pak obrátit.. Prvních 10 minut sem neviděl a někdo tu psal, že to byl parádní hokej. Mě se zas líbilo těch 10 posledních. Ale pozdě bycha honiti, že? :)

0/0
22.2.2010 16:16

Greybeard+

Re: český hokej

Ale pozdě bycha honiti, že? : Ty hlavně rychle dožeň češtinu, střely hochu, střely

0/0
23.2.2010 4:22

nicknamed

trenink na sehrani

no doufejme, ze ten dalsi mezizapas pred CF bude jen dalsi trenink na to se sehrat a prohazet lidi v lajnach, a pak budeme jeste silnejsi a pak dostat finy bude myslim, urcite lepsi nez dostat ted hned kanadu

0/0
22.2.2010 16:11

The_Real_Koudelka

Takže s Lotyšema

končíme, fajn, aspoň bude klid.

0/0
22.2.2010 15:42

iBlues

Jarouši ..

.. klíd!! Zíráme, jak to máš pořád "v pagi". On toho Ovečkina trefí nějakej kanaďan v čtvrtfinále za tebe .. no a ty by si mohl (aby sis spravil chuť) pěkně máznout na mantinel toho hajzlíka Ruutua .. !! Co ?;-)R^

0/0
22.2.2010 14:26

Ghost.78

Re: Jarouši ..

R^

0/0
22.2.2010 21:07

john.h

KLID

Jarda by mel bejt klidnejsi. To co predvadel prvnich deset minut, to jsme nechapali. Pokazde bylo znat, ze je na lede on, zacalo se vic hrat pred branou rusaku nez pred nasi a kdyz se mu nekdo snazil sebrat puk, byla sranda pozorovat, jak mu to nejde. Prvnich deset minut Rusko-Cesko byl fakt nadhernej hokej na pohled a to je hlavni. Nejsme neporazitelni a nikdo necekal, ze si pro medaili dojdem bez jediny prohry :).

0/0
22.2.2010 14:16

xmacala

tss

Velke stesti, ze jsme prohrali.....Hrat s kanadou by se mi nechtelo a Finsko je pro me osobne daleko prijatelnejsi..Kdyz jsem videl jak to hrali se svedama, tak jako me to pripadlo OK.....

0/0
22.2.2010 13:36

Kaper77

Re: tss

naprosto souhlasim proti finum mame rozhodne vetsi moznosti nez proti Kanade to je tym ktery je vazne nadupany a ruku na srdce nasi to tempo po cely zapas neudrzi..javorovy listy jeste ukazou co v nich je a doufam ze rusaky poslou "domu"

0/0
22.2.2010 14:22

seabow

Re: tss

Nemuseli jsme hrat s Kanadou, to poradi by se prohazelo

0/0
22.2.2010 16:45

milivoj

Jágr

Jarda se kál po utkání zbytečně moc. Chybu sice udělal, měl smůlu, že z toho byl i gól, ale jinak celý zápas ukazoval, že nikoho lepšího pořád nemáme. Navíc náš druhý gól spoluvytvořil právě on - šel do brankoviště, zablokoval tam obránce - Nabokov to neměl šanci chytit, protože mu tam Jágr nalačil obránce. Myslím, že další zápasy by s ním měl hrát opravdu Michálek - Červenka je talentovaný, ale včera bylo vidět, že zápas v tak vysokém tempu hrál poprvé a nemohl se do toho dostat.

0/0
22.2.2010 13:36

JP007

Dosavadní souhra

Já jen doufám, že se Růžička odhodlá k nějakému přeskupení útoků. Připadá mi, že po relativně slušném zápase se Slováky přestal hrát první útok. Plekanec se sice prosazuje dál, ale spíš než po pěkné souhře jde o góly a především šance poněkud náhodné (zaplať pánbůh za ně). Eliáš příliš nevyniká a Havlát - obrovské zklamání, prakticky neviditelný. Ve druhém útoku si nejsem jist, jestli je kromě Jágra někdo vidět - nejlepší se tam jevil Michálek ze čtvrtého. Čajánek s Rusy nic nepředvedl a Červenka - on se asi snaží, nefláká se, to je vidět, ale prostě vždy je někde jinde, než by v danou chvíli bylo potřeba. Souhra tam taky není. Třetí útok se mi líbí, i když bych čekal, že bude viditelnější Erat. No a ten čtvrtý je docela dobrý, ale Michálek by měl hrát určitě někde výš. Co mě ale drásá je Kubina - kdysi můj oblíbený obránce. Teď ale hraje-chlap jak hora a u mantinelu pořád v soubojích přichází o puk. Kazí přihrávky, má skvělou střelu a ani nevím, jestli už vůbec vystřelil...

0/0
22.2.2010 12:54

nicknamed

Re: Dosavadní souhra

souhlas se vsim, jen dodam, ze ten kubina mi prisel hrozne zpomaleny, kdyz dostal prihravku, obzvlaste, kdyz byl na modre behem presilovek, tak mu prihravky a rozhodovani kam to nahraje trvaly dvakrat dele nez jinym, ja myslim, ze prekombinoval az prilis

0/0
22.2.2010 16:05

ZeeZ

Re: Dosavadní souhra

souhlas, Červenka je dobry hrac, ale s Jagrem se nechytil, necte jeho hru, nejde naproti prihravkam a narazeckam a lajnu tak opticky tahne Jagr sam. Erat, F. .. super utok, bohuzel se tolik golove neprosazuje, ale je to radost je sledovat.

0/0
22.2.2010 20:18

V.Poustka

Ovečkin proti Kanadě taky narazí

a ještě si ho Kanaďani vychutnají

0/0
22.2.2010 12:42

Luc123

Re: Ovečkin proti Kanadě taky narazí

Proč by měl Ovečkin narazit? Takhle hraje 4 roky v NHL a mockát po něm šli a on to prostě ustojí. Nejenom, že rozdává ale umí i příjmout.

0/0
22.2.2010 12:55

halkis

Re: Ovečkin proti Kanadě taky narazí

Presne tak... Sledovat Ovechkina, nejlepe nazivo je proste hokejovy zazitek, na ktery se nezapomina.... Pokud t oclovek bere objektivne... tak ten zakrok musi ocenit. Rekneme, ze by nenarazil naseho nejlepsiho hrace, ktereho nesmirne obdivuju, ale treba Jarko Ruutua. To by tady asi nebylo moc lidi, co by odsuzovalo ten obludny faul....

0/0
22.2.2010 12:59

Franta-z-Masny

Paralela NAGANO

Vážení...

prohra v základní skupině s Ruskem, strom na Jágra od Morozova, nepřipadá vám to jako paralela na Nagano?

0/0
22.2.2010 12:31

MapleLeafs15

Re: Paralela NAGANO

Máš pravdu - myslím, že se mu tenkrát Morozov postavil, na naší obraný modrý

0/0
22.2.2010 12:42

darkhalf

Re: Paralela NAGANO

Pokud se nepletu, sejmul ho tehdy Darius Kasparaitis, ne Morozov.

0/0
22.2.2010 12:52

milivoj

Re: Paralela NAGANO

Pletete se všichni, byl to Boris Mironov :-)

0/0
22.2.2010 13:28

xmacala

Re: Paralela NAGANO

A nebyl to Sergej Stokurew?

0/0
22.2.2010 13:37

nepremyslej nad lamou

Re: Paralela NAGANO

těch tam bylo myslím o něco méně

0/0
22.2.2010 13:57

Tom Hagen

Re: Paralela NAGANO

Byl to Boris Mironov a ve finále to byl Alexej Žitnik, ale to od Žitnika byla čuňárna s loktem nahoře   RvRvRv

Oba dva si tenkrát na #68 počíhali.

0/0
22.2.2010 15:25

dicky75

Čtvrtfinále

Kanada - Rusko bude tvrdej boj a doufám, že fanoušci s trikama CCCP pojedou hodně smutný domů.....

0/0
22.2.2010 12:27

kabbana

Re: Čtvrtfinále

car cucá carevně .....

0/0
22.2.2010 12:29

kabbana

jj

rusáky nemusím, ale ten hit byl jednoduše krásnej. jágr předvledl velkou dávku naivity a ovečkin si ho prostě vychutnal...

0/0
22.2.2010 12:21

smiders1

Re: jj

SOUHLAS!. Bohužel Jágrova machrovinka, která to rozhodla... Prostě chtěl ukázat, že na Ovečkina má, ale vyhořel, věk je znát. Jinak ale Jarda stále super hráč.R^

0/0
22.2.2010 12:53

Istus

Re: jj

On Ovetchkin také není nejmladší čéče, možná má víc kil xD

0/0
22.2.2010 13:58

..J@rd@..

Re: jj

Co to je za blbost? Po jednou bodychecku toto nelze vůbec soudit..

0/0
22.2.2010 17:31

r72

Přesně o tom hokej je.

Ovečkin s Malkinem ukázali v čem je v jejich spojení taková síla. Zatímco Ovečkin dokáže svým důrazem poutal hráče a vytvářel výhodné situace - dílčí přečíslení, tak Malkin dokáže být na správném místě a situaci využít. Je škoda, že podobně funkční dvojice nám chybí. Čajánek se díky Jágrovi dostal v předchozích zápasech do gólových situací, ale jeho zakončení je triskní. Souhra Eliáše a Havláta nefunguje.Schopnosti Eliáše před brankou jsme využili jen jednou a to v přesilovce. Bez vytvoření funkčních spojení alespoň na přesilovku se v důležitých zápasech již neobejdeme. Nezbývá než věřit, že se podaří udělat změny v sestavě tak, aby všichni měli možnost hrát na hranici možností a využili jsme maximálně potenciál do zakončení. Pak při přístupu, který hráči mají, bude šance i na výraznější úspěch.

0/0
22.2.2010 12:15

kabbana

Re: Přesně o tom hokej je.

tristní

0/0
22.2.2010 12:19

x_pavel

Re: Přesně o tom hokej je.

hlavne malkinovy goly...ani jeden z nich nebyl easy a hlavne ten jeho druhej by 99% jinejch hracu nedalo...

0/0
22.2.2010 12:33

Verstappen

Re: Přesně o tom hokej je.

ten byl parádní, z týhle pozice by naši nestříleli, ale snažili by se udělat ještě tři kličky

0/0
22.2.2010 12:54

vejcednes

Pekná hra.

A aj toto bol to pekný hokejový moment okorenený gólom.  :-)

0/0
22.2.2010 12:13

Teleke z Téléké

dyž budou hrát jako posledních

10 minut proti Rusákům nebojím se o medaily R^

0/0
22.2.2010 12:09

Boldrick

Re: dyž budou hrát jako posledních

Myslíš, že budou na bednje?

0/0
22.2.2010 12:52

johny11

Faul nefaul

nadruhou stranu jsem rád, že jsme padli. Narazit v ČF na Kanadu, tak nevim jestli bychom šli dál. Takhle přejedem Lotyše, a potom hrrrr na Finy. Rozhodně přijatelnější los než Kanada.[>-]

0/0
22.2.2010 12:09

GU.HU

Re: Faul nefaul

Nevím, proč se bát Kanady, zatím toho moc nepředvedli a my na ně umíme zahrát

0/0
22.2.2010 12:14

Istus

Re: Faul nefaul

Jojo, jenže Kaďani jsou hrozný rváči, prohrávaj a už se rvou, vždyť ty bitky jsou snad na každym zápase s nima.

0/0
22.2.2010 14:00

TarasBulba

Zajíc Zajíc

S tím faulem to celý způsobil rusobijec Zajíc. Já mám rád, když i komentátoři fanděj a jsou zaujatý, ale aspoň kapka soudnosti by tam někde měla bejt. Zajíc má před očima rudo ještě dřív než Rusáci vyjedou na led.

0/0
22.2.2010 12:05

JP007

Re: Zajíc Zajíc

Ačkoliv si myslím, že Jágr, si držením puku o hit koledoval a že má pravdu, když říká, že to byla jeho chyba, faktem je, že o čistotě rovedení tohoto "hitu" by měla rozhodovat hokejová pravidla. A ta říkají toto:ZÁSAH DO OBLASTI HLAVY A KRKU

ZÁSAH DO OBLASTI HLAVY A KRKU

a) Hráči, který jakoukoli částí svého těla směřuje úder či ránu do oblasti hlavy a krku soupeře

nebo „narazí“ či „natlačí“ soupeřovu hlavu na ochranné sklo na hrazení, se uloží dle uvážení hlavního rozhodčího:menší trest + automaticky osobní trest (2‘ + 10‘) nebo větší trest + automaticky osobní trest do konce utkání (5‘ + OK)n ebo trest ve hře

0/0
22.2.2010 12:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze