Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Sobota 21. října 2017 Brigita

Diskuse k článku

Když se Ovečkin rozjede, je to maso. Ale čisté, říká Řezníček

Nejdřív byl u televize přesvědčený, že Ovečkin fauloval. Pak si střet s Jágrem několikrát zpomaleně pustil na počítači a obrátil. "Bylo to naprosto v pořádku. Ovečkin neměl zvednuté ruce, nešlo o faul," říká bývalý obránce Josef Řezníček. Tedy muž, který v kariéře na ledě rozdal desítky "hitů".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kafka

Jen kecy

Jednoduše se mu musí oplácet stejnou mincí,klidně ostřejší. Proč to nikdo nedělá je blbej,pak at si neztěžuje.

0/0
23.2.2010 17:31

el-lobo

Přestávám tomu rozumět

Jágr řekl, že to asi byl faul, Růžička, že se to mohlo odpískat, protože na OH se rozhoduje podle evropských pravidel, teď zase Řezníček a kdekdo, že to bylo čisté. Když se kouknu do pravidel, čtu tam jen tohle: Pravidlo 522 - Hráči, který najede do soupeře, naskočí nebo ho napadne,... se uloží dle uvážení hlavního rozhodčího... 2 min. nebo 5+do konce nebo trest ve hře. Najel Ovečkin do Jágra, nebo ne? Pravidlo 540 - Hráči, který jakoukoli částí (!) svého těla směřuje úder či ránu do oblasti hlavy a krku soupeře..., se uloží dle uvážení hlavního rozhodčího... 2+ až trest ve hře. Trefil Ovečkin Jágra do hlavy, nebo ne? Nikde se nepíše, že i když je to možná proti pravidlům, nemá se to pískat. Když tuhle Jágra převálcoval Ruuttu, vylili ho a nikdo ani nepípnul. A teď to nevadí? Vypadá to, že si pravidla si leckdo vykládá, jak chce, pokud si s nimi rovnou nevytírá zadek.

0/0
23.2.2010 15:42

Luc123

Re: Přestávám tomu rozumět

Ruutu narazil Jágra zezadu hlavou proti mantinelu, jestli chceš tyhle dva zákroky srovnávat tak je jakákoliv diskuse zbyečná. Jako najetí do soupeře lze považovat jakýkoliv střet dvou hráču nebo se pletu? Má se tedy po každéém kontaktu pískat jako v basktebalu? Jedna věc jsou pravdila psaná a druhá věc je výklad pravdiel. Výklad se přizpůsobuje různým trendům v hokeji. Například hákování se kdysi netrestalo tak přísně jako teď a to jsou pravdila v této věci stejná jen se změnil výklad.

0/0
23.2.2010 16:07

seesul1

Re: Přestávám tomu rozumět

to je právě ten rozdíl mezi NHL a Evropou. Konkrétně zákrok na Jágra by byl v Evropě posouzen jako faul, protože, jestli dobře chápu význam věty v pravidlech, neřeší se, jestli byl úder na hlavu úmyslný či ne.

Naopak v NHL jde o zákrok čistý, který spousta fandů a odborníků obdivuje. Proč, to mi není jasné. Chtěl bych vidět ty reakce, kdyby při tom zákroku Jágrovi nedejbože praskl krční obratel.

Naopak v nižší zámořské soutěži, konkrétně v OHL, se už zákroky na hlavu trestají.

Navíc opravdu nevím, podle jakých pravidel se Olympiáda píská. Když vidím, co vše se nepíská, a tím nemyslím konkrétně zákrok na Jágra, ale třeba Ovečkinova revue v zápase proti SVK, nechce se mi věřit, že se píská podle evropských pravidel.

0/0
23.2.2010 16:48

Barney8

tendenční a bulvární novinařina

jaká se dnes provozuje ve všech médiích, vytváří senzace a nesmyslné aféry... k tomu se přidá pár gaučových odborníků, + několik staromilců, kteří si pamatují, jak se ten hokej dal hrát v kvádru a bez helmy + pár zapšklých zmetků, kteří přejí to nejhorší skoro každému.... výsledek - na ovečkina se kouká jako na zákeřné prase a měl by ho někdo zmrzačit.... vykašlete se na to a nepište o věcech, kterým nerozumíte. ovečkin je momentálně jedním z nejlepších hokejistů na svět ( dle mého nejlepší ), rozený střelec, tvrdý ( nikoli zákeřný - koukněte se na naprostou většinu jeho zákroků ) a pohotový.

nejsem žádnej ovečkinofil a jinak je mi vcelku ukradený, ale nemůžu pobrat tu vlnu idiotismu, která se tu zvedla, po jednom sražení našeho jarouše ( jinak dle mého, když dá někdo hlavu před něčí prdel, bude te to taky brát jako faul na hlavu???)

0/0
23.2.2010 12:18

marv83

Re: tendenční a bulvární novinařina

Pičičkin a Šulkin jsou fakt dobří... o tom žádná.. Krejčího na ně;-D

0/0
23.2.2010 13:10

Luc123

Hon na čarodějnice

Nechápu proč se dělá z Ovečkina nějaký zákeřný hráč? V NHL hraje 4 a půl roku a ještě nikho nezranil. Paradoxně nejhorší zákrok za tu dobu udělal proti Gončarovi. Za celou tuto dobu udělal 3 fauly o který se furt diskutuje. Já si myslím, že z takového počtu zápasů je to úplně zanedbatelné. Ovečkin si nevbírá malé technické hráče a převážně najíždi do silnější hráče. Například proti Slovensku si třikrát podal cháru a to není rozhodně maličký zakřiknutý hokejista. Ovečkin v 99% případů najíždí nahráče zepředa a hráč ma tedy dost času se na srážku připravit. Také proto při jeho hitech nedochází k žádným , ani menším, zraněním. Jágr to taky v pohodě zvládl, protože vše viděl. Tohle je pro mě příklad férového střetu. Nesnáším útoky zezadu nebo zboku při kterých napoak hráč zvedá loket nebo obě ruce do obličeje. Takové zákroky u Ovečkina neuvidíte.

0/0
23.2.2010 12:14

Taffey

No, z titulu svého jména to pan Řezníček musí vědět nejlépe.

0/0
23.2.2010 10:56

flames828

Re: No, z titulu svého jména to pan Řezníček musí vědět nejlépe.

On ze svého hráčského titulu to určitě ví, protože přesně ví jak vypadá nečistý zákrok.

0/0
23.2.2010 11:50

seesul1

Jen Ovčí obdivovatel zapomněl napsat,

že Cháru poslal na mantilem loktem. Za pár minut při vlastní přesilovce fauloval Demitru, protože hrozilo přečíslení. Rozhodčím se to muselo strašně líbit. Stalo se ve druhé polovině 2. třetiny v zápase s SVK. Pamatuju si to, potože víc jsem ze zápasu neviděl a stačilo mi to.

A ve stejné pasáži si žlutá tkanička jela měnit hokejku. Na ruské střídačce nastal zmatek, kustod ji nemohl najít, a tak pro ni utíkal do šatny. Když se pak zmatený vrátil zpátky a krčil rameny, tkanička si přelezla mantinel a šla si hokejku vybírat sama. Rozhodčí z toho byli tak unešení, že ani nenechali vhazovat, což by se normálně mělo a se zalíbením pozorovali, jak si tkanička tu správnou hokejku vybrala. Pak si celý stadion oddechl a pokraovalo se znovu. Míň než minutu to určitě nebylo.

Ovečkománie;-)

0/0
23.2.2010 10:35

Blackhawks

Když se Ovečkin rozjede, je to maso.

Rusko vers.Kanada...bude maso????

0/0
23.2.2010 10:35

polorom@email.cz

ovce

jednoho takovyho jsem znal. Byl velkej, vybornej hokejista, kazdyho rad srazil, vetsinou ciste a nakonec na svou hru zasel. Jen mel myslim misto jedne osmicky na zadech dve :-P

0/0
23.2.2010 9:49

Bedlamos

Re: ovce

Mel jsem velkou radost, kdyz ho poslal Kasparaitis k zemi a museli ho odnest z ledu, protoze on si to zaslouzil nejvice!!;-)

0/0
23.2.2010 9:51

roenick

Re: ovce

jojo tam krasne doslo na kdo jinemu jamu kopa... tady si ho spravedlnost nasla krasne, debila jednoho. A to mu prorokovali obrovskou karieru...

0/0
23.2.2010 13:20

edrohiam

Už jsi konečně uvědomte,

že v ledním hokeji NEEXISTUJE nic takového, JAKO ČISTÝ ÚDER NA HLAVU!!! Ať má hráč třeba ruce u ledu, ale když trefí hlavu, tak není co řešit. Tak už jsi přestantě vymýšlet.

0/0
23.2.2010 9:27

jsemtoja

Re: Už jsi konečně uvědomte,

to nebol uder na hlavu ;-)

0/0
23.2.2010 9:33

JP007

Re: Už jsi konečně uvědomte,

...jasně. A to plexisklo na helmě mu praskl asi z leknutí, ne?

0/0
23.2.2010 12:06

Bedlamos

Re: Už jsi konečně uvědomte,

Prober se !!;-D

0/0
23.2.2010 9:52

jerry15

Re: Už jsi konečně uvědomte,

A Vy si zase uvědomte, že takový zákrok je v NHL narozdíl od Evropy brán jako čistý hit.

A na olympiádě se více píská podle pravidel NHL, stejně je na takový metr 90 procent hráčů zvyklých. Sám Jágr říkal, že to byla jeho chyba. Vokoun, že to bylo čisté. Jen naši diskutéři jsou samej expert.

0/0
23.2.2010 10:15

karel87451

Re: Už jsi konečně uvědomte,

Hm, nekde psali, ze se jede podle mezinarodnich pravidel. Jinak nevim, co se na tom hitu az tak resi, tak to byl takovej minifaul no, podle mezinarodnich pravidel.

0/0
23.2.2010 10:18

JP007

Re: Už jsi konečně uvědomte,

Já myslím, že se neřeší neodpískaný faul - ono to v té rychlosti až tak patrné nebylo a rozhodčímu bych to vůbec nevyčítal. Spíš bych řekl, že jde o způsob hry Ovečkina... Je to arogantní čuně.

0/0
23.2.2010 12:12

flames828

Re: Už jsi konečně uvědomte,

Já to taky nechápu, všichni řeknou, že ten střet byl ok, kdo kouká pravidelně na NHL tak ví, že je to tam naprosto běžná srážka, samotní aktéři se ani nepozastaví nad tím, že by to snad mohl být faul a diskuze na idnesu plné lidí, kteří zarytě tvrdí, že to faul byl.

0/0
23.2.2010 11:49

JP007

Re: Už jsi konečně uvědomte,

A to jsi vzal člověče kde, že se píská podle pravidel NHL? Čemu přisuzuješ tedy to, že zakázané uvolnění se píská ihned po přejetí puku  přes brankovou čáru a ne až ve chvíli, kdy se puku dotkne bránící hráč? Pravidla NHL? Hm, co se týče Tvé kebulky, doporučuji před upotřebením protřepat. A to nehledě k tomu, že ani podle pravidel NHL nejde hlavu trefit čistě!!!

0/0
23.2.2010 12:10

styzer

Re: Už jsi konečně uvědomte,

přestaň si vymýšlet pane rozhodčí,Řezníčku, Eliáši, Jágře,Vokoune, kanadská media i veřejnosti,americká media i veřejnosti,ruská media i veřejnosti,finská media i veřejnosti,švédská media i veřejnosti!!!!  Zajíc má pravdu. Zajíc na hrad

0/0
23.2.2010 10:30

Gaston

hmmmm

Nerozumím přesně slovu "rošťák".

To je nějaké nové označení pro zákeřnou celebritu?

Něco podobného jako "šibal" pro zloděje celebritu?

0/0
23.2.2010 9:26

JP007

Re: hmmmm

...v jedné mírně šovinistické hádance se tvrdilo, že je to žid, který propadne roštem. Tak nevím...

0/0
23.2.2010 13:32

styzer

už se těším

Už se těším na souboje Ovečkina s urostlýma kanadskýma obráncema. Myslím, že když ten hokej nebudou prasit hokejkama rusáci z KHL, tak nás čeká nejlepší zápas posledních let

0/0
23.2.2010 9:12

P7J

Ta Ovce

je jen obyčejný rus, který kouká na kom se udělá.

0/0
23.2.2010 9:11

styzer

Re: Ta Ovce

Většinou na gólmanovi protivníka. Soudě dle jeho statistik v NHL.

zápasy:378,branky:261,asistence:248,body:509,tr. minuty:282

Kdo z Vás to má?

0/0
23.2.2010 9:22

plastofka_originál

Re: Ta Ovce

já mám v sálovce  branky:60,asistence:99,body:159,tr. minuty:16

0/0
23.2.2010 9:37

Bedlamos

Re: Ta Ovce

To mas ale za cely svuj zivot.;-D

0/0
23.2.2010 9:53

chachar z Banika

podobně hrál

i když nebyl tak dobrý, Lindros a pak....... doplatil na to, časem si ho podalo pár řízků a po třech otřesech mozku bylo po hokeji. Ovečkin je větší hvězda, ale ani v NHL už není tolik respektu, takže čekám, kdy mu někdo předčasně ukončí karieru

0/0
23.2.2010 8:54

Tomf1

Re: podobně hrál

Problém Lindrose byl trošku jinej, byla doba, kdy se zákroky posuzovali daleko benevolentněji a narozdíl od ovce byl Eric hodně často takovej loktovej. A to v nhl nemají rádi. Ale neříkám, že si na Ovečku někdo nepočká a pak seb třeba ovečka dostane do jiné situace

0/0
23.2.2010 8:59

polorom@email.cz

Re: podobně hrál

koukam, ze jsem zase druhej :-)

0/0
23.2.2010 9:51

risco

Ovečkin

je bezesporu jeden z nejlepších hokejistů na světě, ale byl by ještě lepší, kdyby se soustředil jen na hokej a ne na skorolikvidaci soupeřů. Jó, jasně to prej k hokeji patří... Ze sportu se čím dál víc vytrácí fair play.

0/0
23.2.2010 8:47

Tomf1

Re: Ovečkin

Ovečkin, mimo asi tří zákroků, kde opravdu ty kolena nechal tam,kde neměl a měl být potrestán více.Ale tady v těchto soubojích kde jde tělem, je to rána jako hrom, ale kolik on jich dostane v nhl,kolik hráčů ho nahání se smyslem trefit. On se prostě přizpůsobil.

Kecy o tom, jak na něj posalt gorillu jsou fajn, ale jen do té doby, než by se tak stalo, pak by nejlepší hráč našeho týmu hrál jen jedno další střídání.Ovečka už taky několikrát šel na pěsti a nevedl si zase tak špatně, jako Semin,či Crosby

Neudělá faul hokejkou, nepoužívá ten nástroj evropany tolik oblíbený.

On prostě soupeře zbourá to se kanadě moc líbí.

Má všechny vlastnosti, co nhl vyžaduje a je jedinečný v tom, jaká hvězda a jak si dokáže hitovat -> dá gól,strhne tým,zbourá hráče. Podívej se občas na Nagano a to fair play tam, tam je na jagra ve dvou zápasech faul daleko horší.

0/0
23.2.2010 8:55

risco

Re: Ovečkin

Docela s tebou souhlasím, ale jak jsem psal níže, z hokeje se vytrácí krása kombinace. Nikde jsem nepsal, že za to může ovečkin. Asi máš trochu pravdu v tom, že se přizpůsobil tvrdosti, ale podívej se např. na Jágra, hraje si pořád to svoje. Nepotřebuje hity k tomu aby patřil k nejlepším.

0/0
23.2.2010 9:03

risco

Re: Ovečkin

Jo a já o žádných gorilách nepsal ;-)

0/0
23.2.2010 9:06

gawy

Re: Ovečkin

A kdy sel prosimte na pesti? V NHL jeste nikdy nedostal trest na 5 min + do konce za bitku. Jednou uz to bylo na spadnuti, ale pokazil to jeho spoluhrac Bradley nebo kdo.

0/0
23.2.2010 10:52

Tomf1

Re: Ovečkin

V rusku šel třikrát, s Tverdovskim je to na youtube, je to sice slabej odvar boxerů, ale nebyl tak špatnej, v nhl šel dvakrát, jedno je určitě na youtube, protože dostal:-)

0/0
23.2.2010 11:15

Tesik

kdo ho sejme?

Loni dal 145 hitů a nikdo mu to nedokáže vrátit? Aby si sám třeba vychutnal otočený koleno.... to se ho ostatní bojí??? Nerozumím tomu. Poslal bych na frajírka bez respektu nějakou gorilku na ledě, aby si pár zápasů "odpočinul"... ;-)

0/0
23.2.2010 8:38

netbooster

Re: kdo ho sejme?

Dokáže. Kdybys skutečně měl alespoň malé povědomí, o čem se tu píše = viděl alespoň 50 - 70 zápasů NHL za sezónu, tak bys věděl, že se s ním také nikdo zrovna nemazlí, a těch ran stejně dostane jako rozdá. Jenomže bohužel čtením titulků článků na IDnes se k takové vědomosti nikdy nedopracuješ. Do té doby tady budeš plodit stejné bláboly, jako ten, na který reaguji, ty "gorilko na ledě"... ;-D

0/0
23.2.2010 8:44

Hagenbaden

Re: kdo ho sejme?

Tak to te dost lituju, jeslti sledujes takto pravidelne NHL. Neda se na tu placanou koukat. Nsichni tam jezdi, jak pomateny, placeji do puku smerem souperova brana a jednou za zapas tam nekdo udela krasnou akci, kterou vystrihnou a davaji to pak po celem svete v HighLights. Navic hlavni atrakci jsou prave ty "hity". Koukat se na to neda Rv

0/0
23.2.2010 12:09

janok77

Re: kdo ho sejme?

pri takom korculiarovi je velky problem trafit ho tak, ako on trafil Jagra. On naozaj dokaze zmenit 2x smer na 1 metri a to mu v pohode staci urobit z atakujuceho hraca blbca. Navyse ma v DC osobneho strazcu, ktory mu velakrat nedovoli zapojit sa do nejakeho suboja, aj ked mozno by sam chcel. O chvilu prilozim link na jeden z takych nerealizovanych subojov

0/0
23.2.2010 13:25

Tomf1

Směšný článek

o tom nahlodat všechny místní ignoranty na to jakej je ovečkin zákeřný hráč.

Ve skutečnosti je jen to, že dokáže to, co žádn ý rusák doposud, strhnout tým, hrát tvrdě, i nabudit tým, dát gól, dát hit.

Je to, všechno o tom, ovečkin je arogantní prase, je to rusák, kdyby to byl čech je pán hokejista. A kdyby to bylo obráceně byly by oslavné články na jardu.

0/0
23.2.2010 8:25

netbooster

Re: Směšný článek

Přesně tak. Ovečkinův projev strhává nejen spoluhráče, ale i diváky a komentátory, je na ledě vždycky vidět, a v každém střídání jezdí jak mašina. Že čas od času dopadne některý z jeho pokusů o atak soupeře hrubým faulem, to se stávalo i všem ostatním drsně hrajícím hvězdám. Je zajímavé, že Kanaďané sice místy těžko nesou, že Ovečkin se pomalu ale jistě stává mnohem větším fenoménem než Crosby, ale nikdy jsem se na žádných kanadských serverech nedočetl, že by mu přáli zmrzačení nebo smrt... To je taková čecháčkovská "výsada", závidět úspěch, a přát neúspěch... ;-€

0/0
23.2.2010 8:32

staghorn

Re: Směšný článek

Úspěch? Co je úspěšného na blbečkovi, který jezdí po ledě s primárním cílem někoho srazit. Chlap s půldruhou stovkou hitů není hokejista, ale agresivní magor. Pro podobně tupé bezmozky je rugby a podobné sporty. Střety a tvrdost k hokeji patří, ale neměly by být primárním cílem. Už aby si ho podal některý z tvrdých hochů, co mají za úkol chránit skutečné hokejisty. Krásu hokeje dělají víc chlapi typu Gretzkyho, Lemieuxe, Jágra apod. než agresivní bemozci typu Lindrose, Ruttua nebo Ovečkina.

0/0
23.2.2010 8:49

risco

Re: Směšný článek

Naprosto souhlasím. Z hokeje se vytrácí krása kombinace a narůstá agresivita.

0/0
23.2.2010 8:52

jsemtoja

Re: Směšný článek

hehehe, ty sa v tom hokeji ale vyznas - nemal by si pozerat radsej krasokorculovanie?

0/0
23.2.2010 9:44

staghorn

Nezměním se - uvidíme frajírku

Osobně bych změnu doporučoval, protože jeho styl začíná vadit stále více lidem a jej jen otázka času než se někdo vykašle na čistotu a tohodle ruského bezmozka zmrzačí tak, že už se na hokej bude jen koukat. Ono stačí mu při nějakém tom jeho hitu na hraně pravidel šikovně nastavit do cesty hokejku. Energie nárazu se pak obrátí proti němu a když to schytá na krk nebo na hlavu, tak toho bude mít jak Honza buchet. A nebo mu nějaký pořízek typu Cháry přede všemi napráská jak malému klukovi, to by možná taky zabralo. Žádný strom nedorostl do nebe a tenhle ruský blbeček nebude výjimka.

0/0
23.2.2010 8:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze