Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Úterý 24. října 2017 Nina

Diskuse k článku

Jágr přiletěl a řekl: Olympiádu nebo mistrovství světa jen tak nevyhrajeme

Původně měl naplánováno, že se vrátí až po nedělní bitvě o zlato. Po vyřazení ve čtvrtfinále se mu ale ve Vancouveru zůstávat nechtělo. Hokejista Jaromír Jágr je zpátky v Česku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Rosomak

Jágr neuznávají především ti mladší

pro ně je to už jen exot, starý kecal.

Jenže ti, kteří s Jágrem vyrůstali nebo stárli, ví dobře, že Jágr má pravdu a stejně jako v minulosti, si na nic nehraje.

Obecně je zde vidět rozpad hodnot, úcta k osobnosti, respekt a uznání k tomu, kdo umí a je lepší než druzí. Pokud je takováto většina mladých hráčů, není divu, že hokej či jiné sporty jsou tam, kde jsou.

V hokeji je to vidět nejlépe, zlatá generace hráčů nastavila laťku vysoko, že ji ti mladí remcálci a všeználci nemají šanci ani vidět.

0/0
28.2.2010 17:17

Kubatau

Běžte do háje

I když má Jágr pravdu, tak ať si ty kecy nechá. Je to jen alibi, které nesouvisí s jejich neúspěchem. Slováci měli taky starý tým, který jsme poráželi a byli pár centimetrů od vyrovnání, takže chyba byla někdem mezi jejich rukama a pukem.

Jediné co trefil je, že náš hokej v mládežnických kategoriích jde do kytek, ale to bylo jasné už dávno a abych uvedl příklad, tak po ZOH v Turíně byla debata s Otou Černým přesně na tohle téma a nevyřešilo se nic! Výsledek byl, že jsem se stále plácali po ramenou, že jsme dobří a jen nemáme štěstí a dobrého trenéra. Bohužel velké kulové, Kanada a USA se naučili hrát do kombinace, umí bruslit a stále hrají tvrdě, Rusové se zase z NHL naučili hrát do těla. Co jsme si odnesli my? Jen to, že jsme pořád mleli o nějaké české chytrosti. Takže buď byli kdysi hráči chytří nebo to jsou dnes gumy. BTW Když si vzpomenu na program pro mládež po ZOH v Turíně v USA pro mladé kluky, kteří jsou ve finále, tak jsem zvědav, jestli bude aspoň 50% jejich programu.

0/0
28.2.2010 14:00

hanys66

Re: Běžte do háje

Ale on tou kritikou jasně řekl ,že to bylo v nich , asi si to pochopil jinak. :-/

0/0
28.2.2010 14:06

sCZECH

Re: Běžte do háje

do haje bez ty, kdo jiny nez treba zrovna on by to mel jako rikat? Rv

0/0
28.2.2010 14:27

Kozlík_

Re: Běžte do háje

Pro každého hokejistu je důležitější osobní kariéra. Tj. jestli hraje v NHL a za kolik. Tím se totiž živí. MS a OH jsou hezké věci, finančně zajímavé leda pro hráče z české extraligy. Jágr se uživí, zdá se, dobře i řada dalších. On se nemusí moc omlouvat, nemusí reprezentovat - ať tam jdou ti lepší ... Sport je hlavně o penězích, vč. OH. Naši hokejisti se ve světě neztatí, ale prostě nejsme úplná světová špička. Stříbrná doba už skončila.

0/0
28.2.2010 14:52

Kozlík_

Jágr řekl pravdu

Náš hokej je opravdu slabší, Rusové a Kanada jsou špička, přestože letos Rusové vypadli. Pak tam jsou Švédové a Finové, kteří mají trvale lepší výsledky než ČR.  Slováci mi přijdou o trochu slabší než naši hráči, zvl. ve vzájemných soubojích. Ale asi umí ze sebe víc vydat, takže i proto se dostali mezi 4 nejlepší týmy. Myslím, že zaslouženě a klobouk dolů. Stříbrná doba českého hokeje je dávno pryč, nemůže za to Růžička, ale celý systém. Ano, pro komunisty byl sport prestižní záležitostí, nešetřili zde. Nejlepší hráči navíc nemohli do zámoří ani jinam, takže byla lepší liga i reprezentace. Já v tom ale nevidím tragédii. Je-li náš hokej někde na 5-6 místě na světě není to ostuda. Vůbec by mi nevadilo žít v zemi, která má 5-6 nejvyšší životní úroveň na světě, či produktivitu ekonomiky. Tam jsme někde jinde a to je podstatnější než hokej. Pokud jde o míru korupce, tak tam jsme mezi zeměmi jako Nigérie, to mě děsí ještě víc.

0/0
28.2.2010 13:39

robert37

Re: Jágr řekl pravdu

Pod všechno co jsi napsal bych se i podepsal, má to ale jedno velké ALE : proč bychom měli ustupovat z pozic již jednou naším hokejem vybojovaných. Je dobře že to hráč takového formátu jakým Jágr je, ale hlavně byl, řekl naplno. Český hokej se musí změnit v koncepci. Extraliga je dnes mnohem bohatší než byla dříve, ale hrajou jí hráči kteří by na ní dříve neměli. 14 mužstev je prostě  moc. Musí se více investovat do mládežnického hokeje

0/0
28.2.2010 14:11

Kozlík_

Re: Jágr řekl pravdu

Extraliga je bohatší, ale ti nejlepší hráči jdou stejně hrát jinam.  Ano, mládežnický hokej, souhlasím. Jako daňový poplatník ale nechci, aby na sport šlo víc peněz než dosud. Potíž je, že kolem sportu se živí spousta lidí, různých funkcionářů. Peníze investované do sportovců mi nevadí, ale různý byznys kolem, jak to celé skvěle podojit, to ano. Dnes už nejsme v době komunismus, kdy na jednu stranu se investovalo, hráči nemohli odejít a zároveň funkcionáři neměli zlatý důl či tunel. Bolševiky zajímal výsledek. Tu dobu ale zpátky nechci.

0/0
28.2.2010 14:57

Josef II

Re: Jágr řekl pravdu

Kazdy z nas, zacneme u SEBE ! Zajima nas sport, jsme vasnivymi sazkari, nechame tam kazdy z nas, tisice kazdy rok, ale co se s penezmi potom deje nas jiz nezajima!  Kolik z nas vi, ze si za to potom nekdo stavi vily na Malorce? Sazky jako hazard, by mely byt zdaneny, tyhle penize by ale mely jit do sportu. Jsou to nase penize a meli bychom to prosadit i kdybychom meli pochodovat ulicemi .  Nejsme obcanska spolecnost - jsme ovcane a za to si muzeme sami !!

0/0
28.2.2010 16:52

kieffer

Svatá pravda..

Líbilo se mi jak přemýšlel jestli má říct, že v budoucnosti cca 5-10 let nemáme na to abychom vyhráli nějaký pořádný turnaj. To by si takový Růžička, ale i mnoho dalších nedovolilo říct, protože se toho bojí..

Jardo smekám!!

0/0
28.2.2010 9:19

Archetyp Beruška

Úroveň diskuze

na téma český hokej je, až na výjimky, opět fascinující. Pokud má někdo právo vyjadřovat se k úrovni hokeji, ať už českého či světového, tak je to právě Jágr. Jeho úspěchy jsou neodiskutovatelné. Pouze český "fanoušek" bude remcat a kritizovat. Jak už jsem psala v jiné diskuzi - je dobře, že vypadli, aspoň je komu nadávat, že?

0/0
28.2.2010 7:57

sCZECH

Re: Úroveň diskuze

R^R^R^

0/0
28.2.2010 14:28

dexter79

Pane Jagr

Pane Jagr, DEKUJU, pevne verim, ze nejen za sebe, ale za vetsinu fanousku hokeje. Vas prinos, ktery jiste nekonci timto turnajem, svetovemu hokeji je impozantni. Jen tak dal!R^

0/0
28.2.2010 2:22

Hulimír

Re: Pane Jagr

Pátým pádem oslovujeme,voláme.... takže pane Jágře..... jinak souhlas, je to borec.:-P

0/0
28.2.2010 8:18

Kozlík_

Re: Pane Jagr

Oslovování pane a příjmení v 1. pádě bylo v češtině zcela obvyklé. Pane Nováku apod. se téměř neříkalo, bývalo to leda v učebnicích češtiny a používali to je výjimečně příšlušníci SNB či nějací úředníci. Říkalo se ovšem vždy soudruhu Nováku, soudruh Novák, to nezní a hovorový jazyk to nezná. Docela nechápu, proč taková starost o jazyk, když způsob oslovení pane Novák je zažitý stovky let, používali to i spisovatelé, kteří na rozdíl od dnešních psali zásadně spisovně, s výjimkou přímé řeči, kterou ponechávali stylu mluvčího. Tahle buzerace v jazyce je dost divná i proto, že jinak mluví lidi jako hotentoti, o spisovnosti jazyka nelze vůbec mluvit.

Ještě jinak, Jágr každému tyká, tak na co pane. Nestačilo by Jaromíre nebo Jardo? V prvním oslovením asi s vykáním, pak tykat.

0/0
28.2.2010 13:33

flames828

Re: Pane Jagr

Pane Jágr je správně, ty jelito...

0/0
28.2.2010 13:34

nicknamed

pocit

jo, tak ten samy pocit mam z ceskeho hokeje taky, tady se uz deset a vice let nepracuje s mladezi, pamatuji si ze jako male dite bylo vsude na ledu mraky hokejistu, ted tam vidim malokoho, vsichni sedi u pocitacu nebo jedou na hory

0/0
28.2.2010 0:03

pepr22

kecy zhrzence

Jágr už me s těma kecama se.re.

0/0
27.2.2010 22:56

cibjes

Re: kecy zhrzence

Zhrzence??? On ti něco udělal???

0/0
27.2.2010 23:01

hanys66

Re: kecy zhrzence

sere tě s pravdou ? nejsi zvyklý poslouchat či dokonce uvažovat, co tě vlastně sere !?:-/

0/0
28.2.2010 14:10

chocenak

má pravdu

má pravdu, předsedo.... má pravdu R^

0/0
27.2.2010 22:07

pinguone

..na to aby vyrostla jedna hvezda typu Jardy

..je treba cca 100 sparringpartneru...  kolik jsi jich Jardo vratil hokeji...?

0/0
27.2.2010 15:50

Mirdaa

No promiň Jardo,ale jako předvolební ikona ODS

bys toho zlého Bolševika moc vychvalovat neměl.S takovou ty volby nevyhrajem.Naopak.Jako prapůvodní příčinu dnešní zoufalé hry našich hokejistů jsi měl zdůraznit 40 let hrůzovlády komunistické soldatesky.;-D;-D;-D

0/0
27.2.2010 9:30

notabene9

Re: No promiň Jardo,ale jako předvolební ikona ODS

Jednu soldatesku vystřídala..

0/0
27.2.2010 10:06

slon75

Re: No promiň Jardo,ale jako předvolební ikona ODS

A tohle "moudro" považujete za tak významné, že s ním musíte seznámit celý svět?

0/0
27.2.2010 12:49

666

Re: No promiň Jardo,ale jako předvolební ikona ODS

Slone, tak se ukaž.

Tak kolik reportérů čekalo na letišti na Slona75?

0/0
27.2.2010 14:06

slon75

Re: No promiň Jardo,ale jako předvolební ikona ODS

Nevím. Ale tenhle novej sultán marockej, to prej je moc hodej člověk.

0/0
28.2.2010 0:00

Lady Gaga-rin

Re: No promiň Jardo,ale jako předvolební ikona ODS

Jestli je idnes celý tvůj svět, tak potěš koště!

Jsi dost omezený...Rv

0/0
28.2.2010 0:50

kladivar3

Jasne tyhle pohrebni reci primadon ktery si myslej...

Jasne tyhle pohrebni reci primadon ktery si myslej ze jsou bozi a bez nich nic nejde  je to nejhorsi co muzou masmedia udelat kdyz to vsude budou zverejnovat. Ze tim vemou chut a naladu tem mladejm a dorustajicim se neresi. On se ten analfabetismus  (dusevni) opravdu projevuje jak se pise v jinym clanku Jagra nevnimaje.

0/0
27.2.2010 8:13

[eT]

Re: Jasne tyhle pohrebni reci primadon ktery si myslej...

ano,vy jste ten nejchytrejsi. Ti hloupejsi si myslí,že má pravdu. Ja si to myslím taky už pár let. :-P

0/0
27.2.2010 8:42

Korek

Re: Jasne tyhle pohrebni reci primadon ktery si myslej...

přesně, zastřelte Jágr, všechno je v pořádku, nic se neděje, ony ty porážky byly všechny jen náhodné, že naše mladé nedraftujou do NHL je křivda atd. atd.

0/0
27.2.2010 10:50

666

Re: Jasne tyhle pohrebni reci primadon ktery si myslej...

Jágr je skušený a výborý hráč. Vaše řeči jsou jen závistivé drby a snaha se ukázat na výjimečnosti někoho druhého.

0/0
27.2.2010 14:08

beelzebu

JJ

toto je clanok, ktory ma donutil sa prihlasit sem. jarda jagr je mr.hokejista a hoci je zrejme co vravi, ze je po ich generacii priepast, on je clovek na ktorom mozete stavat. odovzda cenne skusenosti a moze potiahnut (organizacne) vas hokej vpred. drzim palce, ako aj nasim o 2.5hodiny. tchuss

0/0
27.2.2010 1:23

cibjes

Re: JJ

Ikdyz se dobre cte jak slovak chvali JJ,presto si dovolim nesouhlasit. A to JJ obdivuji pro to co dokazal. Dnesni hokej potrebuje spoustu zapalenych lidi,kteri budou ochotni se ucit a budou mit otevrenou mysl novym vecem. Me dnes pripada,ze kazdy byvaly hokejsta,ktery ma zakladni vzdelani a po sve kariere nevi co bude delat, predava zkusenosti mladym hokejstum a je za to alespon nejak placen. Protoze jinak by se neuzivil. A predava zkusenosti, ktere nabyl on v mladi. Jenze ona je doba i hokej nekde jinde. Takze jeho zkusenosti jsou vice ci mene k nicemu.Nechci ale krivdit, protoze jsou tu vyjimky. Je potreba nastolit nejen system vychovy hracu,ale hlavne treneru. Trener se musi vzdelavat. Bez toho to pujde do kytek. Pan Kral ma pravdu,ze je potreba trenery mladeze zaplatit,jen si nejsem jistej temi 50.000 co bylo zmineno v rozhovoru s nim. A dalo by se k tomu napsat jeste hodne....

0/0
27.2.2010 22:46

Diosh

názor

určitě by mě potěšilo, kdyby si to naši dávali s mladejma hokejovejma talentama jako Kanada a měli jsme obrovskej příslib do budoucna. Z našich jsem cítil, že nikdo z nich se nesnažil tak jako 68 a to je smutný. Je mu 38 a když chces uspět na olympiádě , musis tomu dat asi trochu vic, než ho nechat být klíčovou postavou. Zadna mlada generace na obzoru a system vychovy je na pytel,Je to drahy a penize do toho nejdou (musej jit do O2 Areny). Asi nikdo nepočítal, že úspěchy ve sportu jsou dlouhodobá záležitost a ne jen štěstí jak si myslej braťia.

0/0
27.2.2010 1:19

Bedlamos

Re: názor

Pockej....koho za mlade povazujes v tymu?! Ja si myslim, ze mladi hrali nejlepe. Krejci, Fleischman, Michalek.......ti hrali velmi slusne a snazili se.

0/0
27.2.2010 1:30

Carmel Tel

presne tak mlada krv

usa aj kanada vsadila na mladu krv a ukorculovala vsetkych, aj ked su skusenejsi, a tak dopadneme aj my dnes , ale mame na stite ruskou ovecku aj pysnych svedov R^R^R^R^

0/0
27.2.2010 1:19

Carmel Tel

Jarko ako je doma?

zdravime ta z vencoveru;-D;-D;-D;-D

0/0
27.2.2010 1:17

koncepce1

Re: Jarko ako je doma?

kde jste se to chlapi zasekli?..za chvíli hrajete 8-o

0/0
27.2.2010 1:19

bic_na_oranzove

Re: Jarko ako je doma?

ono je nekdy lepe odejit s nizkou porazkou nez s ostudou a rekordnim nasupem v historii OH - budes s nami pocitat kolikrat ta cerna guma skonci v siti ?  ;-)

0/0
27.2.2010 2:47

snoopee

Re: Jarko ako je doma?

3-2

0/0
28.2.2010 0:40

Schlemihl Emil

JJ do NHL

zbal si kufre chlape.Na Sibiri ta je skoda!!!!

0/0
27.2.2010 1:15

slon75

Re: JJ do NHL

Podle hry, kterou předváděl, je to pořád hráč, který by s dobrými spoluhráči mohl klidně dělat bod na zápas R^

0/0
27.2.2010 12:54

jali

Money talks

Money talks everywhere

0/0
28.2.2010 10:58

killian

jsou ti kluci ale diplomati

Je zvláštní jak kluci hokejistický uměli dobře odvést pozornost od svých mizerných výkonů a vypadnutí tím, že do všech medií začínají psát jak je mládežnický hokej v krizi místo toho aby se zabývali tím co je se seniorským hokejem. Podle mě je tohle nepřímé spojování s olympiádou míchaní jablek s hruškama a jen odvrácením pozornosti. O mládežnickém hokeji se mají čas bavit po celou sezonu, ted se spíš mají zamyslet nad tím proč vypadli

0/0
27.2.2010 1:02

cibjes

Re: jsou ti kluci ale diplomati

Vypadli, protože prohráli8-o To je jednoduchý co? Špatně položená otázka, spíš proč prohráli, proč nedali gól, proč obránci neustále rozehrávali stejně, proč se nikdo s nikým nesrazil. Proč nikdo nestál před brankou. Proč někteří nebojovali,ikdyž tady jim asi křivdím, ale z televize to alespon tak vypadalo. Protože když se podívám na zápas kanada-rusko, jak kanadani makali a byli na lede jen 35sec a pak mazali střídat - to bylo na instruktážní video jak se má dnes hrát hokej. 

0/0
27.2.2010 22:53

nicknamed

Re: jsou ti kluci ale diplomati

o krizi v mladeznickem hokeji jsem cetl uz pred deseti lety, kdyz kluci vyhrali  v Naganu, uz tehdy experti rikali, ze to je super, ale ze mlada generace nikde a ze za par let nevidi budoucnost ceskeho hokeje ruzove, bohuzel meli pravdu,ale tehdy byli vsichni v euforii a nikdo je neposlouchal, kdyby ano, tak uz ted bychom na tom snad byli lepe.......

0/0
28.2.2010 0:08

dujú vetry z východu

zakladna chyba

v cesku si nikto nepriznal ze k vasim vitazstvam na MS bolo potrebne aj kus stastia. jednoducho uverili a zvykli ste tomu, ze mozete kazdeho porazit..

0/0
27.2.2010 0:48

Sting1

Re: zakladna chyba

Koukni se nejdrive do vlastni zahradky. Dnes vam Kanadani ukazou jak se hraje hokej a od priste se zase muzete snazit porazit nas cechy. Na vas nam vzdy bude stacit nase Beeeeecko.

0/0
27.2.2010 1:08

dujú vetry z východu

Re: zakladna chyba

komplex sa lieci tak ze sa porovnavas so slabsimR^

0/0
27.2.2010 1:18





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze