Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Pondělí 23. října 2017 Teodor, Theodor

Diskuse k článku

Je konec. Hokejisté nestačili na Finy a opět vypadli ve čtvrtfinále

Podivné putování hokejové reprezentace olympijským bludištěm končí smutně. Češi nestačili na Finy, nedali jim ani gól a na velkém turnaji počtvrté za sebou vypadli ve čtvrtfinále. Kouč Vladimír Růžička tak po mistrovství světa ve Švýcarsku se svým výběrem opět neuspěl, o medaili si český hokej může nechat jen zdát.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Captain-Morgan

kteří jsme vlastně skončili

v tabulce? mám za to, že tak nejlépe 7. místo, což by bylo nejhorší umístění v historii olympiád.

0/0
2.3.2010 15:48

Pengix

Hmm

Diváci: 5461 ...

0/0
26.2.2010 11:22

xxxxxman

růžička

již přiletěl ????

0/0
26.2.2010 6:45

elopalk

Re: růžička

chceš ho jít přivítat??;-D;-D;-D

0/0
26.2.2010 8:41

Kobácpacka

Ničemu se nedivím

A už vůbec ne s Finy, s kterými prakticky pokaždé dostáváme hloupý góly v posledních minutách zápasů. Erat je toho zářným příkladem a to se náš hokej vždy prezentoval svou chytrostí, což o některých hráčích, jakož i o trenérovi nelze bohužel tvrdit..

0/0
26.2.2010 0:33

Kopakopa

Že našim hokejistům

dělá problém hrát hokej, víme, že si ale někteří neumí ani pořádně upevnit přilbu, je více než směšné...

0/0
26.2.2010 0:00

Kobácpacka

Re: Že našim hokejistům

Buran vždy zůstane Kubinou..RvRvRv

0/0
26.2.2010 0:33

arnold__

realita

Pred casem jsme meli v NHL nekolik top hokejistu a zastup dalsich kvalitnich,nyni Vokoun Plekanec Elias.A ti prumerni take nepredvedli buhvijaky vykon.Jagr hral porad lepe nez mnoho jinych na to kolik mu je.

0/0
25.2.2010 22:55

1.sinner

marná debata....

Růžička,co by hráč,především jeho útočná činnost,svého času,výborná.Obranná, špatně.Trenéři,u ligových týmů-symbiosa- metodik,praktik a psycholog.U reprezentace, především zkušený psycholog.Sladit tým lidí,silných individualit,tak,aby si sedly,aby byly ochotny pracovat pro tým s plným nasazením a sebeobětováním. Umět z hráčů vydolovat to nejlepší a ve prospěch týmu.Přimět hvězdy dobrovolně pracovat v těchto krátkodobých turnajích, jako MS nebo OH,pro tým, bez hvězdných manýr.Kdo takového trenéra má,vyhrává.Stav,kdy hvězdy hrají,že hrají hokej je špatně.Nesoudná média,TV-Zárubou počínaje,přes různé tzv."experty",Bleskem konče,vytvořila kolem Růžičky naprosto nesoudnou auru,vytváří zněj spasitele.Tím však rozhodně není!Zatím je to jen jeden z řadových trenérů v EL,dnes ho tady vyhodí aby ho zítra vzali jinde.Zatím je to praktik,vycházející především z vlastních hráčských zkušeností.Zkušený psycholog rozhodně není....,pro repre nemá kvalifikaci. 

0/0
25.2.2010 22:40

kmetkmet

Ať Růžička de do ....

Jestli je pan Růžička soudný, o čemž silně pochybuji, tak se vzdá reprezentace.

0/0
25.2.2010 22:17

1.sinner

marná debata....

0/0
25.2.2010 21:48

duji

???

Viděl někkdo z vás ten zápas? Jak tady můžete psát že hráli češi špatně proti Finum? :-/

Parádní zápas a Jarda byl nejlepší, už se vzpamatujte...!!

0/0
25.2.2010 21:21

2mmmm_2

Re: ???

Ano, tento starší pán byl patrně nejlepší...Buď lepší mladší prostě nemáme a nebo nebyli pro OH Růžičkovi dost dobří...Jen se obávám, aby neplatilo to první...

0/0
25.2.2010 21:29

2mmmm_2

Nejsem překvapen,

že vypadli. Měli i trochu smůlu, ale jejich největší smůla se jmenuje Růžička. Myslím, že není trestu, který by byl pro něj dostatečný.;-€Rv

0/0
25.2.2010 20:18

xxxxxman

růžička

již přiletěl ???RvRvRv

0/0
25.2.2010 19:46

brekebrekeke

Re: růžička

;-D;-D;-D

0/0
25.2.2010 19:49

Aaron_Ramsey

Ani mě to nepřekvapuje...

Upachtěný postup do play-off, díky bodům získaným se slabšími soupeři, poté výbuch ve čtvrtfinále s jednou z velmocí....česká klasika posledních let...:-/

0/0
25.2.2010 19:14

petyo

Re: Ani mě to nepřekvapuje...

Do PO se postupovali se stavem bodů 0.

0/0
25.2.2010 22:12

sojkal

Je to zajímavé

Každé ráno slyším v TV, kolik našich hráčů v NHL dalo golů, asistencí a pomohlo svému klubu, takže mám dojem, že to tam řídí. Zřejmě ale tu hrubou práci tam dělají ti mladí hráči  co se o nich nepíše, a oni tomu dávají jen to šéfovaní. Když je ale repre sestavena je z těchto hráčů, tak to zřejmě nefunguje. To zjišťujem už po několikráte.

0/0
25.2.2010 16:57

brekebrekeke

Re: Je to zajímavé

nhl je uplne o necem jinem. elias-drou na neho ostatni v lajne,nastrili neco, havlat-nikdy nestrilel goly,ale rozehrava,je to taktik.obrana-bijci,bodyguardi,tak jako mel kdysi jagr toho kasparaitise nebo ja(srry,uz nevim presne),chranili hvezdy. nic z techto taktik v repre nefunguje. tym byl spatne sestaveny,nejhorsi volba byl elias,ktery neni vudci typ.kapitan musi vic,nez zvanit s rozhodcimi! a jagra nikdo nekryl.12 na 8=divna sestava:-/

0/0
25.2.2010 17:33

Big Dick

Re: Je to zajímavé

No hlavne, ze plno chytraku a radoby znalcu tady pred 4 rokama nadavalo, jaka to byla chyba, ze Lang byl kapitanem tymu...Ale aspon privezli bronzovou medaili!!!..Ani Lang, ani Elias nejsou na role kapitanu muzstva stvoreni......Kapitan musi byt osobnost, ktera dokaze tym vzburcovat, nabudit....V tomhle tymu to mohl byt snad jenom Jarda, ostatni mi pripadaji jako sisiny!!!...A myslim, ze Ruza nemel stastnou ruku pri vyberu hracu a skladani formaci, moc to nefungovalo.....Ale po bitve je kazdy general!;-(.....Jsem rad, ze to mame za sebou, na vic, nez ctvrtfinale, stejne nemame a jeste dlouho nebudeme mit....Ted fandim Slovakum, at si aspon odvezou medaili..Kdyz ne zlatou, tak bronz by mohli!!!!R^R^

0/0
25.2.2010 18:33

brekebrekeke

Re: Je to zajímavé

hele, co jsem stihal cesky tisk, tak uz pri nominaci sklizel kritiku! lidi, kteri opravdu trenuji projevili obavy, ze tohle neni nejlepsi. ne laikove,ale treneri,hraci! ruza si zjevne muze delat co chce,poskladal ten tym nestastne,jagr nemuze byt nikdy radovy hrac,to proste nejde,a normalne se plouzili jak na tretinku!ksichty nastvany,otraveny atd.z nich cisela demotivace a jen si to odjezdit a pryc! udajne se slavie chova stejne,tzn ze velkou cast viny opravdu nese trener.ne?vsichni ten hokej umi,kteri tam byli,jenze to fakt nestaci do tymoveho sportu!kdo ted do repre pujde,kdyz tohle videl?Rv

0/0
25.2.2010 18:41

Big Dick

Me to zase tak moc nevzrusuje...

Vedel jsem, ze ten zapas s Finskem prohrajou, mel jsem na to vsazenych 1000 euro, jsem spokojeny.....S timhle hokejem se muzou jit placat na rybnik a nebo na Euro Hockey Tour, ale ne na OH!!!Rv[>-]

0/0
25.2.2010 16:42

Hulimír

Re: Me to zase tak moc nevzrusuje...

Je fakt, že na rybník by se jít plácat mohli, podívej kam až to z něj dotáhla Sáblíková...;-)

0/0
25.2.2010 21:51

petyo

Re: Me to zase tak moc nevzrusuje...

A při tom tečovaném nahození 2 minuty před koncem, co málem skončilo ve finské brance, ses posral.

0/0
25.2.2010 22:13

pavluscha

krutá pravda

krutá pravdaKdyž jsem tady před čtyřmi léty psal do diskuze k článku o bronzových medailích z Turína, byl jsem jeden z té menšiny která hodnotila bronz z Turína jako velký úspěch. Tehdy tady spusta lidí kritizovala zrenéra Hadamczika, spílala mu do poláků a neumětelů,dokonce se ozývaly hlasy žádající jeho odvolání a jmenováni trenéra Růžičky. Tak nám čtyřletí uběhlo a je tady další olympiáda,co by jsme dnes za bronz dali ,co.?!? Tenkrát jsem psal příspěvek o tom, že bronz je veliký úspěch a gratuloval jsem trenéru Hadamczikovi a našemu týmu k výborné reprezentaci. Psal těm rádoby kritikům,ať se utiší a modlí se aby ta medaile z Turína nebyla na dlohou dobu poslední. Mrzí mě, jak krutou pravdu jsem tenkrát měl. Nicméně věřím,že Vladimír Růžička složí reparát na mistrovství světa a držím palce nám všem aby byl,alespoň tak úspěšný jako Alois Hadamczik. Z MS 2006 přivezl stříbro. A těm co tenkrát kričeli bych doporučil: Alespoň v duchu se omluvte těm, kterým jste tenkrát za bronz spílali. 

0/0
25.2.2010 16:26

Taffey

Re: krutá pravda

I kdyby naši získali na MS zlato, bude to kočičí zlato. Protože takový turnaj, jaký je na OH ve Vancouveru, už dlouho nebude. Je mi to líto a vadí mi to, ale na MS jezdí druhá, třetí garnitura. Nejen u nás, ale u všech.- Ti nejlepší zůstávají v NHL. A tak je letošní olympijský turnaj tím jediným ukazatelem kvality. Kdo uspěl zde, je dobrý. Kdo ne, nestojí za nic. NAši jsou, bohužel, v té druhé kategorii.  Protože ani v tom Turíně nebyli ti nejlepší. Nagano. To bylo to pravé. A teď Vancouver. Úspěch na MS nic podstatného neukazuje. Za USA tam hrají chlapci z univerzit a přesto na tom nejsou o nic hůř, než naši profíci. Bohužel, ani naši milionáři z NHL a KHL neuspěli a to něco signalizuje. Třeba jen to, že vedení mančaftu nestojí ani za psí štěk.

0/0
25.2.2010 17:10

seabow

Re: krutá pravda

Tak, ze bronz je uspech, to s mel pravdu, ale jetlis gratuloval k vyborne reprezentaci, tak ti muzu rict akorat, zes musel mit dost dobrej matros... :-P

0/0
25.2.2010 17:44

Reniee

???

Byla tam jedina fungujici lajna ,ta treti,a tu Ruzicka rozdelil.Nechapu.Stavet na 38letym Jagrovi,kdyz Krejci a spol meli fazonu.

0/0
25.2.2010 14:57

Reniee

Re: ???

Samozrejme s respektem k Jardovy.Je stale skvelej.!!

0/0
25.2.2010 15:04

Jiricek 1

Re: ???

V třiceti osmi letech ;-D? Tak s bídou do branky;-D!! Vždyť už ani nestačili jezdit,jak je ty léta "zmohli" . Kdyby jsme ještě jednou hráli s Litvou,tak nás sklepli,jako malé školáčky ! I ti Švýcaři hráli lépe,než penzisti z ČR ;-D!!

0/0
25.2.2010 15:23

seabow

Re: ???

s Litvou... ty budes velkej odbornik ;-D

0/0
25.2.2010 15:31

brekebrekeke

Re: ???

jj keca bludy, jagr hvezda nehvezda tam nechal vsechno, aspon se snazil. ostatni tam delali komparz nebo co :-/

0/0
25.2.2010 17:19

alesekpr

Re: Červenka ???

jj Jarda makal, všechna čest. Ale od prvního zápasu mu hokej znechutil marný Červenka, se kterým má Růža asi dvojdomek ...

Poslední zápas s Finama byla jedna veká křeč.

Tak zase někdy příště ...

0/0
25.2.2010 20:50

Ove_support

Potřebujeme taky trenéra

Růžička byl super hráč, ale jako hlavní trenér to prostě nezvládá. Není to jen o tom připravit TEAM, tak aby hrál jako jeden muž, ale taky o psychické přípravě. Nechci ho soudit, ale myslím, že na to prostě nemá......důkazem je i stav Slávie, jejíž duch upadá, stejně jako ten v nároďáku.......

0/0
25.2.2010 14:45

milada88

A je to, aneb Pat a Mat na olympiádě.

 Naprostým propadákem byl výkon Eliáše, Havláta, Poláka. U Črevenky se projevilo to, že hokej na té nejvyšší úrovni je úplně někde jinde ( ne na Euro hokej tour ).

1. Neviděl jsem za celý turnaj, že by někdo dokázal dohrát protihráče ( podívejte se, jak kanaďané ve čtvrtfinále dohrávali Ovečkina ). 2. Absolutně chyběla v naší hře nějaká strategie. Je vidět, že už nestačí Růžičkovo instinkt v podobě míchání sestavy. V plné nahotě se zde projevilo, že sedět na dvou židlích prostě nejde. Ne a ne a ne. Růžička se bude muset rozhodnout, co je pro něj priorita. 3. Absence střelby. Stokrát naši tvrdili, že budou v dalším utkání střílet a střílet. Vydrželi to maximálně třetinu. 4. Nedokázali jsme hrát jednoduše. V přesilovkách místo střelby bezúčelné nahrávky na nikho a do prostoru nikoho. 5. Selhání opor týmu ( viz výše ). Čili suma sumárum, za čtvrt roku nás čeká šampionát v Německu a bojím se, abychom nedopadli jako v roce 1986, kde jsme jako obhájci titulu hráli o záchranu.

0/0
25.2.2010 14:20

petyo

Re: A je to, aneb Pat a Mat na olympiádě.

My tam jedeme jako obhájci titulu?8-o

0/0
25.2.2010 14:27

milada88

Re: A je to, aneb Pat a Mat na olympiádě.

 Samozřejmě že ne, ale tenkrát mjsme tam taky jeli namachrovaní a prohráli na úvod s Polskem. Taky jsme na olympiádu jeli jako už tradičně s tím nejsilnějším týmem v historii. Tudíž podobnost čistě náhodná...;-D

0/0
25.2.2010 14:37

seabow

Re: A je to, aneb Pat a Mat na olympiádě.

Ze jsme ted meli nejsilnejsi tym v historii, to nemyslis vazne, ze ne? ;-)

0/0
25.2.2010 14:51

milada88

Re: A je to, aneb Pat a Mat na olympiádě.

 To jsem já netvrdil. Stačí se podívat na internet před olympiádou a přečíst si pár novinových článků. Podle Růži chyběli pouze zranění Hejduk a Hemský. Jinak to vzal podle něj a ostatních odborníků to nejlepší co u nás máme...

0/0
25.2.2010 16:15

Taffey

Re: A je to, aneb Pat a Mat na olympiádě.

No, mezi to nejlepší, co u nás aktuálně máme a náš nejlepší mančaft všech dob, nemůžeš dávat rovnítko. Nicméně s Tebou naprosto souhlasím. Už předem jsme měli placku jistou.

0/0
25.2.2010 17:14

TristanTzara II.

Re: A je to, aneb Pat a Mat na olympiádě.

R^

0/0
25.2.2010 14:45

alesekpr

Re: A je to, aneb Pat a Mat na olympiádě.

R^R^R^R^!!

0/0
25.2.2010 20:53

Šerlog Houmles

Kanada to už asi nepustí,

nakopli se .... Nám celkově chybí víc důrazu, nepříjemným faktem jsou hodně špatné přesilovky. Šance na gol jsme měli i my, nedali jsme, stav typu spadlá helma a z toho plynoucí situace nlze nějak ovlivnit, ale souhlas s vokounem, že tam se to neztratilo ... Pro Červenku, bohužel, poněkud nepříjemné zjištění = na NHL s takovou nemá ...... Zejména jeho malý důraz v soubojích a měkkost mu nedávají šanci .... s tímhle by měl problém asi i na farmě. Nedalo se čekat, že bude oporou, ale přece jen se to čekalo lepší. Eliáš nebyl taky v optimálním rozpoložení, Havlát totéž ... naopak Jágr příjemně překvapil.... Nejlepší zjištění = 3 lajna a Michálek

0/0
25.2.2010 14:20

XlateDst

Vzdyt je to porad dokola......

Proste kdyz chci vyhrat,musim hrat a ne jenom delat,ze hraju...Skoda,ze na to kluci jeste neprisli.(uz je to par let porad stejny)-casu na to meli uz dost.Tym,ktery by byl schopny porazit kazdeho jsme tu meli.Kvalita tam je,ale nikdo ji z tech kluku nedokazal vytahnout.

0/0
25.2.2010 14:09

Pekelák I.

Proč?

Herdek ale PROČ světu nestačíme???????

0/0
25.2.2010 13:43

davidos83

Re: Proč?

za to může naše nemohoucnost dát alespoň o jeden gól víc než soupeř

0/0
25.2.2010 13:58

StAnger-exiled

Re: Proč?

A můźeme mu vůbec ještě někdy stačit ? Nemůžeme a nebudeme.to ale neznamená, že nemůźeme nikdy uhaluzit výsledek a že by hráči neméli víc bojovat.Když jsme za komančů stačili, byli to proto, źe jsme měli všechny kluky na jednom "rybníku"v 18 letech šli do Jihlavy, nebo Trenčína.Kvalita se nám nerozptýlila po celym světě.Většina hráčů hrála chytrej českej hokej.Ale,při konfrontaci s opravdovým hokejem,kdy se šlo do těla(vlastně teda jen světový pohár), jsme taky nestíhali. Po revoluci jsme těžili z mimořádných ročníků, což je práce s mládeží a taky otázka štěstí. Současný stav je pŕirozený a až pomine protirůžičkovská histerie, tak si to většina lidí uvědomí. Stači se podívat, jak se daří mladým repre týmům.Poŕád se musí dělat na tom, anby se to zlepšilo, ale je už neralné počítat s tim, že se budeme dlouhodobě rovnat Švédům, Kanadě ,Usa, Rusákům.

0/0
25.2.2010 14:02

TristanTzara II.

Re: Proč?

Jenže ten chytrej českej hokej dneska už nestačí. Podívej se na Kanadu, to je oproti našim hra z úplně jinýho světa :-/

Podívej se na MS 20. My tam nestačíme NIKOMU ze silných týmů, zaostáváme ve všech činostech Rv

0/0
25.2.2010 14:07

StAnger-exiled

Re: Proč?

No vždy´t to píšu.to nám stačilo za komančů, když jsme "opravdové" hokejisty na MS ani nepotkali.;-)

0/0
25.2.2010 14:16





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze